SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!
daar ben ik het wel mee eensquote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is als iemand die en hobby heeft, laten we zeggen voetbal
en die dan tijdens elk gesprek dat voetbal met de haren er bij sleept
bijvoorbeeld zo:
vrouw: pfoe wat een rotdag op het werk! zo druk!
man: ja bij de voetbal was het ook zo druk! maar het was wel leuk
Wat ik hier dan uit begrijp is dat ik minder over mezelf moet praten?quote:
Nee, hij denkt alleen van wel.quote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef Cactus1 het volgende:
Whut is Kree duidelijk? Dat is nieuw voor me
Okequote:Op maandag 14 november 2011 14:41 schreef kree het volgende:
En bedankt weer![]()
Laat ik het zo zeggen, ben in ieder geval duidelijk geweest over mezelf
Zie het als opbouwende kritiek en probeer er wat mee te doenquote:Op maandag 14 november 2011 14:41 schreef kree het volgende:
En bedankt weer![]()
Laat ik het zo zeggen, ben in ieder geval duidelijk geweest over mezelf
Ik leer elke dag weer bij hierquote:Op maandag 14 november 2011 14:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie het als opbouwende kritiek en probeer er wat mee te doen
amenquote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef Cactus1 het volgende:
Whut is Kree duidelijk? Dat is nieuw voor me
Ik denk dat je niks verkeerd verwoord en precies zegt wat je denkt.quote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef kree het volgende:
Ik leer elke dag weer bij hier
Wil ook niemand aanvallen hoor, maar ik verwoord vaak verkeerd wat ik denk waarschijnlijk.
Volgens mij zijn je gedachten gewoon al vreemd.quote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
Wil ook niemand aanvallen hoor, maar ik verwoord vaak verkeerd wat ik denk waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga tennissen, of heb je een beter alternatief?quote:Op maandag 14 november 2011 14:46 schreef WokkelKardinaal het volgende:
hey fris groen blaadje, heb je vanavond wat te doen of ga je met mij mee?
Ja dat sowiesoquote:Op maandag 14 november 2011 14:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je niks verkeerd verwoord en precies zegt wat je denkt.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij zijn je gedachten gewoon al vreemd.Geen smileys dan maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, sorry<- is fout dus
Do what you love, love what you do!
gewetenloze seks, geknuffel, geseks en dan een champagneontbijtquote:Op maandag 14 november 2011 14:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga tennissen, of heb je een beter alternatief?
Klinkt verleidelijk, maar kan mijn verschrikkelijk geile trainer niet (letterlijk) in de kou laten staan en ik doe alleen nog maar aan seks met liefde, vandaar dat ik zo aan het uitdrogen benquote:Op maandag 14 november 2011 14:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
gewetenloze seks, geknuffel, geseks en dan een champagneontbijt
liquid love, ya?!quote:Op maandag 14 november 2011 14:49 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klinkt verleidelijk, maar kan mijn verschrikkelijk geile trainer niet (letterlijk) in de kou laten staan en ik doe alleen nog maar aan seks met liefde, vandaar dat ik zo aan het uitdrogen ben
Was het maar zo, dan zat er nog een positieve kant aanquote:Op maandag 14 november 2011 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd, daar zie ik geen kut in.
Voldoe je wel aan haar lijstje dan?quote:Op maandag 14 november 2011 14:48 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
gewetenloze seks, geknuffel, geseks en dan een champagneontbijt
Iets meer fantasie gebruiken. Je ziet een gaatje en een spleetjequote:Op maandag 14 november 2011 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vreemd, daar zie ik geen kut in.
Ik lees niet alles, maar nu weet ik dat het een kutsmilie is. Ik zal er afblijven.quote:
Nou ik heb het idee dat je precies zegt wat je denkt. En dat je denk wijze soms wat vreemd is, tel daar bij op dat jij je niet goed kan voorstellen hoe het voor de ander is om bepaalde dingen te zeggen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef kree het volgende:
[..]
Bij die smiley heb ik door krees schuld enge pedo-associaties.quote:Op maandag 14 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees niet alles, maar nu weet ik dat het een kutsmilie is. Ik zal er afblijven.
Nou nog effe een keer een vraagje danquote:Op maandag 14 november 2011 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou ik heb het idee dat je precies zegt wat je denkt. En dat je denk wijze soms wat vreemd is, tel daar bij op dat jij je niet goed kan voorstellen hoe het voor de ander is om bepaalde dingen te zeggen.
Dan gaat het wel eens mis
QFT!quote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
Bij die smiley heb ik door krees schuld enge pedo-associaties.
Kutten zijn viesquote:Op maandag 14 november 2011 14:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Was het maar zo, dan zat er nog een positieve kant aan
Hehehe, ik zal nooit meer hetzelfde zijn met die gele gezichtjes.quote:Op maandag 14 november 2011 14:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Iets meer fantasie gebruiken. Je ziet een gaatje en een spleetje![]()
Mag ik trouwens ook je foto's bewonderen? Las ergens dat je een lekker ding bent.
Wat? Kree is pedo?quote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 14:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga er zo weer op door hoor als jullie het er over willen hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet dat onderwerp uit de kast trekken, pls![]()
Nee, negeer die post maar.quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef kree het volgende:
Ik ga er zo weer op door hoor als jullie het over willen hebben.
Heb niks fout gedaan.
Maarja ga dan niet klagen dat ik er weer mee begon achteraf.
Wat mij betreft is dat onderwerp al uitgebreid genoeg aan bod geweest...quote:Op maandag 14 november 2011 14:55 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga er zo weer op door hoor als jullie het er over willen hebben.
Heb niks fout gedaan.
Maarja ga dan niet klagen dat ik er weer mee begon achteraf.
Ieder zijn ding.quote:
Hehe, je zei neemt.quote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je neemt dingen een beetje te letterlijk denk ik
Ja niet dan? Ze zien er niet bepaald uitnodigend uit, laat staan dat ze lekker smaken of ruiken.quote:
Ik houd me mond al.quote:Op maandag 14 november 2011 14:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Neeeeeeee, niet dat onderwerp uit de kast trekken, pls![]()
Ja denk het ook wel, heb er ook niks nieuws over te vertellen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dat onderwerp al uitgebreid genoeg aan bod geweest...
Denk dat ik duidelijk genoeg ben geweest erover toch?quote:Op maandag 14 november 2011 14:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je zou het bijna denken als je zijn posts las die periode.
Klopt, 2 hele echte boobiesquote:Op maandag 14 november 2011 14:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
en je hebt nog veel meer dan dat
Misschien geil ik net wat teveel op vrouwelijke geslachtsdelen om er een objectief oordeel over te kunnen vellenquote:Op maandag 14 november 2011 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.
[..]
Hehe, je zei neemt.
[..]
Ja niet dan? Ze zien er niet bepaald uitnodigend uit, laat staan dat ze lekker smaken of ruiken.
[..]
Ik houd me mond al.
Kree, vertel me dat maar via dm.
Hij had toch sowieso een voorkeur voor alles onder de 18?quote:Op maandag 14 november 2011 14:58 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij heeft net duidelijk gemaakt dat hij je wel zou willen nemen, stiekem.
Klopt, maar hij noemde jou speciaal. Is het wederzijds?quote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
Hij had toch sowieso een voorkeur voor alles onder de 18?
Ja, volgens mij ook.quote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij had toch sowieso een voorkeur voor alles onder de 18?
OOOOHhhh ik kom hier nooit meer vanaf volgens mij.quote:
Pest die arme kree niet zo, maar nee, het is niet wederzijdsquote:Op maandag 14 november 2011 15:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij noemde jou speciaal. Is het wederzijds?
Als je verstand in je hoofd heb reageer je ook helemaal nietquote:Op maandag 14 november 2011 15:02 schreef kree het volgende:
[..]
OOOOHhhh ik kom hier nooit meer vanaf volgens mij.
Om het simpel te zeggen en daar begon het mee.
Beetje fout logje van een gesprek met iemand die veels te jong was.
Ben er nooit op ingegaan.
Maarja wil niet weer die hele discussie want elke keer is het dan mijn schuld dat ik er maar over begin.
Doe maar DM als je het wil weten.
Ik hou er niet van om vragen te negeren.quote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je verstand in je hoofd heb reageer je ook helemaal niet
Ben je nu echt zo dom als je soms overkomt, of lijkt dat alleen maar zo?
Ik vind hem ook cool.quote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe kunnen jullie Kaneelstokjes kleding nou afzeiken? Die gast heeft gewoon een uber vet GN'R shirt aan. Jullie paupers hebben geen smaak
Ik kan die zanger niet uitstaanquote:Op maandag 14 november 2011 15:04 schreef Cactus1 het volgende:
Hoe kunnen jullie Kaneelstokjes kleding nou afzeiken? Die gast heeft gewoon een uber vet GN'R shirt aan. Jullie paupers hebben geen smaak
Duidelijke vrouwenquote:Op maandag 14 november 2011 15:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Pest die arme kree niet zo, maar nee, het is niet wederzijds
quote:Op maandag 14 november 2011 15:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om vragen te negeren.
En ik kan er openlijk over praten helemaal geen probleem.
Maarja ik wordt gewoon gelijk aangevallen elke keer als het hier weer over gaat.
En ik heb niks fout gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Aaw, bahquote:Op maandag 14 november 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou me zo hard laten nemen door Axl hè?
quote:Op maandag 14 november 2011 15:06 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]Kan er alleen maar om lachen hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is gewoon weer uitlokken op een reactie van mij.
Nou geen probleem hoor, kom maar op.
Stel wel concrete vragen dan.Do what you love, love what you do!
Duidelijk zijn en botte hork zijn ligt dichtbij elkaar...quote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Duidelijke vrouwen, heerlijk!
Waren er maar meer van
Ik heb soms liever een botte hork dan zo 1tje die er 10x omheen gaat lullen ipv direct te zijnquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Duidelijk zijn en botte hork zijn ligt dichtbij elkaar...
Maar Faye is geen botte horkinquote:Op maandag 14 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
Duidelijk zijn en botte hork zijn ligt dichtbij elkaar...
Jeuw!quote:
Noooooo fucking way. Ik vind hem zo'n creep.quote:Op maandag 14 november 2011 15:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zou me zo hard laten nemen door Axl hè?
Ik schijn te duidelijk en onsubtiel te zijnquote:Op maandag 14 november 2011 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Duidelijke vrouwen, heerlijk!
Waren er maar meer van
Zulke mensen wil je ook helemaal niet blij makenquote:Op maandag 14 november 2011 15:06 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat werd me vanochtend nog niet in dank afgenomen![]()
Ik ben wel botquote:Op maandag 14 november 2011 15:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar Faye is geen botte horkin
[..]
Jeuw!
Das waarquote:Op maandag 14 november 2011 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zulke mensen wil je ook helemaal niet blij maken
Dat is ie ook, maar hij was mijn tiener idool en toen had ik nog geen smaak. Ik vond 'm alleen zooooo stoerquote:Op maandag 14 november 2011 15:09 schreef gewoonfaye het volgende:
Noooooo fucking way. Ik vind hem zo'n creep.
Mannelijke hints zijn wel duidelijk, wou je zeggen?quote:Op maandag 14 november 2011 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb soms liever een botte hork dan zo 1tje die er 10x omheen gaat lullen ipv direct te zijn
Botte horken zijn tenminste duidelijk. Die vage vrouwelijke hints niet
De mijne welquote:Op maandag 14 november 2011 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannelijke hints zijn wel duidelijk, wou je zeggen?
hoofd omlaag = sabbelenquote:Op maandag 14 november 2011 15:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mannelijke hints zijn wel duidelijk, wou je zeggen?
Hij is leuk hequote:Op maandag 14 november 2011 15:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Faye, ik blijf maar naar die sneeuw in je ui staren, droom steeds weer weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |