Pfff, puur omdat ik niet altijd over auto's en voetbal lul, betekend niksquote:Op maandag 14 november 2011 13:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En volgens mij ook niet van voetbal.. Dusja, in hoeverre je Babs een man kan noemen
quote:
Leuk autootje, maar zou dan toch voor zoiets gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn auto had 74.000. Ik ga nu geen auto kopen van 150.000 of nog meer.
Mijn ouders gaan met me mee bij dat soort dingen. Mijn pa heeft er wel voldoende inzicht in.
[..]
Tot de 120.000 km. Deze is bijvoorbeeld heel interessant: http://www.autozeeland.nl/autos/ford/fiesta/199237.html
Als je geen held bent op de weg, word je dat ook niet als je in je vertrouwde omgeving blijftquote:Op maandag 14 november 2011 13:59 schreef vencodark het volgende:
Het ironische is: omdat ik niet zo'n held ben/was op de weg, durfde ik nooit zo de vertrouwde omgeving uit te gaan met mijn auto. Nu heb ik een ongeluk gehad in mijn eigen straat maar dan een blokje verderop.![]()
Probeert er hier één ff een Honda door haar strot te douwenquote:Op maandag 14 november 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
Leuk autootje, maar zou dan toch voor zoiets gaan.
Is toch iets meer auto.
http://link.marktplaats.nl/497221728
Helemaal waar. Maar het voelde nog zo ontzettend van: meer rij-ervaring opdoen in bekende omgeving voor ik verder durf te gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je geen held bent op de weg, word je dat ook niet als je in je vertrouwde omgeving blijft
Best leuk ja. Maar ik vind mijn link leuker.quote:Op maandag 14 november 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuk autootje, maar zou dan toch voor zoiets gaan.
Is toch iets meer auto.
http://link.marktplaats.nl/497221728
Dan moet je voor die gaan hequote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar het voelde nog zo ontzettend van: meer rij-ervaring opdoen in bekende omgeving voor ik verder durf te gaan.
[..]
Best leuk ja. Maar ik vind mijn link leuker.
Volgens mij heb ik al zulke velgen of lijken ze er verdomd veel op. Zo'n sportstuurtje had ik wel tijdens de proefrit. De reed Lekker!!! Maar goed, ben nu ook meer dan dik tevreden.quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
@ MNR
Dit is het sportpakket van Mugen
http://www.hondahybridclub.nl/?p=390
Oi! Daar betaal ik ook aan mee, niks ervan!quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
@ MNR
Lelijk ding.quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
@ MNR
Hahaha! Maar wel stoelverwarming, een CDwisselaar voor 6 CD's, verwarming op mijn zijspiegels die ook automatisch inklapbaar zijn en automaatquote:
Ja, maar is in Oostburg. Voor we weer een end gaan rijden, eerst maar een beetje in de buurt kijken. Wie weet wat ik daar nog tegenkom. Gister ook voor niets naar Rotterdam gegaan voor deze: http://www.autoklip.nl/index.php?category=occasions Oeps, die Ford Fiësta dus voor 24.50.quote:
Stoelverwarming.. luxe..quote:Op maandag 14 november 2011 14:06 schreef MNR het volgende:
Hahaha! Maar wel stoelverwarming, een CDwisselaar voor 6 CD's, verwarming op mijn zijspiegels die ook automatisch inklapbaar zijn en automaatMag ie heel lelijk zijn, ik ben d'r verdomd blij mee!
even een linkje naar de auto als t kan ipv de hele categoriequote:Op maandag 14 november 2011 14:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar is in Oostburg. Voor we weer een end gaan rijden, eerst maar een beetje in de buurt kijken. Wie weet wat ik daar nog tegenkom. Gister ook voor niets naar Rotterdam gegaan voor deze: http://www.autoklip.nl/index.php?category=occasions
Ja, dat lukte dus niet. Dankje.quote:Op maandag 14 november 2011 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
even een linkje naar de auto als t kan ipv de hele categorie
Maar als t erop aan komt he Cue_ heb ik toch liever dat hij goed is in bed dan een geweldige auto heeft. Die auto is leuk hoor.... maar seks..... is echt veule malen belangrijker!quote:Op maandag 14 november 2011 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stoelverwarming.. luxe..
cdwisselaar.. liever mp3 speler.
verwarming zijspiegels hmm miss eens leuk.. auto inklap hebben zoveel
automaat is nice![]()
He maar MNR. als het erop aan komt is het totaalpakketje toch belangrijker dan de seks en de eventuele auto. Wantja, seks kan nog wel geweldig zijn, als de rest kut is heb je nog niets!quote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef MNR het volgende:
Maar als t erop aan komt he Cue_ heb ik toch liever dat hij goed is in bed dan een geweldige auto heeft. Die auto is leuk hoor.... maar seks..... is echt veule malen belangrijker!
quote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He maar MNR. als het erop aan komt is het totaalpakketje toch belangrijker dan de seks en de eventuele auto. Wantja, seks kan nog wel geweldig zijn, als de rest kut is heb je nog niets!
Hai, ik heb geen autoquote:Op maandag 14 november 2011 14:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Maar als t erop aan komt he Cue_ heb ik toch liever dat hij goed is in bed dan een geweldige auto heeft. Die auto is leuk hoor.... maar seks..... is echt veule malen belangrijker!
Jawel, een kut! Kun je aan likkenquote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
He maar MNR. als het erop aan komt is het totaalpakketje toch belangrijker dan de seks en de eventuele auto. Wantja, seks kan nog wel geweldig zijn, als de rest kut is heb je nog niets!
Dan heb je wel goede seks.quote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hallo! Diepe vraag....quote:Op maandag 14 november 2011 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Me neither. Dat er vrouwen zijn die dat wel doen!quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Een kerel zijn auto doet voor mij heul niet mee in de overweging.
Nou iddquote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Me neither. Dat er vrouwen zijn die dat wel doen!
Het zou anders nu wel verdomd handig zijn als mijn kerel wel een auto had.quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef missbehavin het volgende:
Een kerel zijn auto doet voor mij heul niet mee in de overweging.
Ja, dumpen die handelquote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het zou anders nu wel verdomd handig zijn als mijn kerel wel een auto had.
Hoeveel rij-ervaring je ook in een bekende omgeving opdoet, het blijft vreemd om dan ergens anders te rijden. Je kan beter de vreemde omgeving minder vreemd laten voelen, dan de bekende omgeving bekender. Tip voor bij de volgende auto. (Ik herken het wel hoor, maar elke minuut van de dag op welke plek dan ook is anders, je moet het echt gewoon doen.)quote:Op maandag 14 november 2011 14:02 schreef vencodark het volgende:
Helemaal waar. Maar het voelde nog zo ontzettend van: meer rij-ervaring opdoen in bekende omgeving voor ik verder durf te gaan.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, een auto kan heel geil zijn. Maar dan niet gekoppeld aan een man.
Je hebt gelijk. Ik was juist wel van plan om binnenkort de stap/rit een verder te wagen maar dat zit er nu voorlopig niet meer in.quote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoeveel rij-ervaring je ook in een bekende omgeving opdoet, het blijft vreemd om dan ergens anders te rijden. Je kan beter de vreemde omgeving minder vreemd laten voelen, dan de bekende omgeving bekender. Tip voor bij de volgende auto. (Ik herken het wel hoor, maar elke minuut van de dag op welke plek dan ook is anders, je moet het echt gewoon doen.)
jij geilt op de auto alleen?quote:Op maandag 14 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, een auto kan heel geil zijn. Maar dan niet gekoppeld aan een man.
Ja, soppen man!quote:
Was er een vraagteken in mijn tekst?quote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja hallo! Diepe vraag....
Ik vind seks wel belangrijk eigenlijk. De auto boeit me echt totaal niet. Totaalpakketje... mmmm. Weet je Cue_ ik ben al een tijdje geleden gestopt met dit soort "criteria". Maar idd, als de seks geweldig is en de rest kut is het ook heeeeeeeeel snel over, haha!
Alleen als ik er in mag rijdenquote:
But why?quote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als ik er in mag rijden
Wat?quote:
Hou ik gewoon van.quote:
Soppen op een BMWquote:
Omdat BMW.quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen als ik er in mag rijden
Omdat BMW.quote:
Het is gewoon een vuige pauperbak, eens met Royco.quote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat BMW.
Of het zijn van die patserige zakenmannen die in de nieuwere rijden.
Of van die petjes die in een oudere rijden.
En dan nog natuurlijk de drugsdealers die er 1 hebben met geblindeerde ramen.
Zegt de Honda liefhebberquote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
Niet als ik er in rij, dan is ie sowieso coolquote:Op maandag 14 november 2011 14:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is gewoon een vuige pauperbak, eens met Royco.
Hondaquote:Op maandag 14 november 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat BMW.
Of het zijn van die patserige zakenmannen die in de nieuwere rijden.
En dan nog natuurlijk de drugsdealers die er 1 hebben met geblindeerde ramen.
De tekst kan nog zo leuk zijn, als z'n foto mijn niet aanstaat is ie wegquote:Op maandag 14 november 2011 14:26 schreef MNR het volgende:
Oi! We hebben er weer een!
Online daten lastig voor minder aantrekkelijke mannen
Is wel waar... heel stom, maar waar (laatste zin).
quote:Op maandag 14 november 2011 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Honda
een boomknuffelaar rijdt een nieuwe.
petjes rijden een oude.
drugsdealers hebben teveel geld voor een honda, duidelijk.
Dit lijkt me onzin: en kunnen zelfs zonder profielfoto inschatten of zij iemand fysiek aantrekkelijk vinden.quote:Op maandag 14 november 2011 14:26 schreef MNR het volgende:
Oi! We hebben er weer een!
Online daten lastig voor minder aantrekkelijke mannen
Is wel waar... heel stom, maar waar (laatste zin).
Ik stel voor dat we de petjes gewoon preventief gaan ruimenquote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
in vrijwel elke oude auto rijden petjes
Je ego verdient beter dan BMW in dat geval.quote:Op maandag 14 november 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet als ik er in rij, dan is ie sowieso cool
De mannen die moeite doen aan hun verhaal zijn vaak lelijkquote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dit lijkt me onzin: en kunnen zelfs zonder profielfoto inschatten of zij iemand fysiek aantrekkelijk vinden.
Hehehe.quote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De mannen die moeite doen aan hun verhaal zijn vaak lelijk
Ik heb niet eens een profiel, moet je nagaan hoe knap ik ben!quote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. En hoeveel moeite is moeite he. Sommige zijn misschien simpelweg onzeker in het café of iets.quote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is me dus nog nooit opgevallen!quote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een profiel, moet je nagaan hoe knap ik ben!
ik vind een petje handigquote:Op maandag 14 november 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we de petjes gewoon preventief gaan ruimen
Zeker als ze wel een lap tekst hebben maar geen foto, dan klopt mijn stelling bijna altijdquote:Op maandag 14 november 2011 14:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. En hoeveel moeite is moeite he. Sommige zijn misschien simpelweg onzeker in het café of iets.
Ik verdien wel meer, maar ik krijg het nietquote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je ego verdient beter dan BMW in dat geval.
Want jij vraagt na zo'n lap tekst toch nog ff een foto?quote:Op maandag 14 november 2011 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als ze wel een lap tekst hebben maar geen foto, dan klopt mijn stelling bijna altijd
Hahaha! Heb bijna zin om een peiling te gaan doen!quote:Op maandag 14 november 2011 14:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als ze wel een lap tekst hebben maar geen foto, dan klopt mijn stelling bijna altijd
Nee,want dan ben ik allang afgehaaktquote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef vencodark het volgende:
Want jij vraagt na zo'n lap tekst toch nog ff een foto?
Als ik mijn Honda weg doe mag je hem kopen van mequote:Op maandag 14 november 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik verdien wel meer, maar ik krijg het niet
Ow 6!quote:Op maandag 14 november 2011 14:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet echt
Moet nog klacht6 indienen.
Ik had tot vandaag nog niet eerder in je fobo of profiel gekeken. Het viel me dus niet op dat je een profiel had.quote:Op maandag 14 november 2011 14:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ik knap ben of dat ik profiel op een datingssite heb?
Ah op zo'n manier. Maar dat bedoelde ik niet met een profiel. Mijn fobo is er niet om te hosselen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik had tot vandaag nog niet eerder in je fobo of profiel gekeken. Het viel me dus niet op dat je een profiel had.
niet?quote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah op zo'n manier. Maar dat bedoelde ik niet met een profiel. Mijn fobo is er niet om te hosselen.
Hoe weet je dan dat je stelling klopt?quote:Op maandag 14 november 2011 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee,want dan ben ik allang afgehaakt
Heb ik niet, althans, niet meer waar ik kom, heb niet alles weggegooid. We gaan er wel samen 1 maken. Mijn girlie vindt het best overigens. Open relatiequote:Op maandag 14 november 2011 14:40 schreef MNR het volgende:
Je hebt een profiel op een datingsite. Wat vind je girlie daarvan?
Dat vind ik knapquote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb ik niet, althans, niet meer waar ik kom, heb niet alles weggegooid. We gaan er wel samen 1 maken. Mijn girlie vindt het best overigens. Open relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |