abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 december 2011 @ 06:27:49 #76
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105993288
Oja en ik moet er nu ook even bij zeggen dat ik gewoon geloof dat Michael dood is, maar dat er een vuil spelletje omheen is/wordt gespeeld door eventueel familie en/of organistaies waar hij heel erg veel geld aan schuldig was. Vieze spelletjes en mindgames zodat "de wereld" er mee bezig blijft, aangezien zijn tour ook alleen maar was om schulden af te lossen.

Er zijn inderdaad heel veel vage dingen, onverklaarbare dingen, maar ook dingen die achteraf best wel naar geld te herleiden zijn. Zoals die hele docu van de jackson brothers vlak na zijn dood, met al die mysteries en ontbrekende aflevering en alles wat erna volgde.

Helaas kan je soms als nabestaande met de schulden van een familielid worden opgescheept. Dus eigenlijk neem ik het ze niet eens kwalijk, die jacksons, als je kijkt naar wat voor bedragen er aan schuld waren.

Ik sta nog steeds open voor leuke theorien enzo, en ik heb dit vanaf het begin gevolgd, met pauzes, maar dit is hoe ik er nu over denk. Wie weet denk ik er over een tijdje anders over als er andere bewijzen zijn oid. Wil niet zeggen dat ik het niet boeiend vind of de eigenaardigheden niet meer ga lezen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Moonwalk op 24-12-2011 12:00:52 ]
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  zaterdag 24 december 2011 @ 09:38:06 #77
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_105994038
Ik sta er precies zo in hoor...

Maar ben altijd geïnteresserd in toevalligheden en vreemde zaken.

Naar mijn mening wordt er al heel lang een vuil spel gespeeld door mensen met Michael als doel, al vanaf de jaren 90....
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_105997336
Verzonnen topics :')
  zaterdag 24 december 2011 @ 13:17:54 #79
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_105998429
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:42 schreef Generalissimo het volgende:
Domme mensen die niet begrijpend kunnen lezen :') .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_105999352
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:42 schreef Generalissimo het volgende:
Je komt weer even buurten om te trollen? :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 13:56:41 #81
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105999495
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 06:27 schreef Moonwalk het volgende:
Oja en ik moet er nu ook even bij zeggen dat ik gewoon geloof dat Michael dood is, maar dat er een vuil spelletje omheen is/wordt gespeeld door eventueel familie en/of organistaies waar hij heel erg veel geld aan schuldig was. Vieze spelletjes en mindgames zodat "de wereld" er mee bezig blijft, aangezien zijn tour ook alleen maar was om schulden af te lossen.

Er zijn inderdaad heel veel vage dingen, onverklaarbare dingen, maar ook dingen die achteraf best wel naar geld te herleiden zijn. Zoals die hele docu van de jackson brothers vlak na zijn dood, met al die mysteries en ontbrekende aflevering en alles wat erna volgde.

Helaas kan je soms als nabestaande met de schulden van een familielid worden opgescheept. Dus eigenlijk neem ik het ze niet eens kwalijk, die jacksons, als je kijkt naar wat voor bedragen er aan schuld waren.

Ik sta nog steeds open voor leuke theorien enzo, en ik heb dit vanaf het begin gevolgd, met pauzes, maar dit is hoe ik er nu over denk. Wie weet denk ik er over een tijdje anders over als er andere bewijzen zijn oid. Wil niet zeggen dat ik het niet boeiend vind of de eigenaardigheden niet meer ga lezen. :)
De enige nabestaanden die in zijn testament stonden en dus met zijn schulden te maken hadden/hebben waren zijn kinderen en zijn moeder en dat zijn volgens mij ook de enigen die ik niet mee heb zien doen in alle hysterie.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:12:09 #82
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_105999966
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:56 schreef senesta het volgende:

[..]

De enige nabestaanden die in zijn testament stonden en dus met zijn schulden te maken hadden/hebben waren zijn kinderen en zijn moeder en dat zijn volgens mij ook de enigen die ik niet mee heb zien doen in alle hysterie.
Daar zit wat in :)
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_106002552
Ik twijfel of die schulden echt zo groot waren. De Beatles-catalogus wilde hij niet verkopen, dus zal het nog wel zijn meegevallen. Maar goed, die financiën krijgen we toch nooit echt een vinger achter. In ieder geval is het geld de laatste 2,5 jaar weer binnengestroomd.

Ik ben zelf nu ook wel een beetje hoax-moe, maar zal het wel op een laag pitje blijven volgen. Er zijn wat mij betreft te veel dingen die onverklaarbaar zijn en mij toch sterk het gevoel geven dat hij er nog is. Vooral Jermaine en LaToya, maar ook Paris hebben veel dingen gezegd waarvan ik me afvraag waarom ze dat hebben gezegd. Iets anders dan clues kan ik er niet in zien. Ik hoop echt dat de waarheid nog boven tafel komt.

Fijne kerstdagen allemaal !!

[ Bericht 0% gewijzigd door piepie op 24-12-2011 20:09:21 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 16:28:36 #84
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_106004538
Fijne kerstdagen mensen hier!
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_106006638
Hier nog een laatste aanwijzing dat hij nog leeft, denk er maar even goed over na tijdens de feestdagen! Fijne kerst

pi_106022969
pi_106089507
Ik kreeg van mijn zus nog een extra kerstkaart, die ik even heb ingescand om hier te plaatsen.

*O*
pi_106093878
Haha, leuk. :P
  woensdag 28 december 2011 @ 21:25:05 #89
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_106140709
Geweldig, Piepie, wat een bizarre gelijkenis _O- .
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_106151147
quote:
17s.gif Op woensdag 28 december 2011 21:25 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Geweldig, Piepie, wat een bizarre gelijkenis _O- .
Haha, zelfs zonder dat jasje zie je Michael erin hè!! De krulletjes zullen het wel zijn en die donkere ogen ... *O*
pi_106233512
Ik zat net de voorspellingen voor 2012 te lezen van de bekende paragnost C. van der Heide en
ineens zie ik onder de voorspellingen buitenland staan:

Michael Jackson spreekt zijn arts vrij. :) :D

Ik lees ieder jaar zijn voorspellingen, gewoon voor de lol, maar deze man heeft toch ook vaak dingen juist voorspeld (onder andere de Bijlmerramp in het verleden).

http://www.voorspelling2012.nl/index.html

PRETTIGE JAARWISSELING ALLEMAAL!!!

[ Bericht 13% gewijzigd door piepie op 31-12-2011 02:22:02 ]
pi_106265955
quote:
99s.gif Op zaterdag 31 december 2011 02:11 schreef piepie het volgende:
Ik zat net de voorspellingen voor 2012 te lezen van de bekende paragnost C. van der Heide en
ineens zie ik onder de voorspellingen buitenland staan:

Michael Jackson spreekt zijn arts vrij. :) :D

Ik lees ieder jaar zijn voorspellingen, gewoon voor de lol, maar deze man heeft toch ook vaak dingen juist voorspeld (onder andere de Bijlmerramp in het verleden).

http://www.voorspelling2012.nl/index.html

PRETTIGE JAARWISSELING ALLEMAAL!!!
Heb nooit van deze man gehoord, qua voorspellingen geloof ik nooit iemand maar dit is wel toevallig en grappig. Vooral omdat Michael Jackson spreekt zijn arts vrij en niet, de arts van Michael Jackson wordt vrij gesproken.
Fijne jaarwisseling iedereen!
pi_106288108
Ik vond het echt opvallend genoeg om hier te plaatsen ... ;)
Deze man lijkt mij geen type van een fan die de omstandigheden rondom Michael's dood onderzoekt, dus moet hij iets hierover spontaan hebben binnengekregen.
Ik kende hem wel, hij is in het verleden geregeld op tv geweest. De laatste jaren heb ik hem niet meer gezien, maar wel altijd op internet zijn voorspellingen gelezen.
Grappig was het zeker om te lezen!
pi_106414773
Even een update over die paragnost.
Ik had hem een mail gestuurd en gevraagd of hij iets meer kon toelichten over wat hij had geschreven over Michael en kreeg netjes antwoord terug:
------------------------
Beste Loes,
Naar mijn 'beeld/gevoel' komt er iets boven water i.v.m. Michael Jackon waardoor zijn arts zal worden vrij gepleit.
Hartelijke groeten,
Jan C. van der Heide

P.S. Er zijn mogelijk mensen die denken dat Michael niet is overleden, hoe droevig, volgens mij is dat helaas wel het geval.
Wat een geweldige artiest/musicus, zanger, danser was het.
-------------------------

Niet het antwoord waarop ik had gehoopt, maar wel mooi te lezen hoe hij over Michael dacht (die laatste zin).
Misschien heeft hij niet "binnen gekregen" waarom Murray wordt vrij gepleit ... ;)
pi_106422707
Inderdaad niet het antwoord wat we hoopten maar hij had kunnen zeggen dat de arts van Michael Jackson word vrijgesproken en niet Michael Jackson spreekt zijn arts vrij...

Maar leuk dat je hem een mail had gestuurd en hij een antwoord gaf!

quote:
Wat een geweldige artiest/musicus, zanger, danser was het.
Najah... is toch ook wel een feit ;)
pi_106426307
Haha, wat ik in gedachten had maar eigenlijk niet durfde heb jij gedaan; hem emailen. Bedankt voor de update.
pi_106426626
[Radio 49] #2059 We are music junkies

Uurtje MJ op de FOK! radio O+
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_106471595
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2012 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[Radio 49] #2059 We are music junkies

Uurtje MJ op de FOK! radio O+
Klasse _O_

Spread the music.

Zit er nog enig schot in deze zaak trouwens? Wanneer komt onze held weer terug?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 6 januari 2012 @ 17:25:52 #99
363381 HansPeterKolvenBach
All roads lead to Rome...
pi_106490422
Michael Jackson hebben ze geprobeerd kapot te maken met aanklachten van kindermisbruik en vanalles en nog wat, uiteindelijk kregen ze hem niet kapot, zijn fans waren loyaal.

Vandaar dat ze hem alsnog hebben afgemaakt.

Ik weet niet of iemand hem al gepost had maar;

Luister naar dit interview met La Toya Jackson, vanaf 05:40.

Dit interview laat niets aan de verbeelding over.

Voor meer info over de invloed van de Illuminati in de muziekwereld, luister naar een insider die zelf uit de business is gewerkt omdat hij de waarheid vertelt.
Professor Griff van Public Enemy vertelt je hoe het zit.

[ Bericht 28% gewijzigd door HansPeterKolvenBach op 06-01-2012 18:40:20 ]
I cannot teach anybody anything, I can only make them think
pi_106566003
quote:
Vandaar dat ze hem alsnog hebben afgemaakt.
Ze, wie zijn dat? De Illuminatie?

Ik weet niet of iemand hem al gepost had maar;

Luister naar dit interview met La Toya Jackson, vanaf 05:40.
In dit interview zijn ze weer de Illuminatie? Ik dacht dat ze de managers (muziekindustrie) bedoelde. Of zijn die managers enz. ook van de Illuminatie?

Voor meer info over de invloed van de Illuminati in de muziekwereld, luister naar een insider die zelf uit de business is gewerkt omdat hij de waarheid vertelt.
Professor Griff van Public Enemy vertelt je hoe het zit.
Probeerde om dat filmpje te luisteren maar irriteer me aan zijn taalgebruik ( you know what I'm saying?)
Ik heb op internet gezocht en gelezen over de Illuminatie maar ik snap er nog niet zo veel van. De Illuminatie zijn nou de meest invloedrijkste familie's van de wereld?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')