Ontmoeten is eigenlijk wel een raar woord.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:18 schreef Tegan het volgende:
[..]. Jij snapt mij.
[..]
Jij bent niet eng, maar jou ontmoeten is eng.
[..].
Staat daaronder nu een nummer van ze omdat hij het anders vergeetquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:20 schreef Memento-Mori het volgende:
cl
https://twitter.com/?phot(...)904293564416/photo/1
Dat is met ieder woord als je het honderd keer hardop zegt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ontmoeten is eigenlijk wel een raar woord.
Alsof je iemand moet, en dat dan ongedaan maakt.
Ja ok,quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is met ieder woord als je het honderd keer hardop zegt.
Misschien zijn het wel 4 nummersquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Staat daaronder nu een nummer van ze omdat hij het anders vergeet.
Blijkbaar komt het het negatieve van tegemoet. http://www.etymologiebank.nl/trefwoord/ontmoetenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja ok,
maar omdat er "ont" en "moeten" in zit.
Kijk bij "ontmaagden" snap ik dat. Maar bij ontmoeten niet.
Maakt mijn vraag niet minder relevant.quote:[..]
Misschien zijn het wel 4 nummers
Ik denk dat je gerust een "ja" mag aannemenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maakt mijn vraag niet minder relevant.
Ik ben wel deels in Utrecht gaan wonen omdat ik hier toch al zo vaak kwam ivm alle meets.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik droomde dat ik in Utrecht ging wonen om iedereen te kunnen meeten.
Ja raar toch.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:24 schreef Pheno het volgende:
Apart, want we wonen zoveel sc'ers daar
Je mag ook wel gewoon een dagje met de trein komen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:12 schreef Kuukske het volgende:
Ik droomde dat ik in Utrecht ging wonen om iedereen te kunnen meeten.
Klinkt eigenlijk best wel als een plannetje! Winkeltjesquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Je mag ook wel gewoon een dagje met de trein komen hoor
Ze hebben ook cafés waar je kunt zitten!quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk best wel als een plannetje! Winkeltjes.
Jammer dat m'n rug het waarschijnlijk geen hele dag volhoudt, dat slenteren..
Wat een nieuwerwetsch gedoe!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben ook cafés waar je kunt zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |