SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:41 schreef PiRANiA het volgende:
Alweer twee jaar geleden.
Deze is voor jou sebagger.
Diep respectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:06 schreef Zokunen het volgende:
Respect, nooit met sebasser gebaggerd, maar tof dat je dit doet pier.
Dat hij die figuren daarboven net zo mag vermaken als ons hier.
Hoe is het nu met jou, als ik het vragen mag?quote:
hoezo misschien?quote:
Heel kort door de bocht is er 2 jaar geleden een gewaardeerde fokker overleden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:20 schreef Crack_ het volgende:
Ok stomme vraag misschien, maar wat is er aan de hand?
Ik heb misschien een chronisch delirium, maar ik dacht dat hij nog leefdequote:Op dinsdag 15 november 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer wel dat er van de huidige nachtbaggeraars maar weinig zullen zijn die sebasser (nog) kennen.
Je wenst de familie dood?quote:
Zijn overlijdenstopic was een van de eerste topics die ik las op FOK! en ik weet nog goed hoe mooi het was dat er zo massaal steun betuigd werdquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Jammer wel dat er van de huidige nachtbaggeraars maar weinig zullen zijn die sebasser (nog) kennen.
Ja dat is wel mooi aan FOK!quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn overlijdenstopic was een van de eerste topics die ik las op FOK! en ik weet nog goed hoe mooi het was dat er zo massaal steun betuigd werd
Zijn laatste post is nog steeds actueel, wb FPS games..quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is wel mooi aan FOK!
En sebasser was dan ook gewoon een geliefd user. Kon altijd wel lachen om zijn posts
In welke FPS game moet je ballen voelen dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zijn laatste post is nog steeds actueel, wb FPS games..
Haha elke..quote:Op dinsdag 15 november 2011 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In welke FPS game moet je ballen voelen dan?
Hoe geweldig is dat, zijn voorlaatste post: Wil je aan mijn ballen voelenquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In welke FPS game moet je ballen voelen dan?
Dat is een belediging!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:29 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Hoe geweldig is dat, zijn voorlaatste post: Wil je aan mijn ballen voelen![]()
Ik heb goffer baggeren van hem geleerd
quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een belediging!!
Jij kan niet goed baggeren namelijk
Ik ben voor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:38 schreef PiRANiA het volgende:
Maken we er maar een dagbagger topic van? Tot 23:59?.
quote:
Nooit te vroeg voor bierquote:
Lees jij het topic even, ik heb al nagedacht over en respect betuigd aan Sebasserquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Lees het topic even, Is ter nagedachtenis en uit respect voor Sebagger! (sebasser)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lees jij het topic even, ik heb al nagedacht over en respect betuigd aan Sebasser
Of twee.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
Een extra pilsje voor Smeg vanavond.
Hoezo vanavond? Ik trek er nu al 1 open.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef Ezechielk het volgende:
Een extra pilsje voor Smeg vanavond.
Ik krijg vandaag 2 klanten over de vloer. Het staat raar als ik dan bier zit te drinken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo vanavond? Ik trek er nu al 1 open.
Hoezo staat dat raar? Je moet toch goed drinken?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag 2 klanten over de vloer. Het staat raar als ik dan bier zit te drinken.
Als je niet drinkt ga je doodquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo staat dat raar? Je moet toch goed drinken?
Je kent mijn mottoquote:
Ik dacht dat gigolo's gewoon mochten drinkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag 2 klanten over de vloer. Het staat raar als ik dan bier zit te drinken.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo staat dat raar? Je moet toch goed drinken?
Want het komt wekelijks terug?quote:
Kwestie van even het topic doorlezen voordat je besluit te reageren imhoquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef remlof het volgende:
Hij was niet aan het trollen, hij is gewoon onwetend.
Weet je hoeveel moeite dat kostquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kwestie van even het topic doorlezen voordat je besluit te reageren imho
Als je daar geen zin in hebt reageer je gewoon niet. Simpel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat kost
Was maar een grapje hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je daar geen zin in hebt reageer je gewoon niet. Simpel.
Ja daar hebben veel meer mensen last van op FOK! stelletje luie honden zijn hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet je hoeveel moeite dat kost
Ik weet. Heb er zelf ook geregeld last vanquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja daar hebben veel meer mensen last van op FOK! stelletje luie honden zijn het
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wees es dapper en zet terug wat er eerst stond. Kansloos kutventje.
Nah ik lees de OP en de eerste x reacties en bevalt het me niet dan klik ik het topic weg!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik weet. Heb er zelf ook geregeld last van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |