Stand deel 2480:quote:
Nooit vluchten voor godquote:
Daar zapte ik idd langs en toen kwam deze term weer in mij op en bedacht ik de vraag.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:50 schreef DrNick het volgende:
National Geographic aan het kijken? Ik schakel net in.
quote:
Zeer zekerquote:
Correctomundo!quote:
Stand deel 2480:quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:22 schreef Baszh het volgende:
Tree of Life
Snatch
True Romance
Fight Club
Troy
Die welquote:
Hoe heette deze meneer? Zowel zijn echte naam als 'pausennaam' is ok.quote:De Utrechter X van Utrecht (2 maart 1459 – 14 september 1523) was de enige Nederlandse paus. Omdat Utrecht en de Nederlanden destijds nog onderdeel waren van het Heilige Roomse Rijk rekenen sommige Duitsers hem ook als Duitse paus. Ook aangezien hij voor zijn benoeming professor was aan de Faculteit Godgeleerdheid Leuven wordt hij vaak als Vlaamse paus benaderd.
Dat ik bedoel dat Adrianus onvolledig is. Er zijn aaridg wat Adrianussen geweest. Minstens zes.quote:
(ff punt bij mezelf erbij, zijn dubbele punten hier)quote:
Ach, de hoofdsteden van de Amerikaanse staten zijn ook al 2480 keer geweestquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:53 schreef Baszh het volgende:
Dit is echt de 7e keer dat ik die vraag zie
Sryquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef MREn het volgende:
(ff punt bij mezelf erbij, zijn dubbele punten hier)
Rare jongens die Koreanen.quote:In Noord-Korea hanteert men officieel de Juche-kalender. Deze alternatieve jaartelling wijkt af van de gregoriaanse kalender doordat het Gregoriaanse jaar 1912 in de Juche-kalender het jaar 1 is. 1912 is namelijk het geboortejaar van Kim Il-sung. Opmerkelijk is dat volgens de grondwet een jaar vóór Juche onmogelijk is. Het jaar 1911 bestaat dus niet in de Noord-Koreaanse geschiedenis.
Clip speelt zich af op een strand in Californië, maar dat is niet de titelquote:
Ik heb nog een lp van zequote:Op woensdag 16 november 2011 00:07 schreef ß het volgende:
Ik heb mijn rammstein periode ver achter me gelaten.
Ik heb de Rammstein-periode overgeslagen en luister gewoon naar muziek.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:07 schreef ß het volgende:
Ik heb mijn rammstein periode ver achter me gelaten.
Als je geen referentie hebt weet je ook niet wat goede muziek is.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:09 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Ik heb de Rammstein-periode overgeslagen en luister gewoon naar muziek.
Heb rammstein afdoende gehoord, er niet erg naar geluisterd.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:10 schreef ß het volgende:
[..]
Als je geen referentie hebt weet je ook niet wat goede muziek is.
Er worden wat 'toppers' verwisseld, maar na ticket to the tropics is dit nummer 2 inderdaad.quote:
quote:
Jep, het Klimduinquote:
dubbele punten, heb het even aangepast.quote:
Wel iets meer dan alleen een bezoekje, maar vooruitquote:Op woensdag 16 november 2011 00:53 schreef plagvreugd het volgende:
gevangenisbezoek van echtgenoot/ote
Artiest + Titel?quote:You've got a new horizon It's ephemeral style.
A melancholy town where we never smile.
And all I wanna hear is the message beep.
My dreams, they've got to kiss, because I don't get sleep, no..
Stand deel 2480 (dubbele puntjes!):quote:
Stand deel 2480 (dubbele puntjes!):quote:Op woensdag 16 november 2011 02:00 schreef lubje25 het volgende:
trein tussen amersfoort en ede, langs barneveld
I second thatquote:
heel ff snel tussendoor een puntje mee pikkenquote:Op woensdag 16 november 2011 02:16 schreef ScottTracy het volgende:
Wie schreef het boek American Psycho?
Dan stel ook maar heel ff snel een vraagquote:Op woensdag 16 november 2011 03:11 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
heel ff snel tussendoor een puntje mee pikken
Bret Easton Ellis
mooi ik heb ff geen inspiratiequote:Op woensdag 16 november 2011 03:12 schreef MREn het volgende:
[..]
Dan stel ook maar heel ff snel een vraag
Stand deel 2480 (dubbele puntjes!):
7 banaantjeEE
10 MREn
14 ß
2 Ireyon
2 InTrePidIvity
6 Yankee
8 Flitspaal
8 lubje25
6 plagvreugd