quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat deed ik ook... de eerste keer dat ik een reep ging maken.
Dat laatste doet Evi hier continuequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:43 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, dubbeldrank is veelste lekker! En ik lekte snot op mijn macbook toetsenbord
Ja doe maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zijn ze zo lekker?
Misschien moet ik maar een keertje er een bestellen voor Oognip ofzo, en dan een stukje bietsen natuurlijk![]()
Ik heb hem nog niet eens geproefd, kun je nagaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:45 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]zijn ze zo lekker?
Misschien moet ik maar een keertje er een bestellen voor Oognip ofzo, en dan een stukje bietsen natuurlijk![]()
Je krijgt toch nog een keer wat leuks/lekkers van me voor alles, maar dan moet je wel melden wat je wil natuurlijkquote:
Daar hebben we het allang over gehadquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:47 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Je krijgt toch nog een keer wat leuks/lekkers van me voor alles, maar dan moet je wel melden wat je wil natuurlijk
Ja, nou succes met me herkennenquote:
Oh ja,quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar hebben we het allang over gehadwe zouden samen naar Sabon gaan
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
My vrouwtje was sick at home today, so we spend some time together. I really enjoyed is, we watched some tievie and I had much of cuddles and attention. The episodes of SVU are really good too!
Je probeert een excuus te verzinnen voor je haar?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Ik hou van een "ik ga toch de deur niet uit dus ik doe mijn haar niet en weiger mijn trainingsbroek uit te trekken" dag
Die andere was schattiger, had je die al gezien? Daar lag ik te slapen en BoeBoe ookquote:
Nee, was eigenlijk gewoon een mededeling, dat ik echt van zulke dagen houquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je probeert een excuus te verzinnen voor je haar?
Ik ben niet de enigequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Q! Je bent blond! Ik had een donkerharig type in gedachten
Nee, gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die andere was schattiger, had je die al gezien? Daar lag ik te slapen en BoeBoe ookHad Mo gemaakt.
Zien? Zie PM... ff opsnorren, momentjequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:56 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, gemist.![]()
Die kop van Boeboe is onbetaalbaar
Ik ook! Een beetje paarsig had ik in gedachten, zoiets als ditquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Q! Je bent blond! Ik had een donkerharig type in gedachten
Ja natuurlijk!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zien? Zie PM... ff opsnorren, momentje
Ik heb niks tegen blond hoor, voel je vooral niet geroepenquote:
Die is echt ontzettend cute!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die andere was schattiger, had je die al gezien? Daar lag ik te slapen en BoeBoe ookHad Mo gemaakt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ook! Een beetje paarsig had ik in gedachten, zoiets als dit
[ afbeelding ]
quote:
Donkerblond jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Jij was toch ook blond bij dth? Met de nadruk op was
Eten, brb
Geweldige foto en onderschriftquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
My vrouwtje was sick at home today, so we spend some time together. I really enjoyed is, we watched some tievie and I had much of cuddles and attention. The episodes of SVU are really good too!
Ik zou BIJNA zeggen 'schattig!'quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:48 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Van vandaag
[ afbeelding ]
Alleen mijn honden staan er natuurlijk niet op, die blijven niet zitten
Van vandaag
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou BIJNA zeggen 'schattig!'
Maar daar doe ik je geen plezier mee, dus zeg ik het maar niet.
Van vandaag
[ afbeelding ]
Yesquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:45 schreef oh-oh het volgende:
Leuke pics hier weer
Multi, heb ik die :Lucky dog charm weer van jou???
Toevallig had ik gisteravond die van Frits om zijn flesje gedaan nog, en toen dacht ik al aw Karel moet dr ook eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |