Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.quote:
Dat noem ik dan ook geen rel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.
Vast iets over dat eeuwige dierengezeikquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat noem ik dan ook geen rel.
godt.. wat zei je dan precies?
Krea kan hier eigenlijk niks meer van de grond krijgen. Ik heb het idee dat hij hier alleen nog maar meelijwekkende blikken krijgt als hij weer de puber uithangt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Ripley het volgende:
Ligt eraan of krea op dreef is, stbaby.
Maar goed, wat was de rel dan?
Der schilderijen volgens mijquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over dat eeuwige dierengezeik
bingoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over dat eeuwige dierengezeik
dat is niet iets nieuws toch, godt die gemene dingen zegtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was, volgens mij Godt. Die zei iets gemeens en toen was ze gelijk weg.
Doe eens lief Cuequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je met die kusjekroel mentaliteit van iedereen tegenwoordig. Tis gelijk "oh doe eens lief!" ipv dat ze lekker meedoen
Maar dat is alleen hier in Singles. Ook de rest van FOK is lekker mat. Laatste grote ding was volgens mij de SHE fotoshoot. Dat is bijna 2 jaar terug!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Krijg je met die kusjekroel mentaliteit van iedereen tegenwoordig. Tis gelijk "oh doe eens lief!" ipv dat ze lekker meedoen
Ik merk waarschijnlijk niet eens dat het over mij gaat.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
Eigenlijk dat ze nooit wat anders zei dan wat ze zei.
Heeft hij op zich wel tegen meer mensen gezegd, maar die trekken er zich niks van aan en blijven posten over plasseks en orgie's.
Doe jij ook aan plasseks en orgie's?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk waarschijnlijk niet eens dat het over mij gaat.
Daar plas ik echt veel te weinig voor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doe jij ook aan plasseks en orgie's?
Met mij was er geen rel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat viel ook wel allemaal mee. Was gewoon veel gezeik en gedoe vooral.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat is alleen hier in Singles. Ook de rest van FOK is lekker mat. Laatste grote ding was volgens mij de SHE fotoshoot. Dat is bijna 2 jaar terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |