Je komt weer even buurten om te trollen?quote:
De enige nabestaanden die in zijn testament stonden en dus met zijn schulden te maken hadden/hebben waren zijn kinderen en zijn moeder en dat zijn volgens mij ook de enigen die ik niet mee heb zien doen in alle hysterie.quote:Op zaterdag 24 december 2011 06:27 schreef Moonwalk het volgende:
Oja en ik moet er nu ook even bij zeggen dat ik gewoon geloof dat Michael dood is, maar dat er een vuil spelletje omheen is/wordt gespeeld door eventueel familie en/of organistaies waar hij heel erg veel geld aan schuldig was. Vieze spelletjes en mindgames zodat "de wereld" er mee bezig blijft, aangezien zijn tour ook alleen maar was om schulden af te lossen.
Er zijn inderdaad heel veel vage dingen, onverklaarbare dingen, maar ook dingen die achteraf best wel naar geld te herleiden zijn. Zoals die hele docu van de jackson brothers vlak na zijn dood, met al die mysteries en ontbrekende aflevering en alles wat erna volgde.
Helaas kan je soms als nabestaande met de schulden van een familielid worden opgescheept. Dus eigenlijk neem ik het ze niet eens kwalijk, die jacksons, als je kijkt naar wat voor bedragen er aan schuld waren.
Ik sta nog steeds open voor leuke theorien enzo, en ik heb dit vanaf het begin gevolgd, met pauzes, maar dit is hoe ik er nu over denk. Wie weet denk ik er over een tijdje anders over als er andere bewijzen zijn oid. Wil niet zeggen dat ik het niet boeiend vind of de eigenaardigheden niet meer ga lezen.
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef senesta het volgende:
[..]
De enige nabestaanden die in zijn testament stonden en dus met zijn schulden te maken hadden/hebben waren zijn kinderen en zijn moeder en dat zijn volgens mij ook de enigen die ik niet mee heb zien doen in alle hysterie.
Haha, zelfs zonder dat jasje zie je Michael erin hè!! De krulletjes zullen het wel zijn en die donkere ogen ...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Geweldig, Piepie, wat een bizarre gelijkenis.
Heb nooit van deze man gehoord, qua voorspellingen geloof ik nooit iemand maar dit is wel toevallig en grappig. Vooral omdat Michael Jackson spreekt zijn arts vrij en niet, de arts van Michael Jackson wordt vrij gesproken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef piepie het volgende:
Ik zat net de voorspellingen voor 2012 te lezen van de bekende paragnost C. van der Heide en
ineens zie ik onder de voorspellingen buitenland staan:
Michael Jackson spreekt zijn arts vrij.![]()
![]()
Ik lees ieder jaar zijn voorspellingen, gewoon voor de lol, maar deze man heeft toch ook vaak dingen juist voorspeld (onder andere de Bijlmerramp in het verleden).
http://www.voorspelling2012.nl/index.html
PRETTIGE JAARWISSELING ALLEMAAL!!!
Najah... is toch ook wel een feitquote:Wat een geweldige artiest/musicus, zanger, danser was het.
Klassequote:Op donderdag 5 januari 2012 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[Radio 49] #2059 We are music junkies
Uurtje MJ op de FOK! radio
Ik heb op internet gezocht en gelezen over de Illuminatie maar ik snap er nog niet zo veel van. De Illuminatie zijn nou de meest invloedrijkste familie's van de wereld?quote:Vandaar dat ze hem alsnog hebben afgemaakt.
Ze, wie zijn dat? De Illuminatie?
Ik weet niet of iemand hem al gepost had maar;
Luister naar dit interview met La Toya Jackson, vanaf 05:40.
In dit interview zijn ze weer de Illuminatie? Ik dacht dat ze de managers (muziekindustrie) bedoelde. Of zijn die managers enz. ook van de Illuminatie?
Voor meer info over de invloed van de Illuminati in de muziekwereld, luister naar een insider die zelf uit de business is gewerkt omdat hij de waarheid vertelt.
Professor Griff van Public Enemy vertelt je hoe het zit.
Probeerde om dat filmpje te luisteren maar irriteer me aan zijn taalgebruik ( you know what I'm saying?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |