* Pietverdriet wacht tot het kwartje bij wombat valtquote:
Dat kanquote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan een modje even "Aaai Mac, Aaai mac, Kut PoeC" veranderen in "Aaai Mac, Aaai Mac, Kut PoeC" ?
De tering zeg, PoeC.quote:Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
* Pietverdriet wacht tot het kwartje bij wombat valt
Nee dat is maar een paar procent in de kostprijs. De overstromingen in Thailand zijn de boosdoener.quote:Op maandag 14 november 2011 10:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
http://hothardware.com/Ne(...)se-Hard-Drive-Prices
Flinke stijgingen. Heb de aanschaf een paar weken terug uitgesteld en betaalde nu 80% meer...quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee dat is maar een paar procent in de kostprijs. De overstromingen in Thailand zijn de boosdoener.
http://tweakers.net/nieuw(...)ar-hoogste-punt.html
gewoon USPS of als je geld teveel hebt een DHL ofzo.quote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een vraagje, jullie halen wel eens dingen uit Amerika en die laten jullie via een service naar Nederland sturen. Weet iemand welke service betrouwbaar en goed is?
Het product wordt niet verzonden naar Nederland.quote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
gewoon USPS of als je geld teveel hebt een DHL ofzo.
Dat kan toch niet, ze sturen niet naar Nederland.quote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef FUFR het volgende:
dan nog zal usps de goedkoopste zijn, je kunt wel een fake adres in de US als postadres gebruiken maar das veel duurder dan rechtstreeks
Hoezo met alle risico's van dien..quote:Op maandag 14 november 2011 13:58 schreef FUFR het volgende:
ja dan een vriendje in de us of toch zon service met alle risico's van dien"
www.borderlinx.comquote:Op maandag 14 november 2011 13:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het product wordt niet verzonden naar Nederland.
www.weship-it.comquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Even een vraagje, jullie halen wel eens dingen uit Amerika en die laten jullie via een service naar Nederland sturen. Weet iemand welke service betrouwbaar en goed is?
7euro50quote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef FUFR het volgende:
Gevonden op ebay, 15 dollar free shipping!
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com.sg/it(...)N-/200605424025#shId
Plus 15$ verzendkosten...quote:Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
7euro50
http://www.etsy.com/listi(...)&ga_page=2&ga_facet=
http://www.etsy.com/listi(...)&ga_page=3&ga_facet=
Niet als je dat niet wiltquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar is iTunes ingesteld om alle foto's te synchroniseren?
je moet zelf de map aanvinken die je wel of neit wilt syncroniseren. Maar in principe kan het alle fotos uit een map en bijbehorende submappen synroniseren.quote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Stomme vraag waarschijnlijk, maar is iTunes ingesteld om alle foto's te synchroniseren?
quote:
Bedankt voor de antwoorden maar het was een reactie op het probleem van cafpowquote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef cafpow het volgende:
[..]
je moet zelf de map aanvinken die je wel of neit wilt syncroniseren. Maar in principe kan het alle fotos uit een map en bijbehorende submappen synroniseren.
Neem een folder waar je de te syncen fotos in zet, en zet in iTunes dat hij die folder moet syncenquote:Op maandag 14 november 2011 20:05 schreef cafpow het volgende:
niemand een idee hoe ik die foto's wel gesynced krijg?
Nee dank je, net photoshop gekochtquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef no1uknow het volgende:
Iemand Office for Mac strandstoel kopen?
[ afbeelding ]
[TK]Office for Mac strandstoel
quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee dank je, net photoshop gekocht
Dat heb ik ook, ik heb een map fotos waar de fotos in staan in submappen. Maar hij syncs niet alle fotos, maar hij pakt sommige submappen wel en andere niet. Terwijl hij tot een paar dagen geleden alle submappen en fotos syncte..quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neem een folder waar je de te syncen fotos in zet, en zet in iTunes dat hij die folder moet syncen
Krijg ik er een strandbal bij?quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef no1uknow het volgende:
Iemand Office for Mac strandstoel kopen?
[ afbeelding ]
[TK]Office for Mac strandstoel
Hé goeie, die heb ik niet kunnen verkrijgen helaas.quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Krijg ik er een strandbal bij?
mm..die wilde ik maar is dus duurder met P&P erbijquote:Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
7euro50
http://www.etsy.com/listi(...)&ga_page=2&ga_facet=
http://www.etsy.com/listi(...)&ga_page=3&ga_facet=
quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2011 20:19 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Voor 't geval je nog niet gekozen had, ik heb begin vorig jaar m'n Nexus One via borderlinx.com laten versturen. Ging allemaal prima. Enige minpuntje was dat ik achteraf nog een BTW-factuur kreeg, maar goed, daar kunnen zij ook niks aan doen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja ik zit al rond te kijken, ik denk dat ik toch maar een vriendin of vriend in de VS maar lief ga aankijken en of zij de desbetreffende laptop willen herpakken met kaartjes erbij stickers en confetti etc. (scheelt dik 50 euro)quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
Als cadeau laten inpakken, zou schelen ..
Volgens mij alleen geniek, dus niet afhankelijk van hoe je in het internet zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Kan je een iPhone eigenlijk instellen dat hij alleen mail pushed of fetched wanneer op wifi?
Het is geen slecht idee, doe een feature request bij Applequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, das wel een gemiste optie vind ik, zeker met data plans die steeds beperkter worden.
Die zocht ik alquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het is geen slecht idee, doe een feature request bij Apple
http://www.apple.com/feedback/iphone.html
Mail push aan hebben staan verbruikt toch nauwelijks data?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Hmz, das wel een gemiste optie vind ik, zeker met data plans die steeds beperkter worden.
Maar binnenkomende mails welquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Mail push aan hebben staan verbruikt toch nauwelijks data?
Laat is aanhangende documenten niet op de server staan? Bij mij iig welquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar binnenkomende mails wel
quote:Beste iPod nano-bezitter,
Apple heeft geconstateerd dat in een enkel geval de batterij van de iPod nano (eerste generatie) oververhit kan raken en als zodanig een veiligheidsrisico vormt. De iPod nano's in kwestie zijn verkocht tussen september 2005 en december 2006.
De oorzaak van het probleem is teruggevoerd op een fabricagefout bij één batterijleverancier. Hoewel de kans klein is dat er iets misgaat, wordt die kans wel groter naarmate de batterij ouder wordt.
Apple raadt je aan om je iPod nano (eerste generatie) niet meer te gebruiken en aan de hand van de procedure hieronder gratis een vervangend exemplaar te bestellen.
Opmerking: Dit probleem met de batterij is beperkt tot de iPod nano van de eerste generatie; alle andere iPods hebben hier geen last van.
Vervangingsprocedure
Je kunt online een nieuw exemplaar bestellen. Om te beginnen klik je hier.
Aan de hand van het serienummer van je iPod nano wordt gecontroleerd of het apparaat in aanmerking komt voor dit programma. Nadat we je huidige iPod nano (eerste generatie) terug hebben ontvangen, krijg je na ongeveer 6 weken het vervangende exemplaar.
Als je een gepersonaliseerde iPod nano hebt, zal het nieuwe exemplaar niet gepersonaliseerd zijn. Voordat je je huidige iPod nano terugstuurt, moet je niet vergeten om eerst via iTunes een reservekopie te maken van alle gegevens die erop staan.
Ah, moet eens nakijken, volgens mij hebben we er nog een paar liggen, waren relatiegeschenken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:46 schreef DutchErrorist het volgende:
Krijg net deze mail in mijn inbox
[..]
Denk dezelfde. Een refurbished model.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:29 schreef Svyatagor het volgende:
Heb er eentje besteld, ben benieuwd of je dezelfde krijgt of een nieuwer model.
En waar ligt dat dan precies aan? Want daar ben ik nu benieuwd naquote:Op dinsdag 15 november 2011 20:31 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee hoor, tweetdeckHij gaat ervan over zn nek
Silver Bird (voorheen Chromed Bird).quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waar ligt dat dan precies aan? Want daar ben ik nu benieuwd na
En wat gebruiken jullie als client dan?
TweetDeck draait op Adobe Air en gebruikt intern dus Flash. Omdat de Flash player voor Mac OS X (en Linux) een stuk minder efficiënt omgaat met resources dan de Windows-variant, zijn applicaties gebaseerd op dit platform een stuk zwaarder voor je Mac dan een native applicatie. Vandaar dat de fans gaan draaien als je zulke software gebruikt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
En waar ligt dat dan precies aan? Want daar ben ik nu benieuwd naar
Ik niet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop binnen nu en twee jaar nog eenzelfde bericht van de Adobe CEO te zien, maar dan over de desktop versie van Flash
HPquote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik blijf me verbazen over de HP Envy lijn. Zouden ze de ironie van de productnaam zelf begrijpen?
[ afbeelding ]
Mja die zag ik pas op mn werk voorbijkomen het is ongelooflijk wat een moeite ze hebben gedaan het op een MBP te laten lijken... als je ff snel kijkt is het er gewoon 1. Bizar dat HP hiermee weg komt ook.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik blijf me verbazen over de HP Envy lijn. Zouden ze de ironie van de productnaam zelf begrijpen?
[ afbeelding ]
Had wel verwacht dat Apple ze had aangeklaagd, net zoals bij de Samsung telefoons enzo.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja die zag ik pas op mn werk voorbijkomen het is ongelooflijk wat een moeite ze hebben gedaan het op een MBP te laten lijken... als je ff snel kijkt is het er gewoon 1. Bizar dat HP hiermee weg komt ook.
Zo tragisch dat zo'n groot bedrijf niet iets zelf kan bedenken.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou een feestdag moeten worden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:50 schreef TwyLight het volgende:
Ik hoop binnen nu en twee jaar nog eenzelfde bericht van de Adobe CEO te zien, maar dan over de desktop versie van Flash
Ze zouden heel wat kunnen leren door de concepten van simpelheid van design en het belang van materiaalkeuze. Maar om nou gewoon inspiratieloos te kopiëren...quote:Op woensdag 16 november 2011 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Apple het design van andere fabrikanten beïnvloed, maakt de wereld gewoon wat mooier
Je kan hem rechtsonderhoekje beetpakken en groter en kleiner maken?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:12 schreef Dimens het volgende:
Iemand hier bekend met wat instellingen van Photoshop op een Mac?
Ik heb nu namelijk, dat als mijn "vel" te groot is, deze tegen de kant aan komt. Eigenlijk wil ik wat ruimte aan de kant hebben, zodat ik, wanneer ik in zoem, alsnog goed bij de randen kan.
Ja maar dat is het niet.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je kan hem rechtsonderhoekje beetpakken en groter en kleiner maken?
Snap het probleem niet, als ik tot 3200% inzoom kan ik nog steeds scrollenquote:Op woensdag 16 november 2011 12:33 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja maar dat is het niet.
[ afbeelding ]
Dit. Ik ben zover ingezoomd dat ik niet verder naar boven meer kan scrollen. Dat maakt het dus lastig om met de bovenkant te werken en daarom zou ik boven mijn vel wat ruimte willen hebben. Kan je dis in de instellingen doen?
Windows is dit geloof ik al standaard dat het kan, hier valt mij op dat het niet kan terwijl ik het wel graag wil. Iemand enig idee?
Zie je die grijze randen aan de zijkant?quote:Op woensdag 16 november 2011 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap het probleem niet, als ik tot 3200% inzoom kan ik nog steeds scrollen
Welke disk heb je precies? Zorg dat je de laatste firmware versie er in hebt zitten!quote:Op woensdag 16 november 2011 16:58 schreef T_Fuff het volgende:
Best wel wat strandballetjes sinds ik die ssd erin heb gezet. Met name bij openklappen en werken en bij schrijfacties (met name grote bestanden naar mediaplayer over netwerk)
Iemand een ideetje? Heb clean install van lion gedaan en verder staat er amper wat op (spotify, chrome, sabnzb, je kent het wel)
same here.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Snap het probleem niet, als ik tot 3200% inzoom kan ik nog steeds scrollen
Dat is ook de ultieme grap: door Mac OS is Windows enorm verbeterd, door iOS zijn smartphones en tablets enorm verbeterd, door het design van MacBooks en iMacs zijn laptops en desktops enorm verbeterd. Een relatief klein gedeelte van de markt gebruikt daadwerkelijk producten van Apple, maar hun invloed is veel groter dan dat. Dus als je andere producten gebruikt dan die van Apple, heb je er in feite alsnog mee te maken.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat Apple het design van andere fabrikanten beïnvloed, maakt de wereld gewoon wat mooier
quote:Op woensdag 16 november 2011 18:46 schreef Tijn het volgende:
Dus als je andere producten gebruikt dan die van Apple, heb je er in feite alsnog mee te maken.
Dat Windows sterk wordt beïnvloedt door Mac OS is niet iets wat mensen pas de laatste tijd roepen, dat is al tientallen jaren duidelijk. Eigenlijk vanaf de eerste release al.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ah man het wordt echt een religieuze sekte gewoon.
Dat IS nu eenmaal de waarheid.quote:
Niet waar, je kwam pas in 1998 bij Apple.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |