quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien heeft wise die nog. Die heeft ongeveer het hele internet op zijn PC.
Precies, en Onur ownt ons allemaal. Zonder dat jij het weet ben je ook bezit van Onur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 05:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik geniet er zeker van. Altijd lachen dat pubertjes zoveel lol kunnen hebben om een turk en vervolgens zijn foto overal voor gebruiken.
Tevens niet weten wat het woord baas betekend. Baas is een synoniem voor eigenaar/directeur.
Nee sorry.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:28 schreef beelz het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe Baas Onur irl is. Ik stel me zo voor dat hij echt heel erg vriendelijk is, zo iemand die zijn vrienden helpt met problemen zonder er iets voor terug te vragen. Iemand die in het weekend boodschappen doet voor mensen in een verzorgingstehuis die zelf niet meer in staat zin naar de supermarkt te gaan. Iemand die veel vrijwilligerswerk doet, naast zijn 40-urige werkweek als maatschappelijk werker. Zijn 40-urige werkweek loopt ook vaak uit naar 60+ uur aangezien hij 24/7 bereikbaar is voor zijn cliënten en daar wil hij allemaal niet eens extra voor gecompenseerd worden.
En ik denk ook dat hij meedoet aan een maatjesproject, waarin hij een paar probleemkinderen onder zijn hoede heeft genomen, die kinderen waren helemaal ontspoord maar dankzij Baas Onur zijn ze nu allemaal net begonnen aan een universitaire studie.
Zo is de enorme Baasheid van Onur.
Volgens mij is hij meer zo'n rellertje met een grote bekquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:28 schreef beelz het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af hoe Baas Onur irl is. Ik stel me zo voor dat hij echt heel erg vriendelijk is, zo iemand die zijn vrienden helpt met problemen zonder er iets voor terug te vragen. Iemand die in het weekend boodschappen doet voor mensen in een verzorgingstehuis die zelf niet meer in staat zin naar de supermarkt te gaan. Iemand die veel vrijwilligerswerk doet, naast zijn 40-urige werkweek als maatschappelijk werker. Zijn 40-urige werkweek loopt ook vaak uit naar 60+ uur aangezien hij 24/7 bereikbaar is voor zijn cliënten en daar wil hij allemaal niet eens extra voor gecompenseerd worden.
En ik denk ook dat hij meedoet aan een maatjesproject, waarin hij een paar probleemkinderen onder zijn hoede heeft genomen, die kinderen waren helemaal ontspoord maar dankzij Baas Onur zijn ze nu allemaal net begonnen aan een universitaire studie.
Zo is de enorme Baasheid van Onur.
Shit, en wat gebeurt er nu dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies, en Onur bezit ons allemaal. Zonder dat jij het weet ben je ook bezit van Onur.
Dat zou perfect zijn, Djeez regel hetquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef Kroc het volgende:
een interview lijkt me wel leuk, net als bij scumbag steve
quote:
Beter doet iemand dit idd. We moeten echt alles weten van deze FOK! cult heldquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:37 schreef Kroc het volgende:
een interview lijkt me wel leuk, net als bij scumbag steve
Als ware FOK!ker kom ik dan ook zelden buiten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
Kuttt dit gemist
Zelf nog nooit gespot in Grunna.
Jou ook neit trouwens Levo
Onur paparazziquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef Zenato het volgende:
Iemand hier die Onur spot, ga alsjeblieft met hem op de foto en post het hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit jij nou te FOK!ken met een proxyquote:Op donderdag 17 november 2011 19:36 schreef Bakkeleie het volgende:
okee nog een paar uit de oude doos![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke now let's paint! [ afbeelding ]
FOK!ken niet, maar sommige upload site's doen bij mij kk wazig.quote:Op donderdag 17 november 2011 19:44 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Zit jij nou te FOK!ken met een proxy? Je plaatjes doen het niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |