Komende 3 weken niet jwt, dan heeftie 't druk met onzin wiskunde enzo.quote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef Etsu het volgende:
Ik voorspel een date tussen Sander en Suus binnenkort.
Wat ik zeg, eerst Qlimax willen (grootste indoor) nu Hard Bass, op twee na grootstequote:
jij ook toevalligquote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Komende 3 weken niet jwt, dan heeftie 't druk met onzin wiskunde enzo.
Je kent me toch, ik pak alles groots aan.quote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat ik zeg, eerst Qlimax willen (grootste indoor) nu Hard Bass, op twee na grootste
Herinner me daar nu nog niet even aan ja.quote:
is dat zo?quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef yosander het volgende:
T/m xD kerstvakantie zo goed als vol.
Ik ga in december trouwens stappen in rotterdam, oscar
Neem je wel je kogelvrije vest mee dan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef yosander het volgende:
T/m xD kerstvakantie zo goed als vol.
Ik ga in december trouwens stappen in rotterdam, oscar
Kaartverkoop is zaterdagquote:Op maandag 14 november 2011 18:05 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kent me toch, ik pak alles groots aan.
[..]
Herinner me daar nu nog niet even aan ja.
R'damquote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef Heroinjunk het volgende:
R'damik ben alleen in de Outland geweest
R'dam
Ja gast dat weet ik maar hallo ik moet wel met iemand mee kunnen ik ga niet alleen jeweet en als ik jou ga lastig vallen of ik mee mag ga ik me vast alleen voelen want dat is vast hetzelfde als Qlimax enzo jeweetquote:
Ik wil m'n oren nog niet kwijt.quote:
Commerciële rommel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat ik zeg, eerst Qlimax willen (grootste indoor) nu Hard Bass, op twee na grootste
Bedankt voor deze sarcastische opmerking, die ik niet als sarcastisch opvat, daar het gewoon waar is.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Bedankt voor deze sarcastische opmerking, die ik niet als sarcastisch opvat, daar het gewoon waar is.
Welk groot feest is nou niet commercieel. En wat dan nogquote:
Denk het wel jaquote:
Je op je pik laten trappen door Kutstudent.quote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Welk groot feest is nou niet commercieel. En wat dan nog
Daarom naar de kleine underground feesten gaan. Veel vetter en het kost je maximaal een tientje voor de moeite.quote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Welk groot feest is nou niet commercieel. En wat dan nog
En dit.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je op je pik laten trappen door Kutstudent.
Qlimax = showquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom naar de kleine underground feesten gaan. Veel vetter en het kost je maximaal een tientje voor de moeite.
Tof aightquote:
Winnend. Heel het weekend lang geleefd van wat brakke tosti's en halve liter schultenbrau (uiteraard alleen maar shotgunnen) en ergens in een bos in Duitsland uit de auto geflikkerd, konden we echt rammend bezopen naar Limburg terug gaan lopen.quote:
Pff, tijdens ontgroening moet je lijdenquote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Winnend. Heel het weekend lang geleefd van wat brakke tosti's en halve liter schultenbrau (uiteraard alleen maar shotgunnen) en ergens in een bos in Duitsland uit de auto geflikkerd, konden we echt rammend bezopen naar Limburg terug gaan lopen.
Ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil een tante in een berenshirt en een string die voor me kookt
Nee.quote:Op maandag 14 november 2011 18:57 schreef Splutje het volgende:
[..]
Pff, tijdens ontgroening moet je lijden
Ik schrok alquote:
Ooh ja ik zat in de trein enzulks. Maar hoe bedoel je inburgerenquote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Jeetje mijn hele verhaal wordt gewoon genegeerd wat is dezen Sander
Ja in jullie milieu jwt.quote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh ja ik zat in de trein enzulks. Maar hoe bedoel je inburgeren
Nu klinken we als een stel pillenslikkende gabbersquote:
Is toch ook zo.quote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Nu klinken we als een stel pillenslikkende gabbers![]()
ja lkkr pillen slikke en snoeven jwzquote:
Genot.quote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef yosander het volgende:
[..]
ja lkkr pillen slikke en snoeven jwz
Een en al genotquote:
Hoort bij die periode van de maand, weet je ook meteen waarom ze overreacten.quote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef yosander het volgende:
waarom willen vrouwen dat toch altijd mededelen
dat kan ik dan vaak zelf wel bedenken (immers: vrouwen)quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoort bij die periode van de maand, weet je ook meteen waarom ze overreacten.
Ik lach me dood om die neger.quote:
Als je hem ergens ingehangen hebt, kom je daar wel van terug.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Wel een wijde dan, anders zie je het zaakje niet zo mooi wiebelen jeweet.
quote:
Blijkbaar toch niet zo moe dus.quote:
oppervlakkig hoorquote:Op maandag 14 november 2011 23:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ghehe maar in een strakke kan je weer beter checken jwt.
quote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo, ik wil wel graag weten wat er eventueel in me kan komen hangen ja.
impliceren datquote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hallo, ik wil wel graag weten wat er eventueel in me kan komen hangen ja.
had ik ook gelezenquote:
watquote:
Iets.quote:Op maandag 14 november 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
[..]
wat
In de tussentijd een leuk liedje:
Trusten lievv.quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
mehh die armen zijn lelijk.
maarja ik ga slapen want morgen weer een en al marteling toedeloe
Vreetzak!quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:51 schreef yosander het volgende:
Haha wtf
Ik at net lekker een dubbele cheeseburger met bacon in de trein
Je kan mn notes inzien toch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ik haat bans ja. Weet je hoe kut het is om geband te zijn?
U think?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
Of hij is echt begonnen met leren voor z'n tentamens...
Druk denk ik!quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mooie film is dat.
Moblooo waar is GM de laatste tijd???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik moest niet lachenquote:
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef Kutstudent het volgende:
Denk je even stevig te gaan zuipen, is je clubpas dicht.
Jan!!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet glimlachen als je iets vreselijks gebeurd
Kom maar Timmetje, kom maar bij de juf dan zal ik hem even strikken voor je.quote:
Terechte vond.quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In mn vorige stageklas (ook kleuters) werd ik gewoon in mn kont geknepen door een knulletje.Jeetje.
quote:
quote:
quote:
ZOU JE DOEN DANquote:
hhihoiohoihihiquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
O ik snap hem al door TIM zn post boven jouw post. Dank.
En T-T-T-Te Relaxt!quote:
Voel mijn pijnquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:28 schreef yosander het volgende:
Gadverdamme, net twee dagen wiskunde erop zitten en moet nog een volle twee weken, nu al spuugzat![]()
.
Gelukkig morgen wat statistiek, hopen dat dat beter is
Nu Pownews kijken om mijn frustraties weg te krijgen
Heb je ook shizzle als de Taylorbenadering, kubische (?!) benadering, integralen? Blergh getsie bah allemaalquote:
Nee, ik heb z-toetsen en die shit.quote:Op woensdag 16 november 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb je ook shizzle als de Taylorbenadering, kubische (?!) benadering, integralen? Blergh getsie bah allemaal.
Gelukkig komt de statistiek die we morgen gaan behandelen allemaal bekend voor.
R_R heeft ban he.quote:
quote:Op woensdag 16 november 2011 13:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Niks van. Ze laten mij juist schrikken door me een maand te geven en me daarna doodleuk na een dag weer te unbannen.
Fantastisch.quote:Op woensdag 16 november 2011 16:18 schreef ThaTim het volgende:
https://donate.wikimedia.(...)ign=C11_1114_AvsB_NL
450 miljoen unieke bezoekers per maand
Ja das statistiek. Wiskunde was gewoon een eitje voor me vandaagquote:Op woensdag 16 november 2011 01:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik heb z-toetsen en die shit.
Ja daar ben ik slecht in.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:55 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja das statistiek. Wiskunde was gewoon een eitje voor me vandaag
Ik heb geen NRC. Of welke andere krant. Arm studentjequote:
Te lui om naar het station te lopen?quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Ik heb geen NRC. Of welke andere krant. Arm studentje
't gaat toch om de foto in NRC? En de gratis krantjes worden hier ook niet bezorgd hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 15:24 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Te lui om naar het station te lopen?
Gratis metro, spits, pers.
quote:Op donderdag 17 november 2011 15:25 schreef destrovel het volgende:
[..]
't gaat toch om de foto in NRC? En de gratis krantjes worden hier ook niet bezorgd hoor
quote:Op donderdag 17 november 2011 11:56 schreef destrovel het volgende:
[..]
Of welke andere krant. Arm studentje
quote:Op donderdag 17 november 2011 17:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga zaterdag naar de HU met zusje en Jan.
Hoezo heb je dat al besloten?quote:
Als we gaan, mag je uiteraard mee.quote:Op zaterdag 19 november 2011 17:03 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mark wil niet mee. Of jij moet me opvangen jwt.
Ik heb al wat anders afgesproken!quote:Op zondag 20 november 2011 01:28 schreef yosander het volgende:
[..]
Als we gaan, mag je uiteraard mee.
Voor Qlimax zijn er trouwens op 't moment nog kaarten beschikbaar (sinds gister).
Voor Qlimax of Hard Bass?quote:Op zondag 20 november 2011 12:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb al wat anders afgesproken!
Idd.quote:Op maandag 21 november 2011 21:22 schreef Splutje het volgende:
Niks aan zonder R_R, Dastan en Kutstudent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |