En niet meteen afgeschrikt worden door het gebruik van een paar nerd-termen in de eerste regelsquote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Oke. Leuk is 'ie wel, maar dan moet je doorlezen
Ik. Ik had 'm ook al op Facebook gelezenquote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m ook al op Facebook bij iemand gezien.
Net als:
[ afbeelding ]
Wie snapt 'm
Duhquote:Op maandag 14 november 2011 19:38 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb m ook al op Facebook bij iemand gezien.
Net als:
[ afbeelding ]
Wie snapt 'm
Hij isquote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Oke. Leuk is 'ie wel, maar dan moet je doorlezen
Wat weet hij dan zoal?quote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ll, waarom weet jij meer van mij dan dat ik normaal gesproken van, zeg wildvreemden, verlang?
Bwahahahaquote:
Oh, ik weet het ookquote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen, dan ga je er naar op zoek
Whut jongen, ik kan zelf zoeken hoorquote:
Ik ben wel lichtelijk in shock trouwensquote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut jongen, ik kan zelf zoeken hoor
Uhuh, naar de stofzuiger of de potten en pannen jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut jongen, ik kan zelf zoeken hoor
Die hoef ik niet te zoeken hoorquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, naar de stofzuiger of de potten en pannen ja
quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel lichtelijk in shock trouwens![]()
Haha, nee niet eens dit keerquote:
Hahahah, het ging niet eens om jou, ik kwam een foto tegen op Greys haar FBquote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Tijd om mijn settings te veranderen btw
Tell me morequote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nee MaPi valt wel mee, ik kan me nog een ander guppie herinneren wat veel schokkender was toen daar wat details van boven water kwamen
Wil ik het weten?quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Nee MaPi valt wel mee, ik kan me nog een ander guppie herinneren wat veel schokkender was toen daar wat details van boven water kwamen
quote:
State-of-the-art jaren '60-brilquote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hahahah, het ging niet eens om jou, ik kwam een foto tegen op Greys haar FB
Jij weet het volgens mij ookquote:
Nee niet van een brilquote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
State-of-the-art jaren '60-bril
Ah, kan ik het eten?quote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij weet het volgens mij ook![]()
En hij/zij/het was/is mod, dus ik ga mooi niet hier een ban riskeren
O die serie jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee niet van een bril
1 letter minder
Neeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh nu hebben we t weer over wat anders volgens mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik doe maar niet meequote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Maak kans op magische Harry Potter prijzen. Elke inzender wint!
quote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NeeeeeeeeeeeeeeeeeNee joh, deze is volgens mij zelfs nu nog mod, OMG dat je dat niet meer weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook niet een zo van 'haha wat grappig' ontdekking, maar meer van 'omg you are sickand need help'
Leuke prijsvraag!quote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef Greys het volgende:
Maak kans op magische Harry Potter prijzen. Elke inzender wint!
Zeg doe eens een pm ofzo?quote:Op maandag 14 november 2011 19:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee joh, deze is volgens mij zelfs nu nog mod, OMG dat je dat niet meer weet![]()
Ook niet een zo van 'haha wat grappig' ontdekking, maar meer van 'omg you are sickand need help'
Je kunt jezelf toch onherkenbaar makenquote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Goodbye het volgende:
Ik doe ook niet mee hoor, ik hoef niet met mijn hoofd op facebook.
Plus dat ik geen verkleedkleren heb ofzo, dus dat wordt niks
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawelllllll! Heb je gezien wat je sowieso krijgt als je meedoet?
Nou, je moet als personage, toch? Anders had ik me als bezemsteel verkleedquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt jezelf toch onherkenbaar maken
Maar voor degenen die de dvd toch al graag wilden is het in elk geval een leuke mogelijkheid
Zoveel moeite voor een DVD?quote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, je moet als personage, toch? Anders had ik me als bezemsteel verkleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |