Hij is door meerdere mensen in Groningen gespot, misschien verhuisd, misschien heeft hij hier familie/vrienden. Wie weet?quote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Bombshell het volgende:
Lijkt me sterk dat onze baas in Groningen loopt, of hij moet verhuisd zijn.
Hij woonde in mn oude woonplaats waddinxveen..
Ach de roem voor deze boy kent ook geen grenzen..quote:Op maandag 14 november 2011 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij is door meerdere mensen in Groningen gespot, misschien verhuisd, misschien heeft hij hier familie/vrienden. Wie weet?
Ik heb hem destijds ook bij het winkelcentrum De Beren aan de korreweg gespot, ook een topic over geopend uiteraard!quote:Op maandag 14 november 2011 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij is door meerdere mensen in Groningen gespot, misschien verhuisd, misschien heeft hij hier familie/vrienden. Wie weet?
Ik geniet er zeker van. Altijd lachen dat pubertjes zoveel lol kunnen hebben om een turk en vervolgens zijn foto overal voor gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ben je weer aan het genieten van je midlifecrisis, ouwe veertigplussert die je er bent?
Trololo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 05:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik geniet er zeker van. Altijd lachen dat pubertjes zoveel lol kunnen hebben om een turk en vervolgens zijn foto overal voor gebruiken.
Tevens niet weten wat het woord baas betekend. Baas is een synoniem voor eigenaar/directeur.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:09 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien heeft wise die nog. Die heeft ongeveer het hele internet op zijn PC.
Precies, en Onur ownt ons allemaal. Zonder dat jij het weet ben je ook bezit van Onur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 05:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik geniet er zeker van. Altijd lachen dat pubertjes zoveel lol kunnen hebben om een turk en vervolgens zijn foto overal voor gebruiken.
Tevens niet weten wat het woord baas betekend. Baas is een synoniem voor eigenaar/directeur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |