Die verkopen ze toch ook wel gewoon in de binnenstad?quote:Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jellybeans, die verkopen ze in de Reeshof blijkbaar.
Dat zijn vast nepperds.quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die verkopen ze toch ook wel gewoon in de binnenstad?.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die verkopen ze toch ook wel gewoon in de binnenstad?.
Zoiets was het volgens mij inderdaad.quote:
.. Zelfs bij Jamin ofzo?quote:
Volgens mij wel. Ik eet ze niet maar een vriendin van me die kon echt de verschillen uitleggenquote:
Moet je het elke dag doen en dan niet bij thuiskomst gelijk alle jellybeans opeten.quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef rhubarbje het volgende:
alleen in de reeshof hebben ze de echte
3 kwartier heen fietsen en 3 kwartier terug
het leek me wel goed voor me
niet elke jamin heeft zequote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik eet ze niet maar een vriendin van me die kon echt de verschillen uitleggen
elke dag!quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je het elke dag doen en dan niet bij thuiskomst gelijk alle jellybeans opeten.
Elke eerste maandag van de maandquote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
elke dag!
ben je gek geworden?
elke maandag misschien
ooit
zoiets jaquote:Op maandag 14 november 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Elke eerste maandag van de maand
Succes met je project Rhu!quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoiets ja
Nou ik ga!
Hop hop and awaaaaaaay
of zoiets
Succes!quote:Op maandag 14 november 2011 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zoiets ja
Nou ik ga!
Hop hop and awaaaaaaay
of zoiets
Litpho toch?quote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er bestaat geen snoepje die mij op een fiets krijgt.
Maar tussendoor ben je lang weggeweest?quote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Iets korter. Vierenhalf denk.
Maar inderdaad. Zegt ook wel weer wat over de gezelligheid hier.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
met de trein naar den bosch bus naar de Reeshof of zo en daar kopen in de binnenstad is vast efficiënter
Mij welquote:Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Bengeltje het volgende:
Er bestaat geen snoepje die mij op een fiets krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |