Ook Excel-bestanden, quantummechanicaberekeningen en EMDR-analyses niet?quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:25 schreef picodealion het volgende:
Dat krijg je he. NSFW bestaat hier niet.
Nouja, Facebook zien ze hier liever nietquote:Op vrijdag 18 november 2011 11:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ook Excel-bestanden, quantummechanicaberekeningen en EMDR-analyses niet?
ken die hele serie niet...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Is met de cast van How To Make It In America, een best wel toffe serie
In van geen een van die dingen kan ik me Luis herinnerenquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jup. Anders nog Waiting, Still Waiting, Lemony Snicket's A Series Of Unfortunate Events, Runaway Jury, The Adventures of Pluto Nash, War, Magnolia, The Bone Collector of Black Rain.
Behalve Waiting en Still Waiting, ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:26 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
In van geen een van die dingen kan ik me Luis herinneren
Oh dat was ten tijde van mijn fok inschrijving de Unreal Tournament clan waar ik in zatquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:28 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waar komt SEK vandaan eigenlijk?
Vandaarquote:Op vrijdag 18 november 2011 14:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Oh dat was ten tijde van mijn fok inschrijving de Unreal Tournament clan waar ik in zat
quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:48 schreef picodealion het volgende:
Nouja, Facebook zien ze hier liever niet.
Dat doe ik juist altijd bij mensen ipv te ontvangenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
Deck 16Waar ik altijd te vaak in het giftige water belandde na de zoveelste shock spam combo
Ontslag nemen omdat je niet mag facebookenquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel shocking om te weten dat er mensen zijn die ontslag nemen als Facebook verboden werd. Aangenomen dat de cijfers er niet heel ver naast zitten.
Ik speelde deck 16 meestal alleen voor close range sniper oefening. Ik speelde vooral Assault en ICTFquote:Op vrijdag 18 november 2011 15:51 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat doe ik juist altijd bij mensen ipv te ontvangen
Ik iig. niet. Niet dat ik nooit aan gamen doe, maar ik denk dat het wel bij 2 of 3 spelletjes per jaar blijft en dan altijd op de PC, ik heb nog nooit een console gehad. Veel verder dan wat Fifa-gedoe, dingen als Arkham Asylum en wat Star Wars-shit raak ik meestal niet.quote:
Ik had ook nog een gameboy, was vroeger wel erg verslavend...quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger zelf een Gameboy gehad, maar ook nooit consoles.
Op de pc heb ik nooit die schietspelletjes gedaan. Verder doe ik van die suffe zoekplaatjes ('omg!'denkt Robby).
Ook een keer een spel gespeeld waarbij er meer 3D was, en dat je verschillende kamers inloopt... ik werd er reisziek van.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 15:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vond het wel shocking om te weten dat er mensen zijn die ontslag nemen als Facebook verboden werd. Aangenomen dat de cijfers er niet heel ver naast zitten.
Ik niet.quote:
Alleen maar RPG's... Eye of the Beholder series, Lands of Lore, Baldur's Gate's, Icewind Dale's en natuurlijk de Ultima's!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:54 schreef Gillingham het volgende:
'Vroeger' gamede ik wel redelijk veel (tja, wat moest je als scholier met veel te veel vrije tijd in een dorp?). Maar altijd enkel op de PC. Ik stam ook uit de tijd van Unreal Tournament, naast Counter-Strike en Tiberian Sun e.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |