Maar dat doe ik heel vaakquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat je met je laptop kan maar dan minder![]()
Eigenlijk alleen maar goed om op de bank over het net te surfen en/of mail te checken. Maar dat is mijn bescheiden mening maar.
Ik ook heurquote:
Ik krijg van de baas vast weer een blik bonen als kerstpakket, dan mag ik wel een iPad kopen ter compensatie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
Misschien als kerstpakket aan mezelf
Wachten op de iPad 3quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Die ga ik in december halen.
Apple sponsoren!
Kotsen op dingen die je niet kentquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
appledie bende komt er bij mij niet in
ik ken t wel hoor, maar andere merken voldoen ook uitstekendquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kotsen op dingen die je niet kent
als ik geld heb ben je de eerste die ik belquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:32 schreef Tegan het volgende:
rhu, samen naar Disney? Ik heb ook niemand.
Schulden afbetalen voorkomt juist grotere armoede, dus je bent goed bezig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als ik geld heb ben je de eerste die ik bel
ik ben ook arm
arm zijn zuigt
(ik heb gisteren alvast een deel van mijn studieschuld afbetaaldik voel me kei kaal nu haha)
Zou ik eerder voor een EEEPad transformer gaan. Een macbook air lijkt me dan wel weer tofquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het enige uit hun assortiment waar ik momenteel over na zou denken om het aan te schaffen is een iPad, en zolang ik arm ben komt die er ook niet.
Ja maar nu voelt het heel tegenstrijdigquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schulden afbetalen voorkomt juist grotere armoede, dus je bent goed bezig!
Het voelt heel tegenstrijdig ja, maar toch ben je goed bezig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar nu voelt het heel tegenstrijdig
Heb nu bijna niks meer over inderdaad maar toch
Zo goed als. Alleen mijn eetlust is nog niet wat het geweest is. Heel apart. Dank jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |