Ja jullie houden tenminste wel van mequote:
Dat is zo twintigste eeuw.quote:
wow lieve omaquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:09 schreef Tally het volgende:
Ik heb een iPad gekregen voor de kerst (Oma) en die gebruik of ga ik voornamelijk gebruiken voor eBooks.
Nu heb ik er inmiddels 4000en die ga ik natuurlijk niet allemaal lezen maar leuk voor de heb
Het kost geen ruimte of boekenkast. Maar nu staan er een aantal tussen met spelfouten en met [NL] er voor. En de autist in mij vind dat het allemaal netjes moet zijn ook al zijn het misschien boeken die ik niet ga lezen
Dat doe ik ook. Maar dat moet dus per boekquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:10 schreef JDude het volgende:
Kun je die titels niet aanpassen in iTunes, net als met muziek?
Sommige heb ik ook legaal gekocht. Anders download ikquote:
Ze is te gekquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wow lieve oma
en dan heb je iets te doen vandaagal die titels aan passen haha
Je mag best een keer mijn kamer opruimen hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:19 schreef rhubarbje het volgende:
De autist in mij word ook altijd heel gelukkig van dat soort klusjes doen
dingen ordenen
Ik vind het best lezen hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:24 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij leest het voor geen meter op een iPad. Kun je beter een Kindle nemen ofzo?
Een iPad.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
Weet iemand nog iets voor op mijn verlanglijstje?
Chocola!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:31 schreef rhubarbje het volgende:
Weet iemand nog iets voor op mijn verlanglijstje?
Ik zat er over te denken jaquote:
dat is implied, krijg ik elk jaar hahaquote:
Fokkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zat er over te denken ja
maar ik weet niet wat ik er mee moet
wat kunnen die dingen dan eigenlijk wat zinnig zou kunnen zijn voor mij?
Wat je met je laptop kan maar dan minderquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zat er over te denken ja
maar ik weet niet wat ik er mee moet
wat kunnen die dingen dan eigenlijk wat zinnig zou kunnen zijn voor mij?
maar dat kan ook op mijn laptop en foon?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |