SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Spannend.quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Twee kleuters deden dit vanmiddag.
Neehoorquote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef JanPiraat het volgende:
Maar maarrr dan krijg je de meest accurate temperatuur hoor
Ze speelden alleen maar joh, geen bijbedoelingenquote:
Ik was er niet bij, was tijdens overblijven.quote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef Beach het volgende:
Heb je het wel gefilmd en het op yt gezet?
Je hebt ook dingetjes die je gewoon op je huid plaktquote:
op je voorhuid?quote:Op maandag 14 november 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt ook dingetjes die je gewoon op je huid plak
Huhh waar kan je die kopen dan ?quote:Op maandag 14 november 2011 19:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt ook dingetjes die je gewoon op je huid plak
Neuh, daar niet, want die is kouder.quote:
Niet, die hadden ze in het ziekenhuis bij de kleine te vroeg geboren kindjes. Omdat ze die niet zo'n dingetje in hun kont willen stoppenquote:Op maandag 14 november 2011 19:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Huhh waar kan je die kopen dan ?
Jaaaa maar voor huis tuin en keuken gebruik is zo'n ding in je poeperd toch gewoon het beste als je wilt meten wat je temperatuur isquote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet, die hadden ze in het ziekenhuis bij de kleine te vroeg geboren kindjes. Omdat ze die niet zo'n dingetje in hun kont willen stoppen/
ook eentje met een stier!?quote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zaten een paar kinderen in mn stageklas en die hadden een Hello Kitty trui aan met sinterklaasgerelateerde dingen gewoon!Eentje had een Hello Kitty met pietenmuts erop bijvoorbeeld!! En een andere met: Sinterklaas ik ben dit jaar lief en stout geweest dit jaar! Enzo
Vet apart.
Alsof ze met sinterklaas al niet bedolven worden onder de cadeaus en dan ook nog sinterklaasgerelateerde shirtjesquote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Er zaten een paar kinderen in mn stageklas en die hadden een Hello Kitty trui aan met sinterklaasgerelateerde dingen gewoon!Eentje had een Hello Kitty met pietenmuts erop bijvoorbeeld!! En een andere met: Sinterklaas ik ben dit jaar lief en stout geweest dit jaar! Enzo
Vet apart.
Beatlesssssss.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb ik verkeerd gedaan dan?
quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jeetje, wat heb ik verkeerd gedaan dan?
Ja, dat welquote:Op maandag 14 november 2011 19:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jaaaa maar voor huis tuin en keuken gebruik is zo'n ding in je poeperd toch gewoon het beste als je wilt meten wat je temperatuur is
*zakdoekje geven doet*quote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom kreeg ik geen zakdoekje toen ik moest niezen?
quote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
Jep! Dit wordt mijn hotel denk ik! http://www.corendon.nl/el(...)VAAAmwMMAAFBBDEtVkQ1
Jij liever dan ikquote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
Jep! Dit wordt mijn hotel denk ik! http://www.corendon.nl/el(...)VAAAmwMMAAFBBDEtVkQ1
Ik ben niet zo van het aan het strand hangen bij all inclusive hotels met schreeuwende kinderen alomquote:
Wordt mijn eerste keer. Mijn vakanties waren tot vorig jaar zoiets:quote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het aan het strand hangen bij all inclusive hotels met schreeuwende kinderen alom
Oh, mijne zoiets:quote:Op maandag 14 november 2011 19:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wordt mijn eerste keer. Mijn vakanties waren tot vorig jaar zoiets:
[ afbeelding ]
(Dit was in het wat donkere Oostenrijk)
sliep juh in die pieramiedeeeee??????quote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, mijne zoiets:
[ afbeelding ]
En de jaren daarvoor vergelijkbaar met die van jou ja
Ja manquote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sliep juh in die pieramiedeeeee??????
aawwwww nare straf is dat jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn vakanties varieerdenPaar keer naar Frankrijk in een vakantiehuisje van kennissen van ons, twee keer gekampeerd in Frankrijk, twee keer naar Duitsland bij kennissen
Drie keer naar Londen bij mn oom enzo
![]()
En naar *jeweetwel* drie keer. Maar dat is geen vakantie maar een straf.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
aawwwww nare straf is dat ja
Ik heel wat afgekampeerd met vriend van mn ma vroeger in Nederland zelf gewoon allemaal van die RCN campingen ofzoen ook moest Frankrijk er een paar keer aan geloven.. Ook nog keer met Pa en stiefmoeder en zusje naar Frankrijk geweest in een huisje toen dat was ook gelijk mn laatste keer vakantie met ouders
En nog eens Zwitserland ook in een huisje alles
Allerlaatste keer is alweer heel wat jaartjes terug met vrienden in Texel kamperen.. meteen ook de leukste uiteraard
Knaapquote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was nog maar een jonge onschuldige knaap van net geen 19
Vooral om dat onschuldig moest ikquote:
ja okquote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef Omdatappel het volgende:
Furdi, gaan wij een keertje samen op vakantie naar een warmmmm land?
Jij ook al IJsland. Wat heeft iedereen met IJsland. Of nouja, jij en Klips dan. Maar ik wil er ook wel heenquote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook, en IJsland, Australie/Nieuw-Zeeland, Noorwegen en Marokko
prachtig landquote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Slovenië klinkt zo niet aantrekkelijk.
Whut.quote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef Furdinand het volgende:
er is ook nog een plekje voor een weekje wintersport met mijn familie, appel.
`quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij ook al IJsland. Wat heeft iedereen met IJsland. Of nouja, jij en Klips dan. Maar ik wil er ook wel heenEn nog 100 keer naar Rome
.
Dat lijkt nu nog fijn, maar na 2 dagen niet meer hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moeten we wel een week lang een 1 persoons bed delen
Klinks en ik houden van roddels, dus dit inderdaadquote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Klinks en ik houden van roddels, dus dit inderdaad
hihi weet ikquote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat lijkt nu nog fijn, maar na 2 dagen niet meer hoor
NEEEEquote:Op maandag 14 november 2011 20:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
moeten we wel een week lang een 1 persoons bed delen
Klips heeft een 1,5 persoons bed. Dat is al niet fijn somsquote:
Dat ziet er echt onwijs mooi uit!quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Renesite het volgende:
Ik wil graag eens naar Frans Polynesie![]()
[ afbeelding ]
Waar moet ik me aanmelden?quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Kansloos duurquote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat ziet er echt onwijs mooi uit!
Dit is niet gephotoshoppedquote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Wat lief. Ik wil ook met Benny DM-en.quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging.. en Benny en ik DM-EN altijd![]()
Benny DMt nooit trugquote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik wist niet waar het over ging.. en Benny en ik DM-EN altijd![]()
BENNY IS VAN MIJ!quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat lief. Ik wil ook met Benny DM-en.
Zolang ze lief zijn mag dat.quote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ARG overgenomen door vieze TAL-bezoekers.
quote:
Hommosquote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Meende het ooooooook niet.![]()
Sla me maar.
Heluquote:Op maandag 14 november 2011 20:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Weet ik.
[..]
Heb je hem ook weer![]()
![]()
Belhamel jij! maar gave UI
Ik kijk altijd als een piraat naar TALs...quote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*pakt titquote:
Hoe gaatie?quote:
Hahahaquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kijk altijd als een piraat naar TALs...
...helpt dat?
Jemig, geef m een beetje rust zeg.quote:
JAAAA NU BEN JE ERBIJ WIJFIEquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jemig, geef m een beetje rust zeg.
Prima en met jou?quote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
*pakt tit
[..]
Hoe gaatie?
[..]
HahahaNou oke vooooruit, voordeel vd twijfuuul;.
Appelquote:
Huh, wat?quote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
JAAAA NU BEN JE ERBIJ WIJFIEEN MAAR ZEGGEN DAT IK HET WAS KAN JE WEL KAN JE WELLL
![]()
IK HEB 3 DAGEN LIGGEN JANKEN
Je hebt er twee, ik wissel omquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jemig, geef m een beetje rust zeg.
Oh oke, dan mag het. Maar Jan doet een beetje gek opeensquote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hebt er twee, ik wissel om
Wat is dit.quote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
JAAAA NU BEN JE ERBIJ WIJFIEEN MAAR ZEGGEN DAT IK HET WAS KAN JE WEL KAN JE WELLL
![]()
GRIJP HAAR!!!quote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
Ook Jaquote:
Tofquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HahahaNou oke vooooruit, voordeel vd twijfuuul;.
Schijnheil, eerst aan m'n tiet zitten en dan Jan op me afsturen?quote:
Ik heb geen flauw benul wie je bentquote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
...sowieso ken ik jullie wel allemaal zo'n beetje. Van de nachtbagger volgens mij.
JA JEETJE WAARMEE DAN? HE? HE? HET IS JOUW VRIENDIN DIE STEEDS AAN M'N TIET ZIT HOOR!!!quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
IK BEN ER HEEEEEEELEMAAL KLAAR MEE![]()
![]()
IK HEB JE ZELFS OP FACEBOOK GESTALKTquote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
...sowieso ken ik jullie wel allemaal zo'n beetje. Van de nachtbagger volgens mij.
Wuut?quote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB JE ZELFS OP FACEBOOK GESTALKT
mij ken je niet hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
DAT MAG ZIJ OOK HOOR !!!quote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA JEETJE WAARMEE DAN? HE? HE? HET IS JOUW VRIENDIN DIE STEEDS AAN M'N TIET ZIT HOOR!!!
Ohw, maar daar valt niet zoveel te zien tochquote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en Lutte ook en iedereen gwn gwn.Van FOK!ker naar andere FOK!ker.
JA JEMIG MAN, IK WORD AANGERAND HIER EN JIJ KEURT DAT GOED? BAH, IK KOTS VAN JEquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
DAT MAG ZIJ OOK HOOR !!!MAAR JIJ ZEGGEN DAT IK HET ME INBEELDE EN VIES MANNETJE WAS IK HEB 3 BLOKKEN ZEEP GEGETEN OMDAT IK ME ZO VIESSSS VOELDE
EN IK HAD GEWOON GELIJK
NU BREEKT ME DE KLOMPPP
Ik heb zelfs een liedje van je in iTunes staanquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
Benny is tof, want hij heeft mijn FOK! Idols prijs dinges gered.
Ik heb al een paar keer bier met hem gedronken, hij is een baas.quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef Omdatappel het volgende:
Benny is tof, want hij heeft mijn FOK! Idols prijs dinges gered.
De laarsquote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer bier met hem gedronken, hij is een baas.
DOE FF NORMAAL ZOEK JE RUZIE? KOM JE AAN JAN DAN KOM JE AAN MIJ GEEN KWADE WOORDEN OVER HEM MEISJE.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JA JEMIG MAN, IK WORD AANGERAND HIER EN JIJ KEURT DAT GOED? BAH, IK KOTS VAN JE
Oh.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een liedje van je in iTunes staan
Nice.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer bier met hem gedronken, hij is een baas.
Kan me niet schelenquote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heet dat ene lied met: love love love ballalala love love love?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heet dat ene lied met: love love love ballalala love love love?
Ik weet het niet man, vrij bekend lied wel enzo en bah ik ben altijd te laat om soundhound erbij te pakken. FML.quote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Neem de melodie op en zet hem in het topic, misschien kan ik er dan wat meer uit halen.
Hey omg je bent hier al zo lang niet meer geweest, je mist van alles. Bloempje is zwanger van een tweeling enzo.quote:
Jeetje sorry hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Moet je niet zo gemeen doen tegen Jan ja jemig.
[..]
ZO GEMEEN?! Wat is deze haat opeens?
Bobo!quote:
Wat, dit heb ik ook eventjes gemist, geloof ik.quote:Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey omg je bent hier al zo lang niet meer geweest, je mist van alles. Bloempje is zwanger van een tweeling enzo.
Omdat de vorige keer deden we net of we het niet gedaan hadden en dat jan zich dingen inbeeldde en nu gaf je toe dat ik eraan zat enzo en toen flipte hij snapje?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jeetje sorry hoorMaar jij doet aan m'n tiet zitten en dan wordt Jan boos op mij en nouuuu
![]()
Ik ben er nog niet aan toe om vader te wordenquote:Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hey omg je bent hier al zo lang niet meer geweest, je mist van alles. Bloempje is zwanger van een tweeling enzo.
Ik had hongerquote:
Ja te laat dus, moet je niet zo lang weg zijn enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe om vader te wordenMaar lang weekend weg en alles..
Ik herhaal van de vorige keer: Vieze lurkster.quote:
Oh zoquote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat de vorige keer deden we net of we het niet gedaan hadden en dat jan zich dingen inbeeldde en nu gaf je toe dat ik eraan zat enzo en toen flipte hij snapje?
Srryquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja te laat dus, moet je niet zo lang weg zijn enzo.Wel fijn weekend gehad?
[..]
Ik herhaal van de vorige keer: Vieze lurkster.
Appeltjesquote:
Oh shit ik snapte dat helemaal niet en heb vet raar antwoord gegeven tegen bob.quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh zoOke. GRAPJE JAN!
En ik ben potdorie niet zwanger en al helemaal niet van Bob
Dat dacht ik alquote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh shit ik snapte dat helemaal niet en heb vet raar antwoord gegeven tegen bob.
Weer helemaal beter.quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
SrryHoi KB
hoe is het met je broertje? Dat heb ik beetje gemist verder
Heerlijk weekend weer gehadquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja te laat dus, moet je niet zo lang weg zijn enzo.Wel fijn weekend gehad?
Broederquote:
Furry furquote:
Zie facebook/quote:
Hoe was Utrecht?quote:
Gelukkigquote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weer helemaal beter.![]()
Hoe is het met jou?
Voornamelijk in Utrecht. En was weer mooi natuurlijk, want Utrechtquote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe was Utrecht?Of was je ergens anders lang weekendje heen?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GelukkigEuhm, op dit moment wel goed en met jou?
Flipsje is mijn rechterhand. hihiquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mallerd! Ik vroeg dat aan Bobje.
Maar gelukkig dat het goed gaat met jou
Met mij prima.
Oh wacht! Ik heb het door, jij en Bob zijn een persoon!!!!![]()
![]()
Weekend lang aan studie besteedt, maar was best goed weekendquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Voornamelijk in Utrecht. En was weer mooi natuurlijk, want Utrecht
Jij ook een goed weekend gehad?
JE QUOTTE MIJ IK DACHT DAT JE HET TEGEN MIJ HAD. je fuckt mijn mindquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mallerd! Ik vroeg dat aan Bobje.
Maar gelukkig dat het goed gaat met jou
Met mij prima.
Oh wacht! Ik heb het door, jij en Bob zijn een persoon!!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Flipsje is mijn rechterhand. hihi
[..]
[..]
[..]
OMFG IK ADCHT DAT IK BOBJE QUOTTEquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weekend lang aan studie besteedt, maar was best goed weekend
[..]
JE QUOTTE MIJ IK DACHT DAT JE HET TEGEN MIJ HAD. je fuckt mijn mind
In ieder geval nuttig danquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weekend lang aan studie besteedt, maar was best goed weekend
Je bent mijn rots in de branding.quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]Figuurlijk gezien, ik ben je adviseur en alles
Jeeeetje pas op hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tijd voor slaapje binnen nu en twee uur. Ik haal van alles door elkaar enzo.
Ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Bloempje. het volgende:
SlapenDat moet ik ook eens op tijd doen vandaag.
Hihiquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ook.
Alles meisjes op tijd naar bed vandaag!
Neehoor, Klips niet, dan gaat ie raar doenquote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Furdinand het volgende:
en de mannen blijven op en drinken whiskey.
Zo een zijn bobje en ik nog niet dat we zó veel op elkaar lijken qua posts.quote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
OMFG IK ADCHT DAT IK BOBJE QUOTTESRYRSYRYR!!!!
Dat zeker, en was wel nodig ook.quote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In ieder geval nuttig dan
[..]
Je bent mijn rots in de branding.
En waar blijft dat advies dan?
En ik voeg mijn naam toe aan deze lijstquote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neehoor, Klips niet, dan gaat ie raar doen
quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En ik voeg mijn naam toe aan deze lijst
Ik wil een gele broek halen en dat in combinatie met wit en lichtgrijs. Acceptabel?quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zeker, en was wel nodig ook.
Waar heb je advies over nodig? Een groene broek met rode schoenen is not done. Zelfs niet voor hipsters.
Ik word heel dronken van iets sterkers dan bierquote:
ook als je het bij 1 soort drank houd?quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik word heel dronken van iets sterkers dan bierEn dan word ik net iets te los en actief en als ik dan nog meer sterke drank ga drinken ga ik kotsen.
Ja, acceptabel, maar dat vroeg je niet mij.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil een gele broek halen en dat in combinatie met wit en lichtgrijs. Acceptabel?
[..]
Ik word heel dronken van iets sterkers dan bierEn dan word ik net iets te los en actief en als ik dan nog meer sterke drank ga drinken ga ik kotsen.
Acceptabel.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil een gele broek halen en dat in combinatie met wit en lichtgrijs. Acceptabel?
[..]
Geen idee, maar zoiets komt dan ook nooit voor.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ook als je het bij 1 soort drank houd?
quote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, acceptabel, maar dat vroeg je niet mij.
En haha
Dan ga ik maar eens opzoek naar een mooie gele broek.quote:
KOUD GEK!quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Furdinand het volgende:
klinkertje ga naar de nieuwjaarsduik het is echt SUPERGAAF!
Of je gaat ook gewoon vroeg naar bed.quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Furdinand het volgende:
oke oke ik drink wel in mijn eentje whiskey...
maar appellll ik wil nietquote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Of je gaat ook gewoon vroeg naar bed.
je krijg coole handschoenen en coole muts en een lekker blik erwtensoep en en muziek en dansen en dan 3-2-1 wiiieeieiieieiieie!!!quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je krijg coole handschoenen en coole muts en een lekker blik erwtensoep en en muziek en dansen en dan 3-2-1 wiiieeieiieieiieie!!!
EN DAN IN DE FUCKING WINTER HALFNAAKT LOPEN, DAHAG, DAT VIND IK IN DE ZOMER NIET EENS FIJNquote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je krijg coole handschoenen en coole muts en een lekker blik erwtensoep en en muziek en dansen en dan 3-2-1 wiiieeieiieieiieie!!!
Ja, dit.quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
EN DAN IN DE FUCKING WINTER HALFNAAKT LOPEN, DAHAG, DAT VIND IK IN DE ZOMER NIET EENS FIJN
quote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
Dan moet ik elke dag sporten tot dan
quote:
geil vertel me meerquote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit nu wel naakt achter mijn computer.
ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 20:56 schreef Patje1987 het volgende:
Ik zit nu wel naakt achter mijn computer.
Nou ik zit hier helemaal op mijn stoel helemaal zonder kleertjes aan.quote:
Wat voor stoel?quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou ik zit hier helemaal op mijn stoel helemaal zonder kleertjes aan.
gaan we "knuffelen"?quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Knuffelen tot we in slaap vallen toch, dat vind je heus niet naar hoor.
Comfortabele bureau stoel met lederen accenten.quote:
Geen zweetreet? Want dan glijd je er straks nog af en bezeer je jezelf.quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Comfortabele bureau stoel met lederen accenten.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Geen zweetreet? Want dan glijd je er straks nog af en bezeer je jezelf.
Absoluut niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, jakkie.quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
VET GOED, LEER HET MIJ!quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil snoepen, maar ik pak niks. Goed bezig he?
Ik heb trek in chips maar dat is er niet, verder is er chocolade enzo maar dat wil ik niet.quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
VET GOED, LEER HET MIJ!
Er was veel te veel snoep bij Klips van het weekend
Respect.quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik wil snoepen, maar ik pak niks. Goed bezig he?
Ik wil het welquote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb trek in chips maar dat is er niet, verder is er chocolade enzo maar dat wil ik niet.
Heb ik zo vaak.quote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
Wacht, hoe kun je geen chocolade willen?
Soms wil ik dat ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef Omdatappel het volgende:
Wacht, hoe kun je geen chocolade willen?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Je hebt een nieuw e-mailbericht ontvangen van koerd Boyyy.
Wut.
Sperma van Jan?quote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak.Ik heb trek in iets zoutigs.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sperma van Jan?
Sorry, moest 't doen van mijn rechterhand
Jezus hou op schei uitquote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sperma van Jan?
Ja, oké, wel onderscheid tussen zoet en zout.quote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak.Ik heb trek in iets zoutigs.
Die smaakt naar paprika chips hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sperma van Jan?
Feestzaal.quote:
Bijna Qlimaxquote:
Oh, wat voor?quote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Soms wil ik dat ook niet
Ik had laatst zulke lekkere pizza johDie wil ik
das ook zoutquote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die smaakt naar paprika chips hoor
Ja maar ook lekker paprikaquote:
Heb ik gelukkig nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, oké, wel onderscheid tussen zoet en zout.
Maar als ik zin heb in iets zouts en ik eet chocolade, maakt het me niet meer uit.
Ja heb er echt zin inquote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Feestzaal.
[..]
Bijna Qlimax
Oja deze zaterdag kaartverkoop hardbass!
Ehh, de peperoni pizza met Italiaanse bodem van de domino'squote:
Suggereren dat jij misschien een beetje een dikzak bentquote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nietAnders was ik een erge dikzak nu, nu valt het nog mee.
Omnomnomquote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die smaakt naar paprika chips hoor
quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Suggereren dat jij misschien een beetje een dikzak bentMens
Hoe doe je dat, wat is je geheim?quote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig nietAnders was ik een erge dikzak nu, nu valt het nog mee.
Honger nu, maar ik vroeg er zelf om.quote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehh, de peperoni pizza met Italiaanse bodem van de domino's
Valt tegen hoor.quote:
quote:
quote:
Uhh, mn trek in iets?quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoe doe je dat, wat is je geheim?
Ik heb je toch gezien?quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt tegen hoor.WIL JE PICS?!?!??!
[..]
[..]
[..]
Uhh, mn trek in iets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |