Misschien was het wel de 'enige manier' waarop hij naar buiten kon. Misschien dat de fans niets wilde doen als de papperazzi erbij was. Vermoed dat hij ze misschien zels wel heeft getipt over zijn uitjes.quote:Op zondag 20 november 2011 20:36 schreef piepie het volgende:
Die tranen waren ook gescript denk ik zomaar ...![]()
Het is gewoon te bizar voor woorden wat er allemaal gebeurt.
Die Murray is al sinds de "dood" van Michael als een soort van celebrity neergezet, vooral door TMZ die hem overal volgende met de camera. Al die foto's waarop hij zo ontspannen te zien was op diverse locaties (strand, disneyland, terrasjes, winkels). Geen fan die hem kennelijk naar het leven stond, maar tijdens de rechtszitting stonden ze moord en brand te brullen buiten de rechtszaal. Hoe is het mogelijk dat hij zich voor de rechtszaak zo veilig waande in de buitenwereld?
@ Janena, je hebt gelijk, dat shirt was ook opvallend met dat OUPS erop. Ik kon helaas niet zien wat er nog meer aan tekst op stond.
Vraag me af waar hij die bodyguards van betaalde dan, want hij had niet eens geld voor alimentatie. Daar stond hij in 2009 al voor de rechter voor. Ik weet het niet hoor, de paparazzi houdt mensen die kwaad zijn toch niet tegen, het zijn geen politie-agenten.quote:Op zondag 20 november 2011 20:43 schreef kvd het volgende:
[..]
Misschien was het wel de 'enige manier' waarop hij naar buiten kon. Misschien dat de fans niets wilde doen als de papperazzi erbij was. Vermoed dat hij ze misschien zels wel heeft getipt over zijn uitjes.
En wie weet, met al de zelfmoordverhalen van die er nu van hem zijn, misschien wilde hij wel dat er iets gebeurde. Of had hij zich er bij neer gelegd dat er rare dingen zouden kunnen gebeuren. En hij heeft volgens mij ook wel bodyguards he
Hey Sientelo, goed filmpje.quote:Op zondag 20 november 2011 20:44 schreef sientelo het volgende:
wat wist michael?
by the way ik zag dat er al een aantal videos niet beschikbaar waren, dus ik vraag me echt af of hetgene wat we nog wel te zien krijgen wel iets van de waarheid weergeeft...
Ook dit filmpje heb ik ooit gezien. Ik vind al die aanwijzingen over de betrokkenheid van de Illuminatie bij de dood van Michael zo ingewikkeld dat ik me er verder niet te veel in ben gaan verdiepen. Dat Michael bang was is een ding wat zeker is, want dat is ook te horen op geluidstapes. Ik ga ervan uit dat Michael ze te slim is af geweest en dat dit misschien wel de reden was om zijn dood in scène te zetten. Als Michael toch echt is vermoord, waar komen dan al die aanwijzingen vandaan dat hij nog leeft? Zit de Illuminatie daar dan achter? Zoveel vragen, maar nog steeds geen antwoord.quote:Op zondag 20 november 2011 21:06 schreef sientelo het volgende:
hier een vaag verhaal dat michael zich wilde bekeren tot de islam
Ja dat verhaal stond toch in LaToya's boek! Ook weer zo opmerkelijk.quote:Op zondag 20 november 2011 21:17 schreef Janena het volgende:
Ook bijzonder dat Michael een afspraak had in het WTC op 11 september 2001 rond 8 uur s'ochtends (op een van de bovenste etages) en niet is gegaan.
Dit volgens Jermaine en Latoya.
ja tis zeker vaag allemaal.. en wat ik eerder al schreef zijn er veel filmpjes die je niet meer kan bekijken.. zaten daar dan toch aanwijzingen in? zoiezo dat hele onderwerp illuminati is vaag eigenlijk.. dat er veel achtergehouden wordt is wel duidelijk maar hoe wat en wie.. tja..quote:Op zondag 20 november 2011 21:22 schreef piepie het volgende:
[..]
Ook dit filmpje heb ik ooit gezien. Ik vind al die aanwijzingen over de betrokkenheid van de Illuminatie bij de dood van Michael zo ingewikkeld dat ik me er verder niet te veel in ben gaan verdiepen. Dat Michael bang was is een ding wat zeker is, want dat is ook te horen op geluidstapes. Ik ga ervan uit dat Michael ze te slim is af geweest en dat dit misschien wel de reden was om zijn dood in scène te zetten. Als Michael toch echt is vermoord, waar komen dan al die aanwijzingen vandaan dat hij nog leeft? Zit de Illuminatie daar dan achter? Zoveel vragen, maar nog steeds geen antwoord.
Zit de Illuminatie bijvoorbeeld ook bij Coca Cola? Ik moest hieraan denken omdat Coca Cola UK nog altijd een link op haar website heeft naar hun facebooksite 5Alive Dodo http://www.facebook.com/5AliveDodoquote:Op zondag 20 november 2011 21:28 schreef Janena het volgende:
Ik vermoed zelf dat machten (illuminati of andere machtige organisaties/mensen) ebij zijn dood betrokken zijn..
Blijft de vraag: waarom al die aanwijzingen.
Ben je dronken en begin je weer? Best sneu dat je het blijft volgen en steeds komt posten.quote:Op maandag 12 december 2011 00:32 schreef Generalissimo het volgende:
Ik zag hem laatst bij een concert van Marco Borsato!! Binnenkort brengen ze een single uit, wat zal iedereen versteld staan!! Met op de backing vocals niemand minder dan Sterretje!! WOOOWWW
Geweldig ben je, zou je haast een huwelijksaanzoek doen. Maar ik fris liever je geheugen even opquote:Op maandag 12 december 2011 00:36 schreef Generalissimo het volgende:
Wat dan? Ik vertel jullie mijn kijk op de zaak, lever nieuwe bewijzen en vervolgens report je me? Volgens mij ben jij van de illimiunati!!!!!!
quote:Op zondag 20 november 2011 11:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Ga maar thuis de spot met je moeder drijven, maar niet hier. Je bent gewaarschuwd.
quote:Op maandag 12 december 2011 00:42 schreef Generalissimo het volgende:
Nog meer bewijs dat de NWO ook op fok zit!! Ik had al het gevoel dat ze al mijn berichten en de reacties daarvan in een groot bestand zetten en vervolgens met vliegtuigjes in een soort stof in ons drink water verstopte!! Ik maak hier screenshots van en zet er een muziekje van lord of the rings onder, post het op youtube en iedereen zal weten wat er hier gaande is!!
OH NO je hebt me ontmaskerdquote:Op maandag 12 december 2011 00:46 schreef Generalissimo het volgende:
Even on topic dan, ik had net twee foto's naast elkaar gehouden en zag duidelijke gelijkenis! Dave Dave is Michael Jackson!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nog meer nieuws: Moonwolk is MJ!! hij probeert ons allemaal om de tuin heen te leiden. ik zocht op moonwalk en kijk wat ik kreeg op google afbeeldingen:
[ afbeelding ]
IEEEKSS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |