K&Wquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is ML-ert eigenlijk gebleven?
Slanktopics vooral volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waar is ML-ert eigenlijk gebleven?
Trek MM erbij. Of die andere hond.quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik kan gewoon niet warm worden. Lig je dan met sokken, tshirt, pyama jas en broek, kruik en een dekbed van dons
Heet douchen en daarna al die kleren aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Damn, ik kan gewoon niet warm worden. Lig je dan met sokken, tshirt, pyama jas en broek, kruik en een dekbed van dons
Naarquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Verwarming al aan neem ik aan?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
Lekker is dat he? Ik heb een grote rooie kater op schoot en lekkere tortie dame in mijn nekquote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ow en mijn grote zwartwitte kater ligt al de hele avond heerlijk tegen me aan te snurken
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warmquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Qwea het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 22:29 schreef tombolafan het volgende:
Ow en mijn grote zwartwitte kater ligt al de hele avond heerlijk tegen me aan te snurken
Daar kun je wel een hele avond naar kijken volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Biet wint:
[ afbeelding ]
En Boor wint ook (zo jammer dat ie onscherp is, dat hoofd van Biet)
[ afbeelding ]
En nu allebei moe
[ afbeelding ]
Zodanig heet dat je de rode striemen over je rug en benen hebtquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet douchen en daarna al die kleren aan
Hier nestelt zich net een ijskoude-ik-kom-van-buiten poes op schoot.quote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Ik heb een grote rooie kater op schoot en lekkere tortie dame in mijn nekLekker warm!
Lekkertjes ook he. Ze zijn wel erg verknocht aan elkaar al he?quote:Op maandag 14 november 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
Biet wint:
[ afbeelding ]
En Boor wint ook (zo jammer dat ie onscherp is, dat hoofd van Biet)
[ afbeelding ]
En nu allebei moe
[ afbeelding ]
Koude voetjes opwarmen en dan weer pleitequote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nestelt zich net een ijskoude-ik-kom-van-buiten poes op schoot.
Ik kom nog geen half u gelee uit de douche vandaanquote:Op maandag 14 november 2011 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Heet douchen en daarna al die kleren aan
Leuk is dat he?quote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Qwea het volgende:
Ik kan mobiel niet mass pmen, maar ik lees wel hoor, dus ik heb straks niet 400 ongelezen mails, CAT!
Uhuh.quote:Op maandag 14 november 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Koude voetjes opwarmen en dan weer pleite
Meneer I. wil geen electrische dekenquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warm
Nee, want dan sterf ik van het plakken. Dat is zo goor op de slaapkamerquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwarming al aan neem ik aan?
Die mocht ik vandaag niet kopen van Greysquote:Op maandag 14 november 2011 22:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb je een elektrische (onder)deken? Wij sinds vorig jaar en da's zo fijn, je zet hem een poosje voor je naar bed gaat aan en je bed en dekbed zijn dan heerlijk warm
Ik heb de radiatort altijd wel een slagje los staan in de koudere maanden, maar anders staat ie dicht idd.quote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, want dan sterf ik van het plakken. Dat is zo goor op de slaapkamer
Ohquote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Haha, alle foto's van Biet en boor zijn gewoon briljant![]()
Maar we vroegen hoe het met den Bink is?
Dan doe je er een alleen op jouw bedhelft?quote:Op maandag 14 november 2011 22:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Meneer I. wil geen electrische deken![]()
Toen ik nog thuis woonde had ik het wel; zo heerlijk
Wel als het echt vriest idd.. maar ik vind het verder zo ranzigquote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb de radiatort altijd wel een slagje los staan in de koudere maanden, maar anders staat ie dicht idd.
En daarbij dan als ik ook maar 1 minuut naar boven ga voor bijvoorbeeld de was, dan zit ze te blèren en blaffen benedenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink gaat heel hard nu. Als ik haar iets lekkers voor houd, gaat ze eerst helemaal wiebelen en schudden, dan héél hard focussen op het lekkers om te kunnen happen (anders hapt ze te hoog of laag terwijl het 3 cm. van haar neus is...).
Zo ook met de drempel van de tuindeur, als ik die open doe, dan staat ze voor de drempel stil, focusfocusfocus, wiebelwiebel, en dan pas over de drempel.
Ik laat ze ook apart uit, niet tegelijk. Dat is voor allebei niet leuk, want Biet wil hollen en vliegen en gek doen, Bink wil er dan achteraan maar kan dat niet. Dus die windt zich dan teveel op en da's echt zielig, want dan staat ze om de paar pasjes te shaken en wankelen voordat ze verder kan lopen.
Maar deze hele week geen enge dingen als op de zij vallen en spartelen, niet overgegeven, eet en drinkt nog goed, dus ik laat haar nog maar gewoon rondwiebelen
Mag ook niet, aangezien we vaak mijn helft moeten delen ivm strontverwende kattenquote:Op maandag 14 november 2011 22:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan doe je er een alleen op jouw bedhelft?
We hebben twee losse, omdat we losse matrassen hebben sinds we zo'n heerlijke elektrische lattenbodem hebben
Mike vind het ook goor. Ik had er bij mijn ouders ook altijd 1quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag ook niet, aangezien we vaak mijn helft moeten delen ivm strontverwende katten![]()
Hij vindt het goor zegt ie en hij beweert ook dat het slecht is voor je stofwisseling![]()
Dus ik trek de knietjes lekker hoog op en als het heel koud is hou ik de sokken aan die ik na het douchen heb aangetrokken.
En dat vindt ie dan ook weer smerig
Oh die had ik even gemist sorry.quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Zo gaat het met Bink
[..]
En daarbij dan als ik ook maar 1 minuut naar boven ga voor bijvoorbeeld de was, dan zit ze te blèren en blaffen benedenDus ik sleep haar steeds heen en weer.
Maar als ik gewoon weg ben, dus ze hoort de voordeur kennelijk ofzo, dan blaft ze niet. Heb wel eens buiten staan luisteren.
Ik kom echt niet in slaap als ik het goed koud heb, dus misschien is het slechter voor de stofwisseling (al lijkt het me stugquote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mag ook niet, aangezien we vaak mijn helft moeten delen ivm strontverwende katten![]()
Hij vindt het goor zegt ie en hij beweert ook dat het slecht is voor je stofwisseling![]()
Dus ik trek de knietjes lekker hoog op en als het heel koud is hou ik de sokken aan die ik na het douchen heb aangetrokken.
En dat vindt ie dan ook weer smerig
Oud maar hobbelt nog zachtjes aan voort dusquote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
Zo gaat het met Bink
[..]
En daarbij dan als ik ook maar 1 minuut naar boven ga voor bijvoorbeeld de was, dan zit ze te blèren en blaffen benedenDus ik sleep haar steeds heen en weer.
Maar als ik gewoon weg ben, dus ze hoort de voordeur kennelijk ofzo, dan blaft ze niet. Heb wel eens buiten staan luisteren.
Brrrrr....nee! Raam open, behalve als het vriest dat het kraakt, snelsnel onder de dekens en daar lekker warm stoken (met sokken aanquote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
Electrische deken valt echt in de categorie Snuggy
Met de kou gooi ik meestal gewoon begin van de avond boven ook even de radiator open, en dan uurtje voor naar bed gaan uit ofzo. Dan is het in ieder geval niet ijskoud als je er in kruipt, en dat het dan 's nachts afkoelt voel je meestal toch niet (als je slaapt).
Een snuggie is gewoon echt seksloos. Maar goed, dit wordt net zo'n revelatie als dat met die WC-rol en de betekenis daar van, en klussen - tuinbroekquote:Op maandag 14 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik slaap in een (ijs)koude kamer
En een snuggie is niet verkeerd LL
Wat is een snuggie? Het klinkt als een lekker zacht dekentje of zo...quote:Op maandag 14 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
Ik slaap in een (ijs)koude kamer
En een snuggie is niet verkeerd LL
Ik kop nietquote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Een snuggie is gewoon echt seksloos.
dekentje met mouwenquote:Op maandag 14 november 2011 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat is een snuggie? Het klinkt als een lekker zacht dekentje of zo...
Tof, die rode ogen er uit, bedankt!quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Takaiki het volgende:
Hey Greys, je "dynamic duo" een beetje gefotoshopt![]()
[ afbeelding ]
Bink doet heel lelijk gremlin achtig grommen als Biet te wild met haar is en hoe oud ze ook is, ZIJ is de baasquote:Op maandag 14 november 2011 22:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh die had ik even gemist sorry.
Binkje wordt echt oud maar zoals het nu gaat is het zo te horen nog goed te doen voor haar.
Kan ze hyper Bink nog wel aan in huis?
Fijn dat ze in ieder geval begrijpt dat jij weg bent. Laat je haar toch iets makkelijker achter.
Biet haar botten stash al gevonden?
Ja dat zou wel heel tof zijnquote:Op maandag 14 november 2011 22:50 schreef _Multiply86_ het volgende:
Moeten eigenlijk nog een keer foto's maken van Bink, Greys.
Geen huisdieren hierquote:Op maandag 14 november 2011 23:09 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb het niet koud in bed. 1 hondje tegen mn benen aan, 1 bij mijn voeten. en de rest ligt aan de zijkant.. Blue en Nacho samen onder hun eigen dekbed en Diaz gewoon op het dekbed. Die is stoer![]()
Spreken binnenkort wel wat af, kunnen we eerst van Bink foto's maken en dan de monsters laten rennen. Neem ik de kleine dames mee voor Bietquote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink doet heel lelijk gremlin achtig grommen als Biet te wild met haar is en hoe oud ze ook is, ZIJ is de baasAls Bink Biet d'r bot af pakt, gaat Biet er naast liggen piepen en kwispelen, maar durft hem niet terug te pakken
Biet d'r botten lagen onder de tv kast
[..]
Ja dat zou wel heel tof zijn
Ja leukquote:Op maandag 14 november 2011 23:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Spreken binnenkort wel wat af, kunnen we eerst van Bink foto's maken en dan de monsters laten rennen. Neem ik de kleine dames mee voor Biet
Slaap lekker allemaalquote:
Ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 23:07 schreef Takaiki het volgende:
Ik kan niet slapen met een koude neus of koude voeten
Whehehe, ik heb meegedaanquote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Trusten ook Takkie en Multi!
Oh en deze hebben we ook nog in de aanbieding, daar hoef je niet voor op de foto
[WIN!] Slow Cooking kookboeken
quote:
Ik ookquote:Stoven en garen vind ik doorgaan altijd heerlijk
oehquote:Op maandag 14 november 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
Trusten ook Takkie en Multi!
Oh en deze hebben we ook nog in de aanbieding, daar hoef je niet voor op de foto
[WIN!] Slow Cooking kookboeken
Ik ga deze week Buffedinges maken naar het recept van M_Dquote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik ookEn van zulke boeken krijg je altijd weer leuke ideeën
Ik ging er over lezen op wiki en ik ging van de beschrijving al haast over mijn huigquote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
wil die kaas nog steeds eens proberen eigenlijk
Ik vind dat juist altijd nogal tegenvallen, wat er dan van overblijft, van draadjesvlees bijvoorbeeldquote:Op maandag 14 november 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga deze week Buffedinges maken naar het recept van M_D![]()
Voordeel van stoofgerechten is dat het altijd vrij veel is en er dus 2 keer van kan eten.
Ja, van het vlees, maar zoals Buffedinges en hachee wordt hier altijd een aardige pan vol door de toevoegingenquote:Op maandag 14 november 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd nogal tegenvallen, wat er dan van overblijft, van draadjesvlees bijvoorbeeld
Ik dacht dat we vandaag nog wel konden eten van het kliekje van de boeuf ik zit nu aan de gehaktballetjesquote:Op maandag 14 november 2011 23:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat juist altijd nogal tegenvallen, wat er dan van overblijft, van draadjesvlees bijvoorbeeld
Volgende keer meer maken dusquote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vandaag nog wel konden eten van het kliekje van de boeuf ik zit nu aan de gehaktballetjes![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 23:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vandaag nog wel konden eten van het kliekje van de boeuf ik zit nu aan de gehaktballetjes![]()
![]()
Ja zie, ouwe smokkelaarquote:Op maandag 14 november 2011 23:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou ja, ik maak ook eiks altijd een dubbele portie bedenk ik me net![]()
Sowieso, draadjesvleesquote:Op maandag 14 november 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Draadjesvlees dat je over hebt de volgende dag over je patat gooien, bohhhhhhh
Echt?quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Draadjesvlees![]()
Dat vind ik echt het vieste wat er is!
Het allervieste ja!quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt?
Oh ik kan me dat bijna niet voorstellen![]()
Echt?quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef MissBliss het volgende:
Draadjesvlees![]()
Dat vind ik echt het vieste wat er is!
Maar wacht ff... bibbervlees, dat klinkt als vet(randen)?quote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt
Mn hele leven al, vroeger noemde ik het 'bibbervlees', omdat ik er van moest kokhalzen. Dat moet ik nog steeds
Ook als het goed is klaargemaakt? Want ook maar 1 randje vet en mijn lol is voorbij, maar als ik 't zelf maak en het vrij van vet en harde ondefinieerbare stukjes is vind ik het lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt
Mn hele leven al, vroeger noemde ik het 'bibbervlees', omdat ik er van moest kokhalzen. Dat moet ik nog steeds
quote:Op maandag 14 november 2011 23:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |