Ik heb er nog geen, maar ben bang dat het niet bij 1 zal blijvenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Je hoort toch best wel veel dat mensen het niet bij 1 kunnen laten.
Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Vind het zelf wel genoeg zo, maar ik zeg maar nooit nooit
Ik heb sinds deze week mijn eerste, maar ik ben er al lang mee bezig. Ik heb alleen lang zitten twijfelen vanwege mijn huid. Het zou immers zonde zijn om er een te laten zetten en die zou kapot gaan na verloop van tijd. Nu toch maar geprobeerd en ik zie wel waar het schip strand.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Hoe is het bij jullie gegaan eigenlijk met de tattoos? Wilde je er 1 en is het dan ook bij 1 gebleven, of toch meer?
Zelf heb ik een jaar of 10 geleden een kleintje laten zetten op mijn rechter bovenarm en nu sinds 1 maand een grote op mn linker arm. Die wilde ik wel al heel lang, maar wist eigenlijk nooit wat ik wilde.
Pas toen mn vriendin een paar maanden geleden er eentje bij liet zetten (vlinder op haar onderarm) ben ik er wat meer mee bezig geweest.
Tussen 1 en 2 zat ongeveer jaar of 6/7... Maar vanaf kind af aan, was al duidelijk dat ik heel veel tatt's zou krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Naja.. een keltische knoop oid vind ik ook gaaf, maar heeft imo niets met een tribal te maken? (Toch?) Net als een Maori, supergaaf!! Maar heeft imo ook niks met een tribal te maken...quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:00 schreef Turbomuis het volgende:
Ik vind die tribal die ik had ook niet meer zo mooi, daarom heb ik 'm laten uitbreiden. Maar ik zie nog steeds tribals die ik mooi vind. Niet allemaal natuurlijk, maar veel wel. Het idee erachter vind ik ook mooi, vaak zijn ze erg oorspronkelijk en echt een mooie weergave van een bepaalde cultuur. 'Tribal' is geen verzameling vage zwarte vormen, maar de maoritattoos, of die uit Polynesie, of Keltische tekens, da's ook allemaal tribal. Wat ik nu heb zou ook best onder de noemer tribal kunnen vallen, indiase tribal dan dus.
Maar ik denk wel dat het woord 'tribal' een beetje overgenomen dor (vaak) niet veelzeggende zwartwitplaatjes.
[ afbeelding ]
Dat zou ik dan eerder verwachten bij de Maori. Andere lijntjes binnenin en ander motief = andere stam.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef Turbomuis het volgende:
Tribal betekent 'van een stam' (tribe=stam), dus het is veel meer dan alleen de 'zwarte vlammen' die je vaak ziet
Ik denk dat hier ook niet echt een antwoord op te geven is. Waarom vind iemand de kleur groen mooi? enz enzquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef theKiD het volgende:
Deze discussie is vaker geweest hier, maar toch heb ik -imo- nog nooit een bevredigend antwoord gezien... WAT vind men nu zo mooi aan tribals?
Mijn mening: Het stelt niets voor, is zwart/ niet mijn stijl en niet mooi. (imo) Waarom was die hype toen?
En ja, ik sta open voor andere meningenEn als ik iemand met bovenstaande uitspraak heb beledigd, excuses hiervoor... Maar ik snap het gewoon niet...
(Of krijg ik nu de dooddoener te horen: wij vinden jou tatts mss ook niet mooi, en snappen niet waarom jij met zoiets rond zou willen lopen?)
Die dooddoener is inderdaad makkelijk gezegd, maar er zit wel een kern van waarheid achter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef theKiD het volgende:
Deze discussie is vaker geweest hier, maar toch heb ik -imo- nog nooit een bevredigend antwoord gezien... WAT vind men nu zo mooi aan tribals?
Mijn mening: Het stelt niets voor, is zwart/ niet mijn stijl en niet mooi. (imo) Waarom was die hype toen?
En ja, ik sta open voor andere meningenEn als ik iemand met bovenstaande uitspraak heb beledigd, excuses hiervoor... Maar ik snap het gewoon niet...
(Of krijg ik nu de dooddoener te horen: wij vinden jou tatts mss ook niet mooi, en snappen niet waarom jij met zoiets rond zou willen lopen?)
Daar zijn inderdaad wel mooie voorbeelden van te vinden. Vind dat zelf ook wel wat hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:00 schreef Maringo het volgende:
Ik vind de biomech wel wat hebben en ik ga daar dus ook wat mee doen voor de volgende tattoo.
Ik wou voor ik er 1 had, al meerdere. Sterker nog, ik wist ook al wat mijn tweede ging worden. Helaas zit ik nog steeds op 1, vanwege het chronische geldgebrek, maar er komen sowieso nog meer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:27 schreef Arquero het volgende:
Die zwaluwen zijn echt tofquote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
Mijn pietjes, staan op mijn buik.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En deze voor de grap laten zetten door iemand die moest oefenen:
[ afbeelding ]
Kriebelig en 100% pijnloosquote:Op woensdag 16 november 2011 13:05 schreef GimmeGore het volgende:
Hoe voelde dat nou? onder je tenen?
thnxquote:
Brutale vraag.. heb je ook een foto om te showen, waarbij we je buik ook zien, het geheel dus?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi gedaan, aparte stijlquote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee want ik zit op mijn werk pc en dit zijn de enige pics die ik online heb staan, maar ze zitten bij de heupbotten, ter illustratie(dit ben ik dus niet):quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Brutale vraag.. heb je ook een foto om te showen, waarbij we je buik ook zien, het geheel dus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netjes, mooi schaduwwerk ook!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
Mooi gedaan, aparte stijl
Inmiddels is mn huid wat minder rood gewordenen ziet het er zo uit;
Ben er echt heel blij mee
Hij is echt heel erg gaaf dude!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ontzettend grappigquote:Op woensdag 16 november 2011 12:26 schreef Audreyoot het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is best een nasty plek! Die blijf je wel even voelen denk ik zelf, want het is geen arm waar je even 15 minuten moet wennen.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:49 schreef Ordos20 het volgende:
Ik vraag het me trouwens wel af hoe het op de ribben voelt. Ik heb er nou niet echt een speklaag opliggen ofzo. Mijn elleboog indertijd was vol op het bot, en vervelend. Maar op de zijkant op de ribben... mmhh misschien dat het na een uurtje minder qua pijn is? geen idee?
Maar als ik de verhalen van mijn tattooeerder mag geloven zijn er ook bij die geen krimp geven... Maar die zijn wel in de ruime minderheid..quote:Op woensdag 16 november 2011 18:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is best een nasty plek! Die blijf je wel even voelen denk ik zelf, want het is geen arm waar je even 15 minuten moet wennen.
Ik heb er zien liggen die hadden tranen in hun ogen staan
Supermooiquote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat iedereen wel zijn plek heeft die tegenvalt. Ribbenkast is wel zo'n plek die me nieuwsgierig maakt!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:40 schreef theKiD het volgende:
[..]
Maar als ik de verhalen van mijn tattooeerder mag geloven zijn er ook bij die geen krimp geven... Maar die zijn wel in de ruime minderheid..
Mijn meest gevoelige was voorkant scheenbeenquote:Op woensdag 16 november 2011 19:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel zijn plek heeft die tegenvalt. Ribbenkast is wel zo'n plek die me nieuwsgierig maakt!
Ja mijn broer heeft zijn onderbeen helemaal rondom and i know his storyquote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn meest gevoelige was voorkant scheenbeen
Indeed, net of hij dat ding in je nek duwt.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:58 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja mijn broer heeft zijn onderbeen helemaal rondom and i know his story![]()
Ik ga denk ik toch voor gebied rondom mijn tepel of bovenop mijn schouder. Vooral bij schouder lijkt het net alsof ze vol in je nek zitten
maar ach, ik zou het zow eer doen
Ja dat trekt dan echt zo je nek inquote:Op woensdag 16 november 2011 22:00 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Indeed, net of hij dat ding in je nek duwt.
Dat gevoel herken ik dan weer nietquote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat trekt dan echt zo je nek inVoelde het gewoon op een plek waar die naalden verre van zaten
Had ik op een gegeven moment bij m'n elleboog. Hij was bezig met m'n schouderblad maar het deed pijn in m'n elleboog.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat trekt dan echt zo je nek inVoelde het gewoon op een plek waar die naalden verre van zaten
Ik dan weer welquote:Op woensdag 16 november 2011 22:46 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat gevoel herken ik dan weer niet
Echt zo mooi geworden, ik wil ook !!! Nog iets minder dan 2 weken....quote:Op woensdag 16 november 2011 17:48 schreef Arquero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat probleem ken ikquote:Op woensdag 16 november 2011 12:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wou voor ik er 1 had, al meerdere. Sterker nog, ik wist ook al wat mijn tweede ging worden. Helaas zit ik nog steeds op 1, vanwege het chronische geldgebrek, maar er komen sowieso nog meer.
Heb je dan een tekenafspraak, of is dat je 1e sessie?quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Echt zo mooi geworden, ik wil ook !!! Nog iets minder dan 2 weken....
Uhuh, ik baal alleen van mezelf.quote:Op maandag 21 november 2011 09:44 schreef Arquero het volgende:
Zo, netjes. Ziet er stak uit!
Nu achteraf toch wel de moeite waard geweest zeker?
Dat is een 3-4 uur durende sessie en dan is het eerste deel klaar. Tweede deel moet eerst mijn litteken voor genezen zijn en dat gaat nog wel even duren.quote:Op maandag 21 november 2011 09:47 schreef Arquero het volgende:
[..]
Heb je dan een tekenafspraak, of is dat je 1e sessie?
Maar als je je al niet zo lekker voelt is het niet zo gek dat je lichaam zoiets heeft van: doe eens niet ofzo!quote:Op maandag 21 november 2011 09:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik baal alleen van mezelf.![]()
Volgende maand verder, maar stiekem maak ik me nu al zorgen dat het weer zo gaatEn bj de lijnen zetten ging het zo goed,
Lekkere kennis die er zo op reageert? Hij hoeft toch niet te bepalen wat jij er van gaat vinden?quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik kom hier ook om een hoekje loeren..
Ik wil ook graag een tattoo laten zetten, maar of die 'zin' er nog wel is betwijfel ik..
Vandaag kreeg manlief serieus om mijn oren:
"Je vrouw ziet er nog maar weinig van, en jij moet er de rest van je leven tegenaan kijken".
De plek waar ik mijn tattoo wil is op mijn schouderblad, zo erg is dat toch niet lijkt ?!
En ik zal hem vaak heus genoeg zien, maar deze opmerking vond ik serieus niet tof.
Ik doe het immers voor mezelf, en niet voor hem!
Dacht ik dus ook eventjes.. Ene oor in en ook weer uit dan maar!quote:Op maandag 21 november 2011 19:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Lekkere kennis die er zo op reageert? Hij hoeft toch niet te bepalen wat jij er van gaat vinden?
Zeker doen. Dat soort dingen zet je voor jezelf, niet voor een anderquote:Op maandag 21 november 2011 19:28 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook eventjes.. Ene oor in en ook weer uit dan maar!
Daar heb ik serieus sch**t aan dan hoor!
Je laat je lichaam versieren voor JE ZELF, niet voor een ander. Als jij zeker weet dat jij dol gelukkig wordt van die tattoo en elke keer dat je hem ziet weer denkt "yes" dan gewoon doen. Ik heb er over mijn lichaam verspreid nu 6 en de 7e komt volgende week donderdag. Mijn lieftallige wederhelft weet dat het mijn lichaam is en dat ik daar mee doe wat ik mooi vindt.quote:Op maandag 21 november 2011 19:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik kom hier ook om een hoekje loeren..
Ik wil ook graag een tattoo laten zetten, maar of die 'zin' er nog wel is betwijfel ik..
Vandaag kreeg manlief serieus om mijn oren:
"Je vrouw ziet er nog maar weinig van, en jij moet er de rest van je leven tegenaan kijken".
De plek waar ik mijn tattoo wil is op mijn schouderblad, zo erg is dat toch niet lijkt ?!
En ik zal hem vaak heus genoeg zien, maar deze opmerking vond ik serieus niet tof.
Ik doe het immers voor mezelf, en niet voor hem!
http://www.dafont.com/quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:30 schreef x3ro het volgende:
Ik ben mij intussen aan het oriënteren voor mijn 2e tattoo, maar heb nog niet echt een idee van de stijl waarin in de tekst wil. Heb wel al een aantal lettertypes gevonden die mij wel trokken, maar vroeg me af of hier niet nog iemand zat met een leuk idee qua lettertype
De tekst waar 't om gaat is 'Haec est rerum humanorum conditio' (staat voor 'dit zijn de omstandigheden, waarin wij nu eenmaal verkeren') En de lettertypes waar ik naar gekeken had waren;
-palace script MT
-kunstler script
-lucida calligraphy (vond deze wel interessant/mooi icm 't Latijn)
-een oud typmachine font
Gezien ik niet al te erg thuis ben in lettertypes hielden de ideeën voor mij al snel op
Idee van een lotusbloem vind ik ook wel mooi.quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zo, heb ik ook op FOK! het tattoo topic gevonden
Ik ben zelf altijd al gek geweest van tattoo's, al sinds mijn 12e (ben nu 17). Mijn ooms hebben er allemaal 2/3, mijn tante heeft er 1 en sinds kort mijn moeder ook. Nu word ik volgend jaar 18, en heb ik zelf al behoorlijk wat mee moeten maken en ben ik nog steeds (al bijna een jaar) ''onverklaarbaar'' ziek. Ik hoor van veel mensen om me heen dat ze vinden dat ik mentaal erg sterk ben dat ik er zo goed mee omga. Vandaar dat ik ook overweeg een tattoo te laten zetten, iets met ''wijsheid'' en ''kracht'', maar tevens ook iets voor mijn familie, want die zijn voor mij toch een hele grote steunpilaar gedurende deze periode van ziekte. Iemand een idee?
Ik zelf dacht aan een lotusbloem, zo heb je bijvoorbeeld lotus bloemen in verschillende kleuren en elke kleur stelt iets anders voor. Tevens kunnen de bladeren van de bloem leden van mijn familie vertegenwoordigen.
amar wilde de mijne toen ook op de site zetten, maar ik ben na de laatste sessie eigenlijk niet meer teruggeweest.quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:11 schreef Turbomuis het volgende:
Jee, hij is blijkbaar zo goed gelukt dattie op de site mag
[ afbeelding ]
(Ondertussen issie overigens nog uitgebreider geworden, ik verwacht eigenlijk stiekem dat dat er ook bijkomt tzt...)
Dankquote:Op dinsdag 22 november 2011 11:56 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://www.dafont.com/
ik heb "mijn" lettertype hier gevonden en daarna aan de artist gevraagd of hij het nog een beetje kon aanpassen zodat het niet meer precies hetzelfde was als van het internet.
Gok dat je net als andere kleine tat's kan rekenen op 5 tientjesquote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand hier ervaring met een inner lip tattoo? Ook wat ik qua prijzen kan verwachten?
Heb besloten eind december een hartje oid ( ben er nog niet helemaal uit ) aan de binnen kant van mijn lip te gaan zetten.
Maar dan zie je je tattoo toch niet? Best zonde.quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand hier ervaring met een inner lip tattoo? Ook wat ik qua prijzen kan verwachten?
Heb besloten eind december een hartje oid ( ben er nog niet helemaal uit ) aan de binnen kant van mijn lip te gaan zetten.
Een tattoo op je rug zie je toch ook amper?quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Moffol het volgende:
[..]
Maar dan zie je je tattoo toch niet? Best zonde.
Waarom moet je zelf constant je tattoo kunnen zien? Je weet toch dat ie er is.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:31 schreef Moffol het volgende:
[..]
Maar dan zie je je tattoo toch niet? Best zonde.
Oke, daar heb je zeker gelijk in. Maar ik vind het ook een raar idee dat -ie op je binnenlip zit. Wel gaaf though.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom moet je zelf constant je tattoo kunnen zien? Je weet toch dat ie er is.
Ik wou 'm op de binnenkant van m'n lip omdat dit mijn eerste tattooage is, hij binnen een aantal jaren vervaagd, niemand hem snel ziet, niet in de weg zit bij werk/school e.d + ik vind het een aparte plek die je niet vaak ziet.quote:Op dinsdag 22 november 2011 22:47 schreef Moffol het volgende:
[..]
Oke, daar heb je zeker gelijk in. Maar ik vind het ook een raar idee dat -ie op je binnenlip zit. Wel gaaf though.
Volgens mij is dat niet de meest fijne plek om een tattoo te laten zetten. Lijkt me aardig pijnlijk..quote:Op woensdag 23 november 2011 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wou 'm op de binnenkant van m'n lip omdat dit mijn eerste tattooage is, hij binnen een aantal jaren vervaagd, niemand hem snel ziet, niet in de weg zit bij werk/school e.d + ik vind het een aparte plek die je niet vaak ziet.
Daarom wil ik hem
Juist nietquote:Op woensdag 23 november 2011 08:19 schreef Arquero het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet de meest fijne plek om een tattoo te laten zetten. Lijkt me aardig pijnlijk..
Hmm, zit wat in jaquote:Op woensdag 23 november 2011 08:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Juist nietIn je lip zitten de minste zenuwen en het geneest ook heel snel.
Ja? Gaat die snel vervagen? Want ik wil dat ook al een tijdje.. Maar om nu elke zoveel jaar weer opnieuw te laten doen vind ik ook weer zoiets..quote:Op woensdag 23 november 2011 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[knip]
m'n lip omdat dit mijn eerste tattooage is, hij binnen een aantal jaren vervaagd,
[/knip]
Je kan dan ook gewoon nee zeggen. Ze gaan het immers toch niet zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb eigenlijk 1 twijfel over het laten zetten van de tattoo: de gevolgen die het (eventueel) gaat hebben op school en werk. Ik laat hem op mijn kuit zetten als ik er 1 neem, dus het is niet echt zichtbaar, en aangezien tattoo's de afgelopen jaren steeds minder taboe is, dacht ik dat het niet echt gevolgen zou hebben. Een kameraad van mij heeft er 1 op zijn boven arm, en bij zijn solicitatiegesprek bij een bedrijf vroegen ze of hij tattoo's had, aangezien ze dat liever niet wouden hebben, ookal was die niet zichtbaar.
Nu vraag ik me dus af, aangezien ik Sociaal Juridische Dienstverlening of Hogere Juridische Opleiding wil gaan doen, het wel zo verstandig is als ik er 1 neem? Gezien de situatie van mijn kameraad..
denk wel wat meer, hij zit niet in 1x. Chick die ik ken heeft er 1, die moest 3x voor die goed was.quote:Op dinsdag 22 november 2011 21:26 schreef x3ro het volgende:
[..]
DankZal er zo eens rustig doorheen kijken.
[..]
Gok dat je net als andere kleine tat's kan rekenen op 5 tientjes
Joh, gewoon nee zeggen als ze ernaar vragen, hij is toch niet te zien.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik heb eigenlijk 1 twijfel over het laten zetten van de tattoo: de gevolgen die het (eventueel) gaat hebben op school en werk. Ik laat hem op mijn kuit zetten als ik er 1 neem, dus het is niet echt zichtbaar, en aangezien tattoo's de afgelopen jaren steeds minder taboe is, dacht ik dat het niet echt gevolgen zou hebben. Een kameraad van mij heeft er 1 op zijn boven arm, en bij zijn solicitatiegesprek bij een bedrijf vroegen ze of hij tattoo's had, aangezien ze dat liever niet wouden hebben, ookal was die niet zichtbaar.
Nu vraag ik me dus af, aangezien ik Sociaal Juridische Dienstverlening of Hogere Juridische Opleiding wil gaan doen, het wel zo verstandig is als ik er 1 neem? Gezien de situatie van mijn kameraad..
Ach so, ging uit van 1 keerquote:Op woensdag 23 november 2011 11:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
denk wel wat meer, hij zit niet in 1x. Chick die ik ken heeft er 1, die moest 3x voor die goed was.
Nou idd, ik vind het maar raar.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef Dauntl3ss het volgende:
[..]
Joh, gewoon nee zeggen als ze ernaar vragen, hij is toch niet te zien.
Lijkt me niet dat je in die sector uberhaupt in een korte broek aan het werk gaat.
Afgewezen worden op niet zichtbare tatoeages.
bodypaintquote:Op woensdag 23 november 2011 08:55 schreef SimtekF1 het volgende:
Dit vind ik ook een erg mooi plaatje, ik vraag me alleen af of het nou een tattoo is of niet.
[ afbeelding ]
Daar woonde ik om de hoekquote:Op woensdag 23 november 2011 12:25 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach so, ging uit van 1 keer
Het is nu voor mijn alleen nog een kwestie van een leuk lettertype kiezenWanneer dat gedaan is maar weer eens contact opnemen met Junkfood Johnny
No way?quote:Op woensdag 23 november 2011 12:38 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
bodypaint
[..]
Daar woonde ik om de hoek
komt goedquote:Op woensdag 23 november 2011 08:53 schreef Arquero het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in ja
Nou ja, hoe dan ook: pics als ie gezet is
Ligt puur aan de persoon. Hij kan zelfs na een dag al voor de helft vervagen, maar de meeste tatoeëerders zeggen er ook bij dat ze het wel gratis bij tattooeren mocht het snel vervagen.quote:Op woensdag 23 november 2011 09:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ja? Gaat die snel vervagen? Want ik wil dat ook al een tijdje.. Maar om nu elke zoveel jaar weer opnieuw te laten doen vind ik ook weer zoiets..
haha jaquote:Op woensdag 23 november 2011 12:40 schreef x3ro het volgende:
[..]
No way?Nog iemand uit 't diepe zuiden
Ook al eens bij hem geweest?
Ik geloof dat ik zo een brutaal nest ben die dan een wedervraag stelt als in "heb jij een royal albert piercing?".quote:Op woensdag 23 november 2011 11:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |