K&Wquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is ML-ert eigenlijk gebleven?
Slanktopics vooral volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is ML-ert eigenlijk gebleven?
Trek MM erbij. Of die andere hond.quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik kan gewoon niet warm worden. Lig je dan met sokken, tshirt, pyama jas en broek, kruik en een dekbed van dons
Heet douchen en daarna al die kleren aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik kan gewoon niet warm worden. Lig je dan met sokken, tshirt, pyama jas en broek, kruik en een dekbed van dons
Naarquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Verwarming al aan neem ik aan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Lekker is dat he? Ik heb een grote rooie kater op schoot en lekkere tortie dame in mijn nekquote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ow en mijn grote zwartwitte kater ligt al de hele avond heerlijk tegen me aan te snurken
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warmquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ow en mijn grote zwartwitte kater ligt al de hele avond heerlijk tegen me aan te snurken
Daar kun je wel een hele avond naar kijken volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Biet wint:
[ afbeelding ]
En Boor wint ook (zo jammer dat ie onscherp is, dat hoofd van Biet)
[ afbeelding ]
En nu allebei moe
[ afbeelding ]
Zodanig heet dat je de rode striemen over je rug en benen hebtquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet douchen en daarna al die kleren aan
Hier nestelt zich net een ijskoude-ik-kom-van-buiten poes op schoot.quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik heb een grote rooie kater op schoot en lekkere tortie dame in mijn nekLekker warm!
Lekkertjes ook he. Ze zijn wel erg verknocht aan elkaar al he?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Biet wint:
[ afbeelding ]
En Boor wint ook (zo jammer dat ie onscherp is, dat hoofd van Biet)
[ afbeelding ]
En nu allebei moe
[ afbeelding ]
Koude voetjes opwarmen en dan weer pleitequote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nestelt zich net een ijskoude-ik-kom-van-buiten poes op schoot.
Ik kom nog geen half u gelee uit de douche vandaanquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet douchen en daarna al die kleren aan
Leuk is dat he?quote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mobiel niet mass pmen, maar ik lees wel hoor, dus ik heb straks niet 400 ongelezen mails, CAT!
Uhuh.quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koude voetjes opwarmen en dan weer pleite
Meneer I. wil geen electrische dekenquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warm
Nee, want dan sterf ik van het plakken. Dat is zo goor op de slaapkamerquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwarming al aan neem ik aan?
Die mocht ik vandaag niet kopen van Greysquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warm
Ik heb de radiatort altijd wel een slagje los staan in de koudere maanden, maar anders staat ie dicht idd.quote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want dan sterf ik van het plakken. Dat is zo goor op de slaapkamer
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha, alle foto's van Biet en boor zijn gewoon briljant![]()
Maar we vroegen hoe het met den Bink is?
Dan doe je er een alleen op jouw bedhelft?quote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. wil geen electrische deken![]()
Toen ik nog thuis woonde had ik het wel; zo heerlijk
Wel als het echt vriest idd.. maar ik vind het verder zo ranzigquote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de radiatort altijd wel een slagje los staan in de koudere maanden, maar anders staat ie dicht idd.
En daarbij dan als ik ook maar 1 minuut naar boven ga voor bijvoorbeeld de was, dan zit ze te blèren en blaffen benedenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink gaat heel hard nu. Als ik haar iets lekkers voor houd, gaat ze eerst helemaal wiebelen en schudden, dan héél hard focussen op het lekkers om te kunnen happen (anders hapt ze te hoog of laag terwijl het 3 cm. van haar neus is...).
Zo ook met de drempel van de tuindeur, als ik die open doe, dan staat ze voor de drempel stil, focusfocusfocus, wiebelwiebel, en dan pas over de drempel.
Ik laat ze ook apart uit, niet tegelijk. Dat is voor allebei niet leuk, want Biet wil hollen en vliegen en gek doen, Bink wil er dan achteraan maar kan dat niet. Dus die windt zich dan teveel op en da's echt zielig, want dan staat ze om de paar pasjes te shaken en wankelen voordat ze verder kan lopen.
Maar deze hele week geen enge dingen als op de zij vallen en spartelen, niet overgegeven, eet en drinkt nog goed, dus ik laat haar nog maar gewoon rondwiebelen
Mag ook niet, aangezien we vaak mijn helft moeten delen ivm strontverwende kattenquote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan doe je er een alleen op jouw bedhelft?
We hebben twee losse, omdat we losse matrassen hebben sinds we zo'n heerlijke elektrische lattenbodem hebben
Mike vind het ook goor. Ik had er bij mijn ouders ook altijd 1quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag ook niet, aangezien we vaak mijn helft moeten delen ivm strontverwende katten![]()
Hij vindt het goor zegt ie en hij beweert ook dat het slecht is voor je stofwisseling![]()
Dus ik trek de knietjes lekker hoog op en als het heel koud is hou ik de sokken aan die ik na het douchen heb aangetrokken.
En dat vindt ie dan ook weer smerig
Oh die had ik even gemist sorry.quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Zo gaat het met Bink
[..]
En daarbij dan als ik ook maar 1 minuut naar boven ga voor bijvoorbeeld de was, dan zit ze te blèren en blaffen benedenDus ik sleep haar steeds heen en weer.
Maar als ik gewoon weg ben, dus ze hoort de voordeur kennelijk ofzo, dan blaft ze niet. Heb wel eens buiten staan luisteren.
Ik kom echt niet in slaap als ik het goed koud heb, dus misschien is het slechter voor de stofwisseling (al lijkt het me stugquote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag ook niet, aangezien we vaak mijn helft moeten delen ivm strontverwende katten![]()
Hij vindt het goor zegt ie en hij beweert ook dat het slecht is voor je stofwisseling![]()
Dus ik trek de knietjes lekker hoog op en als het heel koud is hou ik de sokken aan die ik na het douchen heb aangetrokken.
En dat vindt ie dan ook weer smerig
Oud maar hobbelt nog zachtjes aan voort dusquote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Zo gaat het met Bink
[..]
En daarbij dan als ik ook maar 1 minuut naar boven ga voor bijvoorbeeld de was, dan zit ze te blèren en blaffen benedenDus ik sleep haar steeds heen en weer.
Maar als ik gewoon weg ben, dus ze hoort de voordeur kennelijk ofzo, dan blaft ze niet. Heb wel eens buiten staan luisteren.
Brrrrr....nee! Raam open, behalve als het vriest dat het kraakt, snelsnel onder de dekens en daar lekker warm stoken (met sokken aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Electrische deken valt echt in de categorie Snuggy
Met de kou gooi ik meestal gewoon begin van de avond boven ook even de radiator open, en dan uurtje voor naar bed gaan uit ofzo. Dan is het in ieder geval niet ijskoud als je er in kruipt, en dat het dan 's nachts afkoelt voel je meestal toch niet (als je slaapt).
Een snuggie is gewoon echt seksloos. Maar goed, dit wordt net zo'n revelatie als dat met die WC-rol en de betekenis daar van, en klussen - tuinbroekquote:Op maandag 14 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik slaap in een (ijs)koude kamer
En een snuggie is niet verkeerd LL
Wat is een snuggie? Het klinkt als een lekker zacht dekentje of zo...quote:Op maandag 14 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik slaap in een (ijs)koude kamer
En een snuggie is niet verkeerd LL
Ik kop nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een snuggie is gewoon echt seksloos.
dekentje met mouwenquote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is een snuggie? Het klinkt als een lekker zacht dekentje of zo...
Tof, die rode ogen er uit, bedankt!quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Takaiki het volgende:
Hey Greys, je "dynamic duo" een beetje gefotoshopt![]()
[ afbeelding ]
Bink doet heel lelijk gremlin achtig grommen als Biet te wild met haar is en hoe oud ze ook is, ZIJ is de baasquote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh die had ik even gemist sorry.
Binkje wordt echt oud maar zoals het nu gaat is het zo te horen nog goed te doen voor haar.
Kan ze hyper Bink nog wel aan in huis?
Fijn dat ze in ieder geval begrijpt dat jij weg bent. Laat je haar toch iets makkelijker achter.
Biet haar botten stash al gevonden?
Ja dat zou wel heel tof zijnquote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Moeten eigenlijk nog een keer foto's maken van Bink, Greys.
Geen huisdieren hierquote:Op maandag 14 november 2011 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb het niet koud in bed. 1 hondje tegen mn benen aan, 1 bij mijn voeten. en de rest ligt aan de zijkant.. Blue en Nacho samen onder hun eigen dekbed en Diaz gewoon op het dekbed. Die is stoer![]()
Spreken binnenkort wel wat af, kunnen we eerst van Bink foto's maken en dan de monsters laten rennen. Neem ik de kleine dames mee voor Bietquote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink doet heel lelijk gremlin achtig grommen als Biet te wild met haar is en hoe oud ze ook is, ZIJ is de baasAls Bink Biet d'r bot af pakt, gaat Biet er naast liggen piepen en kwispelen, maar durft hem niet terug te pakken
Biet d'r botten lagen onder de tv kast
[..]
Ja dat zou wel heel tof zijn
Ja leukquote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Spreken binnenkort wel wat af, kunnen we eerst van Bink foto's maken en dan de monsters laten rennen. Neem ik de kleine dames mee voor Biet
Slaap lekker allemaalquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 23:07 schreef Takaiki het volgende:
Ik kan niet slapen met een koude neus of koude voeten
Whehehe, ik heb meegedaanquote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Trusten ook Takkie en Multi!
Oh en deze hebben we ook nog in de aanbieding, daar hoef je niet voor op de foto
[WIN!] Slow Cooking kookboeken
quote:
Ik ookquote:Stoven en garen vind ik doorgaan altijd heerlijk
oehquote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Trusten ook Takkie en Multi!
Oh en deze hebben we ook nog in de aanbieding, daar hoef je niet voor op de foto
[WIN!] Slow Cooking kookboeken
Ik ga deze week Buffedinges maken naar het recept van M_Dquote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik ookEn van zulke boeken krijg je altijd weer leuke ideeën
Ik ging er over lezen op wiki en ik ging van de beschrijving al haast over mijn huigquote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
wil die kaas nog steeds eens proberen eigenlijk
Ik vind dat juist altijd nogal tegenvallen, wat er dan van overblijft, van draadjesvlees bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga deze week Buffedinges maken naar het recept van M_D![]()
Voordeel van stoofgerechten is dat het altijd vrij veel is en er dus 2 keer van kan eten.
Ja, van het vlees, maar zoals Buffedinges en hachee wordt hier altijd een aardige pan vol door de toevoegingenquote:Op maandag 14 november 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd nogal tegenvallen, wat er dan van overblijft, van draadjesvlees bijvoorbeeld
Ik dacht dat we vandaag nog wel konden eten van het kliekje van de boeuf ik zit nu aan de gehaktballetjesquote:Op maandag 14 november 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd nogal tegenvallen, wat er dan van overblijft, van draadjesvlees bijvoorbeeld
Volgende keer meer maken dusquote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vandaag nog wel konden eten van het kliekje van de boeuf ik zit nu aan de gehaktballetjes![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vandaag nog wel konden eten van het kliekje van de boeuf ik zit nu aan de gehaktballetjes![]()
![]()
Ja zie, ouwe smokkelaarquote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ja, ik maak ook eiks altijd een dubbele portie bedenk ik me net![]()
Sowieso, draadjesvleesquote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Draadjesvlees dat je over hebt de volgende dag over je patat gooien, bohhhhhhh
Echt?quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Draadjesvlees![]()
Dat vind ik echt het vieste wat er is!
Het allervieste ja!quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Oh ik kan me dat bijna niet voorstellen![]()
Echt?quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Draadjesvlees![]()
Dat vind ik echt het vieste wat er is!
Maar wacht ff... bibbervlees, dat klinkt als vet(randen)?quote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt
Mn hele leven al, vroeger noemde ik het 'bibbervlees', omdat ik er van moest kokhalzen. Dat moet ik nog steeds
Ook als het goed is klaargemaakt? Want ook maar 1 randje vet en mijn lol is voorbij, maar als ik 't zelf maak en het vrij van vet en harde ondefinieerbare stukjes is vind ik het lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt
Mn hele leven al, vroeger noemde ik het 'bibbervlees', omdat ik er van moest kokhalzen. Dat moet ik nog steeds
quote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt
quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar wacht ff... bibbervlees, dat klinkt als vet(randen)?
Want als het goed klaargemaakt is vind je van het vet amper iets terug, dat smelt weg en kan er af geschept worden
Nee, ook echt helemaal vetloos en goed klaargemaakt. Gewoon de algehele smaak van dat spul vind ik.. ja vies dusquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ook als het goed is klaargemaakt? Want ook maar 1 randje vet en mijn lol is voorbij, maar als ik 't zelf maak en het vrij van vet en harde ondefinieerbare stukjes is vind ik het lekker.
Ik zou wel willen, maar ik moet echt echt echt nog wat werken.. Vandaar dat ik op FOK! zitquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Het was vroeger het enige vlees wat ik lekker vond![]()
Ik las net dat je niet alleen slaapt vannacht, dus zou je niet es heel snel je pyama aantrekken?![]()
Gadver!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vroeger bij mijn oma erwtensoep waar dan brokken vlees (varkenspoot??) in zaten waar nog haren op zaten
![]()
![]()
![]()
Oh, nou, doe mij maar hutspot danquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vroeger bij mijn oma erwtensoep waar dan brokken vlees (varkenspoot??) in zaten waar nog haren op zaten
![]()
![]()
![]()
Als ik Google schijnt het nog best normaal te zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Gadver!!![]()
![]()
![]()
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord!
quote:Ingrediënten voor 6 personen
2 klio splitwerwten, 6 preien, 5 grote uien, 12 aardappelen, 2 kilo varkenspoten(met haartjes en veel vlees), 2 rookworsten, 1 liter bouillon, peper en zout.
Nou inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Greys het volgende:
Huuuuuuuuuu, wat hebben die haren in godsnaam voor toegevoegde waarde?
Hier weer op een sitequote:Op dinsdag 15 november 2011 00:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou inderdaadHet wordt gewoon apart genoemd! Oh wee als je een poot hebt zonder haar
quote:Koud
Foei wat een onbehagelijk weer voor de tijd van het jaar. Je zal maar een vakantie geboekt hebben op een camping. Je kunt je neus niet buiten de caravandeur of tentflap steken of je hebt het voor de rest van de dag koud. De kachel moet dan op 20 om er nog wat van te maken. In plaats van een glas rode wijn wordt het Gluhwijn en snert of bruine bonen soep. Een aantal jaren geleden zaten we op een camping in Brabant met een groep mensen bij elkaar en toen kwam het gesprek over de winter en snert. Een van de buurmannen zat een verhaal te vertellen wat er allemaal in die snert moest. Als laatste eindigde hij met een varkenspoot met nog wat haren eraan en niet gewassen. "Allemaal voor de smaak volgens hem". De meeste toehoorders hadden voor de rest van de avond gegeten en gedronken zo vies vonden ze het. Maar tijdens dat verhaal is er wel een lachje gedaan geloof dat maar gerust.
Groetjes Piet
"Mag ik 1 kilo geëpileerde varkenspoten?"quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij onze slager scheren ze de haren er volgens mij af. O wee, dat komt nooit meer goed met de soep
quote:@moggu: jaaah, snert met varkenspoten, waar het haar nog opstond... en dan die beenderen nog even leegzuigen... jammie... haha...
Arme jij!quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
Voor zover ik kan nagaan niet. Ze ligt nu lekker bij me, dus ik heb ook wel het idee dat het goed gaat. Maar toch, je wilt haar ook niet te lang laten aanmodderen natuurlijk, lastige afweging.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:17 schreef Oognip het volgende:
Ik zou het denk ik nog even aankijken, GB. Mocht ze vandaag nou nog kotsen dan denk ik dat ik de dierenarts wel zou bellen. Heeft ze ook diarree?
Je kunt natuurlijk altijd de dierenarts vragen voor advies he, het betekent niet dat je meteen langs moet komen. Als jou dat geruststelt zou ik dat mooi doenquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Voor zover ik kan nagaan niet. Ze ligt nu lekker bij me, dus ik heb ook wel het idee dat het goed gaat. Maar toch, je wilt haar ook niet te lang laten aanmodderen natuurlijk, lastige afweging.
Gewoon telefonisch bedoel je? Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan (gezond katje over het algemeen), maar dat is inderdaad ook een idee!quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:23 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk altijd de dierenarts vragen voor advies he, het betekent niet dat je meteen langs moet komen. Als jou dat geruststelt zou ik dat mooi doen
Oh sorry, telefonisch bedoel ik inderdaadquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gewoon telefonisch bedoel je? Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan (gezond katje over het algemeen), maar dat is inderdaad ook een idee!
Succes!quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh sorry, telefonisch bedoel ik inderdaad
Alleen maar fijn zo'n gezond diertje!
Ik ga naar stage
?? Kreperen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:43 schreef oh-oh het volgende:
Zo, ik ben nu echt echt he-le-maal klaar met die stomme collega.
Die heeft gewoon dr hondje laten kreperen, dom wijf
Nee dat kan niet want aansluitend begint mijn volgende stage in de psychiatriequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:51 schreef Croli het volgende:
Wat een flutgedoe zeg!! Ik zou zeggen dat ze je dan een week langer moeten laten blijven. Maarja dat zal dan zeker ook weer niet mogelijk zijn
ik zou 144 bellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, nu willen ze eigenlijk toch wel graag weer een herder
Zomaar of door ziekte? want dan kunnen ze er niet zoveel aan doen toch?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:07 schreef Qwea het volgende:
hoorde gisteren trouwens dat de kat van mijn zus (2,5) dood was
Is al hun tweede
Ahw, wat jongquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:07 schreef Qwea het volgende:
hoorde gisteren trouwens dat de kat van mijn zus (2,5) dood was
Is al hun tweede
Nope. De eerste was opeens spontaan weg.... nadat hij tig x in huis had gezekenquote:
Rik vd Westelaken zei 114 vanochtendquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef Croli het volgende:
t is 144...
Jep Muis, rode wijn, rundvlees maakt t ook aardig Irish stew-ig. Maar kan natuurlijk ook zijn dat ik me vergis en dat t gewoon stew is, maar volgens mij stond er Irish bij het recept...
google zegt 144. Jezus fuck, kunnen ze nou niet gewoon duidelijk communiceren wat het nr is ?:')quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Rik vd Westelaken zei 114 vanochtendconfusing.
Ach ik bel toch niet.
Is rundvlees en wijn niet boeuf bourgignon?
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. De eerste was opeens spontaan weg.... nadat hij tig x in huis had gezekenEn deze lag dood onder een auto bij de buren, geen letsel... maar hij vertelde doodleuk dat de kat telkens binnen heel laag over de grond sleepte... en dan niet ff naar Shirley natuurlijk
Ik heb gewoon 114redteendier.nl. Vage shit hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:21 schreef Barbaaf het volgende:
1-4-4, red een dier van start
Google op '114' en je krijgt... www.144redeendier.nl
Wtfquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
op 114redteendier.nl staat vervolgens ook 144
ik krijg 404's op 114redteendier.nl (en op 114redeendier.nl )quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 114redteendier.nl. Vage shit hoor.
Maar als je niet belt gebeurt er helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:26 schreef Muis006 het volgende:
Het is wel misleidend, want het is helemaal niet zeker dat je een dier redt als je 144 belt.
Every tme you dial 144, God saves a kitten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar als je niet belt gebeurt er helemaal niets
Ja, ik ook. Terwijl google die link produceert.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:26 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
ik krijg 404's op 114redteendier.nl (en op 114redeendier.nl )
of bedoel je http://www.114-redeendier.nl/quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Terwijl google die link produceert.
Nou ja, het zal wel. Ik bel het reguliere nummer van de dierenbescherming wel of zo
.
Ah, dat is 'm idd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:33 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
of bedoel je http://www.114-redeendier.nl/Zo te zien een oude site en zijn ze ooit van gedachten veranderd, of hebben ze gewoon het verkeerde nummer geclaimd (ik zie ze ervoor aan) . En bel nou maar gewoon 144, als het om dierenlevens gaat is het niet erg toe te geven dat je het fout had
Ooh die komen hier altijd gewoonquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:23 schreef oh-oh het volgende:
T zal wel net zo een fijn nummer zijn als de dierenambulance, die bel ik ook van zn levensdagen niet meer
Welk standaard nummer, de pliesie? Die weten nog niet eens van animal cops/ 114 of 144 af hierquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah, dat is 'm idd.
Het maakt me ook niet uit dat ik het fout had, het is verwarrend en weinig geloofwaardig zo. Dan bel ik liever het standaard nummer waarvan ik weet dat het werkt.
Het nummer van de dierenbescherming Enschede. Die heeft altijd keurig gewerkt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Welk standaard nummer, de pliesie? Die weten nog niet eens van animal cops/ 114 of 144 af hierM'n tante belde over d'r verdwenen katten en de politie stuurt de wijkagent een keer op onderzoek uit om op straat rond te kijken.... ik weet heel zeker dat op de openbare straat het probleem niet ligt, maar goed.......
Dierenbescherming kregen we niet eens te pakken hier, ook slechtquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het nummer van de dierenbescherming Enschede. Die heeft altijd keurig gewerkt.
Die zijn nog niet in functie, zie http://nos.nl/op3/artikel(...)nog-niet-op-pad.htmlquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb trouwens ook niks meer gehoord van die animal cops
Oh, da's ook lulligquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dierenbescherming kregen we niet eens te pakken hier, ook slechtDierenambulance wel, was ook een heel lieve mevrouw, maar ja, die kan er ook niets aan doen verder......
Wat een rare en onduidelijke berichtgeving is het ook, ze communiceren stellig dat ze in januari pas beginnen, bij jou zijn ze dan al eerder begonnen en vervolgens doen ze niets c.q. laten ze niks horen....quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja die zijn wel al in functie, toen Karel doodgebeten werd zouden zij er op gezet worden door de echte pliesie, ze hebben een keer gebeld een week later en nu heb ik niks meer gehoord.
Gewoon een wilde bobquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:14 schreef Mama_Mia het volgende:
Goeiemiddag
ik moet niet gaan slapen met nat haar met dit kapsel, ik zie eruit alsof ik door de bliksem geraakt ben
Ze letten niet echt goed op daar bij post anaalquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit net ff te tellen, ik heb gewoon 26 postzegels in mn portemonaie zitten die ik ongestempeld van de post af geknipt heb
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Gewoon een wilde bob, het wordt misschien nog mode
Dat is echt erg jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:19 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn echt gruwelijk erg bij de post.
9e was een vriendin jarig, woont gewoon in Maastricht, ik heb de 8e tussen de middag dr kaart op de bus gedaan, ze kreeg m gisteren al
Ja maar die aangetekende hebben ze uitbesteed , heb ik in het post topic gelezen, ik geloof dat de postbezorgers die niet meer brengen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt schandalig. Zelfs aangetekende met werk duurt vaak een paar dagen ineens, wie doet ze wat he
Sannd in de arm nemen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het echt schandalig. Zelfs aangetekende met werk duurt vaak een paar dagen ineens, wie doet ze wat he
Die bezorgen geen aangetekende stukken en alleen op dinsdag en vrijdag, maar er zijn toch nog wel andere bedrijven die op de zakelijke markt dat soort stukken bezorgen .quote:
Oh, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:31 schreef indaha het volgende:
[..]
Die bezorgen geen aangetekende stukken en alleen op dinsdag en vrijdag, maar er zijn toch nog wel andere bedrijven die op de zakelijke markt dat soort stukken bezorgen .
WAUW! WELKE TACTIEK HEB JE GEBRUIKT? DIE MET DE KNUPPEL?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
ELIES ELIES ELIES ELIES ZIE JE PM. DRIE KEER RADEN WIE BETAALD HEEFT
Nee, die vanquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
WAUW! WELKE TACTIEK HEB JE GEBRUIKT? DIE MET DE KNUPPEL?
Elies had een ingebreke brief geschreven die ik hem aangetekend heeft gestuurd ( die die niet afgehaald heeftquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:34 schreef Barbaaf het volgende:
After lunch dipje![]()
![]()
![]()
wat goed Q! Ben wel beniewd naar Elies d'r speciale aanpak
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
ELIES ELIES ELIES ELIES ZIE JE PM. DRIE KEER RADEN WIE BETAALD HEEFT
Ik kan niet lezen wat er erop het briefje staatquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat ik bij de post had
[ afbeelding ]
Dank je wel, lieve grote fan![]()
(moet ik nog op je wachten, of kan ik aanvallen)
Hmmm lekker!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Kijk nou wat ik bij de post had
[ afbeelding ]
Dank je wel, lieve grote fan![]()
(moet ik nog op je wachten, of kan ik aanvallen)
Whehe hij heeft dat pootje wel erg hoog opgetrokkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en best een slechte foto, maar zo ziet Fritz zijn nieuwste afwijking eruit: poot omhoog en oog op half-zeven
[ afbeelding ]
Aaaaah gosquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en best een slechte foto, maar zo ziet Fritz zijn nieuwste afwijking eruit: poot omhoog en oog op half-zeven
[ afbeelding ]
Gatverdamme! Zal ik een topic openen? Hoe meer mensen dit te weten komen hoe beter.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef senesta het volgende:
http://dierenasielschagen(...)nieuws/bericht/15299
Zieke mensen.... Als ik thuis was zou ik er een topic over openen.
Nou jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef senesta het volgende:
http://dierenasielschagen(...)nieuws/bericht/15299
Zieke mensen.... Als ik thuis was zou ik er een topic over openen.
Ja primaquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gatverdamme! Zal ik een topic openen? Hoe meer mensen dit te weten komen hoe beter.
Daar staat iets van 'gefeliciteerd met de eerste reep die gemaakt is door onze nieuwe medewerker. Niet perfect maar wel goed gevuld en met liefde gemaakt' en of ik wil laten weten wat ik ervan vondquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan niet lezen wat er erop het briefje staat
Donequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja primaGraag, ik hoop dat iemand ze herkent.
Dat zou ie niet durvenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Whehe hij heeft dat pootje wel erg hoog opgetrokkenWeet je zeker dat 'ie je niet gewoon een klap wil verkopen?
Ah dus misschien is het toch geen toneel... Heeft de dierenarts ook in het kussentje geknepen of alleen in het pootje? Doet het zeer als je in het kussentje knijpt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat zou ie niet durven
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb inmiddels wel ontdekt dat het kussentje van zijn rechterpootje een beetje dikker en harder is dan die van links... Misschien toch een ontsteking daar ergens binnenin
Vind ik eigenlijk ook, jij hebt er je best voor gedaan, maar wat tof Qweaquote:
Nee, dit is echt wel serieus (als in: er is wel iets aan de hand, hoewel niet echt ernstig, denk ik)quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Vaak zie je wel het verschil tussen komedie en als er echt iets aan de hand is en als er ook een hard plekje zit, lijkt het me inderdaad niet goed. Wat een lieffie
Het is vandaag niet mijn internet-besteldag.... mijn halve Blond bestelling ontbrak en ik kreeg het verkeerde hoesje geleverd voor mijn nieuwe mobiel
De dierenarts heeft werkelijk alles gedaan wat met een pootje anatomisch gezien mogelijk is. Ik dacht zelfs op een gegeven moment dat ze het eraf zou trekkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:40 schreef Oognip het volgende:
Ah dus misschien is het toch geen toneel... Heeft de dierenarts ook in het kussentje geknepen of alleen in het pootje? Doet het zeer als je in het kussentje knijpt?
Maar als dat zo is dan zou ze toch ook wel gevoeld hebben dat het kussentje een beetje hard is?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dit is echt wel serieus (als in: er is wel iets aan de hand, hoewel niet echt ernstig, denk ik)
En verder: binnenblijven en geen enkel risico nemen
[..]
De dierenarts heeft werkelijk alles gedaan wat met een pootje anatomisch gezien mogelijk is. Ik dacht zelfs op een gegeven moment dat ze het eraf zou trekken
Maar soms kan het toch van binnen pijn doen zonder dat van de buitenkant al iets te merken is, zeker met een ontsteking, tochquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar als dat zo is dan zou ze toch ook wel gevoeld hebben dat het kussentje een beetje hard is?
Ah ok dan zou het inderdaad goed kunnen dat het nu pas gaat ontsteken. Ik ben benieuwd wat het nou is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:57 schreef ElisaB het volgende:
Gisteren heb ik het ook niet gevoeld, maar zojuist dus wel. Voor het eerst in een week dus. Ik kan me voorstellen dat er iets in het kussentje zit (inderdaad wellicht een splinter) en dat het nú pas begint te ontsteken. Of zo
Heb ik elk geval de DA ff gebeld voor de update; morgen is die van gisteren er weer en dan horen we het wel. Fritz is verder niet ziek, gedraagt zich niet vreemd, doet niet zielig, maar heeft duidelijk ergens last van.
Ben vooral eiks ook reuze benieuwd wat het nou is
Mijn katten hebben de meest vreemde dingen. Zou me nix verbazen als ie in zijn poot is gebeten door een ratelslang of zoquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ah ok dan zou het inderdaad goed kunnen dat het nu pas gaat ontsteken. Ik ben benieuwd wat het nou is.
GARPJEquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn katten hebben de meest vreemde dingen. Zou me nix verbazen als ie in zijn poot is gebeten door een ratelslang of zo
Onze noor zat afgelopen zomer in zijn tuigje bij ons op het grasveld, hoort wat zoemen, maait het met beide poten uit de lucht, houdt het vast en begint daarna als een malle met een poot te schudden. Wijze les, zoembeesten kunnen prikken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mijn katten hebben de meest vreemde dingen. Zou me nix verbazen als ie in zijn poot is gebeten door een ratelslang of zo
Ik heb ff wat hashtags geadd aan je tweetquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja primaGraag, ik hoop dat iemand ze herkent.
Sukkelsquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:03 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Onze noor zat afgelopen zomer in zijn tuigje bij ons op het grasveld, hoort wat zoemen, maait het met beide poten uit de lucht, houdt het vast en begint daarna als een malle met een poot te schudden. Wijze les, zoembeesten kunnen prikken.
Werkelijk, hij keek zo dom naar zijn poot
Thnxquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ff wat hashtags geadd aan je tweet
In wat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:11 schreef Qwea het volgende:
Oognip? Trap dat linkje ook ff in stad, den helder en schagen
Hwt subforum... stad? Daar is een den helder en.schagen topicquote:
Ik zie alleen den helder....quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hwt subforum... stad? Daar is een den helder en.schagen topic
Een verschil van inzicht. Het is het zelfde met grof vuil: dat smijten ze op straat, omdat netjes afgeven geld kost.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:12 schreef senesta het volgende:
Ik ben echt stomverbaast over de reacties in dat topicLezen we nu zoveel dramaverhalen dat dit normaal of zelfs als netjes word gezien
Op zich snap ik het wel een klein beetje (niet dat gezeur over de kosten overigens), maar dit is nog een vrij 'nette' manier van dumpen. Die man had hem ook aan een boom kunnen vastbinden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een verschil van inzicht. Het is het zelfde met grof vuil: dat smijten ze op straat, omdat netjes afgeven geld kost.
Ja, maar er zijn altijd ergere manieren ik vind dat altijd zo'n drogreden. Beestje had zijn pootjes wel kunnen breken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op zich snap ik het wel een klein beetje (niet dat gezeur over de kosten overigens), maar dit is nog een vrij 'nette' manier van dumpen. Die man had hem ook aan een boom kunnen vastbinden.
Maar goed, het maakt deze manier niet goed want dit is natuurlijk ook belachelijk.
Ik ben het er ook absoluut niet mee eens hoor laat dat duidelijk zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn altijd ergere manieren ik vind dat altijd zo'n drogreden. Beestje had zijn pootjes wel kunnen breken.
Weet ik hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ben het er ook absoluut niet mee eens hoor laat dat duidelijk zijn
Ik ook, er is geen compassie meer met dierenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:12 schreef senesta het volgende:
Ik ben echt stomverbaast over de reacties in dat topicLezen we nu zoveel dramaverhalen dat dit normaal of zelfs als netjes word gezien
Het is veranderd sinds 15 November dat is dus vandaag, vandaar alle verwarring misschien ?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Terwijl google die link produceert.
Nou ja, het zal wel. Ik bel het reguliere nummer van de dierenbescherming wel of zo
.
Nee jij houdt stiekem van hem, maar dat zul je niet toegevenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen compassie met Sjon![]()
[ afbeelding ]
Come again?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jullie hadden het ook gewoon even kunnen checken natuurlijk...
Strega , ik hoop dat jullie nog heel lang van Kundun mogen genieten,quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:08 schreef Strega het volgende:
Oh-Oh, die collega van je is werkelijk te triest voor woorden![]()
Arm klein hondje, wat moet hij zich alleen gevoeld hebben.
Ik weet niet wat het is met me de laatste want ik heb nu alweer tranen.![]()
Sjon is toch wel een ongelovelijk lekker ding om te zien, met die kuif met krullen en eigenwijze bek![]()
Indaha, triest van de buurhond, hier merken we ook dat Kundun toch en dag ouder word.
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn dappere troost Pei moet missenIk droom er soms over.
Q Mooi van dat geld!Voor ElisaB!
Elisa, ik vind Frits zo wel heel strijdlustig op de foto staan!De mooierd.
Herfstbonbons?quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou zeggen stuur maar door, ik ben ook bijna jarig, maar ik hou echt niet zo van chocolade![]()
In mn troostdoos zaten wel bizar lekkere bonbons trouwens
Dat pootje zo slap omhoog is anders best wel heel gay hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:08 schreef Strega het volgende:
Elisa, ik vind Frits zo wel heel strijdlustig op de foto staan!De mooierd.
Het is (was) nog lager zelfsquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:35 schreef ferrari_rood het volgende:
Ah Frits
Oognip balen van je stage
En die man mogen ze zelf in zijn nekvel over een hek dumpen en met de vw fox en al
Weet iemand vanaf welk (spaar)bedrag je belasting moet betalen? Mijn vriend zegt 30.000 maar dat lijkt mij eigenlijk een laag bedrag.
quote:In welke gevallen betaal je geen belasting over je spaargeld?
Elk jaar wordt een grens gesteld aan het spaarbedrag waar onder men geen belasting hoeft te betalen. Dit is het heffingvrije vermogen (reeds toegepast in de voorbeelden). Voor 2010 lag deze grens op 20.661 Euro voor alleenstaanden en 41.332 Euro met en fiscale partner. Bij de belastingaangifte voor 2010 moet dus uitgegaan worden van deze grens of drempel. Had je in 2010 gemiddeld minder dan 20.661 Euro spaargeld, dan hoef je dit in 2011 dus niet aan te geven.
Nee, maar hij is echt oud aan het worden. Hij mist één oog en met zijn andere is hij nu ook helemaal blind.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:24 schreef indaha het volgende:
[..]
Strega , ik hoop dat jullie nog heel lang van Kundun mogen genieten,hij is toch niet ziek hoop ik?
Jahaaaaaaquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Ja die herfstbonbons, ik hou echt niet van chocolade maar die waren erggggggg lekker![]()
![]()
Recept opgeslagen, thnx Croli
Ja, hij is werkelijk mijn meest bijzondere hond ooit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:43 schreef oh-oh het volgende:
Kundun, de naam is alleen al zooooo geniaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |