abonnement Unibet Coolblue
pi_104395558
Het vorige deel.

De definitie volgens BMEzine:
Tatoeëren is een proces waarbij een pigment, gewoonlijk inkt, permanent geimplanteerd wordt onder de huid door het doorboren van de epidermis (A&B) en het in te brengen in de dermis (C)



Voor alle vragen over risico's etc. kan je terecht op:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Tattoo

Mocht je op zoek zijn naar wat inspiratie, kijk dan eens op:
http://www.bmezine.com/
http://browse.deviantart.(...)=1&order=5&limit=24#

Zoek je een shop? Of nog meer flash? Of sowieso IETS wat met tattoo's te maken heeft?
http://www.tattoopedia.com/

Nederlandse Tattooblog met forum:
http://www.tonsoftattoos.com/

Wil je weten wat een tattoo kost?
Loop een tattoo winkel binnen; tattoo artiesten rekenen een uurtarief, dus het is afhankelijk van de grootte en detaillering van je kunstwerk, en dat is dus voor elke tattoo anders.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_104396375
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.

Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Vind het zelf wel genoeg zo, maar ik zeg maar nooit nooit :P
pi_104396533
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.

Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Vind het zelf wel genoeg zo, maar ik zeg maar nooit nooit :P
Ik heb er nog geen, maar ben bang dat het niet bij 1 zal blijven :')
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_104396566
Heb er nu 3 en wil er nog wel een paar bij
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:33:58 #5
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104396643
Ik wist van te voren al dat het niet bij 1 ging blijven omdat ik volgetattooeerde mensen altijd erg mooi en fascinerend vond.
Sleeves, bodysuits hele benen vol, ik vond het geweldig.
Hoewel ik nu wel losse stukken heb zeg ik niet dat er het niet ooit verwerkt gaat worden in iets groters (bijv mijn hele rechter onderbeen vol, waar nu een losse tattoo staat. Of een chestpiece tussen de 2 tattoo s onder mijn sleutelbenen_
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:36:44 #6
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_104396757
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.

Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Vind het zelf wel genoeg zo, maar ik zeg maar nooit nooit :P
Ik heb sinds deze week mijn eerste, maar ik ben er al lang mee bezig. Ik heb alleen lang zitten twijfelen vanwege mijn huid. Het zou immers zonde zijn om er een te laten zetten en die zou kapot gaan na verloop van tijd. Nu toch maar geprobeerd en ik zie wel waar het schip strand.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_104396762
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.
Tussen 1 en 2 zat ongeveer jaar of 6/7... Maar vanaf kind af aan, was al duidelijk dat ik heel veel tatt's zou krijgen :')
Nu is mijn onderbeen "vol" en ben ik aan mijn rechterbovenarm begonnen. Als het nu een stuk goedkoper zou zijn, zou ik hoe dan ook al verder vol hebben gestaan. Nu ben ik een heel rustige verzamelaar. Maar uiteindelijk zal het een soort van suit gaan worden...
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:47:42 #8
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_104397152
Ik ben begonnen met twee kleintjes. Boven m'n schouderblad (rechts) en op m'n linkerborst. Jaar of 6 later kwam daar een iets grotere tribal op m'n linkerbovenarm bij. Die ik vier jaar later een beetje heb laten uitbreiden. Nog steeds was ik niet echt tevreden, dus afgelopen september heb ik die niet al te grote tat op m'n arm uitgebreid tot een flink schouderstuk. En afgelopen vrijdag is daar nog een stuk bijgekomen, dat kleintje op m'n linkerborst erbij laten betrekken. Dus ik ben van 3 tats teruggeggaan naar twee eigenlijk :)
Ik denk niet dat deze nog groter gaat worden, maar ik zeg ook nooit nooit, ik ken mezelf ondertussen :)
Ik wil t.z.t. ook nog iets op m'n enkel/kuit, en het kleintje op m'n rechterschouderblad moet ook bijgewerkt/aangepast worden. Dus ik ben voorlopig nog niet klaar...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 15 november 2011 @ 15:48:22 #9
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_104397175
Op mijn 18de mijn allereerste tattoo letten zetten en nu 10 jaar verder heb ik een hele wishlist wat ik nog wil laten zetten :') Ik wist van tevoren al dat het niet bij eentje zou blijven.
pi_104397298
Deze discussie is vaker geweest hier, maar toch heb ik -imo- nog nooit een bevredigend antwoord gezien... WAT vind men nu zo mooi aan tribals?
Mijn mening: Het stelt niets voor, is zwart/ niet mijn stijl en niet mooi. (imo) Waarom was die hype toen?
En ja, ik sta open voor andere meningen :) En als ik iemand met bovenstaande uitspraak heb beledigd, excuses hiervoor... Maar ik snap het gewoon niet...

(Of krijg ik nu de dooddoener te horen: wij vinden jou tatts mss ook niet mooi, en snappen niet waarom jij met zoiets rond zou willen lopen?) :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:00:26 #11
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_104397622
Ik vind die tribal die ik had ook niet meer zo mooi, daarom heb ik 'm laten uitbreiden. Maar ik zie nog steeds tribals die ik mooi vind. Niet allemaal natuurlijk, maar veel wel. Het idee erachter vind ik ook mooi, vaak zijn ze erg oorspronkelijk en echt een mooie weergave van een bepaalde cultuur. 'Tribal' is geen verzameling vage zwarte vormen, maar de maoritattoos, of die uit Polynesie, of Keltische tekens, da's ook allemaal tribal. Wat ik nu heb zou ook best onder de noemer tribal kunnen vallen, indiase tribal dan dus.
Maar ik denk wel dat het woord 'tribal' een beetje overgenomen dor (vaak) niet veelzeggende zwartwitplaatjes.

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_104397862
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind die tribal die ik had ook niet meer zo mooi, daarom heb ik 'm laten uitbreiden. Maar ik zie nog steeds tribals die ik mooi vind. Niet allemaal natuurlijk, maar veel wel. Het idee erachter vind ik ook mooi, vaak zijn ze erg oorspronkelijk en echt een mooie weergave van een bepaalde cultuur. 'Tribal' is geen verzameling vage zwarte vormen, maar de maoritattoos, of die uit Polynesie, of Keltische tekens, da's ook allemaal tribal. Wat ik nu heb zou ook best onder de noemer tribal kunnen vallen, indiase tribal dan dus.
Maar ik denk wel dat het woord 'tribal' een beetje overgenomen dor (vaak) niet veelzeggende zwartwitplaatjes.

[ afbeelding ]
Naja.. een keltische knoop oid vind ik ook gaaf, maar heeft imo niets met een tribal te maken? (Toch?) Net als een Maori, supergaaf!! Maar heeft imo ook niks met een tribal te maken... :)

[edit] Tribal is idd de "makkelijke" versie van Maori zie ik nu. Buitenrand van Maori en die zwart inkleuren. Heb ik weer iets geleerd vandaag :D

[ Bericht 3% gewijzigd door theKiD op 15-11-2011 16:15:37 ]
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:16:15 #13
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_104398246
Tribal betekent 'van een stam' (tribe=stam), dus het is veel meer dan alleen de 'zwarte vlammen' die je vaak ziet
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_104398331
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef Turbomuis het volgende:
Tribal betekent 'van een stam' (tribe=stam), dus het is veel meer dan alleen de 'zwarte vlammen' die je vaak ziet
Dat zou ik dan eerder verwachten bij de Maori. Andere lijntjes binnenin en ander motief = andere stam.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104398399
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef theKiD het volgende:
Deze discussie is vaker geweest hier, maar toch heb ik -imo- nog nooit een bevredigend antwoord gezien... WAT vind men nu zo mooi aan tribals?
Mijn mening: Het stelt niets voor, is zwart/ niet mijn stijl en niet mooi. (imo) Waarom was die hype toen?
En ja, ik sta open voor andere meningen :) En als ik iemand met bovenstaande uitspraak heb beledigd, excuses hiervoor... Maar ik snap het gewoon niet...

(Of krijg ik nu de dooddoener te horen: wij vinden jou tatts mss ook niet mooi, en snappen niet waarom jij met zoiets rond zou willen lopen?) :)
Ik denk dat hier ook niet echt een antwoord op te geven is. Waarom vind iemand de kleur groen mooi? enz enz
Mijn kleine tattoo is ook een soort tribal-achtig iets en die vind ik mooi omdat het een suggestie geeft van iets dat er niet is (zal vanavond ff pic posten). Lijkt op een paar oogjes, maar dat is het niet. Vind het zelf ook moeilijk te omschrijven :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 16:21:22 #16
344250 75020
ik weet niet beter
pi_104398457
23 januari mag ik weer. Na een halve sleeve is het nu tijd voor een portret op mijn kuit. Ik tel de dagen weer af.
  dinsdag 15 november 2011 @ 17:00:25 #17
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_104399920
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef theKiD het volgende:
Deze discussie is vaker geweest hier, maar toch heb ik -imo- nog nooit een bevredigend antwoord gezien... WAT vind men nu zo mooi aan tribals?
Mijn mening: Het stelt niets voor, is zwart/ niet mijn stijl en niet mooi. (imo) Waarom was die hype toen?
En ja, ik sta open voor andere meningen :) En als ik iemand met bovenstaande uitspraak heb beledigd, excuses hiervoor... Maar ik snap het gewoon niet...

(Of krijg ik nu de dooddoener te horen: wij vinden jou tatts mss ook niet mooi, en snappen niet waarom jij met zoiets rond zou willen lopen?) :)
Die dooddoener is inderdaad makkelijk gezegd, maar er zit wel een kern van waarheid achter. :)

Persoonlijk vind ik sommige tribals wel wat hebben. Geen idee waarom eigenlijk. Misschien dat dat de massahype is. Maar de hypes met de sterren en huidige hype van de lijnen met blaadjes trekken mij totaal niet.

Ik vind de biomech wel wat hebben en ik ga daar dus ook wat mee doen voor de volgende tattoo. :Y
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_104425519
Ik wist eigenlijk al vrij vroeg dat ik inkt wilde, hoe en wat was nog niet helemaal duidelijk. Maar het zag er altijd mooi uit en ik wilde ook. Maar ik heb er altijd heel lang over na gedacht (ook voor een groot deel gedwongen door familie enzovoorts). Pas op mijn 22ste kwam de eerste, een oog van horus precies aan de basis van mijn nek. Relatief klein want het was duur, en ik was ook een beetje benauwd.

De relatie waar ik toen in zat was daar niet blij mee. Dus meer kwam er niet bij tot mijn 29ste. Toen liep alles steeds slechter en als een teken van langzaam los komen heb ik een ster om mijn elleboog laten zetten.

Tsja en nu zie ik steeds meer aan de horizon verschijnen. De uitbreiding van het oog is een feit (en er moet nog meer bij om het "af" te maken). En een pin up moet er ook bij, maar dan wel door een bedreven iemand want de gezichten worden zo vaak zo lelijk gedaan. En dan valt er nog wat op mijn heup te doen, als er een mooi design is op mijn bortskas, een sleeve over de rechter bovenarm etc. etc. Meer ideeen dan geld eigenlijk dus wel!
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_104426015
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2011 17:00 schreef Maringo het volgende:
Ik vind de biomech wel wat hebben en ik ga daar dus ook wat mee doen voor de volgende tattoo. :Y
Daar zijn inderdaad wel mooie voorbeelden van te vinden. Vind dat zelf ook wel wat hebben.
pi_104426251
1 nadeel trouwens van tattoos; de jeuk als de boel begint te genezen :X

* Arquero krabt er nog maar ff voorzichtig op los
pi_104431554
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.

Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Vind het zelf wel genoeg zo, maar ik zeg maar nooit nooit :P
Ik wou voor ik er 1 had, al meerdere. Sterker nog, ik wist ook al wat mijn tweede ging worden. Helaas zit ik nog steeds op 1, vanwege het chronische geldgebrek, maar er komen sowieso nog meer.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_104431705
Mijn pietjes, staan op mijn buik.





En deze voor de grap laten zetten door iemand die moest oefenen:

  woensdag 16 november 2011 @ 13:05:49 #23
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104434269
Ik vraag het me trouwens wel af hoe het op de ribben voelt. Ik heb er nou niet echt een speklaag opliggen ofzo. Mijn elleboog indertijd was vol op het bot, en vervelend. Maar op de zijkant op de ribben... mmhh misschien dat het na een uurtje minder qua pijn is? geen idee?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_104442258
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn pietjes, staan op mijn buik.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze voor de grap laten zetten door iemand die moest oefenen:

[ afbeelding ]
Die zwaluwen zijn echt tof :D
pi_104443041
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe voelde dat nou? onder je tenen?
Kriebelig en 100% pijnloos :)

quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:16 schreef Cpt. het volgende:

[..]

Die zwaluwen zijn echt tof :D
thnx :)
pi_104443375
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn pietjes, staan op mijn buik.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En deze voor de grap laten zetten door iemand die moest oefenen:

[ afbeelding ]
Brutale vraag.. heb je ook een foto om te showen, waarbij we je buik ook zien, het geheel dus?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104443402
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn pietjes, staan op mijn buik.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi gedaan, aparte stijl ;)

Inmiddels is mn huid wat minder rood geworden ^O^ en ziet het er zo uit;

Ben er echt heel blij mee *O*
pi_104443462
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Brutale vraag.. heb je ook een foto om te showen, waarbij we je buik ook zien, het geheel dus?
Nee want ik zit op mijn werk pc en dit zijn de enige pics die ik online heb staan, maar ze zitten bij de heupbotten, ter illustratie(dit ben ik dus niet):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_104443512
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:

[..]

Mooi gedaan, aparte stijl ;)

Inmiddels is mn huid wat minder rood geworden ^O^ en ziet het er zo uit;

Ben er echt heel blij mee *O*
Netjes, mooi schaduwwerk ook!
pi_104443694
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:

[..]

Mooi gedaan, aparte stijl ;)

Inmiddels is mn huid wat minder rood geworden ^O^ en ziet het er zo uit;
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee *O*
Hij is echt heel erg gaaf dude!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104444747
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:

En deze voor de grap laten zetten door iemand die moest oefenen:

[ afbeelding ]
Wat ontzettend grappig :D
pi_104445130
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vraag het me trouwens wel af hoe het op de ribben voelt. Ik heb er nou niet echt een speklaag opliggen ofzo. Mijn elleboog indertijd was vol op het bot, en vervelend. Maar op de zijkant op de ribben... mmhh misschien dat het na een uurtje minder qua pijn is? geen idee?
Dat is best een nasty plek! Die blijf je wel even voelen denk ik zelf, want het is geen arm waar je even 15 minuten moet wennen.
Ik heb er zien liggen die hadden tranen in hun ogen staan :')
pi_104445260
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat is best een nasty plek! Die blijf je wel even voelen denk ik zelf, want het is geen arm waar je even 15 minuten moet wennen.
Ik heb er zien liggen die hadden tranen in hun ogen staan :')
Maar als ik de verhalen van mijn tattooeerder mag geloven zijn er ook bij die geen krimp geven... Maar die zijn wel in de ruime minderheid.. :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104446630
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:

[..]

Mooi gedaan, aparte stijl ;)

Inmiddels is mn huid wat minder rood geworden ^O^ en ziet het er zo uit;
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee *O*
Supermooi O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_104448310
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef theKiD het volgende:

[..]

Maar als ik de verhalen van mijn tattooeerder mag geloven zijn er ook bij die geen krimp geven... Maar die zijn wel in de ruime minderheid.. :')
Ik denk dat iedereen wel zijn plek heeft die tegenvalt. Ribbenkast is wel zo'n plek die me nieuwsgierig maakt! :9
pi_104448425
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ik denk dat iedereen wel zijn plek heeft die tegenvalt. Ribbenkast is wel zo'n plek die me nieuwsgierig maakt! :9
Mijn meest gevoelige was voorkant scheenbeen ;(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104454912
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef theKiD het volgende:

[..]

Mijn meest gevoelige was voorkant scheenbeen ;(
Ja mijn broer heeft zijn onderbeen helemaal rondom and i know his story :')
Ik ga denk ik toch voor gebied rondom mijn tepel of bovenop mijn schouder. Vooral bij schouder lijkt het net alsof ze vol in je nek zitten :o
maar ach, ik zou het zow eer doen :')
pi_104455006
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja mijn broer heeft zijn onderbeen helemaal rondom and i know his story :')
Ik ga denk ik toch voor gebied rondom mijn tepel of bovenop mijn schouder. Vooral bij schouder lijkt het net alsof ze vol in je nek zitten :o
maar ach, ik zou het zow eer doen :')
Indeed, net of hij dat ding in je nek duwt. :')
pi_104455165
quote:
13s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Indeed, net of hij dat ding in je nek duwt. :')
Ja dat trekt dan echt zo je nek in :{ Voelde het gewoon op een plek waar die naalden verre van zaten :')
pi_104457345
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja dat trekt dan echt zo je nek in :{ Voelde het gewoon op een plek waar die naalden verre van zaten :')
Dat gevoel herken ik dan weer niet
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_104458518
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Ja dat trekt dan echt zo je nek in :{ Voelde het gewoon op een plek waar die naalden verre van zaten :')
Had ik op een gegeven moment bij m'n elleboog. Hij was bezig met m'n schouderblad maar het deed pijn in m'n elleboog.
  woensdag 16 november 2011 @ 23:39:59 #43
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_104460019
quote:
5s.gif Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Dat gevoel herken ik dan weer niet
Ik dan weer wel :)
Heel raar is dat, ik was bijna overtuigd dattie verkeerd aan het prikken was, en was dan ook redelijk opgelucht toen ik zag dattie keurig had gedaan wat de bedoeling was :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_104465125
Vriendin van mij heeft ook aan de zijkant een tattoo laten zetten (gedeeltelijk op haar ribben) en die heeft geen krimp gegeven, ze vond 't zelfs zo komisch dat ze een lachbui kreeg.

Dus die heb je inderdaad ook.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_104543249
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:

[..]

Mooi gedaan, aparte stijl ;)

Inmiddels is mn huid wat minder rood geworden ^O^ en ziet het er zo uit;
[ afbeelding ]
Ben er echt heel blij mee *O*
Echt zo mooi geworden, ik wil ook !!! Nog iets minder dan 2 weken.... :s)
  zaterdag 19 november 2011 @ 08:25:09 #46
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_104543270
quote:
2s.gif Op woensdag 16 november 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

Ik wou voor ik er 1 had, al meerdere. Sterker nog, ik wist ook al wat mijn tweede ging worden. Helaas zit ik nog steeds op 1, vanwege het chronische geldgebrek, maar er komen sowieso nog meer.
Dat probleem ken ik :Y
Mijn tweede gaat een relatief goedkope worden. Maar de derde een best dure. Al kan ik die wel per onderdeel laten zetten en er dan nog steeds goed uit laten zien :)
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  maandag 21 november 2011 @ 09:18:26 #47
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_104619408
Zo, een update van mijn roze olifantje :+
Helaas trok ik het heel slecht deze keer, voelde me al niet lekker, niet zo goed in mijn vel en dat was aan mijn pijngrens wel te merken. Dus ook niet zo ver gekomen als gehoopt, na 2,5 uur was ik er wel klaar mee :')

I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_104619976
Zo, netjes. Ziet er stak uit!
Nu achteraf toch wel de moeite waard geweest zeker? ;)
pi_104620030
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 08:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Echt zo mooi geworden, ik wil ook !!! Nog iets minder dan 2 weken.... :s)
Heb je dan een tekenafspraak, of is dat je 1e sessie?
  maandag 21 november 2011 @ 09:55:47 #50
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_104620215
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2011 09:44 schreef Arquero het volgende:
Zo, netjes. Ziet er stak uit!
Nu achteraf toch wel de moeite waard geweest zeker? ;)
Uhuh, ik baal alleen van mezelf. :')
Volgende maand verder, maar stiekem maak ik me nu al zorgen dat het weer zo gaat :X En bj de lijnen zetten ging het zo goed, ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_104633629
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Arquero het volgende:

[..]

Heb je dan een tekenafspraak, of is dat je 1e sessie?
Dat is een 3-4 uur durende sessie en dan is het eerste deel klaar. Tweede deel moet eerst mijn litteken voor genezen zijn en dat gaat nog wel even duren.
  maandag 21 november 2011 @ 16:30:32 #52
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104633988
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Uhuh, ik baal alleen van mezelf. :')
Volgende maand verder, maar stiekem maak ik me nu al zorgen dat het weer zo gaat :X En bj de lijnen zetten ging het zo goed, ;(
Maar als je je al niet zo lekker voelt is het niet zo gek dat je lichaam zoiets heeft van: doe eens niet ofzo!
  maandag 21 november 2011 @ 19:23:47 #53
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_104642793
Ik kom hier ook om een hoekje loeren.. :)

Ik wil ook graag een tattoo laten zetten, maar of die 'zin' er nog wel is betwijfel ik..

Vandaag kreeg manlief serieus om mijn oren:
"Je vrouw ziet er nog maar weinig van, en jij moet er de rest van je leven tegenaan kijken".

De plek waar ik mijn tattoo wil is op mijn schouderblad, zo erg is dat toch niet lijkt ?!
En ik zal hem vaak heus genoeg zien, maar deze opmerking vond ik serieus niet tof.
Ik doe het immers voor mezelf, en niet voor hem! :{
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_104642948
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik kom hier ook om een hoekje loeren.. :)

Ik wil ook graag een tattoo laten zetten, maar of die 'zin' er nog wel is betwijfel ik..

Vandaag kreeg manlief serieus om mijn oren:
"Je vrouw ziet er nog maar weinig van, en jij moet er de rest van je leven tegenaan kijken".

De plek waar ik mijn tattoo wil is op mijn schouderblad, zo erg is dat toch niet lijkt ?!
En ik zal hem vaak heus genoeg zien, maar deze opmerking vond ik serieus niet tof.
Ik doe het immers voor mezelf, en niet voor hem! :{
Lekkere kennis die er zo op reageert? Hij hoeft toch niet te bepalen wat jij er van gaat vinden?
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  maandag 21 november 2011 @ 19:28:23 #55
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_104643045
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

Lekkere kennis die er zo op reageert? Hij hoeft toch niet te bepalen wat jij er van gaat vinden?
Dacht ik dus ook eventjes.. Ene oor in en ook weer uit dan maar!
Daar heb ik serieus sch**t aan dan hoor!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  dinsdag 22 november 2011 @ 00:36:40 #56
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_104662165
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook eventjes.. Ene oor in en ook weer uit dan maar!
Daar heb ik serieus sch**t aan dan hoor!
Zeker doen. Dat soort dingen zet je voor jezelf, niet voor een ander :Y
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:30:15 #57
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_104668934
Ik ben mij intussen aan het oriënteren voor mijn 2e tattoo, maar heb nog niet echt een idee van de stijl waarin in de tekst wil. Heb wel al een aantal lettertypes gevonden die mij wel trokken, maar vroeg me af of hier niet nog iemand zat met een leuk idee qua lettertype :D

De tekst waar 't om gaat is 'Haec est rerum humanorum conditio' (staat voor 'dit zijn de omstandigheden, waarin wij nu eenmaal verkeren') En de lettertypes waar ik naar gekeken had waren;

-palace script MT
-kunstler script
-lucida calligraphy (vond deze wel interessant/mooi icm 't Latijn)
-een oud typmachine font

Gezien ik niet al te erg thuis ben in lettertypes hielden de ideeën voor mij al snel op :+
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_104668976
quote:
17s.gif Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik kom hier ook om een hoekje loeren.. :)

Ik wil ook graag een tattoo laten zetten, maar of die 'zin' er nog wel is betwijfel ik..

Vandaag kreeg manlief serieus om mijn oren:
"Je vrouw ziet er nog maar weinig van, en jij moet er de rest van je leven tegenaan kijken".

De plek waar ik mijn tattoo wil is op mijn schouderblad, zo erg is dat toch niet lijkt ?!
En ik zal hem vaak heus genoeg zien, maar deze opmerking vond ik serieus niet tof.
Ik doe het immers voor mezelf, en niet voor hem! :{
Je laat je lichaam versieren voor JE ZELF, niet voor een ander. Als jij zeker weet dat jij dol gelukkig wordt van die tattoo en elke keer dat je hem ziet weer denkt "yes" dan gewoon doen. Ik heb er over mijn lichaam verspreid nu 6 en de 7e komt volgende week donderdag. Mijn lieftallige wederhelft weet dat het mijn lichaam is en dat ik daar mee doe wat ik mooi vindt.
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:44:58 #59
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104669467
Zo, heb ik ook op FOK! het tattoo topic gevonden :D
Ik ben zelf altijd al gek geweest van tattoo's, al sinds mijn 12e (ben nu 17). Mijn ooms hebben er allemaal 2/3, mijn tante heeft er 1 en sinds kort mijn moeder ook. Nu word ik volgend jaar 18, en heb ik zelf al behoorlijk wat mee moeten maken en ben ik nog steeds (al bijna een jaar) ''onverklaarbaar'' ziek. Ik hoor van veel mensen om me heen dat ze vinden dat ik mentaal erg sterk ben dat ik er zo goed mee omga. Vandaar dat ik ook overweeg een tattoo te laten zetten, iets met ''wijsheid'' en ''kracht'', maar tevens ook iets voor mijn familie, want die zijn voor mij toch een hele grote steunpilaar gedurende deze periode van ziekte. Iemand een idee?

Ik zelf dacht aan een lotusbloem, zo heb je bijvoorbeeld lotus bloemen in verschillende kleuren en elke kleur stelt iets anders voor. Tevens kunnen de bladeren van de bloem leden van mijn familie vertegenwoordigen.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 22 november 2011 @ 11:56:07 #60
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104669849
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef x3ro het volgende:
Ik ben mij intussen aan het oriënteren voor mijn 2e tattoo, maar heb nog niet echt een idee van de stijl waarin in de tekst wil. Heb wel al een aantal lettertypes gevonden die mij wel trokken, maar vroeg me af of hier niet nog iemand zat met een leuk idee qua lettertype :D

De tekst waar 't om gaat is 'Haec est rerum humanorum conditio' (staat voor 'dit zijn de omstandigheden, waarin wij nu eenmaal verkeren') En de lettertypes waar ik naar gekeken had waren;

-palace script MT
-kunstler script
-lucida calligraphy (vond deze wel interessant/mooi icm 't Latijn)
-een oud typmachine font

Gezien ik niet al te erg thuis ben in lettertypes hielden de ideeën voor mij al snel op :+
http://www.dafont.com/

ik heb "mijn" lettertype hier gevonden en daarna aan de artist gevraagd of hij het nog een beetje kon aanpassen zodat het niet meer precies hetzelfde was als van het internet.
pi_104669923
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, heb ik ook op FOK! het tattoo topic gevonden :D
Ik ben zelf altijd al gek geweest van tattoo's, al sinds mijn 12e (ben nu 17). Mijn ooms hebben er allemaal 2/3, mijn tante heeft er 1 en sinds kort mijn moeder ook. Nu word ik volgend jaar 18, en heb ik zelf al behoorlijk wat mee moeten maken en ben ik nog steeds (al bijna een jaar) ''onverklaarbaar'' ziek. Ik hoor van veel mensen om me heen dat ze vinden dat ik mentaal erg sterk ben dat ik er zo goed mee omga. Vandaar dat ik ook overweeg een tattoo te laten zetten, iets met ''wijsheid'' en ''kracht'', maar tevens ook iets voor mijn familie, want die zijn voor mij toch een hele grote steunpilaar gedurende deze periode van ziekte. Iemand een idee?

Ik zelf dacht aan een lotusbloem, zo heb je bijvoorbeeld lotus bloemen in verschillende kleuren en elke kleur stelt iets anders voor. Tevens kunnen de bladeren van de bloem leden van mijn familie vertegenwoordigen.
Idee van een lotusbloem vind ik ook wel mooi.
Je zou ook eens rond kunnen kijken op www.deviantart.com
Zijn ook wel mooie dingen te vinden als je wat ideeën op wil doen.
  dinsdag 22 november 2011 @ 12:10:08 #62
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104670338
Hoe ben jij eigenlijk bij het idee van jouw tattoo gekomen?
pi_104670883
Ik vind de symboliek van Vrouwe Justitia mooi (blinddoek, zwaard en weegschaal).
Ook soort reminder voor mezelf om altijd open te staan tegenover mensen/dingen, zonder meteen een vooroordeel te hebben.
Ben absoluut geen moraalridder ofzo, maar 1 van de dingen waar ik me heel erg aan kan irriteren bij sommigen is onredelijkheid.

Het idee van haar zittend op een boomstam komt bij degene vandaan die m'n tattoo gezet heeft. Hij had ook wat rond zitten kijken op internet en overal kom je dezelfde soort tekening tegen; een staande vrouw. Daarom heeft hij eigenlijk gekozen voor iets anders :)
Ik had zelf een tekening gevonden op deviantart die ik erg mooi vond;


Maar hij had een beeldje gevonden van een vrouw zittend op een boomstam die haar haar aan het kammen is, waarvan hij een aanpassing gemaakt heeft;



In eerste instantie was het helemaal niet wat ik had verwacht en moest ik er wel even goed naar kijken, maar al snel vond ik het idee erg mooi :Y
pi_104671402
Zo ging ik naar hem toe met het idee om de kolibrie tussen mijn schouderbladen te plaatsen en de bloem die ik wil op mijn linker schouderblad en hij kwam met een heel andere plek (linker bovenarm) en nog meer suggesties waarvan ik zei "doe maar". Ik heb er de volste vertrouwen in dat het een hele gave tattoo gaat worden.
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:11:37 #65
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_104683406
Jee, hij is blijkbaar zo goed gelukt dattie op de site mag :)



(Ondertussen issie overigens nog uitgebreider geworden, ik verwacht eigenlijk stiekem dat dat er ook bijkomt tzt... :) )
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 22 november 2011 @ 18:34:41 #66
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_104684397
Ziet er tof uit Turbomuis ! :)

Heeft iemand hier ervaring met Tattoo Eus in Leiden?
Hygiëne etc ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_104684650
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Turbomuis het volgende:
Jee, hij is blijkbaar zo goed gelukt dattie op de site mag :)

[ afbeelding ]

(Ondertussen issie overigens nog uitgebreider geworden, ik verwacht eigenlijk stiekem dat dat er ook bijkomt tzt... :) )
amar wilde de mijne toen ook op de site zetten, maar ik ben na de laatste sessie eigenlijk niet meer teruggeweest.
pi_104688057
Iemand hier ervaring met een inner lip tattoo? Ook wat ik qua prijzen kan verwachten? :)
Heb besloten eind december een hartje oid ( ben er nog niet helemaal uit ) aan de binnen kant van mijn lip te gaan zetten.
  dinsdag 22 november 2011 @ 21:26:16 #69
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_104694077
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

http://www.dafont.com/

ik heb "mijn" lettertype hier gevonden en daarna aan de artist gevraagd of hij het nog een beetje kon aanpassen zodat het niet meer precies hetzelfde was als van het internet.
Dank :D Zal er zo eens rustig doorheen kijken.

quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand hier ervaring met een inner lip tattoo? Ook wat ik qua prijzen kan verwachten? :)
Heb besloten eind december een hartje oid ( ben er nog niet helemaal uit ) aan de binnen kant van mijn lip te gaan zetten.
Gok dat je net als andere kleine tat's kan rekenen op 5 tientjes :)
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_104698896
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand hier ervaring met een inner lip tattoo? Ook wat ik qua prijzen kan verwachten? :)
Heb besloten eind december een hartje oid ( ben er nog niet helemaal uit ) aan de binnen kant van mijn lip te gaan zetten.
Maar dan zie je je tattoo toch niet? Best zonde.
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:40:03 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_104699648
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Moffol het volgende:

[..]

Maar dan zie je je tattoo toch niet? Best zonde.
Een tattoo op je rug zie je toch ook amper? ;) Als die persoon er blij mee is, dan gewoon doen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 22 november 2011 @ 22:42:35 #72
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_104699857
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Moffol het volgende:

[..]

Maar dan zie je je tattoo toch niet? Best zonde.
Waarom moet je zelf constant je tattoo kunnen zien? Je weet toch dat ie er is.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_104700217
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Maringo het volgende:

[..]

Waarom moet je zelf constant je tattoo kunnen zien? Je weet toch dat ie er is.
Oke, daar heb je zeker gelijk in. Maar ik vind het ook een raar idee dat -ie op je binnenlip zit. Wel gaaf though.
pi_104708079
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Moffol het volgende:

[..]

Oke, daar heb je zeker gelijk in. Maar ik vind het ook een raar idee dat -ie op je binnenlip zit. Wel gaaf though.
Ik wou 'm op de binnenkant van m'n lip omdat dit mijn eerste tattooage is, hij binnen een aantal jaren vervaagd, niemand hem snel ziet, niet in de weg zit bij werk/school e.d + ik vind het een aparte plek die je niet vaak ziet.
Daarom wil ik hem :D
pi_104708166
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Ik wou 'm op de binnenkant van m'n lip omdat dit mijn eerste tattooage is, hij binnen een aantal jaren vervaagd, niemand hem snel ziet, niet in de weg zit bij werk/school e.d + ik vind het een aparte plek die je niet vaak ziet.
Daarom wil ik hem :D
Volgens mij is dat niet de meest fijne plek om een tattoo te laten zetten. Lijkt me aardig pijnlijk.. :P
pi_104708376
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:19 schreef Arquero het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet de meest fijne plek om een tattoo te laten zetten. Lijkt me aardig pijnlijk.. :P
Juist niet :P In je lip zitten de minste zenuwen en het geneest ook heel snel.
pi_104708587
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:38 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Juist niet :P In je lip zitten de minste zenuwen en het geneest ook heel snel.
Hmm, zit wat in ja :)
Nou ja, hoe dan ook: pics als ie gezet is :D
pi_104708621
Dit vind ik ook een erg mooi plaatje, ik vraag me alleen af of het nou een tattoo is of niet.

pi_104708688
Is schmink volgens mij

[ Bericht 10% gewijzigd door Arquero op 23-11-2011 11:42:57 ]
pi_104709510
quote:
7s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]
[knip]

m'n lip omdat dit mijn eerste tattooage is, hij binnen een aantal jaren vervaagd,

[/knip]
Ja? Gaat die snel vervagen? Want ik wil dat ook al een tijdje.. Maar om nu elke zoveel jaar weer opnieuw te laten doen vind ik ook weer zoiets..
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  woensdag 23 november 2011 @ 11:02:31 #81
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_104711397
Ik heb eigenlijk 1 twijfel over het laten zetten van de tattoo: de gevolgen die het (eventueel) gaat hebben op school en werk. Ik laat hem op mijn kuit zetten als ik er 1 neem, dus het is niet echt zichtbaar, en aangezien tattoo's de afgelopen jaren steeds minder taboe is, dacht ik dat het niet echt gevolgen zou hebben. Een kameraad van mij heeft er 1 op zijn boven arm, en bij zijn solicitatiegesprek bij een bedrijf vroegen ze of hij tattoo's had, aangezien ze dat liever niet wouden hebben, ookal was die niet zichtbaar.

Nu vraag ik me dus af, aangezien ik Sociaal Juridische Dienstverlening of Hogere Juridische Opleiding wil gaan doen, het wel zo verstandig is als ik er 1 neem? Gezien de situatie van mijn kameraad..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 23 november 2011 @ 11:15:29 #82
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_104711789
Lijkt me stug dat je in die sector in een korte of driekwartsbroek naar je werk gaat, toch? Dan zien ze dus niks.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 23 november 2011 @ 11:17:30 #83
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_104711844
Ze zien niks en je hoeft er ook niks over te zeggen imo.
Love will tear us apart (Joy Division)
  woensdag 23 november 2011 @ 11:19:51 #84
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_104711915
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb eigenlijk 1 twijfel over het laten zetten van de tattoo: de gevolgen die het (eventueel) gaat hebben op school en werk. Ik laat hem op mijn kuit zetten als ik er 1 neem, dus het is niet echt zichtbaar, en aangezien tattoo's de afgelopen jaren steeds minder taboe is, dacht ik dat het niet echt gevolgen zou hebben. Een kameraad van mij heeft er 1 op zijn boven arm, en bij zijn solicitatiegesprek bij een bedrijf vroegen ze of hij tattoo's had, aangezien ze dat liever niet wouden hebben, ookal was die niet zichtbaar.

Nu vraag ik me dus af, aangezien ik Sociaal Juridische Dienstverlening of Hogere Juridische Opleiding wil gaan doen, het wel zo verstandig is als ik er 1 neem? Gezien de situatie van mijn kameraad..
Je kan dan ook gewoon nee zeggen. Ze gaan het immers toch niet zien.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_104712243
Mag zo'n vraag uberhaupt wel gesteld worden? Zeker als het niet zichtbaar is, zou het ze niets aan (mogen?) gaan... Wie weet hoe dat zit?
pi_104712418
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef x3ro het volgende:

[..]

Dank :D Zal er zo eens rustig doorheen kijken.

[..]

Gok dat je net als andere kleine tat's kan rekenen op 5 tientjes :)
denk wel wat meer, hij zit niet in 1x. Chick die ik ken heeft er 1, die moest 3x voor die goed was.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_104712524
Ik kan me voorstellen dat een zichtbare tattoo niet wenselijk is. Maar die vraag zou ik niet eens willen beantwoorden.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_104713351
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb eigenlijk 1 twijfel over het laten zetten van de tattoo: de gevolgen die het (eventueel) gaat hebben op school en werk. Ik laat hem op mijn kuit zetten als ik er 1 neem, dus het is niet echt zichtbaar, en aangezien tattoo's de afgelopen jaren steeds minder taboe is, dacht ik dat het niet echt gevolgen zou hebben. Een kameraad van mij heeft er 1 op zijn boven arm, en bij zijn solicitatiegesprek bij een bedrijf vroegen ze of hij tattoo's had, aangezien ze dat liever niet wouden hebben, ookal was die niet zichtbaar.

Nu vraag ik me dus af, aangezien ik Sociaal Juridische Dienstverlening of Hogere Juridische Opleiding wil gaan doen, het wel zo verstandig is als ik er 1 neem? Gezien de situatie van mijn kameraad..
Joh, gewoon nee zeggen als ze ernaar vragen, hij is toch niet te zien.

Lijkt me niet dat je in die sector uberhaupt in een korte broek aan het werk gaat.

Afgewezen worden op niet zichtbare tatoeages. :')
  woensdag 23 november 2011 @ 12:25:29 #89
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_104714100
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

denk wel wat meer, hij zit niet in 1x. Chick die ik ken heeft er 1, die moest 3x voor die goed was.
Ach so, ging uit van 1 keer :)

Het is nu voor mijn alleen nog een kwestie van een leuk lettertype kiezen :D Wanneer dat gedaan is maar weer eens contact opnemen met Junkfood Johnny *O*
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 23 november 2011 @ 12:29:30 #90
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_104714215
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef Dauntl3ss het volgende:

[..]

Joh, gewoon nee zeggen als ze ernaar vragen, hij is toch niet te zien.

Lijkt me niet dat je in die sector uberhaupt in een korte broek aan het werk gaat.

Afgewezen worden op niet zichtbare tatoeages. :')
Nou idd, ik vind het maar raar. :D

Die van mij zijn alleen te zien als ik een t-shirt ofzo aanheb. Nog nooit is het mij ook gevraagd trouwens. Bij mijn huidige baas heb ik op een gegeven moment gevraagd of hij er bezwaar tegen heeft als ze zichtbaar zouden zijn. Had hij niet, ik kan dus gewoon in een t-shirt naar mijn werk.

Nu ik met die op mijn rug bezig ben, is hij helemaal geïnteresseerd, wil elke keer de updates zien :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_104714468
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Dit vind ik ook een erg mooi plaatje, ik vraag me alleen af of het nou een tattoo is of niet.

[ afbeelding ]
bodypaint

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:25 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ach so, ging uit van 1 keer :)

Het is nu voor mijn alleen nog een kwestie van een leuk lettertype kiezen :D Wanneer dat gedaan is maar weer eens contact opnemen met Junkfood Johnny *O*
Daar woonde ik om de hoek :D
  woensdag 23 november 2011 @ 12:40:16 #92
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_104714510
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:38 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

bodypaint

[..]

Daar woonde ik om de hoek :D
No way? _O- Nog iemand uit 't diepe zuiden :D Ook al eens bij hem geweest?
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_104716850
quote:
17s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:38 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

bodypaint

Hmm, ik had al zo'n vermoeden want dat wit krijg je toch nooit zo wit.
Jammer. :(
pi_104722354
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:53 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, zit wat in ja :)
Nou ja, hoe dan ook: pics als ie gezet is :D
komt goed ;)
pi_104722416
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 09:48 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ja? Gaat die snel vervagen? Want ik wil dat ook al een tijdje.. Maar om nu elke zoveel jaar weer opnieuw te laten doen vind ik ook weer zoiets..
Ligt puur aan de persoon. Hij kan zelfs na een dag al voor de helft vervagen, maar de meeste tatoeëerders zeggen er ook bij dat ze het wel gratis bij tattooeren mocht het snel vervagen.
Maar na ongeveer 5 jaar is die hele tattoo al weg ja..
Maar zoiets kost rond de 20-50 euro, veel is het niet, dus het is nog te doen ieder jaar..
  woensdag 23 november 2011 @ 17:15:01 #96
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_104724997
Heb volgens mij een font gevonden wat ook bij mijn schaap op de andere arm past qua stijl :D

Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_104725380
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 12:40 schreef x3ro het volgende:

[..]

No way? _O- Nog iemand uit 't diepe zuiden :D Ook al eens bij hem geweest?
haha ja :D Ik ben wel bij hem binnen geweest en een vriendin heeft daar haar backpiece laten zetten. Hij zet mooi werk maar hij moet er wel zin in hebben, als ie ergens geen zin in heeft laat hij het je wel weten ;)
Zelf ben ik bij Sinner&Saint geweest in Aken(DU).
pi_104733307
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb eigenlijk 1 twijfel over het laten zetten van de tattoo: de gevolgen die het (eventueel) gaat hebben op school en werk. Ik laat hem op mijn kuit zetten als ik er 1 neem, dus het is niet echt zichtbaar, en aangezien tattoo's de afgelopen jaren steeds minder taboe is, dacht ik dat het niet echt gevolgen zou hebben. Een kameraad van mij heeft er 1 op zijn boven arm, en bij zijn solicitatiegesprek bij een bedrijf vroegen ze of hij tattoo's had, aangezien ze dat liever niet wouden hebben, ookal was die niet zichtbaar.

Nu vraag ik me dus af, aangezien ik Sociaal Juridische Dienstverlening of Hogere Juridische Opleiding wil gaan doen, het wel zo verstandig is als ik er 1 neem? Gezien de situatie van mijn kameraad..
Ik geloof dat ik zo een brutaal nest ben die dan een wedervraag stelt als in "heb jij een royal albert piercing?".
pi_104767070
Is hier iemand van jullie trouwens bekend met Tattoo artiesten in Groningen stad?
  donderdag 24 november 2011 @ 18:00:38 #100
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_104774919
quote:
7s.gif Op donderdag 24 november 2011 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is hier iemand van jullie trouwens bekend met Tattoo artiesten in Groningen stad?
Je hebt Smooth Sailing Tattoo in de Gelkingestraat. Hij post elke week op zijn blog de tattoo's die hij gezet heeft. Zit erover te denken daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
pi_104778726
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_104778886
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Je hebt Smooth Sailing Tattoo in de Gelkingestraat. Hij post elke week op zijn blog de tattoo's die hij gezet heeft. Zit erover te denken daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
Ja ik had ook al rondgekeken op zijn site, denk dat ik daar binnenkort maar even een bezoekje breng. Hij ziet er leuk en gezellig uit, en zijn tattoo's zijn zeker ook niet verkeerd.
Twijfel alleen nog wel of hij bij mij wel een tattoo wilt zetten omdat ik nogmaar 16 ben, ondanks dat ik een volwassene meeneem.
pi_104793147
Mijn vriendin heeft haar tattoo laten zetten door Joy D bij Low Voltage Ink in Joure. Is wel niet helemaal in Groningen, maar wel in het Noorden :P



Zij heeft ook wel mooie andere tattoos gemaakt.
pi_104793214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:09 schreef Arquero het volgende:
Mijn vriendin heeft haar tattoo laten zetten door Joy D bij Low Voltage Ink in Joure. Is wel niet helemaal in Groningen, maar wel in het Noorden :P

[ afbeelding ]

Zij heeft ook wel mooie andere tattoos gemaakt.
Ze zet best strak!
pi_104793246
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:17 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Ze zet best strak!
Klopt ja. Dat was ook de reden om helemaal daarheen te rijden (we wonen zelf vlakbij Rotterdam). Ze twijfelde in 1e instantie, maar als je zit er toch de rest van je leven tegenaan te kijken, dus moet het wel mooi zijn. Dan kun je beter wat verder rijden ;)
pi_104793292
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:21 schreef Arquero het volgende:

[..]

Klopt ja. Dat was ook de reden om helemaal daarheen te rijden (we wonen zelf vlakbij Rotterdam). Ze twijfelde in 1e instantie, maar als je zit er toch de rest van je leven tegenaan te kijken, dus moet het wel mooi zijn. Dan kun je beter wat verder rijden ;)
Ja dat is waar, ik woon in het diepe zuiden en ben voor een prijsopgave naar Apeldoorn gereden. Weet alleen nog niet zeker of ik hem laat zetten.
pi_104794273
Voor de Inkstitution liefhebbers. Errol doet op maandag walk-ins voor kleine pieces.
pi_104796378
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 09:35 schreef n0a het volgende:
Voor de Inkstitution liefhebbers. Errol doet op maandag walk-ins voor kleine pieces.
Thnx! Maandag toevallig vrij, mss eens vroeg de wekker zetten! ^O^ Kleintje erbij laten zetten op mijn "oude en huidige verslavingen"been 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104798902
Cool, vergeet niet het resultaat te delen :). Heb nog genoeg ideeën voor bij Errol, maar ik ben het voor nu toch even zat.
pi_104798986
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef n0a het volgende:
Cool, vergeet niet het resultaat te delen :). Heb nog genoeg ideeën voor bij Errol, maar ik ben het voor nu toch even zat.
Ik kijk maandag hoe me pet staat en of het de moeite is om er naartoe te rijden.. Ik neem aan dat nu dit wat meer bekend word er best veel belangstelling zou zijn. En aangezien het toch een goed uur rijden is, als ik geluk heb... ;)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_104799260
Als ik zijn posts op FB moet geloven is het tot nu toe best rustig. https://www.facebook.com/(...)oing/148602255217156 hopelijk werkt het linkje.
pi_104801283
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
Zo, een update van mijn roze olifantje :+
Helaas trok ik het heel slecht deze keer, voelde me al niet lekker, niet zo goed in mijn vel en dat was aan mijn pijngrens wel te merken. Dus ook niet zo ver gekomen als gehoopt, na 2,5 uur was ik er wel klaar mee :')

[ afbeelding ]
die wil ik al jaren op mijn buik _O_
ik ben namelijk vernoemd naar Ganesh en heb er al een keer een hele vette tekening voor gemaakt.
wat kost zoiets nou? *O*
niet meer
pi_104801312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2011 20:29 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Je hebt Smooth Sailing Tattoo in de Gelkingestraat. Hij post elke week op zijn blog de tattoo's die hij gezet heeft. Zit erover te denken daar mijn eerste tattoo te laten zetten.
zijn portfolio sprak mij ook heel erg aan, iemand die ervaring met hem heeft?
niet meer
pi_104802380
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 08:09 schreef Arquero het volgende:
Mijn vriendin heeft haar tattoo laten zetten door Joy D bij Low Voltage Ink in Joure. Is wel niet helemaal in Groningen, maar wel in het Noorden :P

[ afbeelding ]

Zij heeft ook wel mooie andere tattoos gemaakt.
Joure is me te ver, ik woon in het noord/oosten van Groningen namelijk :P
pi_104802470
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 november 2011 14:17 schreef Dromenvangertje het volgende:

[..]

Joure is me te ver, ik woon in het noord/oosten van Groningen namelijk :P
al eens bij final touch wezen kijken?
niet meer
pi_104924062
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 12:29 schreef n0a het volgende:
Cool, vergeet niet het resultaat te delen :). Heb nog genoeg ideeën voor bij Errol, maar ik ben het voor nu toch even zat.
Resultaat laat nog even op zich wachten.. Buurvrouw is niet thuis en staat op een plek waar ik onmogelijk bijkom :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  dinsdag 29 november 2011 @ 10:30:05 #118
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_104958766
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:43 schreef welkominspace het volgende:

[..]

die wil ik al jaren op mijn buik _O_
ik ben namelijk vernoemd naar Ganesh en heb er al een keer een hele vette tekening voor gemaakt.
wat kost zoiets nou? *O*
Dat weet ik nog niet he :+ Heb er nu 6 uur op zitten en ik moet nog wel even.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_104965849
Overmorgen ga ik naar de tattooshop, heb er echt veel zin in.
pi_104967498
quote:
En deze voor de grap laten zetten door iemand die moest oefenen:
[ afbeelding ]
Ik vind hem wel grappig, zo grappig zelfs dat ik dit ff heb doorgestuurd om vanavond langs te gaan voor een afspraak :D
  woensdag 30 november 2011 @ 02:18:38 #121
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_104995950
Ik merk dat hoe meer ik nadenk over een eventueel ontwerp, hoe meer ik er aan wil toevoegen. :')
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_104995956
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 13:43 schreef welkominspace het volgende:

[..]

zijn portfolio sprak mij ook heel erg aan, iemand die ervaring met hem heeft?
Mijn vriendin heeft daar eentje laten zetten, is heel mooi geworden :). Aardige vent ook.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_104996072
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:20 schreef Jajong het volgende:

[..]

Mijn vriendin heeft daar eentje laten zetten, is heel mooi geworden :). Aardige vent ook.
daar gaat het me om ja, je moet je wel op je gemak voelen bij zo'n tattoogast.

is hij ook duurder dan de rest is de stad?
ik vind z'n tattoo's wel mooier dan bij andere shops
niet meer
pi_104996548
Ik zit al 5 jaar over een nieuwe te denken maar er komt nooit iets in me op waarvan ik meteen weet dat ik daar een tattoo van wil. Hoe doen jullie dat? :9
Faka G
pi_104997789
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 02:41 schreef welkominspace het volgende:

[..]

is hij ook duurder dan de rest is de stad?
ik vind z'n tattoo's wel mooier dan bij andere shops
Als je die tatt's mooier vind dan van andere shops, wat maakt dan de prijs uit? :?
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_105000720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 09:19 schreef theKiD het volgende:

[..]

Als je die tatt's mooier vind dan van andere shops, wat maakt dan de prijs uit? :?
waar lees je dat dat wat uitmaakt? :?
ik vraag gewoon wat :*
niet meer
  woensdag 30 november 2011 @ 11:37:33 #127
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_105001329
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 07:17 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zit al 5 jaar over een nieuwe te denken maar er komt nooit iets in me op waarvan ik meteen weet dat ik daar een tattoo van wil. Hoe doen jullie dat? :9
ik bedenk iedere week wel weer wat nieuws wat ik graag zou willen....
dat zorgt ervoor dat ik de laatste 5 jaar niks nieuws heb laten zetten, omdat ik teveel twijfel/nadenk
maar als alles goed is ga ik in december eindelijk weer iets laten zetten (of tenminste een afspraak maken)
pi_105001627
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2011 11:19 schreef welkominspace het volgende:

[..]

waar lees je dat dat wat uitmaakt? :?
ik vraag gewoon wat :*
Omdat prijs imo niet uit hoeft te maken. Als de kwaliteit maar goed is :*
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_105065910
Zo ik heb vandaag 5 uur in de stoel gezeten en dit is het fantastische resultaat
  donderdag 1 december 2011 @ 19:55:42 #130
159909 -Peach
Prunus persica
pi_105066015
Wow, echt mooi Faja-Lobi!!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_105066136
Dank je wel, alle credits gaan naar Manolo van Queen of Rings in Rotterdam.
  vrijdag 2 december 2011 @ 01:15:04 #132
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_105083572
Na heel erg lang afwegen, twijfelen, opnieuw nadenken en weer overwegen weet ik eindelijk wat ik wil laten zetten ( zit er al jaren mee in mijn hoofd ) .

Word in totaal een zin van 7 woorden, maar ik zit nu met een probleem, ik ben vrij klein ( 1.59) en een meisje, dus wat zou een mooie plaats zijn voor deze tattoo? Werk zelf in de Horeca dus onderarmen zijn geen optie helaas, wat niet wegneemt dat buiten mijn werk om, mensen het best mogen zien..
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_105086079
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef houdjemond het volgende:
Na heel erg lang afwegen, twijfelen, opnieuw nadenken en weer overwegen weet ik eindelijk wat ik wil laten zetten ( zit er al jaren mee in mijn hoofd ) .

Word in totaal een zin van 7 woorden, maar ik zit nu met een probleem, ik ben vrij klein ( 1.59) en een meisje, dus wat zou een mooie plaats zijn voor deze tattoo? Werk zelf in de Horeca dus onderarmen zijn geen optie helaas, wat niet wegneemt dat buiten mijn werk om, mensen het best mogen zien..
Schouderblad, onder elkaar? :D
http://www.google.nl/sear(...)f9e&biw=1366&bih=665
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_105087405
Of in je zij? Zoiets maar dan kleiner?:
pi_105087415
Waarom kan ik geen tattoos vinden van LPs.
pi_105088769
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 december 2011 09:57 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom kan ik geen tattoos vinden van LPs.
Zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_105089692
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo ik heb vandaag 5 uur in de stoel gezeten en dit is het fantastische resultaat
[ afbeelding ]
Ziet er strak uit, mooi!
Komt de rest er later omheen, of op een andere plek?
pi_105090128
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo ik heb vandaag 5 uur in de stoel gezeten en dit is het fantastische resultaat
[ afbeelding ]
Ik vind hem echt prachtig gezet, hoewel ik de vleugels wel iets vreemd vind staan?
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:49:21 #139
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_105092973
Iemand een goede site waar de correcte definities van de lotus bloem en de kleur staan? Wit, blauw, geel, groen.. elke lotus heeft een kleur en die kleur heeft weer een betekenis. Ik wil wel de juiste kiezen dus vandaar. Iemand een linkje?:)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:58:24 #140
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_105093275
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef houdjemond het volgende:
Na heel erg lang afwegen, twijfelen, opnieuw nadenken en weer overwegen weet ik eindelijk wat ik wil laten zetten ( zit er al jaren mee in mijn hoofd ) .

Word in totaal een zin van 7 woorden, maar ik zit nu met een probleem, ik ben vrij klein ( 1.59) en een meisje, dus wat zou een mooie plaats zijn voor deze tattoo? Werk zelf in de Horeca dus onderarmen zijn geen optie helaas, wat niet wegneemt dat buiten mijn werk om, mensen het best mogen zien..
Het ligt er echt aan hoe groot je het wil en hoe lang de woorden zijn. Én wat voor lettertype je wilt.
Je kan het van je voet tot je heup over je been laten gaan (of vice versa). Of als klein gedichtje op of tussen je schouderbladen. En wil je er nog versiersels bij?
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_105093404
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wow, die naald op die onderarm is echt supertof! O+
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_105093734
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef houdjemond het volgende:
Na heel erg lang afwegen, twijfelen, opnieuw nadenken en weer overwegen weet ik eindelijk wat ik wil laten zetten ( zit er al jaren mee in mijn hoofd ) .

Word in totaal een zin van 7 woorden, maar ik zit nu met een probleem, ik ben vrij klein ( 1.59) en een meisje, dus wat zou een mooie plaats zijn voor deze tattoo? Werk zelf in de Horeca dus onderarmen zijn geen optie helaas, wat niet wegneemt dat buiten mijn werk om, mensen het best mogen zien..
Op je heupbot, als een soort wasmerkje? :P
Tap tap tap
pi_105093852
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 11:20 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ziet er strak uit, mooi!
Komt de rest er later omheen, of op een andere plek?
Aan de zijkanten, onderkant komt nog iets van wuivend gras en bovenop nog 2 bloemen (bougainvillea) en schaduw. Wordt 1 grote tattoo.
pi_105096049
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo ik heb vandaag 5 uur in de stoel gezeten en dit is het fantastische resultaat
[ afbeelding ]
Ontzettend mooi *O*
  Licht Ontvlambaar vrijdag 2 december 2011 @ 14:21:49 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105096155
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.

Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Vind het zelf wel genoeg zo, maar ik zeg maar nooit nooit :P
Ik heb er eentje, nu zo'n 5,5 jaar ongeveer. Op zich zou ik nog wel iets anders willen, maar ik verkeer weer in de fase 'wat' en 'waar'... die fase heeft bij de eerste zo'n 10 jaar geduurd.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_105097982
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 14:21 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik heb er eentje, nu zo'n 5,5 jaar ongeveer. Op zich zou ik nog wel iets anders willen, maar ik verkeer weer in de fase 'wat' en 'waar'... die fase heeft bij de eerste zo'n 10 jaar geduurd.
Oh, dan heb je nog 4 1/2 jaar om te bedenken wat je wil, tijd zat :+
pi_105101613
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 december 2011 10:44 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Zoiets?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, die 4e vind ik wel nice alleen dan doe ik wss zonder platenspeler en de tekst 'music is my religion' er omheen of erin verwerken.

Ben vandaag bij een tattooshop geweest maar daar moet je eigenlijk het idee wat je hebt al uitgewerkt hebben en op de goede grote op papier uitprinten.
Nog tips adviezen voor inspiratie hiervan of websites met voorbeelden?
pi_105102538
Zou denk ik sws een andere shop zoeken. Eentje die je niet alles hoeft voor te kauwen en ook creatief met je mee denkt.
pi_105104526
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:54 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zo ik heb vandaag 5 uur in de stoel gezeten en dit is het fantastische resultaat
[ afbeelding ]
nice! vind hem op een bepaalde manier (niet het ontwerp zelf) wel erg lijken op die van arquero. zelfde artist, dus eigenlijk ook wel logisch. :P
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:42:31 #150
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105105295
Mooie tattoo Faja-Lobi, ik ben het alleen Audreyoot eens dat ik de vleugels was vreemd vind. Ze lijken me wat klein in vergelijk bij de rest van het beestje en ze lijken een beetje op de rug geplakt te zitten (hoewel mijn kennis van de anatomie van de kolibrie niet geweldig is)/

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 17:30 schreef n0a het volgende:
Zou denk ik sws een andere shop zoeken. Eentje die je niet alles hoeft voor te kauwen en ook creatief met je mee denkt.
Eens. Ik heb ook nog nooit gehoord van een shop waarbij je eigenlijk je idee al klaar moet hebben. Werkt misschien als je een begenadigd tekenaar bent, maar ik kom niet eens verder dan stickfigures qua tekenkunst en mijn handschrift is ook niet geweldig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 01:15 schreef houdjemond het volgende:
Na heel erg lang afwegen, twijfelen, opnieuw nadenken en weer overwegen weet ik eindelijk wat ik wil laten zetten ( zit er al jaren mee in mijn hoofd ) .

Word in totaal een zin van 7 woorden, maar ik zit nu met een probleem, ik ben vrij klein ( 1.59) en een meisje, dus wat zou een mooie plaats zijn voor deze tattoo? Werk zelf in de Horeca dus onderarmen zijn geen optie helaas, wat niet wegneemt dat buiten mijn werk om, mensen het best mogen zien..
Mogen we misschien weten welke woorden het zijn? Als je een zin/quote met lange woorden hebt is het natuurlijk alweer wat anders dan wanneer het allemaal worden zijn van 4 letters of korter.
Voor de leesbaarheid zou ik het toch niet al te klein maken (als ik bijvoorbeeld naar mijn kleine pootjes kijk, dan zie ik daar nog geen 7 woorden heel leesbaar op staan :P)
pi_105189772
:W

Ik kom even met de deur in huis vallen. Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, het is ook een beetje moeilijk zoeken.

13 december vorig jaar is mijn moeder overleden en zij is gecremeerd. Ik zit nu al een paar maanden met het idee te spelen om een (kleine) tattoo te nemen - met haar as verwerkt in de inkt. Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke tattoo?

Op internet hoor ik verschillende verhalen. De ene persoon zegt doen, mooi symbool, geen gevaar aan. De ander zegt niet doen, want er kan XYZ misgaan.

Ik hoor het wel :)
pi_105191478
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Hitomi het volgende:
:W

Ik kom even met de deur in huis vallen. Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, het is ook een beetje moeilijk zoeken.

13 december vorig jaar is mijn moeder overleden en zij is gecremeerd. Ik zit nu al een paar maanden met het idee te spelen om een (kleine) tattoo te nemen - met haar as verwerkt in de inkt. Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke tattoo?

Op internet hoor ik verschillende verhalen. De ene persoon zegt doen, mooi symbool, geen gevaar aan. De ander zegt niet doen, want er kan XYZ misgaan.

Ik hoor het wel :)
Er is iemand op FOK die dat heeft gedaan ja ik twijfel alleen wie het is geweest, zodra ik er op kom PM ik je!
  zondag 4 december 2011 @ 23:34:49 #153
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_105192550
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef Hitomi het volgende:
:W

Ik kom even met de deur in huis vallen. Ik weet niet of deze vraag eerder is gesteld, het is ook een beetje moeilijk zoeken.

13 december vorig jaar is mijn moeder overleden en zij is gecremeerd. Ik zit nu al een paar maanden met het idee te spelen om een (kleine) tattoo te nemen - met haar as verwerkt in de inkt. Heeft iemand hier ervaring met een dergelijke tattoo?

Op internet hoor ik verschillende verhalen. De ene persoon zegt doen, mooi symbool, geen gevaar aan. De ander zegt niet doen, want er kan XYZ misgaan.

Ik hoor het wel :)
Ik heb er ervaring mee. De gebruikte hoeveelheid is alleen symbolisch want 1. Het zakt naar de bodem van het inkt dopje en 2. De naald pikt het niet op.

Hoop dat je hier iets aan hebt! En wat wil je laten zetten als ik zo vrij mag zijn?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 4 december 2011 @ 23:35:58 #154
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_105192617
Mijn kapster heeft dit ook gedaan met as van haar overleden hond. Weet er verder het fijne niet van, vind het wel een mooi (symbolisch) gebaar in ieder geval.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_105194343
Dank jullie wel tot nu toe! :)

Ik zit er over te denken om een kleine triquetra te laten zetten - vind het al meer dan 10 jaar een ontzettend mooi symbool en vooral ook de betekenis vind ik er wel bij 'passen':



quote:
Op zich is het triquetra een Keltische knoop. Bij de Kelten en heksen staat het triquetra voor maagd, moeder en vrouw. Het symboliseert Leven, Dood, en de Hergeboorte en de drie natuurkrachten: Aarde, Lucht en Water.

De cirkel door het triquetra is optioneel. De cirkel is immers een veel ouder symbool dat eerst verwees naar de zon, vervolgens naar vrouwelijkheid en vruchtbaarheid en bij de christenen naar de eeuwigheid.
Hij is niet honderd procent accuraat, maar de moeder en vrouw staan voor haar. Leven, dood en hergeboorte staat wat voor zij was, is en kan zijn. Aarde, lucht en water symboliseert bij mij haar liefde voor de natuur en haar tuin, waar zij altijd in aan het werk was.

De circel met de betekenis voor eeuwigheid betekent dat ze voor eeuwig bij mij is.

Ik weet alleen nog niet waar ik 'm wil zetten en of dit inderdaad precies is wat ik wil. Haastige spoed is zelden goed en dat geldt zeer zeker met tattoos.

Debsterr - er is dus in principe niets gevaarlijks aan?
pi_105194988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2011 08:19 schreef Arquero het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet de meest fijne plek om een tattoo te laten zetten. Lijkt me aardig pijnlijk.. :P
loop je dalijk met een zooloo lip rond de eerste paar dagen:p
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
pi_105195058
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef Hitomi het volgende:
Dank jullie wel tot nu toe! :)

Ik zit er over te denken om een kleine triquetra te laten zetten - vind het al meer dan 10 jaar een ontzettend mooi symbool en vooral ook de betekenis vind ik er wel bij 'passen':

[ afbeelding ]

[..]

Hij is niet honderd procent accuraat, maar de moeder en vrouw staan voor haar. Leven, dood en hergeboorte staat wat voor zij was, is en kan zijn. Aarde, lucht en water symboliseert bij mij haar liefde voor de natuur en haar tuin, waar zij altijd in aan het werk was.

De circel met de betekenis voor eeuwigheid betekent dat ze voor eeuwig bij mij is.

Ik weet alleen nog niet waar ik 'm wil zetten en of dit inderdaad precies is wat ik wil. Haastige spoed is zelden goed en dat geldt zeer zeker met tattoos.

Debsterr - er is dus in principe niets gevaarlijks aan?
Die heb ik ook O+
pi_105247840
Hoi allemaal,
Ik wil graag een tattoo laten zetten ter herrinnering aan mijn vader
Ik heb zelf een tekstje geschreven en ontworpen en wil deze graag op mijn ribben onder mijn borst/hart laten zetten.
maar ik heb gehoord dat dit zeer pijnlijk is.
is dit echt zo erg of valt het mee?
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:48:32 #159
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_105248096
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef SemperAdMeliora het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil graag een tattoo laten zetten ter herrinnering aan mijn vader
Ik heb zelf een tekstje geschreven en ontworpen en wil deze graag op mijn ribben onder mijn borst/hart laten zetten.
maar ik heb gehoord dat dit zeer pijnlijk is.
is dit echt zo erg of valt het mee?
Je zit daar erg dicht op het bot, en van wat ik gehoord en gelezen heb, kan dat behoorlijk zeer doen. Is per persoon wel verschillend, aangezien bij iedereen de pijngrens anders is, maar over het algemeen is dat wel een plek waar het best zeer kan doen ja.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:50:42 #160
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_105248204
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Je zit daar erg dicht op het bot, en van wat ik gehoord en gelezen heb, kan dat behoorlijk zeer doen. Is per persoon wel verschillend, aangezien bij iedereen de pijngrens anders is, maar over het algemeen is dat wel een plek waar het best zeer kan doen ja.
ter vergelijking: ik viel bijna in slaap toen ik op m'n ribben werd getattoeerd...
tattoo die vlakbij m'n kont zit deed veel meer zeer. ;-)

het is per persoon verschillend ik vind tattooeren op bot sowieso geen zeer doen.
pi_105248447
enige plek die mij pijn deed was op m'n knieschijf maar ribben lijken me ook geen pretje eigenlijk
niet meer
pi_105253595
bij mij vond ik dicht bij mijn elleboog niet echt relax, en vlak bij mijn oksel ook niet.
ribben geen idee. ~:)
pi_105253694
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:13 schreef dawg het volgende:
vlak bij mijn oksel ook niet.
Brr, dat had ik ook. Toen kon ik echt door de stoel heen zakken :X
pi_105253908
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:16 schreef Arquero het volgende:

[..]

Brr, dat had ik ook. Toen kon ik echt door de stoel heen zakken :X
nee, dat niet. kan erg goed tegen pijn. maar ik vond het geen fijn gevoel. het minst fijne van alle. :)
pi_105263711
ik heb nu 7 tattoo's en de enige die ik pijnlijk vond was op mijn vinger, dat is direct op bot. Maar bijv beide enkels, onderrug, bovenbeen, schouderblad en bovenarm deden geen pijn.

Deed het maar wat meer pijn dan zou ik er niet zo verslaafd aan zijn.
pi_105265436
Meer pijn maakt qua verslaving niets uit: enige wat mij tegenhoudt is geld (hey, je moet het wel hebben, of het er nou toe doet of niet) en werk ;)

Mijn eerste tattoo was onder mijn borst, op mijn hart. De pijn is misschien niet eens het naarste, maar dat getril zo boven je hart en long. Dát is níet tof :X Maar soit, overleven doe je het sowieso wel. Lettertjes zijn ook zó gezet natuurlijk...
pi_105272980
Ook even melden.
20jan heb ik m'n eerste meeting! Zin in!
pi_105273505
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb nu 7 tattoo's en de enige die ik pijnlijk vond was op mijn vinger, dat is direct op bot. Maar bijv beide enkels, onderrug, bovenbeen, schouderblad en bovenarm deden geen pijn.

Deed het maar wat meer pijn dan zou ik er niet zo verslaafd aan zijn.
ik heb er ook een op mijn vinger en ik was ook bang dat ie heel erg pijn zou doen ivm het bot maar ik heb geen greintje pijn geleden :D
maar op m'n knieschijf dus wel, daar voelde ik de naald echt in het bot slaan leek het wel :X
niet meer
pi_105292999
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:35 schreef Evil-Cherry het volgende:
Meer pijn maakt qua verslaving niets uit: enige wat mij tegenhoudt is geld (hey, je moet het wel hebben, of het er nou toe doet of niet) en werk ;)

Mijn eerste tattoo was onder mijn borst, op mijn hart. De pijn is misschien niet eens het naarste, maar dat getril zo boven je hart en long. Dát is níet tof :X Maar soit, overleven doe je het sowieso wel. Lettertjes zijn ook zó gezet natuurlijk...
Nou voor mij maakt het wel degelijk uit want ik spaar gewoon voor een nieuwe tattoo, alleen als het iets meer pijn zou doen zou dat mij er meer van weerhouden denk ik. Mijn man is soms bang dat ik een wandelende kleurplaat ga worden :P
pi_105293871
Niet alle tatoeëerders zetten met as ivm de hygiëne. De as komt ook niet daadwerkelijk in de tattoo en is dus puur symbolisch.
pi_105295053
Dank voor jullie antwoorden :) Heb een mail gestuurd naar een tattoo artist hier in de stad, die wat hun gallery betreft ook daadwerkelijk mooie tattoo's maken (ik wil niet met zo'n verschrikking komen te zitten haha). Ben benieuwd wat ze zeggen.

Daarna nog even kijken of ik vriendlief kan overtuigen - aangezien ik geen tattoo wil als er een negatieve lading aan komt te zitten, en die komt er wel als hij het idee echt verschrikkelijk haat. (tot nu toe vindt hij dat onder m'n voet de minst erge plek is wat hem betreft :|W)
pi_105523460
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb nu 7 tattoo's en de enige die ik pijnlijk vond was op mijn vinger, dat is direct op bot. Maar bijv beide enkels, onderrug, bovenbeen, schouderblad en bovenarm deden geen pijn.

Deed het maar wat meer pijn dan zou ik er niet zo verslaafd aan zijn.
Doe rondom je tepel maar eens :D
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:04:20 #173
62520 Hert
*bambi bijt*
pi_105525266
Ik vond op mijn ribben niet extra pijnlijk, maar vooral irritant, omdat dan je hele borstkas mee trilt.
Ik wou dat ik twee hertjes was....
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:34:38 #174
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_105525761
Yesss nog een week dan ga ik voor 2 Bunga Terung's!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:42:34 #175
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105529174
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:04 schreef Hert het volgende:
Ik vond op mijn ribben niet extra pijnlijk, maar vooral irritant, omdat dan je hele borstkas mee trilt.
Dat vond ik bij dat botje bij je ellepijp. Was niet echt superpijnlijk, maar ik voelde het doortrillen tot in mijn vingertoppen
pi_105529197
Even een fotootje van zo juist, hij is geheeld en super
  dinsdag 13 december 2011 @ 11:45:28 #177
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_105529259
Heel mooi!

Je mag er alleen wel wat gelukkiger bij kijken :P
pi_105529365
ik was aan het vechten met de laptop en webcam functie en dat tegen de zon in
  dinsdag 13 december 2011 @ 13:31:15 #179
129836 withxhonor
straight edge
pi_105532628
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Yesss nog een week dan ga ik voor 2 Bunga Terung's!!
dit vraagt om fotos!
high fives and stagedives
pi_105597151
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Even een fotootje van zo juist, hij is geheeld en super
[ afbeelding ]
Ziet er mooi uit, netjes! :Y
  woensdag 14 december 2011 @ 22:57:14 #181
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_105598409
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef withxhonor het volgende:

[..]

dit vraagt om fotos!
Zeker! maar eerst erop zetten ;)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  maandag 19 december 2011 @ 23:21:04 #182
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_105798839
Vandaag bij Errol geweest op z'n inloopmaandag en m'n eerste prentje laten zetten. Wat een vakman. 14.gif
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_105800341
Pics!
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  dinsdag 20 december 2011 @ 00:04:42 #184
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_105801150
Het is een beetje lastig om m goed op de foto te krijgen en de kleine details gaat een beetje verloren door de crappy foto :)

** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_105805162
Hallo *O*

Ik heb al een (goed) voornemen voor volgend jaar, het nemen van een tattoo! :D
Dus ik kom hier alvast lekker meelezen.



Dit gaat hem waarschijnlijk worden, op de bovenkant van mijn borst als teken van mijn liefde voor muziek. O+
Nieuw is niet altijd beter.
pi_105827408
Ik val ook even binnen in dit topic. Aangezien ik al meer dan drie jaar m'n tweede wou, heb ik hem vorige week laten zetten:
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_105828346
Ik wil de cover van Unknown Pleasures (Joy Division) op me bovenrug tatoeëren, iemand enige idee hoeveel dit me ongeveer zal kosten? Al is het een hele ruwe schatting, ik heb namelijk geen flauw idee (wordt mijn eerste)



Zo zou ik em ongeveer willen :)
pi_105829808
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 18:05 schreef Generalissimo het volgende:
Ik wil de cover van Unknown Pleasures (Joy Division) op me bovenrug tatoeëren, iemand enige idee hoeveel dit me ongeveer zal kosten? Al is het een hele ruwe schatting, ik heb namelijk geen flauw idee (wordt mijn eerste)

[ afbeelding ]

Zo zou ik em ongeveer willen :)
zal wel meerdere uren in beslag nemen zo te zien. zeg ongeveer 3 uur, a 125 euro per uur ongeveer.

ik zou zeggen dat je ergens tussen de 250 en 500 kwijt zult zijn. hele ruwe schatting maar daar vroeg je ook om. ~:)
pi_105841387
Oké bedankt. Wat raden jullie aan voor tattooshops? Ik wil niet besparen op de kosten, liever wat duurder en dan een goede. Maar hoeft ook niet het duurste van het duurste, gewoon een goede prijs kwaliteit verhouding. Heb OV dus kan het hele land afrezien.
pi_105855686
Ik denk dat je het beste wat rond kunt kijken naar foto's van tattoos in de stijl die je zelf zoekt. Iedere (betere) shop heeft wel een portfolio online staan.
Kan me voorstellen dat als iemand goed is in een bepaald soort tattoo, wat minder is in andere genres. Maar ben geen expert natuurlijk :P

Ben zelf laaiend enthousiast over degene die mijn tattoo heeft gezet en alles wat ik van zijn werk gezien heb is echt heel mooi en gedetailleerd gezet, maar misschien vind jij het niets.
pi_105855696
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 17:42 schreef exile79 het volgende:
Ik val ook even binnen in dit topic. Aangezien ik al meer dan drie jaar m'n tweede wou, heb ik hem vorige week laten zetten:
[ afbeelding ]
Ook van de Stones toch? Grappig :)
  zaterdag 24 december 2011 @ 08:11:02 #192
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_105993559
Alleen beetje bloederig nog... Maar 2 Bunga Terung's ( en dan niet de standaard Traveller's versie)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_105996011
nice. ik wilde dat ook altijd, maar nu zitten er andere tatoeages in de weg :')
high fives and stagedives
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:15:42 #194
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_106000109
lol :) Wel een klote plekkie trouwens... dit zijn nummer 5 en 6, maar waren wel redelijk gevoelig zeg maar ;)
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_106095337


net hier geweest.. Erg goed :Y
pi_106095702
Heb vaker naar zijn werk gekeken. Erg goed vind ik zelf, zijn stijl spreekt me wel aan.
Faka G
  woensdag 28 december 2011 @ 21:40:05 #197
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_106141371
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der



Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
  woensdag 28 december 2011 @ 22:09:45 #198
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106142803
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FRDeventer het volgende:
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der

[ afbeelding ]

Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
Feyenoord *O*
pi_106153045
Heb een vraagje over Tattoo Vision in Zwolle

Ben van plan er van de week eens langs te gaan, maar heeft iemand anders hier al ervaringen mee?


Edit: Het gaat dan om een sierlijke tekst.

[ Bericht 16% gewijzigd door mrsjaak2 op 29-12-2011 01:48:04 ]
  donderdag 29 december 2011 @ 12:09:51 #200
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106160385
Vroeger tattooeerde Mia daar (ik weet niet of het nog steeds zo is) die kan een aardig stukje tattooeren.
En anders gewoon eventjes langsgaan (als dat mogelijk is) portfolio bekijken en vooral kijken of je je daar op je gemak voelt.
pi_106168221
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FRDeventer het volgende:
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der

[ afbeelding ]

Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
Ziet er erg strak uit, mooi!
Zou niet mijn keuze zijn, maar das wat anders ;)
pi_106168588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FRDeventer het volgende:
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der

[ afbeelding ]

Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
Zou nooooit zoiets laten zetten en heb helemaal niks met voetbal maar hij is wel mooi gezet!
pi_106168928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FRDeventer het volgende:
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der

[ afbeelding ]

Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
^O^
BFF met GGMM
  donderdag 29 december 2011 @ 17:20:20 #204
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_106172109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef SemperAdMeliora het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil graag een tattoo laten zetten ter herrinnering aan mijn vader
Ik heb zelf een tekstje geschreven en ontworpen en wil deze graag op mijn ribben onder mijn borst/hart laten zetten.
maar ik heb gehoord dat dit zeer pijnlijk is.
is dit echt zo erg of valt het mee?
Maakt dat uit dan? Je wilt het toch?
  donderdag 29 december 2011 @ 17:21:41 #205
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_106172162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FRDeventer het volgende:
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der

[ afbeelding ]

Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
Tof ding gozer..
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:23:22 #206
134875 boban
Feestje?!
pi_106400754
Vanochtend 2,5 uur gezeten, oude tattoo laten herstellen. En ze heeft het echt goed gedaan!



"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
  woensdag 4 januari 2012 @ 16:25:06 #207
129836 withxhonor
straight edge
pi_106400843
van facebook:
quote:
Elke laatste zondag van de maand opent Inkstitution Tattooing de deuren voor:
“The Sunday Buzz”.

Op 29 januari 2012 zijn wij weer een tattoo shop, zoals een tattoo shop bedoeld is....geen bullshit met afspraken, maar gewoon direct kick ass tattoos!

Tattoos vanaf 45 tot maximaal 150 euro....
Onze vaste crew of guestartists heeft speciaal hiervoor verschillende “flash Sheets” ontworpen waaruit je kunt kiezen Cool stuff for a fair prize.

Om eventuele wachttijden zo aangenaam mogelijk te houden zal DJ Rudy zorgdragen voor muzikale ondersteuning.
En voor de innerlijke mensch: free booze & some food.

Hope to see all real inkaholics op de 'first Buzz' 29 januari as., vanaf 12:00 tot de zaak leeg is of tot we niet meer kunnen.......
ZONDER afspraak!!
high fives and stagedives
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:15:08 #208
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106402878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef withxhonor het volgende:
van facebook:

[..]

Mmmm... klinkt niet heel professioneel imho... ik zou er in ieder geval nooit naartoe gaan... (Free booze? Ik dacht dat een tat zetten en drank een slecht idee was? Maar goed, dat ben ik...)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:25:16 #209
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_106403199
Inkstitution is een hardstikke professionele shop. Je moet dit gewoon zien als een aardigheidje voor de tattoo-scene, wat een kookclub is voor mensen die van lekker eten houden, meer niet.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:29:05 #210
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106403348
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2012 17:25 schreef Sjoewe het volgende:
Inkstitution is een hardstikke professionele shop. Je moet dit gewoon zien als een aardigheidje voor de tattoo-scene, wat een kookclub is voor mensen die van lekker eten houden, meer niet.
O, dat geloof ik zo. Maar ik zou het niet doen, dat mag toch? :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:31:43 #211
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_106403451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:41 schreef SemperAdMeliora het volgende:
Hoi allemaal,
Ik wil graag een tattoo laten zetten ter herrinnering aan mijn vader
Ik heb zelf een tekstje geschreven en ontworpen en wil deze graag op mijn ribben onder mijn borst/hart laten zetten.
maar ik heb gehoord dat dit zeer pijnlijk is.
is dit echt zo erg of valt het mee?
valt imho wel mee. Heb er maar 2 laten zetten waaronder die plaats, maar vind de pijn heel erg meevallen.
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:31:57 #212
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_106403458
Tuurlijk mag dat, just saying. :)
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_106403569
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:25 schreef withxhonor het volgende:
van facebook:

[..]

Heeft zeker laatst NY Ink gekeken. Daar deden ze precies hetzelfde, voor 50$.
  woensdag 4 januari 2012 @ 17:42:18 #214
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_106403865
Het gebeurd vrij regelmatig in tattooshops over de hele wereld .
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:09:30 #215
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106404797
Ik zou alleen nooit een tattoo willen vanaf een flash sheet.
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:10:43 #216
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106404836
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:09 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zou alleen nooit een tattoo willen vanaf een flash sheet.
Behalve als daar op staat wat je al jaren wil. Maar dat is dan wel heel toevallig.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:20:01 #217
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106405164
Dan hou ik alsnog niet van het idee dat het een of ander standaard plaatje is die de volgende 10 personen in de rij ook kunnen kiezen.

Mijn tattoo's zijn qua concept vast allemaal verre van origineel (want hell, wat is er nou nog niet gedaan) maar ze zijn wel allemaal origineel in de zin van: het uiteindelijke ontwerp is voor mij alleen gemaakt door de artist.


quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:23 schreef boban het volgende:
Vanochtend 2,5 uur gezeten, oude tattoo laten herstellen. En ze heeft het echt goed gedaan!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie tattoo!
Wat moest er aan gebeuren? (of mis ik nou iets op de eerste foto?)
  woensdag 4 januari 2012 @ 18:47:01 #218
134875 boban
Feestje?!
pi_106406393
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 18:20 schreef GimmeGore het volgende:
Dan hou ik alsnog niet van het idee dat het een of ander standaard plaatje is die de volgende 10 personen in de rij ook kunnen kiezen.

Mijn tattoo's zijn qua concept vast allemaal verre van origineel (want hell, wat is er nou nog niet gedaan) maar ze zijn wel allemaal origineel in de zin van: het uiteindelijke ontwerp is voor mij alleen gemaakt door de artist.

[..]

Mooie tattoo!
Wat moest er aan gebeuren? (of mis ik nou iets op de eerste foto?)
Nee de foto's zijn hetzelfde alleen vanuit een iets andere hoek. Tattoo was zeer vervaagd, erg flets geworden en hij kon een stuk mooier uitgewerkt worden. In principe is de hele tattoo opnieuw gedaan! De vrouw is trouwens mijn vriendin.
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_106415354
Hoi,

Al langer speel ik met het idee van een tattoo. Nou weet ik eigenlijk wel zo ongeveer wat ik wil. (Arch Engel / Bescherm Engel)

Iets in de trant van dit:
Engel

Nu ben ik wat aan het rondkijken door wie ik het wil laten zetten, maar vind het nog bijzonder lastig. Hebben jullie misschien ervaringen of adviezen wat betreft welke tatoeëerder kundig genoeg is om een afbeelding zoals deze te vervaardigen in een tatoeage?

B.v.d. :)
pi_106428321
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:50 schreef Reilian het volgende:
Hoi,

Al langer speel ik met het idee van een tattoo. Nou weet ik eigenlijk wel zo ongeveer wat ik wil. (Arch Engel / Bescherm Engel)

Iets in de trant van dit:
Engel

Nu ben ik wat aan het rondkijken door wie ik het wil laten zetten, maar vind het nog bijzonder lastig. Hebben jullie misschien ervaringen of adviezen wat betreft welke tatoeëerder kundig genoeg is om een afbeelding zoals deze te vervaardigen in een tatoeage?

B.v.d. :)
Ik denk dat je bij Manolo van Queen of Rings in Rotterdam wel heel goed kunt slagen. Hij heeft mijn tattoo gedaan en ik ben er helemaal weg van.

Naast de foto's op de site heeft hij echt wel hele mooie dingen gemaakt. Heb er eentje van zijn facebook gekopieerd:



Weet niet of dat toegestaan is, dus zal hem zo weer weghalen, maar deze vond ik wel toepasselijk op wat jij zou willen.
pi_106431714
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 08:48 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ik denk dat je bij Manolo van Queen of Rings in Rotterdam wel heel goed kunt slagen. Hij heeft mijn tattoo gedaan en ik ben er helemaal weg van.

Naast de foto's op de site heeft hij echt wel hele mooie dingen gemaakt. Heb er eentje van zijn facebook gekopieerd:

[ afbeelding ]

Weet niet of dat toegestaan is, dus zal hem zo weer weghalen, maar deze vond ik wel toepasselijk op wat jij zou willen.
Die is inderdaad prachtig!! Dat is inderdaad een beetje waar ik naar opzoek ben, heb de naam al genoteerd. :D
pi_106433849
Heb afbeelding er nu vanaf gehaald, mocht je hem nog willen kan ik die wel in PM sturen, laat maar weten.
Als voorbeeld zal ik mijn tattoo nog ff posten om je een idee te geven

  donderdag 5 januari 2012 @ 14:10:12 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_106437754
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 16:23 schreef boban het volgende:
Vanochtend 2,5 uur gezeten, oude tattoo laten herstellen. En ze heeft het echt goed gedaan!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi gezet en apart

Lijkt je vriendin overigens op Laura Harris, daar deed ze me meteen aan denken eigenlijk. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_106438656
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 14:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mooi gezet en apart

Lijkt je vriendin overigens op Laura Harris, daar deed ze me meteen aan denken eigenlijk. :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt! Nee daar lijkt ze totaal niet op!
"You can't snort a line of coke off a woman's ass and not wonder about her hopes and dreams, it's not gentlemanly."
pi_106561428
Ben er wel uit dat ik een tweede wil, en het moet iets met Australie te maken hebben. Nu nog een goed idee op doen.. is best lastig! Het moet niet te overduidelijk zijn, en liefst iets met tekens ofzo.. Heb al een Thaise F, maar een Australische A trekt me toch niet zo :')
  zondag 8 januari 2012 @ 15:35:10 #226
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_106561824
Aangezien je dus graag reist, waarom geen rugzak?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  zondag 8 januari 2012 @ 15:52:02 #227
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106562504
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:35 schreef theKiD het volgende:
Aangezien je dus graag reist, waarom geen rugzak?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's echt een vet idee. :D
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_106590774
hehe creatief idee! maar ook weer niet helemaal waar ik aan dacht haha. Plus dat ik dan nooit meer met een koffer kan reizen zonder vragen te krijgen :p
  maandag 9 januari 2012 @ 19:05:27 #229
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_106610702
Wie had er hier iets laten zetten bij Sin66? Ik twijfel nog tussen Tattoomania en Sin66, heb ze alle 2 ff gemaild, wellicht ook even binnenlopen binnenkort.

Zijn alle 2 wel prima I guess.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:03:05 #230
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_106708820
Ik zit een beetje met een probleem..ik mocht van mijn ouders nooit een tattoo, pas als ik het huis uit ging. Ik ben 2x uit huis gegaan, de 1e keer zou ik een feniks op m'n schouderblad krijgen maar door m'n ex had ik helaas niet genoeg geld...nu woon ik samen met m'n huidige vriend, ik wil nu al 4 of 5 jaar een tattoo maar hij vind het niet mooi..iemand advies hoe ik hier over kan praten? :)
Believe you can, and you will.
pi_106709063
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:03 schreef xBubbles het volgende:
Ik zit een beetje met een probleem..ik mocht van mijn ouders nooit een tattoo, pas als ik het huis uit ging. Ik ben 2x uit huis gegaan, de 1e keer zou ik een feniks op m'n schouderblad krijgen maar door m'n ex had ik helaas niet genoeg geld...nu woon ik samen met m'n huidige vriend, ik wil nu al 4 of 5 jaar een tattoo maar hij vind het niet mooi..iemand advies hoe ik hier over kan praten? :)
Gewoon niet? Het is jouw lichaam.
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:36:59 #232
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_106709835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:10 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Gewoon niet? Het is jouw lichaam.
Nou, hij zegt er dus over: ik zal niet hypocriet zijn, ALS ik er ooit 1 neem, dan hou ik jou natuurlijk ook niet tegen!

:') ik bedoel, ik heb echt geen zin om daar ruzie over te krijgen
Believe you can, and you will.
pi_106710136
Zeg hem dat je met tattoo nog steeds dezelfde persoon bent.

En ik ben t wel eens met: het is jouw lichaam, jouw keuze.
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:51:37 #234
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_106710215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:48 schreef ChicaChula het volgende:
Zeg hem dat je met tattoo nog steeds dezelfde persoon bent.

En ik ben t wel eens met: het is jouw lichaam, jouw keuze.
Ga het proberen
Believe you can, and you will.
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:55:23 #235
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_106710308
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 03:39 schreef Stefanovic83 het volgende:
hehe creatief idee! maar ook weer niet helemaal waar ik aan dacht haha. Plus dat ik dan nooit meer met een koffer kan reizen zonder vragen te krijgen :p
Daar zou ik niet wakker van liggen, maar ok,. :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_106710379
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:36 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Nou, hij zegt er dus over: ik zal niet hypocriet zijn, ALS ik er ooit 1 neem, dan hou ik jou natuurlijk ook niet tegen!

:') ik bedoel, ik heb echt geen zin om daar ruzie over te krijgen
Kun je hem niet eerst eens tijdelijk met henna laten zetten?
  donderdag 12 januari 2012 @ 00:59:06 #237
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_106710404
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:58 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]

Kun je hem niet eerst eens tijdelijk met henna laten zetten?
Is misschien ook wel een idee, dank je! :)
Believe you can, and you will.
  donderdag 12 januari 2012 @ 09:15:31 #238
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106714057
ik meld me hier ook maar weer eens. na vorig jaar mijn linker bovenarm van flink wat kleur te hebben voorzien mag ik de 23e weer de stoel in voor een tattoo op mijn kuit.

dan wordt er een foto van mijn opa gezet.
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:16:38 #239
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_106720295
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 09:15 schreef 75020 het volgende:
ik meld me hier ook maar weer eens. na vorig jaar mijn linker bovenarm van flink wat kleur te hebben voorzien mag ik de 23e weer de stoel in voor een tattoo op mijn kuit.

dan wordt er een foto van mijn opa gezet.
Mooi idee :)
Believe you can, and you will.
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:28:02 #240
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106720714
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2012 19:05 schreef Blistering het volgende:
Wie had er hier iets laten zetten bij Sin66? Ik twijfel nog tussen Tattoomania en Sin66, heb ze alle 2 ff gemaild, wellicht ook even binnenlopen binnenkort.

Zijn alle 2 wel prima I guess.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:40 schreef FRDeventer het volgende:
Mijn tattoo toen hij net af was, dus nog rood/geirriteerd her en der

[ afbeelding ]

Al bijna 2 jaar op mn rug, gezet bij Sin66 in Apeldoorn. Alles bij elkaar toch denk ik wel 12 uur gezeten :D wel in sessies van max 3 uur, langer trok ik niet :'(
tadaa!
pi_106725280
Kennen jullie deze site al?
www.buenavistatattooclub.de

Zijn aardig wat kunstwerken te zien daar, ook aardig wat extreem werk _O_







Denk dat je daar aardig wat knaken kwijt bent voor een tattoo :P
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:03:42 #242
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106725772
Super! Vooral die backpiece vind ik heel erg tof!
pi_106726058
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:28 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

[..]

tadaa!
Juh las het ook al, maar tatoeëerder bij Sin kan 'm blijkbaar niet zetten omdat ik nogal strakke lijnen verwacht :7
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:48:32 #244
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106746416
Ik zit erg te twijfelen. Ik wil al jaren een tattoo, en ik word over anderhalve maand eindelijk 18. Prima moment om er 1 te nemen. Nu vind ik bloemen, met name de blauwe lotus, erg mooi, maar is dat niet te vrouwelijk? De blauwe lotus staat namelijk voor wijsheid en kennis, en ik ben nu al 1 jaar 3 maanden ziek, en ben in die tijd een stuk volwassener en wijzer geworden. Ik wil dus die periode van 0 tot 17 afsluiten door met een blauwe lotus aan te tonen dat ik in die 17 jaar wijzer ben geworden en veel kennis heb opgedaan:



Aan de andere kant, omdat ik een tattoo van een bloem nogal vrouwelijk vind, en bloemen zien er vaak ook elegant uit, zit ik te twijfelen aan iets met mijn motto; ''What you give, is what you get''. Dit heb ik gegoogled en dit vond ik:


Bij de lotus vind ik vooral de kleur mooi en de betekenis, en bij die ster met mijn motto het lint wat om de ster zit met de tekst. Ik weet dat ik uit eindelijk zelf de keuze moet maken, maar het is wel verdomd lastig.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_106748245


Is zoiets geen optie? Is ook goed te combineren met de tekst denk ik. Misschien vind je black & grey ook wel minder vrouwelijk overkomen.
pi_106751080
Zou het gewoon doen. Zeker met je eigen gedachte erachter. Als je het zelf maar mooi vindt, dat is het belangrijkst. Zoek gewoon een goede shop uit waar ze jouw gedachten omzetten tot een design. Daar heb je zelf altijd invloed op :)
pi_106753104
Ja hoor ja, over 2 maandjes m'n tweede. :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:12:11 #248
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106753195
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2012 13:16 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Mooi idee :)
Yep. Ik liep al een paar jaartjes met het idee en toen ik bij toeval op een mooie foto van hem stuitte heb ik de knoop doorgehakt
pi_106764396
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik zit erg te twijfelen. Ik wil al jaren een tattoo, en ik word over anderhalve maand eindelijk 18. Prima moment om er 1 te nemen. Nu vind ik bloemen, met name de blauwe lotus, erg mooi, maar is dat niet te vrouwelijk? De blauwe lotus staat namelijk voor wijsheid en kennis, en ik ben nu al 1 jaar 3 maanden ziek, en ben in die tijd een stuk volwassener en wijzer geworden. Ik wil dus die periode van 0 tot 17 afsluiten door met een blauwe lotus aan te tonen dat ik in die 17 jaar wijzer ben geworden en veel kennis heb opgedaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Aan de andere kant, omdat ik een tattoo van een bloem nogal vrouwelijk vind, en bloemen zien er vaak ook elegant uit, zit ik te twijfelen aan iets met mijn motto; ''What you give, is what you get''. Dit heb ik gegoogled en dit vond ik:
[ afbeelding ]

Bij de lotus vind ik vooral de kleur mooi en de betekenis, en bij die ster met mijn motto het lint wat om de ster zit met de tekst. Ik weet dat ik uit eindelijk zelf de keuze moet maken, maar het is wel verdomd lastig.
ik heb een japanse sleeve met bloemen. boeien wat anderen vinden, ik vind het mooi, het past bij mij. een draak oid vind ik altijd iets agressiefs hebben en dat past totaal niet bij mij.

ieder voor zich. ~:)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 16:51:45 #250
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106766613
Vind je het zelf te vrouwelijk?
Ik vind die foto's van die blauwe lotus met die vlam erin/erom trouwens niet per definitie heel vrouwelijk.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:20:34 #251
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106767801
Nee maar over het algemeen is een bloem iets wat elegantie uitstraalt en dat is dan weer iets vrouwelijks, maar ik vind het idee er achter gewoon mooi, en die voorbeelden die ik heb gekozen zijn dan ook niet echt elegant, daarbij denk ik meer aan zoiets:
Ik denk dus toch dat ik voor de lotus ga(niet die hierboven :P), en met kleur, want ik wil namelijk de blauwe ivm de betekenis er achter. Wat vinden jullie daar trouwens van? Ik vond het wel een goede reden en betekenis hebben :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Mauskoekwaus op 13-01-2012 22:16:58 ]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:28:50 #252
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106768121
Persoonlijk kunnen redenen/betekenissen mij echt geen donder interesseren.
Ik vind:"omdat ik het mooi vind" al reden genoeg.
Van al die semi diepzinnige betekenissen zoals je bij LA/Miami Ink altijd ziet vind ik zo ontzettend cliché.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:35:58 #253
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_106779116
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef GimmeGore het volgende:
Persoonlijk kunnen redenen/betekenissen mij echt geen donder interesseren.
Ik vind:"omdat ik het mooi vind" al reden genoeg.
Van al die semi diepzinnige betekenissen zoals je bij LA/Miami Ink altijd ziet vind ik zo ontzettend cliché.
Ik ga denk ik morgen ff contact opnemen met wat shops hier in Almelo.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_106779872


Deze kan Sin66 dus blijkbaar niet zetten. Daarom maar elders een poging wagen, ook benieuwd wat me dit gaat kosten. Denk niet heel veel.

Is dus niet van mij deze picca, maar zo wil ik 'm wel.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:34:53 #255
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_106782974
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 21:47 schreef Blistering het volgende:
[ afbeelding ]

Deze kan Sin66 dus blijkbaar niet zetten. Daarom maar elders een poging wagen, ook benieuwd wat me dit gaat kosten. Denk niet heel veel.

Is dus niet van mij deze picca, maar zo wil ik 'm wel.
een beetje respectvolle tattooeerder zou hem inderdaad niet zetten als je geen toestemming hebt van degene die hem heeft ontworpen.
pi_106783411
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:34 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

een beetje respectvolle tattooeerder zou hem inderdaad niet zetten als je geen toestemming hebt van degene die hem heeft ontworpen.
Ik heb een schets van het origineel die gewoon vrijelijk gebruikt mag worden. Het gaat me puur om het voorbeeld. Hij wou 'm niet zetten omdat strakke lijnen niet z'n ding was ofzo :')
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_106784673
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 22:42 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik heb een schets van het origineel die gewoon vrijelijk gebruikt mag worden. Het gaat me puur om het voorbeeld. Hij wou 'm niet zetten omdat strakke lijnen niet z'n ding was ofzo :')
Dat kan. In Deventer zit ook een tattooshop waar ze dat niet doen. Die gast is zo goed, die gaat z'n tijd niet verspillen met 'simpele' dingen. Zo werd mij verteld.
Kan ik ook wel weer inkomen. Ik heb ook 'simplele' tattoos.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
pi_106784817
Nja ik snap het ook wel hoor, daarom dus nu op zoek naar een ander.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_106865218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:28 schreef GimmeGore het volgende:
Persoonlijk kunnen redenen/betekenissen mij echt geen donder interesseren.
Ik vind:"omdat ik het mooi vind" al reden genoeg.
Van al die semi diepzinnige betekenissen zoals je bij LA/Miami Ink altijd ziet vind ik zo ontzettend cliché.
Eens! Alleen is het jammer dat 99% van de wereldbevolking hier anders over denkt en gelijk de vraag 'wat voor betekenis heeft ie dan?' op je afvuurt. Je wordt dan wel heel raar aangekeken als je zegt 'ik vind het gewoon mooi'.
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk ook een heel persoonlijke vraag, zeker omdat ie vaak van mensen komt die jou helemaal niet kennen...

Ik heb eind mei een afspraak staan voor m'n tweede tattoo. Hij komt aan de zijkant op m'n ribben, dus 't zal wel een stuk pijnlijker worden dan m'n eerste (binnenkant bovenarm, bij m'n elleboog). Maar ja, no pain no gain! Misschien dat ik tussendoor nog wel iets kleins ga halen, heb wel een leuk idee dat makkelijk snel gezet kan worden :s)
pi_106867234
Ik was eerst ook altijd van de betekenissen, tot ik na ging denken wat eigenlijk bij mij past. Conclusie: iets moois. Sinds ik dat heb besloten ben ik niet terug gekomen op mijn idee. Heb iets in mijn hoofd waar ik alle betekenissen aan kan hangen die ik wil, lekker flexibel. :') Maar ik wacht minimaal tot m'n 21ste.
  maandag 16 januari 2012 @ 14:46:06 #261
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106870114
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:54 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Eens! Alleen is het jammer dat 99% van de wereldbevolking hier anders over denkt en gelijk de vraag 'wat voor betekenis heeft ie dan?' op je afvuurt. Je wordt dan wel heel raar aangekeken als je zegt 'ik vind het gewoon mooi'.
Nu ik er over nadenk is het eigenlijk ook een heel persoonlijke vraag, zeker omdat ie vaak van mensen komt die jou helemaal niet kennen...

Ik denk dat veel mensen er vanuit gaan dat als er een betekenis aan vast zit dat je dan minder snel spijt krijgt ofzo. Betekenissen blijven, smaak kan veranderen. Zoiets?
Ik heb ooit een betekenis bij een tattoo verzonnen om maar van het gezeik af te zijn. Iedereen blij :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 16 januari 2012 @ 15:40:36 #262
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_106872125
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was eerst ook altijd van de betekenissen, tot ik na ging denken wat eigenlijk bij mij past. Conclusie: iets moois. Sinds ik dat heb besloten ben ik niet terug gekomen op mijn idee. Heb iets in mijn hoofd waar ik alle betekenissen aan kan hangen die ik wil, lekker flexibel. :') Maar ik wacht minimaal tot m'n 21ste.
Ik ben ook nog een beetje van de betekenissen, maar ik vind zoveel teksten mooi dat ik heb besloten om toch nog even te wachten totdat ik het echt echt zeker weet. Het gaat er gewoon echt om wat jezelf mooi vind en daar hoeft echt geen betekenis achter te zitten :)
  maandag 16 januari 2012 @ 16:30:39 #263
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106874175
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:46 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen er vanuit gaan dat als er een betekenis aan vast zit dat je dan minder snel spijt krijgt ofzo. Betekenissen blijven, smaak kan veranderen. Zoiets?
Ik heb ooit een betekenis bij een tattoo verzonnen om maar van het gezeik af te zijn. Iedereen blij :)
Betekenissen blijven niet altijd.
Met betekenissen is het net hoe je er op dat moment tegen aan kijkt. Als je straks zoveel jaar verder bent en weer wat meer levenservaring hebt opgebouwd kan je weer net even wat anders tegen de btreffende betekenis aankijken.
Ik weet niet of ik het zo goed verwoord heb maar ik hoop dat ik overkom. :@

Verder ben ik voor de mooie tattoos. Vorig jaar heb ik een sleeve japanse stijl laten zetten en daarin heb ik de tattoo artiest de vrije hand gegeven. Hij weet waar ik van hou en waar ik niet van hou en verder mocht ie zich lekker uitleven.

De enige tattoo dat voor mij belangrijk is is het portret va mijn zoontje en volgende week wordt een portret van mijn opa gezet.
De tattoos daarna bepaalt de artiest weer lekker wat er op komt. Hij vindt het leuk en ik vind het leuk.
pi_106875962
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 14:46 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mensen er vanuit gaan dat als er een betekenis aan vast zit dat je dan minder snel spijt krijgt ofzo. Betekenissen blijven, smaak kan veranderen. Zoiets?
Ik heb ooit een betekenis bij een tattoo verzonnen om maar van het gezeik af te zijn. Iedereen blij :)
Bij mij is het juist andersom, wat ik mooi vind is al jaren hetzelfde terwijl ik ieder jaar van idee verander over iets waar ik een tattoo aan wil verbinden.

quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 16:30 schreef 75020 het volgende:

[..]

Betekenissen blijven niet altijd.
Met betekenissen is het net hoe je er op dat moment tegen aan kijkt. Als je straks zoveel jaar verder bent en weer wat meer levenservaring hebt opgebouwd kan je weer net even wat anders tegen de btreffende betekenis aankijken.
Dat idd.

Ik wil trouwens ook nog steeds iets onder m'n grote tenen, maar denk niet dat dat er ooit van komt omdat het zo snel lelijk schijnt te worden. ;(
pi_106876598
Ik ken ook iemand die naderhand een betekenis ging verzinnen bij haar tats :')
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_106878657
Mijn tattoo's hebben wel betekenissen, maar niet diepzinnig. Ik vind voor mezelf belangrijk waarom ik ze heb. En als iemand anders er één heeft omdat het 'gewoon mooi' is, ook best toch? Zo lang het maar niet een chinees teken is waar iemand de betekenis niet van weet maar 'omdat het een mooi teken is'.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  maandag 16 januari 2012 @ 18:40:46 #267
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106879105
Ik heb in een tattoo wel iets verwerkt met (soort van) betekenis. Ik heb de naam van m'n dochter in het Hebreeuws op m'n schouder. Ik ben niet echt van de namen als tattoo, maar op deze manier vond ik het wel mooi. Mijn voorouders zijn Joods, en ondanks dat ik dat zelf niet ben spreekt het me wel heel erg aan. Mijn dochter heeft een Joodse naam, en haar naam in Hebreeuwse letters is een mooi grafisch beeld, imo.
Maar verder dus niet iets heel diepzinnigs wat staat voor bepaalde delen van m'n leven enzo.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  maandag 16 januari 2012 @ 19:21:57 #268
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106880926
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:28 schreef exile79 het volgende:
Zo lang het maar niet een chinees teken is waar iemand de betekenis niet van weet maar 'omdat het een mooi teken is'.
Dat moet ieder toch voor zichzelf weten?
pi_106881525
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:21 schreef 75020 het volgende:

[..]

Dat moet ieder toch voor zichzelf weten?
Uiteraard, maar ik zou het erg dom vinden.
geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
  maandag 16 januari 2012 @ 19:38:04 #270
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106881777
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 19:33 schreef exile79 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik zou het erg dom vinden.
Ik zou het daarom ook niet doen maar als een ander het doet...... Het boeit mij dan niet zo.
  maandag 16 januari 2012 @ 20:12:11 #271
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106883559
Ik heb een tattoo met betekenis op mijn onderarm en ik heb dus al een aantal keren moeten vertellen wat er staat.
Gelukkig volstaat vaak de vertaling, en hoeven mensen niet ook nog eens te weten waarom het er staat.
Maar dat mogen ze ook best weten, als ze het netjes vragen.
Anders had ik mijn tattoo met betekenis maar ergens anders moeten laten zetten.

Maar ik doe toch mijn eigen ding, ik zit vast later vol met verschillende stijlen, gewoon omdat ik verschillende stijlen mooi vind en ik me niet wil beperken tot 1 stijl
pi_106884632
Het begint ook weer een beetje te kriebelen bij mij...
Maar goed, eerst een woning en misschien nog een nieuwe auto als ik het geld kan sparen.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
pi_106904282
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 18:40 schreef Turbomuis het volgende:
Ik heb de naam van m'n dochter in het Hebreeuws op m'n schouder.
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 20:12 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb een tattoo met betekenis op mijn onderarm
Foto's? *O* :P
  dinsdag 17 januari 2012 @ 12:52:23 #274
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106907860
quote:
Netjes :Y
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:07:15 #276
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106907999


Hier istie netter anders. Dit was nog voor er folie omheen ging
  dinsdag 17 januari 2012 @ 13:44:14 #277
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_106909269
mooi hoor!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_106914202
Wat apart, moest wel ff de vertaling zoeken ;)
pi_106914373

Een beter advies kan ik je niet geven. Beterschap.
  dinsdag 17 januari 2012 @ 20:05:15 #280
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106924398
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 10:52 schreef Arquero het volgende:

[..]

[..]

Foto's? *O* :P
Van de achterkant:



En van voor:

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_106968548
hoi allen :W

Ik wil al heel lang een tattoo hebben maar ik heb wel een vraag aan de ervaren mensen hier in dit topic. Ik heb namelijk ook last van psychiatrische problemen, ik heb namelijk last van psychoses maar ben nu redelijk stabiel. Wil dus als ik nog stabieler ben en genoeg geld heb een tattoo nemen.

Mijn vraag is of tattoo studios er ook naar vragen of je psychiatrische problemen hebt en zo ja weigeren ze je dan? Of moet je er niks van zeggen?
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:29:47 #282
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_106969680
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:09 schreef Frenchtoast het volgende:
hoi allen :W

Ik wil al heel lang een tattoo hebben maar ik heb wel een vraag aan de ervaren mensen hier in dit topic. Ik heb namelijk ook last van psychiatrische problemen, ik heb namelijk last van psychoses maar ben nu redelijk stabiel. Wil dus als ik nog stabieler ben en genoeg geld heb een tattoo nemen.

Mijn vraag is of tattoo studios er ook naar vragen of je psychiatrische problemen hebt en zo ja weigeren ze je dan? Of moet je er niks van zeggen?
Mij hebben ze in ieder geval nooit ergens naar gevraagd.
Ik denk dat je zelf wel weet of het verstandig is of niet, en dat ze daar in een shop ook vanuit gaan.
Bijvoorbeeld, als je weet dat een psychose bij jou getriggerd wordt door pijnprikkels moet je geen tattoo nemen :)
Maar als je van jezelf weet dat het geen probleem gaat opleveren gewoon lekker doen hoor ^O^
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  woensdag 18 januari 2012 @ 22:32:05 #283
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106969773
Is mij ook nog nooit overkomen, zelfs niet toen ik een tattoo liet zetten terwijl ik me zwaar beroerd voelde.
Is trouwens niet altijd een aanrader, als het niet goed met je gaat kan je beter gewoon je afspraak even laten verplaatsen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:16:29 #284
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_106972053
Lees al een tijd mee, maar heb eindelijk de juiste letters gevonden.
Heeft er iemand ervaring met een goede shop die dit mooi kan zetten.
Fryslân of Groningen heeft mijn voorkeur.



edit: zonet deed het plaatje het wel in de preview, nu even opnieuw geupload.

[ Bericht 37% gewijzigd door GizartFRL op 18-01-2012 23:53:09 ]
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  woensdag 18 januari 2012 @ 23:44:17 #285
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_106975230
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:16 schreef GizartFRL het volgende:
Lees al een tijd mee, maar heb eindelijk de juiste letters gevonden.
Heeft er iemand ervaring met een goede shop die dit mooi kan zetten.
Fryslân of Groningen heeft mijn voorkeur.

[ link | afbeelding ]

edit: zonet deed het plaatje het wel in de preview, nu even opnieuw geupload.
Mn vriendien heeft haar tattoo laten zetten bij Low Voltage Ink (Joy D) in Joure, dat zag er netjes uit. Verder geen ervaringen met die regio ;)
pi_106979244
Je zou ook bij Jailhouse tattoo kunnen kijken, heb er veel goede verhalen over gehoord! Zit in Leeuwarden, op de voorstreek.

En vooral bij Richard (leeuwarden) en Arthur (sneek) uit de buurt blijven
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 19 januari 2012 @ 08:44:37 #288
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106979345
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:37 schreef DevilsWhore het volgende:
En vooral bij Richard (leeuwarden) en Arthur (sneek) uit de buurt blijven
Zo erg?
pi_106979462
quote:
11s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:44 schreef 75020 het volgende:

[..]

Zo erg?
ze zetten allebei niet echt strakke lijnen, dus voor zoiets moet je er niet heen. Die van mij heb ik bij arthur laten zetten, maar die wou ik ook niet strak.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  donderdag 19 januari 2012 @ 09:03:39 #290
344250 75020
ik weet niet beter
pi_106979594
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 08:54 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

ze zetten allebei niet echt strakke lijnen, dus voor zoiets moet je er niet heen. Die van mij heb ik bij arthur laten zetten, maar die wou ik ook niet strak.
Strakke lijnen zijn dus gewoon hun ding niet.
pi_106983483
:)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:32 schreef GimmeGore het volgende:
Is mij ook nog nooit overkomen, zelfs niet toen ik een tattoo liet zetten terwijl ik me zwaar beroerd voelde.
Is trouwens niet altijd een aanrader, als het niet goed met je gaat kan je beter gewoon je afspraak even laten verplaatsen.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 22:29 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Mij hebben ze in ieder geval nooit ergens naar gevraagd.
Ik denk dat je zelf wel weet of het verstandig is of niet, en dat ze daar in een shop ook vanuit gaan.
Bijvoorbeeld, als je weet dat een psychose bij jou getriggerd wordt door pijnprikkels moet je geen tattoo nemen :)
Maar als je van jezelf weet dat het geen probleem gaat opleveren gewoon lekker doen hoor ^O^
Okee bedankt voor de antwoorden! Dan ga ik lekker doorsparen voor een tattoo en dan hopen over een tijdje er een laten zetten :) En ik weet idd heel goed wanneer ik getriggerd wordt maar dat is in ieder geval niet door het zetten van een tattoo.
pi_106985102
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 09:03 schreef 75020 het volgende:

[..]

Strakke lijnen zijn dus gewoon hun ding niet.
maar ik moet zeggen dat ik sowieso niet zo kapot ben van hun werk :@ vaak de lijnen te diep gezet, slecht inkleurwerk..
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_106990049
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:42 schreef DevilsWhore het volgende:

[..]

maar ik moet zeggen dat ik sowieso niet zo kapot ben van hun werk :@ vaak de lijnen te diep gezet, slecht inkleurwerk..
Daarom baal ik er zo van dat toen ik 12 jaar geleden mijn eerste liet zetten, ik niet meer weet wie dat was. Want het jaar erop was hij weg daar.. Die tatt heeft hij zo ontieglijk diep gezet, dat nu na 12 jaar nog steeds een pees in mijn enkel overeind staat waar hij overheen gekrast heeft :( hobbyboer :(
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_106992185
Over hobbyboeren gesproken;

kreeg van de week een mail vanuit dealextreme.com; ze hebben nu ook tattoo supplies in het assortiment ( http://dx.com/c/health-beauty-1799/tattoo-supplies-1715 )
Zo zullen er nog wel meer bijkomen :X
  vrijdag 20 januari 2012 @ 14:42:42 #295
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_107028998
Zal ook wel lekker aan de europese regelgeving voldoen...

Ik heb een probleem... het plan voor een sleeve links begint vormen aan te nemen. hahaha
En ik had me nog zo voorgenomen daar niet meer aan te denken :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:08:45 #296
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_107030113
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 14:42 schreef GimmeGore het volgende:
Zal ook wel lekker aan de europese regelgeving voldoen...

Ik heb een probleem... het plan voor een sleeve links begint vormen aan te nemen. hahaha
En ik had me nog zo voorgenomen daar niet meer aan te denken :P
iedereen mag zo een machine kopen hoor.... ;) het thuis tattoo-eren is daarentegen dan weer minder legaal ;)
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:21:48 #297
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_107030753
Maar zou er geen regelgeving zijn over waar zo'n aparaat aan moet voldoen?
pi_107030840
Friesland, Drachten -> www.tattooluckyshot.nl
^O^
  vrijdag 20 januari 2012 @ 15:40:23 #299
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_107031450
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef GimmeGore het volgende:
Maar zou er geen regelgeving zijn over waar zo'n aparaat aan moet voldoen?
ja dat is er zeker ! , maar dan nog mag iedereen zo een ding kopen ;) zolang ze het maar niet gebruiken...
pi_107031870
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:40 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ja dat is er zeker ! , maar dan nog mag iedereen zo een ding kopen ;) zolang ze het maar niet gebruiken...
Op zichzelf prima, maar op een ander lijkt me niet verstandig :P
pi_107031914
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 15:21 schreef GimmeGore het volgende:
Maar zou er geen regelgeving zijn over waar zo'n aparaat aan moet voldoen?
Ik denk alleen regelgeving vanuit de GGD.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')