cabin fever is pas slechtquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
ga the room kijken, zo slecht dat je em moet zien
Ja, waarom nou niet ditttttttquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, ik weetdat is zij van de plus reclame
Jij bent baasquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
God, je zal Kreunen van je achternaam heten
the room is geen horror, maar gewoon angstaanjagend slechtquote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
cabin fever is pas slecht
En the village vond ik ook bagger
cabin fever is ook gewoon slecht, echt, WTF slecht, dan wacht je op het moment dat er iets gaat gebeuren en dan is ie al afquote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
the room is geen horror, maar gewoon angstaanjagend slecht
Wil je een slechte film zien? Untraceablequote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Of zo'n Scandinavische film met Nazi-zombies, die was ook zo slecht
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Whehehehehehehequote:
Because you're a faggot, that's why!quote:
Haaaaaaai.quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Because you're a faggot, that's why!
Mja, maar das een beeldje denk ik?quote:
Dat hebben de mijne godzijdank nooit gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, hadden jouw katten nou een pleerol versnipperd?
De onze doen het regelmatig; vooral met keukenrollenquote:Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat hebben de mijne godzijdank nooit gedaan
quote:
Kan je daarna je hele huis zuigen zeker?quote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De onze doen het regelmatig; vooral met keukenrollen
Sawyer in de keuken een keer en samen in de kamer een keer jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:49 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo, hadden jouw katten nou een pleerol versnipperd?
Laat haar dan maar niet los in de wc, met dat gereedschapsbakje (??) met lege rolletjes, want dat gaat ze niet overlevenquote:Op maandag 14 november 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Beetle ontploft as we speak weer haast van geluk omdat ze een lege pleerol heeft gekregen om te versnipperen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 14 november 2011 20:51 schreef Qwea het volgende:
Pulp Fiction was ook zoeen keitoffe flim
Vegen hoor, anders verstopt de stofzuiger!quote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan je daarna je hele huis zuigen zeker?
Dan weet je nu wat ze willen zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Sawyer in de keuken een keer en samen in de kamer een keer ja
Goede tip voor het geval het hier een keer gebeurtquote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Vegen hoor, anders verstopt de stofzuiger!
Joe hef suts a goet moefi teest!quote:
Koperen lectuurbakquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Laat haar dan maar niet los in de wc, met dat gereedschapsbakje (??)
Daar haal ik er steeds eentje uit, komt dat ding ook nog eens leegquote:met lege rolletjes, want dat gaat ze niet overleven
quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan weet je nu wat ze willen zeggen
Yupsquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kan je daarna je hele huis zuigen zeker?
Oh, sorryquote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Koperen lectuurbak
[..]
Daar haal ik er steeds eentje uit, komt dat ding ook nog eens leeg![]()
Kujje die krijgen bij de H&M?quote:Op maandag 14 november 2011 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kiek wat ik in mijn pakketje vond![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, hij was aan het meehelpen alles in de gootsteen te vegen toen ik dat deed omdat alles op het aanrecht lagquote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Ingetje79 het volgende:
H&M freggel![]()
![]()
Zit Sawyer nou te toilleren in de gootsteen?![]()
Wat was ie daar nog klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |