De laatste paar vond ik nogal taai, dus ik doe er eentje per week ongeveer.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt nog 110 films te gaan in de imdb top 250
Kijk er daar eentje van
Geen wonder dat jij nooit één film vaker kijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Schrikken jullie als ik zeg dat ik nog niet eens aan 1 film per maand toekom?
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Wat gek, je staat altijd in de top 3 in de maandlijsten.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef The_Substitute het volgende:
Geen wonder dat jij nooit één film vaker kijkt.
Veel van weet ik ken is uit de tijd dat ik nog wel meer keek. En ik ken helemaal niet zo veel films dus eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja![]()
Hoe kan je dan zoveel films kennen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
Wat gek, je staat altijd in de top 3 in de maandlijsten.
Ik kijk na het werk 1 film en ga dan slapen, zo ongeveer. En ik begin een steeds beter geheugen te krijgen voor films. In de eerste maanden scoorde ik ook maar een stuk of 15 punten per maand, ik ben nu op weg naar 4 keer dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
Of jullie zijn heel slim en hoeven niet te studeren of ik ben heel dom, of allebei.
Dat slaap ik nu gemiddeld.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef hornage het volgende:
Het is eerder dat ik toen weinig sliep, gemiddeld 6 uur per nachtDan hou je wel tijd over
* Jaw drop*quote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef picodealion het volgende:
Oh en toen ik studeerde had ik amper stof om te leren. We moesten aan het eind van elk semester een website + wat documenten opleveren. In 4 jaar tijd 1 tentamen gehad.
Mijn laatste film was El Secreto de Sus Ojos, en dat was in augustus.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef Sands het volgende:
Als ik zo lees hoe weinig films jullie kijken
No shit.quote:
nee, das positief, te goed is niet slecht, alleen supermooi!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb nog geld van je tegoed
SamuelofSEK is te goed in FMT, dat is helemaal niet supermooiquote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef hornage het volgende:
[..]
nee, das positief, te goed is niet slecht, alleen supermooi!
Ieder heeft zo zijn kwaliteiten, dat maak ons mens, dat onderscheidt onsquote:Op donderdag 17 november 2011 22:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
SamuelofSEK is te goed in FMT, dat is helemaal niet supermooi
Gek genoeg waren mijn laatste films in de bioscoop, en dat terwijl ik maar 3 keer per jaar ga, hooguit.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef The_Substitute het volgende:
Mijn laatste film was El Secreto de Sus Ojos, en dat was in augustus.
Drivequote:Op donderdag 17 november 2011 23:02 schreef DragonFodder het volgende:
Heb laatst Drive gekeken. Ik vond hem wel goed, al werd ie halverwege vrij onverwacht nogal bruut.
Film opzetten tijdens het etenquote:Op donderdag 17 november 2011 22:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat slaap ik nu gemiddeld.
Maar ik ben ook wel van het uitstellen, nog even eerst dit en dat, en dan is het al te laat om nog te beginnen. En eerder op de avond heb ik mijn after dinner dip, dus dat werkt ook niet.
De hele week had ik 's avonds genoeg tijd, maar ik heb nu bijvoorbeeld de hele avond mee zitten zingen met liedjes op YouTube.
[..]
* Jaw drop*
Ik had er elke maand één.
Hoe lang denk je dat ik over mijn eten doe?quote:Op donderdag 17 november 2011 23:10 schreef picodealion het volgende:
Film opzetten tijdens het eten.
Ik blijf na het eten lekker doorkijken, uiteraard.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe lang denk je dat ik over mijn eten doe?
Meestal is het vechten om mijn ogen open te houden. Ik zal het morgen proberen.quote:Op donderdag 17 november 2011 23:15 schreef picodealion het volgende:
Ik blijf na het eten lekker doorkijken, uiteraard.
Het is bij mij ook meer periodegebonden. Tijdens de herfst- en wintermaanden kijk ik, zoals de meesten denk ik, wat vaker.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:57 schreef wyccie het volgende:
Gek genoeg waren mijn laatste films in de bioscoop, en dat terwijl ik maar 3 keer per jaar ga, hooguit.
De laatste was Melancholia.
Die ga ik 's checken.quote:
Hehe idd, nu kan ik deze wel weer eens gebruiken voor een vraag, jij weet nu wie ik dan bedoel met Chromeskullquote:Op donderdag 17 november 2011 23:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zucht wat een ongelooflijke slechte film is Laid to Rest... Om te huilen zo slecht
Ook daar ben ik niet goed in.quote:Op vrijdag 18 november 2011 09:47 schreef Gillingham het volgende:
Wel klopt het dat film kijken aardig wat tijd in beslag neemt. In dezelfde tijd kun je een flink stuk uit een boek lezen, bijvoorbeeld.
quote:
Is het verder dan voornamelijk slapen en studeren?quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook daar ben ik niet goed in.![]()
Laatste boek dat ik helemaal heb gelezen kan ik me niet meer herinneren... en het boekje waar ik nu mee bezig ben (De Grote Zaal - Jacoba van Velde - Nederland leest) heeft wat, nog geen 200 pagina's en daar ben ik maanden geleden in begonnen.
Hij staat er al.quote:[..]
Zal ik mijn vraag doen?
Ook Excel-bestanden, quantummechanicaberekeningen en EMDR-analyses niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
Dat krijg je he. NSFW bestaat hier niet.
Nouja, Facebook zien ze hier liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook Excel-bestanden, quantummechanicaberekeningen en EMDR-analyses niet?
ken die hele serie niet...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is met de cast van How To Make It In America, een best wel toffe serie
In van geen een van die dingen kan ik me Luis herinnerenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jup. Anders nog Waiting, Still Waiting, Lemony Snicket's A Series Of Unfortunate Events, Runaway Jury, The Adventures of Pluto Nash, War, Magnolia, The Bone Collector of Black Rain.
Behalve Waiting en Still Waiting, ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In van geen een van die dingen kan ik me Luis herinneren
Oh dat was ten tijde van mijn fok inschrijving de Unreal Tournament clan waar ik in zatquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar komt SEK vandaan eigenlijk?
Vandaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh dat was ten tijde van mijn fok inschrijving de Unreal Tournament clan waar ik in zat
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:48 schreef picodealion het volgende:
Nouja, Facebook zien ze hier liever niet.
Dat doe ik juist altijd bij mensen ipv te ontvangenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Deck 16Waar ik altijd te vaak in het giftige water belandde na de zoveelste shock spam combo
Ontslag nemen omdat je niet mag facebookenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel shocking om te weten dat er mensen zijn die ontslag nemen als Facebook verboden werd. Aangenomen dat de cijfers er niet heel ver naast zitten.
Ik speelde deck 16 meestal alleen voor close range sniper oefening. Ik speelde vooral Assault en ICTFquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat doe ik juist altijd bij mensen ipv te ontvangen
Ik iig. niet. Niet dat ik nooit aan gamen doe, maar ik denk dat het wel bij 2 of 3 spelletjes per jaar blijft en dan altijd op de PC, ik heb nog nooit een console gehad. Veel verder dan wat Fifa-gedoe, dingen als Arkham Asylum en wat Star Wars-shit raak ik meestal niet.quote:
Ik had ook nog een gameboy, was vroeger wel erg verslavend...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger zelf een Gameboy gehad, maar ook nooit consoles.
Op de pc heb ik nooit die schietspelletjes gedaan. Verder doe ik van die suffe zoekplaatjes ('omg!'denkt Robby).
Ook een keer een spel gespeeld waarbij er meer 3D was, en dat je verschillende kamers inloopt... ik werd er reisziek van.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel shocking om te weten dat er mensen zijn die ontslag nemen als Facebook verboden werd. Aangenomen dat de cijfers er niet heel ver naast zitten.
Ik niet.quote:
Alleen maar RPG's... Eye of the Beholder series, Lands of Lore, Baldur's Gate's, Icewind Dale's en natuurlijk de Ultima's!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
'Vroeger' gamede ik wel redelijk veel (tja, wat moest je als scholier met veel te veel vrije tijd in een dorp?). Maar altijd enkel op de PC. Ik stam ook uit de tijd van Unreal Tournament, naast Counter-Strike en Tiberian Sun e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |