Maar dat doe ik heel vaakquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat je met je laptop kan maar dan minder![]()
Eigenlijk alleen maar goed om op de bank over het net te surfen en/of mail te checken. Maar dat is mijn bescheiden mening maar.
Ik ook heurquote:
Ik krijg van de baas vast weer een blik bonen als kerstpakket, dan mag ik wel een iPad kopen ter compensatie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Misschien als kerstpakket aan mezelf
Wachten op de iPad 3quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ga ik in december halen.
Apple sponsoren!
Kotsen op dingen die je niet kentquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
appledie bende komt er bij mij niet in
ik ken t wel hoor, maar andere merken voldoen ook uitstekendquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kotsen op dingen die je niet kent
als ik geld heb ben je de eerste die ik belquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Tegan het volgende:
rhu, samen naar Disney? Ik heb ook niemand.
Schulden afbetalen voorkomt juist grotere armoede, dus je bent goed bezig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik geld heb ben je de eerste die ik bel
ik ben ook arm
arm zijn zuigt
(ik heb gisteren alvast een deel van mijn studieschuld afbetaaldik voel me kei kaal nu haha)
Zou ik eerder voor een EEEPad transformer gaan. Een macbook air lijkt me dan wel weer tofquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het enige uit hun assortiment waar ik momenteel over na zou denken om het aan te schaffen is een iPad, en zolang ik arm ben komt die er ook niet.
Ja maar nu voelt het heel tegenstrijdigquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schulden afbetalen voorkomt juist grotere armoede, dus je bent goed bezig!
Het voelt heel tegenstrijdig ja, maar toch ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar nu voelt het heel tegenstrijdig
Heb nu bijna niks meer over inderdaad maar toch
Zo goed als. Alleen mijn eetlust is nog niet wat het geweest is. Heel apart. Dank jequote:
Onbekend maakt onbemind.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik spijt van! Van t netbookje die ik heb gekocht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:34 schreef Tegan het volgende:
Ik wil eigenlijk een 10 inch netbookje of tablet voor on the road want mijn laptop vind ik te zwaar. Maar ik heb al drie computers voor mezelf.
Argumenten? Het is Apple!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
En de iPad heb ik ook alleen omdat ik hem kreeg. Ikwilde hem heel graag maar ik kon maar geen goede argumenten vinden om hem te kopen
Mja dat was me de 600 euro niet waardquote:
ja dat heb ik ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik spijt van! Van t netbookje die ik heb gekocht.
Je kan dr eigenlijk net niets mee.
En de iPad heb ik ook alleen omdat ik hem kreeg. Ikwilde hem heel graag maar ik kon maar geen goede argumenten vinden om hem te kopen
Dat zou toeval zijnquote:
Mja wil gewoon een volwaardige laptop die klein en licht is. Iets wat dus eigenlijk onmogelijk is. En die on the road wellicht een tablet is en dan een qwerty als dock. Maar die moet ik dan ook meedragen en dus toch licht zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar heb ik spijt van! Van t netbookje die ik heb gekocht.
Je kan dr eigenlijk net niets mee.
Mja dat kan wel maar kost veel geldquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja wil gewoon een volwaardige laptop die klein en licht is. Iets wat dus eigenlijk onmogelijk is. En die on the road wellicht een tablet is en dan een qwerty als dock. Maar die moet ik dan ook meedragen en dus toch licht zijn.
Jammer is dat he.. Mooie mannen zonder inhoudquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Ze zitten voor meik hoor nu voornamelijk hun loze verhalen.
En er zit een vrouwtje ontzettend goor te hoesten. Ik word er een beetje onpasselijk van.
Mja. Heb opzich nog wel een ruim half jaar de tijd om te wachten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja dat kan wel maar kost veel geldEen MacBook Air komt al in de buurt van je eisen.
En tabletjes komen er steeds meer. Diegene met Windows (op dit moment) zijn nog best zwaar.
Maar over een tijdje heb je dan precies wat je zoekt. Heb je nu weinig aan natuurlijk
Wij stonden van de week op centraal en liepen langs 4 opladers die alle 4 (!) stuk warenquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef Tegan het volgende:
Dat goedkope buskaartje is afgeschaft... Dus nu verplicht om een ovchip te gaan gebruiken. Of prijsverhoging van 400%. Wat stom. Want ik kan sowieso nergens in de buurt dat ding opladen.
Huh?quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
O echt, het zou me niks verbazen als ze zo bloed ging spugen.
Wij zoeken er op het werk ook eentje. Om de projectoren/verlichting te kunnen bedienen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja. Heb opzich nog wel een ruim half jaar de tijd om te wachten.
Tof en ik doe dat ook wel als ik iets vindquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij zoeken er op het werk ook eentje. Om de projectoren/verlichting te kunnen bedienen.
Dus mochten we er eentje vinden dan geef ik een gil!
Hier vind ik het ook leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tof en ik doe dat ook wel als ik iets vind.
Wel tof trouwens dat je wat vaker hier post. Ik weet dat je niet nieuw bent maar nieuw vlees is wel leuk hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |