quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon in coma gelegen vannacht.
Dat doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]. Ik ben om een uur of drie nog gaan kijken of de voordeur wel op slot zat.
Kom ik weer boven: "Wat ben jíj nou aan het doen?".. "Uh.. naar de deur kijken" "Oh". Nja, je had erbij moeten zijn. Ik vond het wel grappig.
Ik nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon in coma gelegen vannacht.
Gewoon meeten, dan droom je er nooit meer over.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef Kuukske het volgende:
We zaten in m'n droom ook eerst op een boot trouwens (ik haat boten?), en toen verkochten we de boot aan de kade (mijn ex?! en ik). En toen gingen we naar jullie.
Héél vreemd gedoe allemaal.
Ik heb ook heel veel gedroomd. Ook nog over de HR, en over andere mensen. En nja. Raar!
Ach, hoort erbij. Baby's zijn om de haverklap ziek.quote:
Ach ja hoort er bij. Vind het zieliger voor haar. Vannacht was ze aan het huilen bij elk scheetje dat ze liet. Zo zieligquote:
Pas nog geweest in Tilburg.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:48 schreef Kuukske het volgende:
. Wanneer is er weer een R&P-meet dan?
Oh?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, hoort erbij. Baby's zijn om de haverklap ziek.
Geen idee, ik ken de mensen hier ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:48 schreef Kuukske het volgende:
. Wanneer is er weer een R&P-meet dan?
volwassenen ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach, hoort erbij. Baby's zijn om de haverklap ziek.
Ik heb eigenlijk alleen Tegan nog niet op foto gezien.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik ken de mensen hier ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een hekel aan kinderen/baby's klik dan niet!Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
tell mequote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Tally het volgende:
Voor KuukskeOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een hekel aan kinderen/baby's klik dan niet!
ik ben geen babylover maar dit is toch niet te weerstaan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Ik mezelf ook nog niet!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen Tegan nog niet op foto gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |