De laatste paar vond ik nogal taai, dus ik doe er eentje per week ongeveer.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Je hebt nog 110 films te gaan in de imdb top 250
Kijk er daar eentje van
Geen wonder dat jij nooit één film vaker kijkt.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Schrikken jullie als ik zeg dat ik nog niet eens aan 1 film per maand toekom?
Jaquote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Wat gek, je staat altijd in de top 3 in de maandlijsten.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:31 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:32 schreef The_Substitute het volgende:
Geen wonder dat jij nooit één film vaker kijkt.
Veel van weet ik ken is uit de tijd dat ik nog wel meer keek. En ik ken helemaal niet zo veel films dus eigenlijk.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja![]()
Hoe kan je dan zoveel films kennen?
quote:Op donderdag 17 november 2011 22:34 schreef Robby87 het volgende:
Wat gek, je staat altijd in de top 3 in de maandlijsten.
Ik kijk na het werk 1 film en ga dan slapen, zo ongeveer. En ik begin een steeds beter geheugen te krijgen voor films. In de eerste maanden scoorde ik ook maar een stuk of 15 punten per maand, ik ben nu op weg naar 4 keer dat.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
Of jullie zijn heel slim en hoeven niet te studeren of ik ben heel dom, of allebei.
Dat slaap ik nu gemiddeld.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:38 schreef hornage het volgende:
Het is eerder dat ik toen weinig sliep, gemiddeld 6 uur per nachtDan hou je wel tijd over
* Jaw drop*quote:Op donderdag 17 november 2011 22:40 schreef picodealion het volgende:
Oh en toen ik studeerde had ik amper stof om te leren. We moesten aan het eind van elk semester een website + wat documenten opleveren. In 4 jaar tijd 1 tentamen gehad.
Mijn laatste film was El Secreto de Sus Ojos, en dat was in augustus.quote:Op donderdag 17 november 2011 22:48 schreef Sands het volgende:
Als ik zo lees hoe weinig films jullie kijken
No shit.quote:
nee, das positief, te goed is niet slecht, alleen supermooi!quote:Op donderdag 17 november 2011 22:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb nog geld van je tegoed
SamuelofSEK is te goed in FMT, dat is helemaal niet supermooiquote:Op donderdag 17 november 2011 22:51 schreef hornage het volgende:
[..]
nee, das positief, te goed is niet slecht, alleen supermooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |