Inderdaad, straks laten ze ook nog eens toe dat negers een account registreren ofzoquote:Op maandag 14 november 2011 22:45 schreef wise het volgende:
een turk ophemelen op fokż
moet niet gekker worden.
Hij is ook niet een baas. Hij is baas.quote:Op maandag 14 november 2011 22:36 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]![]()
[..]
sukkeltje, hij is baas omdat die baas is snap je dat niet ofseuww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 22:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Hij is ook niet een baas. Hij is baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wahaha ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die heb ik nog gemaaktquote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ben je weer aan het genieten van je midlifecrisis, ouwe veertigplussert die je er bent?quote:Op maandag 14 november 2011 22:39 schreef cvboer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven dat je de Nederlandse taal niet snapt. Kan gebeuren, zoiets.Ga weg![]()
laat hem maarquote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ben je weer aan het genieten van je midlifecrisis, ouwe veertigplussert die je er bent?![]()
![]()
Terecht, ik heb hem ook al eenmaal mogen spotten in Groningen toen ie langs de subway akerk liep met 2 matties![]()
![]()
Lijkt me sterk dat onze baas in Groningen loopt, of hij moet verhuisd zijn.
Hij woonde in mn oude woonplaats waddinxveen..![]()
![]()
Daar kun je als opperbaas toch niet gezien wordenquote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Bombshell het volgende:
Hij woonde in mn oude woonplaats waddinxveen..
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Hij is door meerdere mensen in Groningen gespot, misschien verhuisd, misschien heeft hij hier familie/vrienden. Wie weet?quote:Op maandag 14 november 2011 23:29 schreef Bombshell het volgende:
Hij woonde in mn oude woonplaats waddinxveen..This isn't even my final form.![]()
Ach de roem voor deze boy kent ook geen grenzen..quote:Op maandag 14 november 2011 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij is door meerdere mensen in Groningen gespot, misschien verhuisd, misschien heeft hij hier familie/vrienden. Wie weet?
Onur 4evah in my hart![]()
Onur is inderdaad weleens op het station van Groningen te spotten. Zo heb ik hem daar ook al eens in de Burger King gespot.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Ik heb hem destijds ook bij het winkelcentrum De Beren aan de korreweg gespot, ook een topic over geopend uiteraard!quote:Op maandag 14 november 2011 23:40 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hij is door meerdere mensen in Groningen gespot, misschien verhuisd, misschien heeft hij hier familie/vrienden. Wie weet?
Deze dus: Daar ineens stond hij .... ....Fingerspitzgefühl![]()
Ik geniet er zeker van. Altijd lachen dat pubertjes zoveel lol kunnen hebben om een turk en vervolgens zijn foto overal voor gebruiken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:02 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ben je weer aan het genieten van je midlifecrisis, ouwe veertigplussert die je er bent?
Tevens niet weten wat het woord baas betekend. Baas is een synoniem voor eigenaar/directeur.Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.![]()
Trololo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 05:23 schreef cvboer het volgende:
[..]
Ik geniet er zeker van. Altijd lachen dat pubertjes zoveel lol kunnen hebben om een turk en vervolgens zijn foto overal voor gebruiken.
Tevens niet weten wat het woord baas betekend. Baas is een synoniem voor eigenaar/directeur.![]()
Levolution, ik benijd je enorm. Ik meen het.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: