(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Ik zit nu rond 2.3 ergens. Ik denk dat 2.5 netjes is in deze game, aangezien je vergeleken met de vorige cods vrij snel doodgaat. Als je het veel hoger wil hebben moet je camperig gaan spelen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe gaan jullie KD's eigenlijk ik tik de 2 aan maar echt veel omhoog gaan lukt niet.
Er zitten een paar leuke campplekjes.quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vindt iedereen in godsnaam zo leuk aan Outpost.
2.5 ga ik deze week ook halen hopelijk. Meest uitdagende COD die ik heb gespeeld tot nu toe dom rond rennen zit er niet meer inquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zit nu rond 2.3 ergens. Ik denk dat 2.5 netjes is in deze game, aangezien je vergeleken met de vorige cods vrij snel doodgaat. Als je het veel hoger wil hebben moet je camperig gaan spelen.
Top pakket man.quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Majkool het volgende:
4 Kills Care Package
5 Kills Predator Missile
6 Kills Precision Airstrike
Is wel erg lame
Moet je maar een vriendin zoeken die van gamen houd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Stink-ui het volgende:
WAAROM HEB IK EEN VRIENDIN
nu kan ik niet gamen..
Dat is zoeken in een hooiberg vol met lelijke wijven...quote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je maar een vriendin zoeken die van gamen houd.
I spot a panic kniverquote:Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef rickyszz het volgende:
Dat kniven gaat echt klote, in BO ging het veel beter
dezen, mijn meisje is lief leuk lekker alles in 1 maar ik woon 4 a 5 dagen in de week bij haar (omdat ze eigenhuis heeft) en dan ga ik niet zitten gamen dat snappen jullie wel..quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is zoeken in een hooiberg vol met lelijke wijven...
Dank je he.quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is zoeken in een hooiberg vol met lelijke wijven...
Ga je dan 5 dagen non stop ketsen? Aardige conditie zal je dan hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dezen, mijn meisje is lief leuk lekker alles in 1 maar ik woon 4 a 5 dagen in de week bij haar (omdat ze eigenhuis heeft) en dan ga ik niet zitten gamen dat snappen jullie wel..
Mijn vriendin is ook lief leuk en lekker, en ze was t hele weekend bij mij, dan game ik ook niet..quote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dezen, mijn meisje is lief leuk lekker alles in 1 maar ik woon 4 a 5 dagen in de week bij haar (omdat ze eigenhuis heeft) en dan ga ik niet zitten gamen dat snappen jullie wel..
Misschien ben jij wel die speld lieve schat (K)quote:
juist, gezellig is het ook niet.. en vrouwen die van gamen houden zijn junkies of vrouwen met borsthaar...quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook lief leuk en lekker, en ze was t hele weekend bij mij, dan game ik ook niet..
Dan speel ik wel met wat anders
Misschien 1 op de 100 is mooi?quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
juist, gezellig is het ook niet.. en vrouwen die van gamen houden zijn junkies of vrouwen met borsthaar...
Klopt ik snuif de coke van mijn borsthaar af.quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
juist, gezellig is het ook niet.. en vrouwen die van gamen houden zijn junkies of vrouwen met borsthaar...
quote:Op maandag 14 november 2011 17:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt ik snuif de coke van mijn borsthaar af.
Bij een ex die bij me inwoonde had ik ook de ps2 op de slaapkamer, na de sex zij slapen en ik "bliep" de ps2 aan voor een rondje Socom2quote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin moet ook gewoon leren dus dan gaat zij studeren en kan ik gamen. Alleen mijn xbox staat op onze slaapkamer dus ik kan snachts niet altijd praten
Chill toch zij moet vroeg op dus gaat om half 11 slapen kan ik los gaanquote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij een ex die bij me inwoonde had ik ook de ps2 op de slaapkamer, na de sex zij slapen en ik "bliep" de ps2 aan voor een rondje Socom2
Hoe kan jij door te rushen serieus niet 100x gekilled worden?quote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef vandermar het volgende:
Ik rush sowieso alleen maardefensive spelen vind ik kut
Ik vond sommige maps ook inderdaad op vorige COD's lijken, al dan niet kleine delen ervan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:49 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb vandaag even gespeeld, maar ik moet zeggen dat de mappen echt slecht zijn. Inspiratieloos en schaamteloos 50% gekopieerd (en hierbij wat bijgestopt) van oudere call of duty's. En als er dan al nieuwe maps zijn, lijkt het wel of alles willekeurig in een arena is geflikkerd en daarmee uit. Zo kan ik het ook
Mensen klagen dat de maps klein zijn maar dat valt hard tegen hoor vond in eerdere cods maps veel kleiner... Bovendien veel maps nu zijn echt verwarrend, ken nog geen 1 uit mijn hoofdquote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vond sommige maps ook inderdaad op vorige COD's lijken, al dan niet kleine delen ervan.
Ik vind het meevallen hoor, ik ken ze steeds beter.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mensen klagen dat de maps klein zijn maar dat valt hard tegen hoor vond in eerdere cods maps veel kleiner... Bovendien veel maps nu zijn echt verwarrend, ken nog geen 1 uit mijn hoofd
Check you corners en je moet de high traffic area's weten maar dat krijg je al snel genoeg doorquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kan jij door te rushen serieus niet 100x gekilled worden?
Idd. In dat metrostation bv, killbox ftw.quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Check you corners en je moet de high traffic area's weten maar dat krijg je al snel genoeg door.
Ja maar bij MW2 kende ik ze meteen, terminal; highrise etc. maps met minder wegen dan nu...quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen hoor, ik ken ze steeds beter.
Maps zijn kleiner, maar een stuk complexerquote:Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar bij MW2 kende ik ze meteen, terminal; highrise etc. maps met minder wegen dan nu...
Maar toch zo goed bij Type 95. Rapid fire en silencer of rapid fire en red dot zijn beste bij type 95 imo.quote:
Je kan maar 1 kiezen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Kikkeren het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe precies die kill streaks werken?
Je hebt nu blijkbaar 2 soorten streaks, assault en support.
Maar als ik speel dan zie ik rechtsonder maar 1 van de 2 streaks staan, hoe kan dat?
Als je gewoon op assault drukt kan je je killstreaks kiezen, die worden dan ingezet.quote:Op maandag 14 november 2011 18:42 schreef Kikkeren het volgende:
Hoe kies ik dan tussen assault of support?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Het is wat sneller, ja. Daarnaast zijn die mappen anders. Ik merk wel dat ik wat slechter speel nu, maar gemiddeld ben ik #2quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef Kikkeren het volgende:
Wat ik best wel raar vind is dat ik bij BlackOps bijna altijd als #1 eindig maar bij MW3 meestal als 1 van de slechtste.
Wat ik bij BO deed was gewoon rondjes rennen/sprinten en de rode stipjes opzoeken. Dit probeer ik ook bij MW3 te doen maar ik word altijd heel snel neergeknald.
Is dit een verschil tussen MW3 en BO?
Dat is het mooie ervan dat die microfoon van hun opent als je ze killtquote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat er veel 12 jarigen rondlopen![]()
Door de mic, hoor je allemaal kindertjes waarvan hun balletjes nog niet eens zijn ingedaald
Je kan ook gewoon nog op je 16e de baard in de keel krijgen toch.quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat er veel 12 jarigen rondlopen![]()
Door de mic, hoor je allemaal kindertjes waarvan hun balletjes nog niet eens zijn ingedaald
SERIEUS? Vet nakkerigquote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan dat die microfoon van hun opent als je ze killt
Haha dat is inderdaad geweldigquote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan dat die microfoon van hun opent als je ze killt
12 is geen 16?quote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nog op je 16e de baard in de keel krijgen toch.
Ik bedoelr weiquote:
tochweerhenk is 16 en is bang dat hij altijd zijn piepstemmetje houdtquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
tochweerhenk is 16 en is bang dat hij altijd zijn piepstemmetje houdtehhe
en ook veel gescheld weeraangezien ik vooral in nederlandse servers terecht kom
Truequote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als de mic opengaat wanneer je iemand killedquote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen er ook wat van jaquote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mocro's!quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Trueveelvuldig hoor ik kanker homo voorbij komen
Geen idee maar ik hoor veelvuldig het woord kanker met daarachter een ander woord waarvan het meest homoquote:
Tegen mij zeggen ze lul of klootzak.quote:Op maandag 14 november 2011 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hoor veelvuldig het woord kanker met daarachter een ander woord waarvan het meest homoKan er wel om lachen
M.O.A.B...... je hebt dus geen 25 streak gehaaldquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Tactical nuke moet echt terugkomen met een patch. Nu voel ik als ik een 25 killstreak heb leegte.
hahahaaquote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
M.O.A.B...... je hebt dus geen 25 streak gehaald
Nee natuurlijk niet, mijn record is 14 ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
M.O.A.B...... je hebt dus geen 25 streak gehaald
quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Tactical nuke moet echt terugkomen met een patch. Nu voel ik als ik een 25 killstreak heb leegte.
UUHHHHHHHH?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn record is 14 ofzo.
Ik haal sowieso geen grote killstreaks.
quote:
Sorry je praat echt poep meneer ik heb nog geen baard in de keelquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry je praat echt poep meneer ik heb geen baard in de keel
Je praat poep.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry je praat echt poep meneer ik heb nog geen baard in de keel
Waarom geen ac-130 ipv pave-low?quote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zaterdag had ik een Pavelow dus ik call die in en er staat dat hij komt zodra de attack heli weg is maar hij verdween gewoon
Beetje afwisseling speel bijna altijd AC maar soms lukt dat niet dus doe ik de Pavelowquote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Waarom geen ac-130 ipv pave-low?
Of zit dat in een ander pakket?
Bij welk level krijg je akimbo? Ik speel bijna nooit met second weapon maar ga hem toch even vrijspelen dan.quote:Op maandag 14 november 2011 19:22 schreef BDIL het volgende:
Type 95 en FMG9 Bazenwapens .... Akimbo is er geen betere second weapon
5quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je akimbo? Ik speel bijna nooit met second weapon maar ga hem toch even vrijspelen dan.
Akimbo is te erg... jmmr van weinig kogels maar je schiet met steadyaim en kick zo 3 man achter elkaar neer...quote:Op maandag 14 november 2011 19:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij welk level krijg je akimbo? Ik speel bijna nooit met second weapon maar ga hem toch even vrijspelen dan.
Ik weet niet hoelang jij niet meer hebt gespeeld, maar na de patch is de verbinding een stuk beter geworden op PS3.quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Damn, dit spel is onspeelbaar voor mij op de PS3 de laatste dagen. In elk potje lagt hij als een motherfacker waardoor heel mijn k/d naar de klote gaat... Bij andere games heb ik nooit problemen en ik heb gewoon een goede verbinding. Anderen die dit ook hebben?
PCquote:Op maandag 14 november 2011 20:16 schreef Curuu het volgende:
Lang gewacht op dit spel, vond BO maar niks. Nu nog wat mensen om mee te spelen aangezien mijn clan verleden tijd is
Steam account naam: Curuu (Curuorn op alt account)
In-game naam: .Dodar
Voeg me toe als je op de PC speelt, zoek ook nog iemand voor die spec ops.
Straks ff adden.quote:Op maandag 14 november 2011 20:16 schreef Curuu het volgende:
Lang gewacht op dit spel, vond BO maar niks. Nu nog wat mensen om mee te spelen aangezien mijn clan verleden tijd is
Steam account naam: Curuu (Curuorn op alt account)
In-game naam: .Dodar
Voeg me toe als je op de PC speelt, zoek ook nog iemand voor die spec ops.
Vanmiddag nog gespeeld en weer last van gehad. Mijn NAT is gewoon open. Kogels komen soms gewoon niet aan en soms hapert hij gewoon als ik ren ofzo. Echt jammer want het is een erg tof spelquote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang jij niet meer hebt gespeeld, maar na de patch is de verbinding een stuk beter geworden op PS3.
Huh? Die is nieuw. Ik had ook last van lag eerst en kon ook bijna nooit potjes joinen die al bezig waren. Maar na de patch is alles verholpen. Speel je via WiFi of via kabel?quote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Vanmiddag nog gespeeld en weer last van gehad. Mijn NAT is gewoon open. Kogels komen soms gewoon niet aan en soms hapert hij gewoon als ik ren ofzo. Echt jammer want het is een erg tof spel
Gewoon kabel en aan mij internet ligt het echt niet. Net nog MW2 geprobeerd en daar nergens last van. Voorlopig dan maar even de singleplayer..quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Huh? Die is nieuw. Ik had ook last van lag eerst en kon ook bijna nooit potjes joinen die al bezig waren. Maar na de patch is alles verholpen. Speel je via WiFi of via kabel?
Genaaid gast, kijk ander eventjes op YouTube/Google? Beter online dan singelplayer, dus fix het.quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
[..]
Gewoon kabel en aan mij internet ligt het echt niet. Net nog MW2 geprobeetrd en daar nergens last van. Voorlopig dan maar even de singleplayer..
Consolequote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef rickyszz het volgende:
Statistieken van alle guns.
[ afbeelding ]
En toch is de UMP het beste wapen uit het hele spel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef rickyszz het volgende:
Statistieken van alle guns.
[ afbeelding ]
geen commentary vidquote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef rickyszz het volgende:
Boh, m'n eerste video van MW3,![]()
Wat een lekker potje was dat,ik had opzich nog wel beter gekund
![]()
Type 95 heb je al redelijk snel ge-unlocked (level 32). Ik zou gaan voor de ACR.quote:Op maandag 14 november 2011 22:16 schreef Timmos het volgende:
Ik ga denk ik maar gewoon prestigen.. Ben 't nu weeral beu om alles goud te moeten maken.. Alleen welk wapen ga ik automatisch laten unlocken met mn token.. Classes gebruik ik niet allemaal dus daar heb ik niks aan..
Denk maar de Type95.. Al ga ik eerst nog even de ACR 6.8 en de FAD proberen..
PP90M1 al geprobeerd?quote:Op maandag 14 november 2011 22:42 schreef Timmos het volgende:
Net 2 kut games met de ACR gespeeld.. Nu de silencer erop, ben benieuwd.. Denk dat Type95 toch mn favoriet is..
En dus gebruik je je quickdraw en pop je hem met je magnum.quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef Curuu het volgende:
Alleen klote als op close range een van je kogels mist, dan ben je meestal wel dood.
Kick op je akimbo secondary?quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
Akimbo is te erg... jmmr van weinig kogels maar je schiet met steadyaim en kick zo 3 man achter elkaar neer...
Volgens mij raak je die niet kwijt..quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef PlukvdP. het volgende:
Als je prestige ingaat, ben je dan ook al je behaalde titles en emblems kwijt? Of blijf je die gewoon houden?
Titles en emblems hou je, weapons en equipment ben je kwijt.quote:Op maandag 14 november 2011 23:26 schreef PlukvdP. het volgende:
Als je prestige ingaat, ben je dan ook al je behaalde titles en emblems kwijt? Of blijf je die gewoon houden?
quote:Op maandag 14 november 2011 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
M'n laatste 9 potjes allemaal positive, al heel wat voor mij doen. Gaat erg lekker met de SCAR Red Dot + FMG Akimbo, Semtex, Flash, Blind Eye, Asassin Pro, Steady Aim, UAV, IMS (), Attack Heli
quote:Op maandag 14 november 2011 23:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Volgens mij raak je die niet kwijt..
Duidelijk, thanksquote:Op maandag 14 november 2011 23:35 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Titles en emblems hou je, weapons en equipment ben je kwijt.
Alles kan. Ik heb een vriendin die eerst niet van shooters hield maar door mij zit ze nu toch aan MW3quote:Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Stink-ui het volgende:
WAAROM HEB IK EEN VRIENDIN
nu kan ik niet gamen..
En ze is ook knap?quote:Op maandag 14 november 2011 23:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Alles kan. Ik heb een vriendin die eerst niet van shooters hield maar door mij zit ze nu toch aan MW3
Ligt niet aan jou, sommige zeggen dat het even lang duurt als van 1 naar 30.quote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef OverRated het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het een eeuwigheid om van weapon lvl 30 naar 31 te gaan?
Nee, ik ben niet zo van de shotguns in MW3.quote:Op maandag 14 november 2011 23:59 schreef stoeltafel het volgende:
Speelt iemand met de spas12? Heb sinds vanmorgen extra damage en wat een bazen wapen. Begin steeds meer potjes met FFA te winnen.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef tochweerhenk het volgende:
S&D.
Ik was de enige over en van hun team nog 2 dacht ik en al die ventjes gingen via de mic zegggen: pak hem pak hem makkie, toen killde ik ze allebei en iedereen begon te schreeuwen van woede en riep noob enzo.
Is toch heerlijk.
Bij S&D hoor je toch alleen je teamgenoten die nog in leven zijn, als je zelf nog in leven ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
Dat lijkt inderdaad wel zo. En dat alleen voor een gold camo..quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, sommige zeggen dat het even lang duurt als van 1 naar 30.
Tja, je moet er iets voor over hebben, heh.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad wel zo. En dat alleen voor een gold camo..
Dat denk ik dan ook altijd. Hoeveel plezier heb je dan van je game? Ik ga vaak ook terug met als gevolg dat ik nog een paar keer word neergeschoten en dan zit ik me hier helemaal op te fokken...quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:12 schreef Lindgren. het volgende:
7500 - 7400 in de laatste seconde van de game. Heb nog nooit zo'n camper meegemaakt als zonet, AMitchell191 heet ie, niet normaal. Op de map Baraaka zat ie in de hoek van zo'n huisje, continu te wachten met z'n crosshairs naar de opening van de deur, steeds vanuit een andere positie. Als je een semtex naar binnen gooide deed 't niks omdat blastshield. Zijn eindscore 21 - 10. Uiteindelijk op 't laatst door m'n IMS en Attack heli nog net aan gewonnen, maar gatverdamme.. zo wil je toch niet winnen?
Precies. Stel dan gewoon een screenshot van MW3 als achtergrond in en kijk daar de hele dag naar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook altijd. Hoeveel plezier heb je dan van je game? Ik ga vaak ook terug met als gevolg dat ik nog een paar keer word neergeschoten en dan zit ik me hier helemaal op te fokken...
http://callofduty.wikia.c(...)ern_Warfare_3_Titlesquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:23 schreef tliciouz het volgende:
Iemand een site met alle titles en emblems van mw3?
Ik las dat je daarvoor 90.000 xp met je wapen moet halen. Dus dat duurt wel even jaquote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef OverRated het volgende:
Ligt het aan mij of duurt het een eeuwigheid om van weapon lvl 30 naar 31 te gaan?
Dat is een beetje overdreven, maar je doet er wel lang over. ik ben gister prestige gegaan en ik denk niet dat nog voor gouden guns ga.quote:Op maandag 14 november 2011 23:56 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Ligt niet aan jou, sommige zeggen dat het even lang duurt als van 1 naar 30.
Die kill vanaf 1:26.quote:Op maandag 14 november 2011 22:05 schreef rickyszz het volgende:
Boh, m'n eerste video van MW3,![]()
Wat een lekker potje was dat,ik had opzich nog wel beter gekund
![]()
Inderdaad, je moet gewoon eerst campen met je riot shield, komen ze allemaal naar je toe, rol je de usp uit en pop je ze allemaal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:06 schreef Lamabal het volgende:
Ik pistol alleen als ik juggernaut ben
kleine mappen, veel close combat en akimbo revolver = win.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:05 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Ik vind de pistols een beetje meevallen in MW3, in MW2 was ik er echt goed mee.
De magnums zijn ook mijn favoriet. Maar toch, had mij maar een M9 gegeven.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:08 schreef jagga het volgende:
[..]
kleine mappen, veel close combat en akimbo revolver = win.
Met de combi van perks/strike package die ik gebruik,; je overweldigt je enemy gewoon met de insane burst. Snel reloaden, scavengen voor bullets en verder rennen.
Neuh. Gewoon rushen en dan als ze op je schieten blijven zitten. Dan geven ze op en kill je ze.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:07 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet gewoon eerst campen met je riot shield, komen ze allemaal naar je toe, rol je de usp uit en pop je ze allemaal.
Mijne van dieptepunt 0.53 nu naar 0.99quote:
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar zo'n lage KD te krijgen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:16 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Mijne van dieptepunt 0.53 nu naar 0.99![]()
En gisteravond moest en zou ik boven de 1 uitkomen, om half 1 maar gestopt want anders wist ik zeker dat ik weer zou zakken.
Dat noemen we een challenge lobby en je kan er niets tegen doen. Tja, PC, heh..quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:26 schreef HeertjeB het volgende:
Wat ik gister had..
Zat samen met een collega online te knallen (pc versie).. Komen we ineens in een game terecht waar ik 5 miljard xp kreeg per kill.. We waren instant level 80.
Baal er echt gigantisch van,straks word ik nog gebanned terwijl ik helemaal niks misdaan heb.
Ben nu maar aan mn prestige begonnen
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:26 schreef HeertjeB het volgende:
Wat ik gister had..
Zat samen met een collega online te knallen (pc versie).. Komen we ineens in een game terecht waar ik 5 miljard xp kreeg per kill.. We waren instant level 80.
Baal er echt gigantisch van,straks word ik nog gebanned terwijl ik helemaal niks misdaan heb.
Ben nu maar aan mn prestige begonnen
Bier en andere shizzle helpt niet meequote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar zo'n lage KD te krijgen?
dat ken ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:35 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Bier en andere shizzle helpt niet mee
ligt eraanquote:
Pokeren met alcohol is nog meer funestquote:
Mijn K\D ligt bij elke CoD max 0.75.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar zo'n lage KD te krijgen?
Als ik in de middag speel sta ik meestal nog wel rond 1.00 of iets hoger, maar als ik in de avond een jointje opheb, dan is mijn k\d 0.50 ofzo. mijn reactie vermogen laat dan niet meer toe dat ik bovenaan de lijsten sta.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:56 schreef jagga het volgende:
[..]
ligt eraan
een biertje of 3 / 4 , word ik wat losser van en raak ik alles.
Bij de 6-7 begint het wel ineens veel slechter te worden
Wat rustiger? Je zou mij is moeten horen schelden door mijn headset heen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:16 schreef vandermar het volgende:
Dat is ook niet zo raar, van jointje wordt je ook wat lusteloos, wat rustiger en een traag reactie vermogenIk vind het wel fijn dat ik al anderhalf jaar niet meer geblowd heb en ga het ook niet meer doen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Wat rustiger? Je zou mij is moeten horen schelden door mijn headset heen..
Boefjequote:Op dinsdag 15 november 2011 12:19 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Wat rustiger? Je zou mij is moeten horen schelden door mijn headset heen..
Ik denk dan altijd vol motivatie, die gast gaat eraan &&^^%%%$^, en de loop ik de hoek om en heeft die **&&$$^&^%$ me weer.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:22 schreef vandermar het volgende:
[..]ik werd er juist altijd kalm van, eerder een melige stemming dan een stemming om iedereen met de grond gelijk te maken
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd vol motivatie, die gast gaat eraan &&^^%%%$^, en de loop ik de hoek om en heeft die **&&$$^&^%$ me weer.
QFTquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]trage reacties fuck people up lol.
raging ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef vandermar het volgende:
[..]trage reacties fuck people up lol.
ok te herkenbaar, vooral als ik WEER gesnipe camped wordt door dezelfde homo die daar al 10 minuten zit, en er maar 1 lijn is om hem te bereiken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:31 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd vol motivatie, die gast gaat eraan &&^^%%%$^, en de loop ik de hoek om en heeft die **&&$$^&^%$ me weer.
Uhhh nee hoor, dat was bij MW2 ook al zo. Hij moet toch altijd herladen per schot. Of heb ik het mis?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:16 schreef Roces18 het volgende:
Spas is keihard verneukt. Nu moet je per schot reloaden terwijl je normaal 5 schoten in je magazijn had zitten.
Wa?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:23 schreef Roces18 het volgende:
Bij MW2 hoefde je alleen de lege huls eruit te `poppen`, hier moet je ook nog een kogel erin doen waardoor het 5 uur duurt
Theater mode.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:31 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Die kill vanaf 1:26.
Je sprayt de hoek om en de laatste kogel komt in zijn rug en dood![]()
Verder wel een leuk potje.
De bouncing betty loont veel beter dan de claymore ook.
Ik ga ook akimbo halen.
Ver is de PP90 echt een bruut wapen
Het voelt dan altijd zo grauw en saai aan. Ook al die maps in BO waren gewoon beter geweest in een zomerse setting.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:43 schreef KrentebolHooft het volgende:
Wat is er nou weer mis aan een sneeuw map
Ja. Ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:45 schreef FalleNk810i het volgende:
Krijg je nou voor wapen level 31 alleen die gouden cammo? Geen titel meer..?
Owja, heb je nog prestige challenges zoals bij MW2 die je pas unlock na 1ste x prestigen?
Lees je challengesquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:55 schreef FalleNk810i het volgende:
M4A1 titel heb ik al gekregen bij maximum weapon proficiency...
Maar ik krijg er dus nog een bij de 1000 kills.?.?
Op de uit knop drukken en weer opstartenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:02 schreef OverRated het volgende:
Ik heb opeens last van enorme lagg als
Ik online ga. Echt niet normaal meer, ook de menus gaan erg langzaam en zo. Als ik op de Xbox guide knop druk, gaat ook het Xbox menu erg laggy
BOTS RRODquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Op de uit knop drukken en weer opstarten
Dat probeerde ik maar werkte niet. Ik heb 2 keer opnieuw geprobeerd. Nu heb ik systeem memory gekozen ipv mijn externe harde schijf en nu werkt het wel normaal. Terwijl ik normaal altijd die externe gebruik..quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Op de uit knop drukken en weer opstarten
Gister twee van mijn maten met hetzelfde probleem, ligt i.i.g niet aan jou xdoos.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:08 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dat probeerde ik maar werkte niet. Ik heb 2 keer opnieuw geprobeerd. Nu heb ik systeem memory gekozen ipv mijn externe harde schijf en nu werkt het wel normaal. Terwijl ik normaal altijd die externe gebruik..
hihihi je zei doosquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Zonnetje1981 het volgende:
[..]
Gister twee van mijn maten met hetzelfde probleem, ligt i.i.g niet aan jou xdoos.
Wat is je tag? Ik ga nu nog even de pagina's lezen voor tags.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Curuu het volgende:
[..]
Wat is jouw naam?
En zou de ts mij in de OP kunnen zetten?
En jou....quote:
Dan schelden mijn teamgenoten mij uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Bij S&D hoor je toch alleen je teamgenoten die nog in leven zijn, als je zelf nog in leven ben?
Nlscorpie op steam, heb je nog niet geadd, straks ff doen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:10 schreef Curuu het volgende:
[..]
Wat is jouw naam?
En zou de ts mij in de OP kunnen zetten?
Hoezo?quote:
Xbox? Ja, word hij stiller van + sneller.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Heeft het trouwens nog voordelen als je de game download Installeert op je harde schijf?
Ik heb hem ook geïnstalleerd en iemand anders in dit topic ook. Maar bij beide is de xbox niet stiller geworden. Terwijl dit bij andere games wel het geval is.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:36 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Xbox? Ja, word hij stiller van + sneller.
Dat heb ik ook wel vaak, dus dan installeer ik hem zo even. Gaat alles wel gewoon mee?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook geïnstalleerd en iemand anders in dit topic ook. Maar bij beide is de xbox niet stiller geworden. Terwijl dit bij andere games wel het geval is.
Ik vind sneeuwlevels wel chill want het contract met de tegenstander en de achtergrond is dan veel duidelijker. Ik ben in die grijze donkere levels vaak te laat met het spotten van de tegenstander,
Bij mij heeft hij het heel soms. Maar veel lawaai maakt hij niet meerquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook geïnstalleerd en iemand anders in dit topic ook. Maar bij beide is de xbox niet stiller geworden. Terwijl dit bij andere games wel het geval is.
Ik vind sneeuwlevels wel chill want het contract met de tegenstander en de achtergrond is dan veel duidelijker. Ik ben in die grijze donkere levels vaak te laat met het spotten van de tegenstander,
Helderheid lichter zetten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Het is een leuke gamemode waarbij de Recon Juggernaut killstreak echt baas isquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:04 schreef KrentebolHooft het volgende:
Net team defender ontdekt.
Ik dacht eerst dat het een verzameling voor CTF etc. was, maar het is dus een apparte en toffe game mode!
Maar wel bugged? Ik maak double kill met de predator in de final kill cam en krijg de Predator kill in final kill cam challenge niet...
Nat open zetten. Heb ik ook gedaan. En anders ziggo bellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 16:20 schreef Donderkonijn het volgende:
nieuw modem gekregen van ziggo, ding geinstalleerd staat ineens mijn nat op strict ipv open. upnp aan, poorten opengezet niks helpt kan nu dus niet met vrienden een game inkomen. zwaar irri want alleen spelen vink geen ruk aan....
Pc, steam accountnaam is Curuu en zichtbare naam is .Dodarquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:12 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Wat is je tag? Ik ga nu nog even de pagina's lezen voor tags.
heb ik gedaan, nog steeds strict? zou je me even kunnen pmen hoe jij dta dan egdaan hebt? want ik kan het dus niet echt voor elkaar krijgen terwijl ik al poorten geforwward heb etc.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:20 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nat open zetten. Heb ik ook gedaan. En anders ziggo bellen
Ergens in je router (Daar kom je toch wel in?) staat een optie NAT open. Maar ik had er ook last van toen stond hij op moderate.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:24 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
heb ik gedaan, nog steeds strict? zou je me even kunnen pmen hoe jij dta dan egdaan hebt? want ik kan het dus niet echt voor elkaar krijgen terwijl ik al poorten geforwward heb etc.
Die krijg je als in vorige CoD's bent geprestiged, als je dat nog niet wist.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:10 schreef Timmos het volgende:
Ik prestige en heb opeens 2 tokens.. Wat er mee te doen.. Ben er echt nog niet uit of ik de ACR nou zo fijn vind..
Dat wist ik.. Daarom had ik er 1.. Maar ik prestige nu net hier en ik heb er 2quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Die krijg je als in vorige CoD's bent geprestiged, als je dat nog niet wist.
ziggo modem merk ubee, en die optie staat er niet in geloof me, ik heb gezocht. Ik weet hoe ik in mijn modem kan komen maar die optie staat er gewoon niet tussen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ergens in je router (Daar kom je toch wel in?) staat een optie NAT open. Maar ik had er ook last van toen stond hij op moderate.
Haal stroom van je router af en zet en doe stroom er weer op. Heeft bij mij ook geholpen
Ja..quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Hebben jullie ook last van ongelofelijk veel nederlandse en belgische players?
Bij MW2 had ik hier bijna geen last van....
Hoezo heb je daar 'last' van?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef FalleNk810i het volgende:
Hebben jullie ook last van ongelofelijk veel nederlandse en belgische players?
Bij MW2 had ik hier bijna geen last van....
En Engelse en Duitse spelers zouden dat niet zijn?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef MilanILF het volgende:
[..]
Omdat het grotendeels idioten zijn.
Naar mijn idee spelen de meeste Nederlanders triesterquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
En Engelse en Duitse spelers zouden dat niet zijn?
Ik begin dat ook een beetje in de vingers te krijgen. Is met deze dicht bebouwde maps soms moeilijk om iemand te raken, dan moet je helemaal om huizen heen op straat richtenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net 9 kills met de Reaper in 1 game. Heerlijke killstreak
Quickscopers zijn weer volop aanwezig. Net ook weer 1 die me kilde voor ik hem met m'n AR kon raken. Snipers zijn beter dan shotgunsquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:28 schreef Zweefkaak het volgende:
Wat een kutnoobs met die snipers zeg (Xbox).. Gewoon overal heen rennen, enemy zien, richten en schieten tegelijk en 9/10 ben je dood voordat je er erg in hebt... Of ligt dat aan mij?
Linker trigger in houden doet wonderenquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik begin dat ook een beetje in de vingers te krijgen. Is met deze dicht bebouwde maps soms moeilijk om iemand te raken, dan moet je helemaal om huizen heen op straat richten
Ik had een CP gehijacked met zo'n ding erin en deed dat toevallig.. Was toevallig ook killcam, dat ding leek wel tussen alle huizen door te vliegen met L1 ingedrukt..quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Linker trigger in houden doet wonderen
Jij krijgt gewoon betere proficiency's als je level up blijft gaan. Geen speciale punten ofzo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:07 schreef Godtje het volgende:
Vraagje.... proficiency.
Wanneer krijg je daar precies een punt bij? Wat moet ik doen?
Ohquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:17 schreef Lucaas het volgende:
[..]
Jij krijgt gewoon betere proficiency's als je level up blijft gaan. Geen speciale punten ofzo.
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Linker trigger in houden doet wonderen
Dan zoom je in.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Ding is als baas zonder dat ik LT gebruik
Hij zoomt dan een beetje in dacht ik.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:35 schreef OverRated het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?
Ding is als baas zonder dat ik LT gebruik
Probeer thermal eens?quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Zo net weer de geweldige reaper gehad! maarliefst 1 kill, iemand die afk stond in een onbedekt gangetje.
Voor de rest 0 mensen gespot zoals gebruikelijk
Kan de reaper ook niets aan doen want de andere killstreaks werken dan ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:51 schreef KrentebolHooft het volgende:
Zo net weer de geweldige reaper gehad! maarliefst 1 kill, iemand die afk stond in een onbedekt gangetje.
Voor de rest 0 mensen gespot zoals gebruikelijk
Ja, moet je maar eens kijken als je er een gehaald hebt. Rechter onderhoek staan wat buttons. Op PS3 bijv. vierkantje en daar achter staat dan thermal.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:55 schreef KrentebolHooft het volgende:
Heeft die thermal dan? Maar ik zie gewoon geen rode vakjes om de vijanden heen (behalve die gene die stil stond in dat steegje), dus iedereen heeft blind eye of zit in gebouwen
Inderdaad. Zelfs dat konden ze niet op 100% krijgen?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:07 schreef Saekerhett het volgende:
Ok, de SP compleet uitgespeeld, alle intelligence gepakt en ik heb nu 100,3% compleet volgens het hoofdmenu
Ja best handig maar wel goed dat je met scavenger geen stuns en flashes terug krijgt anders zou iedereen die dingen strooien als zwarte piet kruidnoten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:57 schreef OverRated het volgende:
Dat hardline pro is best baas. Met
2 assists heb je ook een kill erbij voor je killstreaks. Ff flashback gooien en iemand raken met 1 kogel en hop
Idd, zo'n ding is al godsirritant. Je zou er bijna epilepsie van krijgenquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja best handig maar wel goed dat je met scavenger geen stuns en flashes terug krijgt anders zou iedereen die dingen strooien als zwarte piet kruidnoten.
Sowieso is het beter om met de kabel te spelen. Maar als je in MW2 of BO geen lag hebt ligt het hier niet aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef Toempf het volgende:
Is met mogelijk dat lag vermindert/verdwijnt door een kabel te gebruiken in plaats van wi-fi? Ik word nou onderhand wel strontziek van de lag iedere keer. Het gebeurt me te vaak dat ik al dood ben voor ik uberhaupt de kans krijg om te schieten
Ik gebruik een kabel, en heb behoorlijk snel internet. Meestal kan ik gewoon lekker spelen. maar vanmiddag had ik opeens zo'n lagg aanval. Echt niet normaal, zelfs de menu's liepen vastquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:16 schreef Toempf het volgende:
Is met mogelijk dat lag vermindert/verdwijnt door een kabel te gebruiken in plaats van wi-fi? Ik word nou onderhand wel strontziek van de lag iedere keer. Het gebeurt me te vaak dat ik al dood ben voor ik uberhaupt de kans krijg om te schieten
MW2 heb ik nauwelijks online gespeeld, BO was het ook huilen met de pet opquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso is het beter om met de kabel te spelen. Maar als je in MW2 of BO geen lag hebt ligt het hier niet aan.
Kabel erin dan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:37 schreef Toempf het volgende:
[..]
MW2 heb ik nauwelijks online gespeeld, BO was het ook huilen met de pet op
pfff echt, snipers moeten ze er gewoon uitgooien, of dat auto-aim gedoe bij snipers eruitquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:47 schreef OverRated het volgende:
[..]
Quickscopers zijn weer volop aanwezig. Net ook weer 1 die me kilde voor ik hem met m'n AR kon raken. Snipers zijn beter dan shotguns
Als je Engels praat misschien en je gameplay beast isquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Lucaas het volgende:
Zou het leuk zijn als ik dutch commentary's ga maken op YouTube? Ik dacht misschien is dat wel leuk, kan ik wat tips geven enzo. Feedback wordt gewaardeerd.
Ik zou het wel gaan kijken in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:55 schreef Lucaas het volgende:
Zou het leuk zijn als ik dutch commentary's ga maken op YouTube? Ik dacht misschien is dat wel leuk, kan ik wat tips geven enzo. Feedback wordt gewaardeerd.
Gisteren een escort package gedropped, loopt er een teammate onderdoor en gaat die dood door een friendly CPquote:Op woensdag 16 november 2011 00:17 schreef Timmos het volgende:
Zucht.. Ik ren vanuit mn respawn en krijg een CP op mn kop.. Volgens mij heb ik de 2 lameste kills op mn donder vandaag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |