Whoooo.quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu kan ik wel vet hendig gaan snijden!
Bb in plakjes? Mag ik ook een stukje op sterk water?quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu kan ik wel vet hendig gaan snijden!
Vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik misschien gemist, maar wie zijn "ze"?
Dan moet iemand efkes de titel laten aanpassen.quote:
Ja joh, als iedereen steeds mij adoreert wordt het immers ook zo saaiquote:
AI is gewoon codetaal voor SQ en "oude presentaties" ook voor "grote pep pep Tetten"quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet iemand efkes de titel laten aanpassen.
Oh god, een VVE....quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ mn vriend en de andere leden van de vve. Zijn toestemming aan het vragen om app. te mogen.verhuren.
Daar gaat m'n intelligente titel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
AI is gewoon codetaal voor SQ en "oude presentaties" ook voor "grote pep pep Tetten"
We moeten het een beetje mysterisch houden hequote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat m'n intelligente titel.
Masja-trekjes!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij m'n presentatie.
Op de helft met kijken en ik snap alles nog.
Whuuuuut.quote:
hehehe, kus erop!quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whuuuuut.
Ik ben gewoon blij dat ze geen serieus ingewikkelde dingen aan het uitleggen zijn.
Mijn UI is kek.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, kus erop!
niet op je UI dus he, die's eng
Geen idee nog. Ik heb het verkeerd gehoord denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh god, een VVE....
En, mag het?
Lijkt me echt kut dat je (unaniem toch?) accoord moet hebben daarvoor
kak bedoel je? op zijn hoofd/gezicht?quote:
Nee, kek. Hij is gewoon wat uitgeschoten met zelfbruiner.quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kak bedoel je? op zijn hoofd/gezicht?
narigheid...quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik heb het verkeerd gehoord denk ik
Lijkt mij ook klote ja. Maar dat zijn de consequenties van de keuzes die mn vriend en zn ex hebben gemaakt.
Moet inderdaad unaniem en ik heb er een hard hoofd in.
cow manure!quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, kek. Hij is gewoon wat uitgeschoten met zelfbruiner.
NOMZ! Die zijn zo lekker zacht/taaīg in het middenquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
AH mega grote american triple chocolate cookie
je bent mij vergetenquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Genoeg geadoreerd voor vandaag.
quote:And then we'll wrap it up cause there's.. beer..
dat valt me inderdaad helemaal niet tegen!quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NOMZ! Die zijn zo lekker zacht/taaīg in het midden
Ik lig 20 minuten achterquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is HNTM al afgelopen? Wenkbrauw heeft toch niet gewonnen he?
En dan kotsen omdat die dingen gewoon áltijd riekenquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Boven een vaatwasser die net klaar is gaan hangen met je bakkes als je het stervenskoud hebt
Nee joh, dat duurt denk ik nog wel even, die boel wordt uitgerekt en uitgemolken tot de melkquotem weer is gehaald en de komkommers onder de kostprijs moeten worden verkochtquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is HNTM al afgelopen? Wenkbrauw heeft toch niet gewonnen he?
Ahbah jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
En dan kotsen omdat die dingen gewoon áltijd rieken
Uhmmm, bij ons niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dampoog!quote:
Excuses.quote:
Dan ben je de eerste!quote:
Nou nou nou, dat is dan ook wel weer overdreven.quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Excuses.
All hail o edele boobie meister![]()
Ligt aan je blokken die je erin miktquote:
Jij vroeg om adoratie.quote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat is dan ook wel weer overdreven.
Maar ik werk er wel hard voor en klaag nooit en zulks![]()
![]()
En wat is de samenhang tussen al die kittige pakjes?quote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Omg die visagisten hebben highlighter op de neus een beetje te letterlijk genomen. Is fucking eit die neus v riquel
Dit is geen fashion, dit zijn kamperoutfits.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En wat is de samenhang tussen al die kittige pakjes?
I don';t get fashion, apparently
Lees het nog eens maar dan in Masja's stem.quote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij vroeg om adoratie.
Als ik het doe; doe ik het perfectomundo
Ja ik ga in mijn bed wat lamballen
quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lees het nog eens maar dan in Masja's stem.
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee
driekwart nephaar, zo duidelijk te zien ookquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lees het nog eens maar dan in Masja's stem.
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeee
Gewoon dat hele mens, bahquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
driekwart nephaar, zo duidelijk te zien ook
Wij hebben op werk die met zon rood bolletje in de midden. Maar bij alle mensen die ik ken die zon ding hebben stinkt het gewoon, zeker als ie net na het wassen open gaat, brrquote:Op maandag 14 november 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ligt aan je blokken die je erin mikt
Dreft citroen
heb ik ook geen verstand van.quote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dit is geen fashion, dit zijn kamperoutfits.
Die heb ik ook!!!!!!!!!!!11!11!!!!11!!1quote:Op maandag 14 november 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hebben op werk die met zon rood bolletje in de midden. Maar bij alle mensen die ik ken die zon ding hebben stinkt het gewoon, zeker als ie net na het wassen open gaat, brr
Ik hoorde het nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
wut? "ik hou van mijn vriendje EINZ!"
Ik hoorde de EINZ echt en jullie?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:42 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
heb ik ook geen verstand van.
Jammer dat we ze niet meer naar Libië kunnen sturen om daar te "werken"
Eensch!quote:
Nou ja, tip dus, die Dreft citroen, rieken lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 21:42 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wij hebben op werk die met zon rood bolletje in de midden. Maar bij alle mensen die ik ken die zon ding hebben stinkt het gewoon, zeker als ie net na het wassen open gaat, brr
is dat die wenkbrauw???quote:
Slaap lekker!quote:
Die is juist afgevallenquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat die wenkbrauw???
Die moet even een paar kilootjes aankomen man, veel te dun
Volgens mij had zelfs de jury dat tegen haar gezegdquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat die wenkbrauw???
Hebben ze ook tegen haar gezegdquote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat die wenkbrauw???
Dr wenkbrauw of zijzelf?quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is dat die wenkbrauw???
Dat ze moest aankomen? Of afvallen?quote:Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hebben ze ook tegen haar gezegd
Aankomenquote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ze moest aankomen? Of afvallen?
Ik hou niet van gratenwijven, zij is echt veel mooier met wat meer rondingen
aankomen... Als iemand uit de modewereld dat tegen je zegt weet je dat er iets goed mis isquote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat ze moest aankomen? Of afvallen?
Ik hou niet van gratenwijven, zij is echt veel mooier met wat meer rondingen
Ik vind het wle mooi, beetje wenkbrauw, niet zo'n enge cholo-sliert boven je oogquote:
Ja precies!quote:Op maandag 14 november 2011 21:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
aankomen... Als iemand uit de modewereld dat tegen je zegt weet je dat er iets goed mis is
Venus van Willendorfquote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja precies!![]()
Ik ben voor vrouwen met rondingen, vrouwen horen zacht en knuffelbaar te zijn (en weerbaar bij keiharde sex uiteraard)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ben ik ook voorquote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef princess-a het volgende:
Als Elise maar niet wint! En Tamara eigenlijk ook niet! Of Riquelle
Blijft alleen Michelle over
Nee, dat ben ik... iets minder spek mag wel, beetje Rubens vind ik wel mooiquote:
Mijn vent is inderdaad weer aan het pokeren. Hij snapte al die pakjes enzo ook niet. en de uitdrukkingsloosheid op hun gezichtquote:Op maandag 14 november 2011 21:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er is ook geen man die dit geil vind, behalve modeontwerpers en dat zijn homo's
Goeden plan!quote:
Ze winnen niet op karakter inderdaad!quote:Op maandag 14 november 2011 21:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, nu kunnen er alleen nog maar kutwijven winnen
Dat mag heul niet als je model bent, je mag alleen al je eten uitspugenquote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Riquelle gaat vanavond krassen, ik weet het zeker, hehehehehe
Ja, maar, daar is concealer toch voor uitgevonden???quote:Op maandag 14 november 2011 21:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat mag heul niet als je model bent, je mag alleen al je eten uitspugen
Nooit de intelligentie van Daphne Deckers onderschattenquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat een wijze woorden: 1 van jullie is hntm, de ander niet.
Begrt!quote:
en geen tettenquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dude, tamara heeft echt geen kont
Hurr durrquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nooit de intelligentie van Daphne Deckers onderschatten
Nee dat moeten ze photoshoppen en dat kost duur!quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar, daar is concealer toch voor uitgevonden???
Eerst ridgefillerquote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, maar, daar is concealer toch voor uitgevonden???
quote:
quote:
Dat vraagt om een photoshopquote:
Hebben ze nog geen teevee in limboland?quote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Joysa het volgende:
als jullie nou ook even namen posten wie er uit gaat en niet alleen NOOOOOOO snap ik het ook nog
Bert en die andere kuthoer zitten er nog inquote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Joysa het volgende:
als jullie nou ook even namen posten wie er uit gaat en niet alleen NOOOOOOO snap ik het ook nog
riquelle of elise? allebei kuthoerenquote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Bert en die andere kuthoer zitten er nog in
Hoe kan je Bert nou vergeten?quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
riquelle of elise? allebei kuthoeren
mam kijkt ietsquote:Op maandag 14 november 2011 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hebben ze nog geen teevee in limboland?
bert stond er al tutjequote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe kan je Bert nou vergeten?
Ik las wenkbrauwenquote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
NOOOOOO Mijn vertrouwen in de wereld wat doe je??
Hahahahahaquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef BBQ-kip het volgende:
* BBQ-kip programma incl. alle "inhoud" uit geheugen wist
Ga ik echt niet kijken dus... ik word er altijd agressief van (en niet van jaloezie, Masja, als je mee leestquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hahahahaha
Volgende week antm
Goed opgevoedquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kitten heeft gekakt en veegt zn hol aan de vloer af gaaaadver!
quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Katten..... point madequote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
je mist niks hoor... niveau is lager per postquote:
Wat vroeg johquote:Op maandag 14 november 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Komt mijn vent nu met appeltaart aanzetten als toetje.... heb net zo'n hele chocoladekoek naar binnen gestampt...
Nou ja, dan heb ik nog een stuk taart voor morgen
Ik ga mijn bed in, bedtijd
Trusten (avlast) chickies!
Heb vannacht amper geslapen, maar moet er ook weer om 6 uur uit, dus zo gek is het eigenlijk niet.quote:
Wauw wat verstandigquote:Op maandag 14 november 2011 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb vannacht amper geslapen, maar moet er ook weer om 6 uur uit, dus zo gek is het eigenlijk niet.
Ben normaal alleen meer van het nachtbraken, maar dat trek ik niet élke avond.
zo, nu ga ik echt, tukse!
Waarovurrr?quote:Op maandag 14 november 2011 22:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau plaatst morgen weer een revieuw!
Dat stond niet op haar blog, alleen dat er morgen weer een revieuw komt (het is toch net alsof ze het expres doet?quote:
Want dat doen we normaal nooit he?quote:
Ik zat ook met mn oortjes te klapperen!quote:Op maandag 14 november 2011 22:30 schreef megamandy het volgende:
Die man bij de salon take-over. Ze moeten ook goed werken, het salaris verdienen! Soms zie ik dingen daar verdien je gewoon geen salaris voor
Oja, knuffelen in bedquote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wij gaan zo 'knuffelen' in bed...want de avond was te emotioneel voor keiharde sex...
UHUH!!
have fun! Ik ga slapen.. Nighty ladiesquote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
Wij gaan zo 'knuffelen' in bed...want de avond was te emotioneel voor keiharde sex...
UHUH!!
Gewoon lekker pompenquote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef Puckzzz het volgende:
UHUH!!
quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef BGTes het volgende:
Ik ben nog een half uur tiener
* BGTes frot een stuk taart in haar mond
Dat jaquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:38 schreef BGTes het volgende:
Ik had een boek besteld, vroeg me af waarom hij na 4 dagen nog niet verzonden is, ligt hij dus bij de buurgang. Geen briefje, niets.
Die eikels hebben mij ook niet even laten weten dat zij dat boek hebbenze hebben zelfs de sleutel naar mijn gang!
Ze schijten al een week op onze toiletten, sprayen de toiletspray helemaal leeg, maar even een boek voor mijn deur leggen ho maarquote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Heerlijk sociaal die studenten
quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:35 schreef BGTes het volgende:
Ik vind hem maar een beetje een dramaqueen. Maar daar ben ik beter in! Als hij zometeen met hangende pootjes terugkomt ga ik zeggen dat hij mijn hele dag verpest heeft en dat hij zo gemeen is en dat mijn droom van een leuke verjaardag helemaal crushed is![]()
Hij wordt volgende week 23, dus ik zie de haast nou niet echt
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli BGTes![]()
Wat te doen vandaag?
Here are some hints:
Peanutbutter and jelly face![]()
Zij is zo droogquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef PriemGirl het volgende:
Gefeli BGTes![]()
Wat te doen vandaag?
Here are some hints:
Peanutbutter and jelly face![]()
Truequote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
TrueIk kan zo in een deuk liggen... Vind nog steeds de 'what caffeine does to you' de beste. Ik heb hem al tig keren gezien en moet nog steeds lachen
Behalve overkwalificatie, uh... hij zal toch al gauw 650 euro per maand moeten betalen aan zijn hypotheek (even de rente aftrek buiten beschouwing gelaten). Waar gaat ie dan zijn gas/water/licht, VvE (want hypo van 150.000 kan nooit meer zijn dan een appartement en dus betaal je ook VvE), verzekeringen van betalen met zijn supermarktsalaris van 1000 euro per maand? En dan heb ik het nog niet eens over boodschappen, internet en telefoon... Misschien moet zijn pappie ook eens een rekensommetje voor hem maken, lijkt me verstandiger dan een handtekening zetten onder de hypotheek akte.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:52 schreef BGTes het volgende:
Toen ik die opmerking maakte over het niet verlengen van het contract zei hij 'Dan ga ik toch in een supermarkt werken?'Er is ook zoiets als overkwalificatie.
Oh wauw... Dat zijn inderdaad ook prima argumenten!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:43 schreef mirannie het volgende:
[..]
Behalve overkwalificatie, uh... hij zal toch al gauw 650 euro per maand moeten betalen aan zijn hypotheek (even de rente aftrek buiten beschouwing gelaten). Waar gaat ie dan zijn gas/water/licht, VvE (want hypo van 150.000 kan nooit meer zijn dan een appartement en dus betaal je ook VvE), verzekeringen van betalen met zijn supermarktsalaris van 1000 euro per maand? En dan heb ik het nog niet eens over boodschappen, internet en telefoon... Misschien moet zijn pappie ook eens een rekensommetje voor hem maken, lijkt me verstandiger dan een handtekening zetten onder de hypotheek akte.
Nou ja, het kan wel. Je moet alleen wel een vaste aanstelling hebben. Mijn zusje kocht haar huis toen ze 20 was. Wel samen met haar vriend though, die toen 21 was. Beiden hadden wel gewoon een vaste aanstelling.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:38 schreef Stormqueen het volgende:
op je 23e geen koophuis hebben is idd niet abnormaal nee![]()
Hahaha, ach ja, ik dacht, ik zal het even uitgebreid verwoorden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
dat is wat ik zei, alleen dan in minder woorden
natuurlijk kan het, ik ken zelf twee mensen die het ook deden. Maar het zijn meer uitzonderingen dan regel. Denk dat veel mensen te hoge verwachtingen hebben van wat wel en niet haalbaar is. Net klaar met school, geen startkapitaal en een tijdelijk contract = zelden haalbaar. Samenwonend, beiden een baan, beetje startkapitaal = beter haalbaarquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Nou ja, het kan wel. Je moet alleen wel een vaste aanstelling hebben. Mijn zusje kocht haar huis toen ze 20 was. Wel samen met haar vriend though, die toen 21 was. Beiden hadden wel gewoon een vaste aanstelling.
Overigens hebben we dit met de hele familie ook geprobeerd uit hun hoofd te praten, maar goed, ze hebben het toch doorgezet. Inmiddels zijn we anderhalf jaar verder en het gaat gelukkig goed tot op heden.
De reply-all optie zou voor vele mensen niet toegankelijk mogen zijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
FRICK!!!!
Er is een virusspam naar heel flips gestuurd, mensen snappen het niet, en iedereen ramt nu op reply to all om te zeggen dat ze het niet snappen![]()
![]()
![]()
Omgquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
het fascinerende is, dat ondanks het feit dat er al minstens driehonderd mensen reply to all hebben gedaan met de melding "please stop replying to all!!" andere mensen daar weer reply to all op doen met "please stop saying stop replying to all in reply to all!!"
So, the story continues
Lekker handigquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:31 schreef BGTes het volgende:
Heb ik die bestelling van bol.com nu eindelijk, zit er geen acceptgiro bijWat een gedoe..
Staat die wel op het zelfde adres? Want je kunt bij allebei een ander adres invoerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:31 schreef BGTes het volgende:
Heb ik die bestelling van bol.com nu eindelijk, zit er geen acceptgiro bijWat een gedoe..
Jep. Maar ik kan het nu ook gewoon overmaken en dan ben ik ook klaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Staat die wel op het zelfde adres? Want je kunt bij allebei een ander adres invoeren
Antwoorden met:quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
het fascinerende is, dat ondanks het feit dat er al minstens driehonderd mensen reply to all hebben gedaan met de melding "please stop replying to all!!" andere mensen daar weer reply to all op doen met "please stop saying stop replying to all in reply to all!!"
So, the story continues
jongeuh ! Je krijgt soms maar 1 mail per dag; dan is dit een leuike afwisselingquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
@priem, dan krijg ik dus ook zeshonderd miljard miljoen out of office meldingen er extragratis bovenop. Thanks, but no thanks
Als ik in een bedrijf met 100 medewerkers had gewerkt is dat nog wel grappig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
En wat er morgen is?? DAT IS PRIVÉ !!!1!111!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:58 schreef PriemGirl het volgende:
En wat er morgen is?? DAT IS PRIVÉ !!!1!111!!Dat is niet leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte alvast Priem!
My hovercraft is full of eel.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
So, the story continues
Mijn broer heeft me ooit een monopolyspel als kado thuis laten sturen. Lag het kadopapier er los onderquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:36 schreef BGTes het volgende:
[..]
Jep. Maar ik kan het nu ook gewoon overmaken en dan ben ik ook klaar.
Trouwens nooit die inpakservice gebruikenZe gooien het in een zak die lijkt op inpakpapier en plakken het dicht, en er staat heel groot BOL.COM. Ja dat mogen ze niet weten
Goed om te lezen, ik ga er denk ik ook op over!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de nagelwaaier binnen. Ziet er goed uit. De nagels zitten aan een schroefje dat je makkelijk kan openen om er nagels af te halen of bij te doen. Ik denk dat ik dit dus als nieuw systeem ga invoeren. Ik moet nu alleen even bedenken hoeveel ik er in totaal nodig heb, ik ben bang best wel veel.
welke? linkje?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb de nagelwaaier binnen. Ziet er goed uit. De nagels zitten aan een schroefje dat je makkelijk kan openen om er nagels af te halen of bij te doen. Ik denk dat ik dit dus als nieuw systeem ga invoeren. Ik moet nu alleen even bedenken hoeveel ik er in totaal nodig heb, ik ben bang best wel veel.
En jij net heel luid: DAT KAN IK BETER !!!quote:
Ik heb dat elke keer als ik bij mijn schoonouders eetquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:53 schreef Puckzzz het volgende:
Weet je wat ook handig is? Tijdens een meeting met iemand van een hotelketen ineens denken aan de vuige sex van vannacht![]()
bad timing....
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:54 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ik heb dat elke keer als ik bij mijn schoonouders eet
"Mwahahah jouw zoons piemel heeft in mijn lichaam gezeten en hij vond het lekker"
Gewoon lekker blijven soppen en naderhand de vergaderruimte dweilen!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:55 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zat de hele tijd het maar uit mijn hoofd te blockenMaar dan lukt dat dus juist niet...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven soppen en naderhand de vergaderruimte dweilen!
Die is vet!quote:
UIquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
heb jaren geleden eens een hele batch gemaakt, staat gelukkig nog steeds bij mijn UI's. Voor kerst heb ik ook een leucken
Jeetjequote:Op dinsdag 15 november 2011 13:14 schreef Diconnected het volgende:
Zo dan... Hoor net dat de broer van de beste vriend van m'n broer is overleden... Jongen was 17Hij was zwaar autistisch en weet ik het allemaal niet. Hij was ziek, vanochtend hartstilstand gehad en overleden. Bizar. En die ouders hebben al eerder 2 kinderen verloren... Echt heel sneu dit
Heftig.....quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:14 schreef Diconnected het volgende:
Zo dan... Hoor net dat de broer van de beste vriend van m'n broer is overleden... Jongen was 17Hij was zwaar autistisch en weet ik het allemaal niet. Hij was ziek, vanochtend hartstilstand gehad en overleden. Bizar. En die ouders hebben al eerder 2 kinderen verloren... Echt heel sneu dit
ik was al aan het zoeken, thanksquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Show hier je FEEst-avatar of vraag er eentje aan! #17
Ik ben zo blij dat je deze weer terug hebtquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Tuurlijk, hij kan toch niet achterblijven?
Wel niet met die andere, die is al zwarte piet.
Ik vind deze ook veel meer mij, maar de reacties op die andere zijn zo leuk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je deze weer terug hebt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |