Gaat vandaag sowieso niet meer lukken...quote:Op woensdag 16 november 2011 11:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Regel eens snel een paar oordopjes Gill, jij zou hem denk ik wel herkennen
Nou!quote:Op woensdag 16 november 2011 11:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nu heb ik hem denk ik een stuk makkelijker gemaakt
Met een goede still was hij allang geradenquote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Gillingham het volgende:
Is het vandaag de kijkeenswateenmakkelijkevraag(maarnietheus)-dag?
quote:Op woensdag 16 november 2011 11:27 schreef Gillingham het volgende:
Is het vandaag de kijkeenswateenmakkelijkevraag(maarnietheus)-dag?
De film wel. Maar aanvankelijk vraag aan de hand van de muziektip toch niet. Zeker niet als je geen geluid hebt.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
Zie je wel dat hij makkelijk was Gill
ik ga dat nooit meer bij een vraag erbij zetten. hooguit achteraf of hij te makkelijk was of nietquote:Op woensdag 16 november 2011 12:15 schreef Gillingham het volgende:
Ik zou de huidige vraag toch ook wel als redelijk makkelijk willen bestempelen.
Ik heb pas 1 keer eerder van Margin Call gehoord en verder wist ik er niks vanquote:Op woensdag 16 november 2011 12:15 schreef Gillingham het volgende:
Ik zou de huidige vraag toch ook wel als redelijk makkelijk willen bestempelen.
Verstandig.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:44 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik ga dat nooit meer bij een vraag erbij zetten. hooguit achteraf of hij te makkelijk was of niet
En dat zegt de koning van de nog-niet-verschenen films.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer eerder van Margin Call gehoord en verder wist ik er niks van
Dat valt tegen, ik miste Tarr vorige keer ook alquote:Op woensdag 16 november 2011 13:03 schreef Gillingham het volgende:
En dat zegt de koning van de nog-niet-verschenen films.![]()
Er is deze week nog een vraag over geweest in FMTquote:Op woensdag 16 november 2011 12:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik heb pas 1 keer eerder van Margin Call gehoord en verder wist ik er niks van
Die heb ik dan ook al gemistquote:Op woensdag 16 november 2011 13:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Er is deze week nog een vraag over geweest in FMT
Oh ik bedoelde iets heel andersquote:
Heeft The Matrix een vervolg dan?quote:Op woensdag 16 november 2011 14:50 schreef Gillingham het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo moeilijk om Reloaded en Revolutions te vergeten, zodat The Matrix positieve associaties blijft houden.
248 votes.quote:Op woensdag 16 november 2011 15:44 schreef Quisho het volgende:
[..]Omdat de naam van de film niet zo heel interessant is geef ik je de punt(Take me home: The John Denver Story)
Dat is misschien wel het leukste aan zoveelmogelijkzosnelmogelijk-lijstjes.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Je hersenen maken rare sprongen als je zo snel probeert te werken.
Misschien was ik voorbereid, maar ik vond 'm meteen geweldig, in tegenstelling tot Mulholland Dr. en Lost Highway. Kwestie van je verwachtingen uitschakelen en gewoon genieten van wat er op je beeld voorbijkomt.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:30 schreef Quisho het volgende:
[..]
Ik moet m nog een keer kijken. Net zoals alle Lynch movies kan je zijn films nooit in 1x al begrijpen
Ik bedoel eigenlijk African-American.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog nooit een Afrikaanse film gezien.
Geen film heeft mij zo aan het janken gekregen als The Elephant Man, erg ontroerende film.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:00 schreef picodealion het volgende:
Mulhland Drive ben ik zeker gaan waarderen. Over Lost Highway ben ik nog altijd niet uit. Tijd voor een rewatch, maar pas nadat ik Inland Empire, Wild at Heart en The Elephant Man ook heb gezien.
Daar kom ik al ietsje verder mee.quote:Op donderdag 17 november 2011 00:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk African-American.
ook Tsotsi niet?quote:Op woensdag 16 november 2011 23:58 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog nooit een Afrikaanse film gezien.
dat ken natuurlijkquote:
lord of war speelt zich toch niet alleen in afrika af?quote:Op donderdag 17 november 2011 13:05 schreef picodealion het volgende:
Dan Black Butterflies, The Lord of War en Blood Diamond ook.
je blijft er naar kijkenquote:Op donderdag 17 november 2011 13:13 schreef hornage het volgende:
Wat een irritant plaatje, wel leuk voor de verandering
Haneke komt op mij altijd vervelend over en dan bedoel ik niet zijn filmsquote:Op donderdag 17 november 2011 17:38 schreef picodealion het volgende:
Tsk. Niks mis met Haneke (behalve Das Weisse Band)
En The Lion Kingquote:Op donderdag 17 november 2011 12:46 schreef dyonvbaal het volgende:
trouwens, valt district 9 niet onder afrikaanse films?
quote:
Staat al een paar jaar in de wachtrijquote:
Fok! Singles Top 100 Allertijden 2011 deel 2quote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef hornage het volgende:
All we have to decide is what to do with the time that is given us.
En dan besluit ik mijn avond te verdoen aan The Tree of Life.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef hornage het volgende:
Wat zwaarmoedig.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef hornage het volgende:
Helaas wel.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dan verveel je je in ieder geval niet... of wel?
Je hebt nog 110 films te gaan in de imdb top 250quote:Op donderdag 17 november 2011 22:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
En dan besluit ik mijn avond te verdoen aan The Tree of Life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |