(PS3) gamertag (username Fok!)quote:vandermar89 (vandermar)
Lordwaus (FUUUU)
ProngedWolf52 (tochweerhenk)
iwaninho (BDIL)
BPC Remspoor (Majkool)
Da Blankah (panter93)
tafel (gniffie)
StefAFCA (LitmanenAFCA)
S0n 0f N0rth (s0ul1991)
Tief Hoofd NL (Stink-ui)
Shyne85 (Burrito)
Frutmans (KrentebolHooft)
BuikSchuiver (donald_dick)
(PC) Steam username (username Fok!)quote:Gastlyguy (Antilurker)
tomenkim (mrPanerai)
alionfiree (Baghdaddy)
Lastpost_NL (Lastpost)
Saekerhett (Saekerhett)
kleppie_leeroy (Leeroy)
TimKosterNL (Timmos)
Loipy (Lucaas)
GlenSpey (GlenSpey)
Ricky96-NL (Rickyszz)
Jesserdt (Lindgren)
quote:BootVluchteling (Bootje84)
Roel Driesvink (leaderroel)
Urbandarkknight (knight18)
nielsvandekoekelt (replay11nl)
Curuu (Curuu)
Ik zit nu rond 2.3 ergens. Ik denk dat 2.5 netjes is in deze game, aangezien je vergeleken met de vorige cods vrij snel doodgaat. Als je het veel hoger wil hebben moet je camperig gaan spelen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hoe gaan jullie KD's eigenlijk ik tik de 2 aan maar echt veel omhoog gaan lukt niet.
Er zitten een paar leuke campplekjes.quote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
Wat vindt iedereen in godsnaam zo leuk aan Outpost.
2.5 ga ik deze week ook halen hopelijk. Meest uitdagende COD die ik heb gespeeld tot nu toe dom rond rennen zit er niet meer inquote:Op maandag 14 november 2011 16:54 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik zit nu rond 2.3 ergens. Ik denk dat 2.5 netjes is in deze game, aangezien je vergeleken met de vorige cods vrij snel doodgaat. Als je het veel hoger wil hebben moet je camperig gaan spelen.
Top pakket man.quote:Op maandag 14 november 2011 17:01 schreef Majkool het volgende:
4 Kills Care Package
5 Kills Predator Missile
6 Kills Precision Airstrike
Is wel erg lame
Moet je maar een vriendin zoeken die van gamen houd.quote:Op maandag 14 november 2011 17:31 schreef Stink-ui het volgende:
WAAROM HEB IK EEN VRIENDIN
nu kan ik niet gamen..
Dat is zoeken in een hooiberg vol met lelijke wijven...quote:Op maandag 14 november 2011 17:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet je maar een vriendin zoeken die van gamen houd.
I spot a panic kniverquote:Op maandag 14 november 2011 17:35 schreef rickyszz het volgende:
Dat kniven gaat echt klote, in BO ging het veel beter
dezen, mijn meisje is lief leuk lekker alles in 1 maar ik woon 4 a 5 dagen in de week bij haar (omdat ze eigenhuis heeft) en dan ga ik niet zitten gamen dat snappen jullie wel..quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is zoeken in een hooiberg vol met lelijke wijven...
Dank je he.quote:Op maandag 14 november 2011 17:34 schreef BzP het volgende:
[..]
Dat is zoeken in een hooiberg vol met lelijke wijven...
Ga je dan 5 dagen non stop ketsen? Aardige conditie zal je dan hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dezen, mijn meisje is lief leuk lekker alles in 1 maar ik woon 4 a 5 dagen in de week bij haar (omdat ze eigenhuis heeft) en dan ga ik niet zitten gamen dat snappen jullie wel..
Mijn vriendin is ook lief leuk en lekker, en ze was t hele weekend bij mij, dan game ik ook niet..quote:Op maandag 14 november 2011 17:36 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
dezen, mijn meisje is lief leuk lekker alles in 1 maar ik woon 4 a 5 dagen in de week bij haar (omdat ze eigenhuis heeft) en dan ga ik niet zitten gamen dat snappen jullie wel..
Misschien ben jij wel die speld lieve schat (K)quote:
juist, gezellig is het ook niet.. en vrouwen die van gamen houden zijn junkies of vrouwen met borsthaar...quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef BzP het volgende:
[..]
Mijn vriendin is ook lief leuk en lekker, en ze was t hele weekend bij mij, dan game ik ook niet..
Dan speel ik wel met wat anders
Misschien 1 op de 100 is mooi?quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
juist, gezellig is het ook niet.. en vrouwen die van gamen houden zijn junkies of vrouwen met borsthaar...
Klopt ik snuif de coke van mijn borsthaar af.quote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Stink-ui het volgende:
[..]
juist, gezellig is het ook niet.. en vrouwen die van gamen houden zijn junkies of vrouwen met borsthaar...
quote:Op maandag 14 november 2011 17:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt ik snuif de coke van mijn borsthaar af.
Bij een ex die bij me inwoonde had ik ook de ps2 op de slaapkamer, na de sex zij slapen en ik "bliep" de ps2 aan voor een rondje Socom2quote:Op maandag 14 november 2011 17:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn vriendin moet ook gewoon leren dus dan gaat zij studeren en kan ik gamen. Alleen mijn xbox staat op onze slaapkamer dus ik kan snachts niet altijd praten
Chill toch zij moet vroeg op dus gaat om half 11 slapen kan ik los gaanquote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef BzP het volgende:
[..]
Bij een ex die bij me inwoonde had ik ook de ps2 op de slaapkamer, na de sex zij slapen en ik "bliep" de ps2 aan voor een rondje Socom2
Hoe kan jij door te rushen serieus niet 100x gekilled worden?quote:Op maandag 14 november 2011 17:08 schreef vandermar het volgende:
Ik rush sowieso alleen maardefensive spelen vind ik kut
Ik vond sommige maps ook inderdaad op vorige COD's lijken, al dan niet kleine delen ervan.quote:Op maandag 14 november 2011 17:49 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb vandaag even gespeeld, maar ik moet zeggen dat de mappen echt slecht zijn. Inspiratieloos en schaamteloos 50% gekopieerd (en hierbij wat bijgestopt) van oudere call of duty's. En als er dan al nieuwe maps zijn, lijkt het wel of alles willekeurig in een arena is geflikkerd en daarmee uit. Zo kan ik het ook
Mensen klagen dat de maps klein zijn maar dat valt hard tegen hoor vond in eerdere cods maps veel kleiner... Bovendien veel maps nu zijn echt verwarrend, ken nog geen 1 uit mijn hoofdquote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vond sommige maps ook inderdaad op vorige COD's lijken, al dan niet kleine delen ervan.
Ik vind het meevallen hoor, ik ken ze steeds beter.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mensen klagen dat de maps klein zijn maar dat valt hard tegen hoor vond in eerdere cods maps veel kleiner... Bovendien veel maps nu zijn echt verwarrend, ken nog geen 1 uit mijn hoofd
Check you corners en je moet de high traffic area's weten maar dat krijg je al snel genoeg doorquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Hoe kan jij door te rushen serieus niet 100x gekilled worden?
Idd. In dat metrostation bv, killbox ftw.quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Check you corners en je moet de high traffic area's weten maar dat krijg je al snel genoeg door.
Ja maar bij MW2 kende ik ze meteen, terminal; highrise etc. maps met minder wegen dan nu...quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ik vind het meevallen hoor, ik ken ze steeds beter.
Maps zijn kleiner, maar een stuk complexerquote:Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja maar bij MW2 kende ik ze meteen, terminal; highrise etc. maps met minder wegen dan nu...
Maar toch zo goed bij Type 95. Rapid fire en silencer of rapid fire en red dot zijn beste bij type 95 imo.quote:
Je kan maar 1 kiezen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Kikkeren het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe precies die kill streaks werken?
Je hebt nu blijkbaar 2 soorten streaks, assault en support.
Maar als ik speel dan zie ik rechtsonder maar 1 van de 2 streaks staan, hoe kan dat?
Als je gewoon op assault drukt kan je je killstreaks kiezen, die worden dan ingezet.quote:Op maandag 14 november 2011 18:42 schreef Kikkeren het volgende:
Hoe kies ik dan tussen assault of support?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Het is wat sneller, ja. Daarnaast zijn die mappen anders. Ik merk wel dat ik wat slechter speel nu, maar gemiddeld ben ik #2quote:Op maandag 14 november 2011 18:46 schreef Kikkeren het volgende:
Wat ik best wel raar vind is dat ik bij BlackOps bijna altijd als #1 eindig maar bij MW3 meestal als 1 van de slechtste.
Wat ik bij BO deed was gewoon rondjes rennen/sprinten en de rode stipjes opzoeken. Dit probeer ik ook bij MW3 te doen maar ik word altijd heel snel neergeknald.
Is dit een verschil tussen MW3 en BO?
Dat is het mooie ervan dat die microfoon van hun opent als je ze killtquote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat er veel 12 jarigen rondlopen![]()
Door de mic, hoor je allemaal kindertjes waarvan hun balletjes nog niet eens zijn ingedaald
Je kan ook gewoon nog op je 16e de baard in de keel krijgen toch.quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Roces18 het volgende:
Wat me ook opvalt is dat er veel 12 jarigen rondlopen![]()
Door de mic, hoor je allemaal kindertjes waarvan hun balletjes nog niet eens zijn ingedaald
SERIEUS? Vet nakkerigquote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan dat die microfoon van hun opent als je ze killt
Haha dat is inderdaad geweldigquote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Dat is het mooie ervan dat die microfoon van hun opent als je ze killt
12 is geen 16?quote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon nog op je 16e de baard in de keel krijgen toch.
Ik bedoelr weiquote:
tochweerhenk is 16 en is bang dat hij altijd zijn piepstemmetje houdtquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
tochweerhenk is 16 en is bang dat hij altijd zijn piepstemmetje houdtehhe
en ook veel gescheld weeraangezien ik vooral in nederlandse servers terecht kom
Truequote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Als de mic opengaat wanneer je iemand killedquote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nederlanders kunnen er ook wat van jaquote:Op maandag 14 november 2011 18:54 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Mocro's!quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Trueveelvuldig hoor ik kanker homo voorbij komen
Geen idee maar ik hoor veelvuldig het woord kanker met daarachter een ander woord waarvan het meest homoquote:
Tegen mij zeggen ze lul of klootzak.quote:Op maandag 14 november 2011 18:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hoor veelvuldig het woord kanker met daarachter een ander woord waarvan het meest homoKan er wel om lachen
M.O.A.B...... je hebt dus geen 25 streak gehaaldquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Tactical nuke moet echt terugkomen met een patch. Nu voel ik als ik een 25 killstreak heb leegte.
hahahaaquote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
M.O.A.B...... je hebt dus geen 25 streak gehaald
Nee natuurlijk niet, mijn record is 14 ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
M.O.A.B...... je hebt dus geen 25 streak gehaald
quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Tactical nuke moet echt terugkomen met een patch. Nu voel ik als ik een 25 killstreak heb leegte.
UUHHHHHHHH?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, mijn record is 14 ofzo.
Ik haal sowieso geen grote killstreaks.
quote:
Sorry je praat echt poep meneer ik heb nog geen baard in de keelquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry je praat echt poep meneer ik heb geen baard in de keel
Je praat poep.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef BzP het volgende:
[..]
Sorry je praat echt poep meneer ik heb nog geen baard in de keel
Waarom geen ac-130 ipv pave-low?quote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zaterdag had ik een Pavelow dus ik call die in en er staat dat hij komt zodra de attack heli weg is maar hij verdween gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |