TS GEEFT ANTWOORD OVER 10 JARENquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef 9611Niels het volgende:
beste rijdende rechter ik heb een hengel gekocht bij baitstore nijmegen gepeild 10 gr lood gepeild en dehengel brak in 3stukken RECHTSTANDIG AFGESNEDEN 3 STUKKEN NIet met brokkeltjes ik wil graag mijn geld terug dank u
gr jan
Dan laten we bans achtwege, hoewel dit:quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef BrandX het volgende:
Bans mogen niet besproken worden dus dat gaat sowieso mis natuurlijk
wel een onderwerp is om aangesneden te worden bij De FOK!-rechter.quote:Bans mogen niet besproken worden
Tieten mogen niet meer omdat sponsoren en Google-ads zo worden geassocieerd met tieten. Dit willen ze niet, en FOK! heeft dit inkomen nodig om voor te blijven bestaan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:42 schreef cool15 het volgende:
Waarom mogen tieten niet meer en is het breezer topic in b&h naar kpd gegaan?
en het breezer topic?quote:Op maandag 14 november 2011 17:56 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Tieten mogen niet meer omdat sponsoren en Google-ads zo worden geassocieerd met tieten. Dit willen ze niet, en FOK! heeft dit inkomen nodig om voor te blijven bestaan.
Dan zou je dus ook nog kunnen zeggen dat ik nog een stand vergeten was, de hoogste: Reclamemakers.
jan ik heb twee keer met je gevist en ik zag dat jij ondeskundig met je hengel omgingquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef 9611Niels het volgende:
beste rijdende rechter ik heb een hengel gekocht bij baitstore nijmegen gepeild 10 gr lood gepeild en dehengel brak in 3stukken RECHTSTANDIG AFGESNEDEN 3 STUKKEN NIet met brokkeltjes ik wil graag mijn geld terug dank u
gr jan
Doordat het topic nou in KPD staat, kunnen er foto's van blote borsten in het topic.quote:
AHAHAHAquote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef 9611Niels het volgende:
gr jan
Nee, optyfen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef computerprobleem het volgende:
De FGD, een machtigere organisatie dan deze alleenstaande rechter, erkent dit hof niet en we tonen dan ook geen respect voor de edelachtbare.
Wij willen een jury!
Dan heb je wat gemist.quote:
Volgens de rechter en zijn trouwe compaan Frits de Hond. Hier een foto van Frits:quote:Op maandag 14 november 2011 18:42 schreef Bill_E het volgende:
nou voor eens en voor altijd:
Patat of Friet ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het Patat!!!!!!Ik geef hem je morgen wel terug.
Dat kenteken ook echtquote:Op maandag 14 november 2011 19:10 schreef HaJee het volgende:
Zo, de rechter is mobiel.....
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 19:10 schreef HaJee het volgende:
Zo, de rechter is mobiel.....
[ afbeelding ]
Ik dank u voor de bijdrage, dit is een mooi uithangbord voor mijn praktijken. Ik benoem jouw Hajee, tot mijn persoonlijke adviseur.quote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef HaJee het volgende:
Gerachte Echter,
Mij is onrecht aangedaan. Ik heb er moeite in gestoken u een middel van transport te bezorgen maar het lijkt wel of u plots van de aardbodem bent verdwenen. Dit topic ligt op z'n gat.
Help dit topic alstublieft weer op gang en zorg dat uw auto niet wegroest in de stalling.
Hoogachtend, HaJee
Ik moet helaas bedanken voor de positie van persoonlijk adviseur aangezien ik van juridische zaken geen kaas heb gegeten.quote:Op maandag 14 november 2011 22:06 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ik dank u voor de bijdrage, dit is een mooi uithangbord voor mijn praktijken. Ik benoem jouw Hajee, tot mijn persoonlijke adviseur.
Omdat ik merk dat er nogal weinig problemen in hier gemeld zijn, heb ik besloten om de naam Rijdende rechter, met nadruk op rijdende, waar te gaan maken, en de problemen eigenhandig op te gaan zoeken op het Forum. U komt mij vanaf nu ook dikwijls tegen in andere topics, om conflicten te bemiddelen. Dat neemt niet weg dat u hier ook nog terecht kunt met al uw problemen.
Met vriendelijke groet, De Rijdende FOK!-rechter, ikbenserieus.
quote:Op woensdag 16 november 2011 01:37 schreef HaJee het volgende:
Voor niks gemaakt, topic is dood net als de rechter volgens mij
[ afbeelding ]
Hahaha keileukquote:Op woensdag 16 november 2011 01:37 schreef HaJee het volgende:
Voor niks gemaakt, topic is dood net als de rechter volgens mij
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |