Ik dacht dat hij in de Efteling woonde.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
Onur woont in Groningen? Dat is episch!
Jup.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef Bakkeleie het volgende:
doen de fotos het nouNee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Nou zeg dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen, ik ga nu daar gewoon altijd Onur-hunten!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
ofnietquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:47 schreef alors het volgende:
[..]
Nou zeg dat hadden ze mij ook wel even mogen vertellen, ik ga nu daar gewoon altijd Onur-hunten!
Niet de moeite nemen om je kennis over Onur te verrijken.quote:Op zaterdag 19 november 2011 08:41 schreef bosi_wa het volgende:
[..]
Ik ga toch niet heel dit topic doorspitten klapkut
Hij hangt bij het station met zijn matties jwz. Misschien wat vaker daarheen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
ik wist wel dat ie in grunna woontmaar heb em nog nooit gezien
![]()
!
Sorryquote:Op zaterdag 19 november 2011 12:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Jij hebt zeker ook zo'n vriendin en een leven.
Zou die kerel dat waarderen of zou die mij djoeken?quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:47 schreef Ezio het volgende:
Ultiem respect voor de Fok!ker die in Groningen woont, en die een printje van een van de de Onur photoshops met zich meeneemt voor het geval dat hij hem ooit tegenkomt zodat hij hem kan laten signeren.
Ik gok dat je ballen die avond boven zijn open haard hangenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zou die kerel dat waarderen of zou die mij djoeken?
Dan hoop ik voor hem dat hij een heel hoog plafond heeft.quote:Op zaterdag 19 november 2011 18:21 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik gok dat je ballen die avond boven zijn open haard hangen
Net als ikquote:Op zaterdag 19 november 2011 13:32 schreef Blancos het volgende:
Hij woont niet in Groningen maar in Waddinxveen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |