Whoooo.quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu kan ik wel vet hendig gaan snijden!
Bb in plakjes? Mag ik ook een stukje op sterk water?quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
maar nu kan ik wel vet hendig gaan snijden!
Vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heb ik misschien gemist, maar wie zijn "ze"?
Dan moet iemand efkes de titel laten aanpassen.quote:
Ja joh, als iedereen steeds mij adoreert wordt het immers ook zo saaiquote:
AI is gewoon codetaal voor SQ en "oude presentaties" ook voor "grote pep pep Tetten"quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moet iemand efkes de titel laten aanpassen.
Oh god, een VVE....quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Jacqie1986 het volgende:
@BBQ mn vriend en de andere leden van de vve. Zijn toestemming aan het vragen om app. te mogen.verhuren.
Daar gaat m'n intelligente titel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
AI is gewoon codetaal voor SQ en "oude presentaties" ook voor "grote pep pep Tetten"
We moeten het een beetje mysterisch houden hequote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar gaat m'n intelligente titel.
Masja-trekjes!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hou het wel bij m'n presentatie.
Op de helft met kijken en ik snap alles nog.
Whuuuuut.quote:
hehehe, kus erop!quote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whuuuuut.
Ik ben gewoon blij dat ze geen serieus ingewikkelde dingen aan het uitleggen zijn.
Mijn UI is kek.quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hehehe, kus erop!
niet op je UI dus he, die's eng
Geen idee nog. Ik heb het verkeerd gehoord denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 21:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh god, een VVE....
En, mag het?
Lijkt me echt kut dat je (unaniem toch?) accoord moet hebben daarvoor
kak bedoel je? op zijn hoofd/gezicht?quote:
Nee, kek. Hij is gewoon wat uitgeschoten met zelfbruiner.quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kak bedoel je? op zijn hoofd/gezicht?
narigheid...quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Geen idee nog. Ik heb het verkeerd gehoord denk ik
Lijkt mij ook klote ja. Maar dat zijn de consequenties van de keuzes die mn vriend en zn ex hebben gemaakt.
Moet inderdaad unaniem en ik heb er een hard hoofd in.
cow manure!quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, kek. Hij is gewoon wat uitgeschoten met zelfbruiner.
NOMZ! Die zijn zo lekker zacht/taaīg in het middenquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef BBQ-kip het volgende:
AH mega grote american triple chocolate cookie
je bent mij vergetenquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef PriemGirl het volgende:
Zo. Genoeg geadoreerd voor vandaag.
quote:And then we'll wrap it up cause there's.. beer..
dat valt me inderdaad helemaal niet tegen!quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NOMZ! Die zijn zo lekker zacht/taaīg in het midden
Ik lig 20 minuten achterquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is HNTM al afgelopen? Wenkbrauw heeft toch niet gewonnen he?
En dan kotsen omdat die dingen gewoon áltijd riekenquote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
Boven een vaatwasser die net klaar is gaan hangen met je bakkes als je het stervenskoud hebt
Nee joh, dat duurt denk ik nog wel even, die boel wordt uitgerekt en uitgemolken tot de melkquotem weer is gehaald en de komkommers onder de kostprijs moeten worden verkochtquote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Is HNTM al afgelopen? Wenkbrauw heeft toch niet gewonnen he?
Ahbah jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
En dan kotsen omdat die dingen gewoon áltijd rieken
Uhmmm, bij ons niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 21:34 schreef princess-a het volgende:
[..]
Dampoog!quote:
Excuses.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |