Dus je mag niemand van een jaar of 18-21 meer een grote belofte noemen omdat er ook sommige na een tijdje afhaken ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat mensen die als grote belofte bestempeld worden.
Hunter moet dan wel goede aanvoer krijgen. Ben benieuwd wie er van de flanken komen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gini en Hunter gaan een wereldpot spelen en voor Oranje een puntje bezorgen
[ afbeelding ]
Samen met van Bommel erachter.
Laat maarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dus je mag niemand van een jaar of 18-21 meer een grote belofte noemen omdat er ook sommige na een tijdje afhaken ?
Ja dat is een goede, als je het zelf ook niet meer snapt snel afhaken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik stop de discussie wel. Zorgt anders voor steeds meer problemen, Paul.
Helaas Kuyt en De Baabquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hunter moet dan wel goede aanvoer krijgen. Ben benieuwd wie er van de flanken komen.
quote:Het nationale elftal van Duitsland moet het dinsdagavond in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Nederland in Hamburg stellen zonder André Schürrle. De 21-jarige aanvaller van Bayer Leverkusen heeft griep.
Nou nou nou, Loop niet zo hard van stapel met je 6-0. Nederland zal echt wel wat doorlaten als de blessuredoos weer leeg is hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Laat de Duitsers maar winnen. Dan denken ze dat ze heel wat zijn.
Als we hen dan in de EK finale aan de kant schuiven met 6-0 huilen ze des te harder
6-1 danquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nou nou nou, Loop niet zo hard van stapel met je 6-0. Nederland zal echt wel wat doorlaten als de blessuredoos weer leeg is hoor.
Dit gaat um niet worden dus.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus geen: Sneijder, Robben, van Persie, van der Vaart, Afellay, Elia, v.d. Wiel en Pieters.
6 zijn gewoon basis spelers
Dat zeg ik, Gini en Hunterquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef TLC het volgende:
Tegen bijna ieders verwachting in gaat Nederland met 0-2 winnen vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |