Dat is niet waar.quote:Op maandag 21 november 2011 22:39 schreef Iemand91 het volgende:
Alle deals van vandaag waren vanmorgen direct te zien toen ik rond 10 uur ging kijken. Zal morgen wel weer zijn neem ik aan?
* Iemand91 zoekt naar laptops en ps3![]()
Er waren op die pagina (deze dus) iets van 30 pagina's, waarvan het grootste deel bekend was, maar inderdaad een aardig deel ook niet. Maar met goed nadenken en/of sorteren kon je het wel een beetje raden.quote:Op maandag 21 november 2011 22:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dat is niet waar.
Tientallen deals waren nog 'geheim' (je wist nog niet precies wat het was).
Maar er komen elke dag nieuwe deals inderdaad!
Elke dag start het om 10 uur en eindigt het (qua nieuwe deals) om 10 uur.
Elke dag komen er nieuwe deals. Ben benieuwd wat er vrijdag komt.
quote:Op maandag 21 november 2011 22:52 schreef Eenskijken het volgende:
Ik denk ook dat ik nog even tot 0.01 01:01 blijf om de nieuwe lijst te zien
Hoeveel kost dat spel hier?quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:35 schreef Eenskijken het volgende:
morgen schijnt saints row 3 te komen, nog onbekend voor welke prijs
45-60 euro, afhankelijk welke shop je het haalt. Dus ik verwacht wel een 30-40% korting erop eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:09 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Hoeveel kost dat spel hier?
Hoop dat dat een 1 pond spel wordtquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:13 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
45-60 euro, afhankelijk welke shop je het haalt. Dus ik verwacht wel een 30-40% korting erop eigenlijk.
Ik was iets te vroeg, nu in bed op mobiel die 68 pagina's doornemenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:06 schreef Eenskijken het volgende:
rofl het staat er nu op. ga nog niet weg man!
quote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef cherrycoke het volgende:
dat heb je al in nederland. het heet bol.com
want?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken met amazon.
Omdat bij Amazon ook third parties verkopen, en dan niet alleen de grote ketens zoals Megapool via Bol, maar ook winkels waar je CD's gewoon voor 5 euro koopt ipv 20 euro. Dat laat bol niet toe want dan verkopen ze hun eigen spullen niet meer. Amazon is eerder een kruising tussen Marktplaats en BOL, maar dan met trusted sellers ipv oplichters. Amazon is het goede van 2 werelden samengenomen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
ze verkopen allebij een flinke diversiteit aan producten, enige wat bij bol.com echt mist is de kleding
tja, probleem blijft dat je dan bij particulieren besteld, of je daar nou blij mee moet zijn in een officiele winkel...quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat bij Amazon ook third parties verkopen, en dan niet alleen de grote ketens zoals Megapool via Bol, maar ook winkels waar je CD's gewoon voor 5 euro koopt ipv 20 euro. Dat laat bol niet toe want dan verkopen ze hun eigen spullen niet meer. Amazon is eerder een kruising tussen Marktplaats en BOL, maar dan met trusted sellers ipv oplichters. Amazon is het goede van 2 werelden samengenomen.
Koop je via een Amazon trusted seller dan krijg je gewoon je geld terug als er iets niet klopt.quote:Op dinsdag 22 november 2011 10:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, probleem blijft dat je dan bij particulieren besteld, of je daar nou blij mee moet zijn in een officiele winkel...
de echte oplichters pluk je ook uit marktplaats met een beetje opletten
bol.com laat particulieren ook gewoon doorverkopen via hen...
Voor de kruisdoos driehonderdenzestig is hij er al voor 35 pond. Hoe is dat 80 euro? De ltd met extra shit kost trouwens ook niet meer dan 48 pond...quote:Op dinsdag 22 november 2011 11:21 schreef computerprobleem het volgende:
Saints Row best duur
Zo'n 80 euro, hoef die extra shit niet echt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |