quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef guitarist het volgende:
Laatst een liedje geschreven met een vriendin en opgenomen op school.
Niet helemaal geworden hoe ik het in mijn hoofd had, maar alsnog wel leuk.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Used%20To%20Have.mp3
Gelukkig staat ie in het archiefquote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Braddie het volgende:
Dank voor het terughalen van m`n eigen linkdump topic!
Best een lekker nummertje geworden hoor! Maar ik zou proberen om het net iets kleiner en subtieler te houden (vooral de drum en de elektrische gitaar).quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef guitarist het volgende:
Laatst een liedje geschreven met een vriendin en opgenomen op school.
Niet helemaal geworden hoe ik het in mijn hoofd had, maar alsnog wel leuk.
http://dl.dropbox.com/u/1(...)Used%20To%20Have.mp3
Ja dat topic staat dus in een gearchiveerd forum dus ik kan hem ook niet naar muz schoppen....quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Braddie het volgende:
Dank voor het terughalen van m`n eigen linkdump topic!
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Ik ben van mening dat filmpjes die je op internet dumpt gewoon foutloos gespeeld moeten zijn.
Je kunt thuis toch zo weer opnieuw opnemen.
Concerten is wat anders. Dan kun je meestal maar 1 take nemen. Filmpjes in de stijl van kijk wat ik kan zou je toch foutloos moeten doen.
Maargoed dat is ook de reden waarom ik niks op internet dump.
Foutloos is anders dan helemaal perfect imoquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm helemaal perfeckt is het toch nooit, een beetje opbouwende kritiek is toch leuk. Zolang het maar niet complete bagger is.
Dat is de reden dat ik alleen maar nieuwe muziek maak dan kan het niet goed of foutquote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
[..]
Foutloos is anders dan helemaal perfect imo
Ik wil alleen wel iets horen wat fijn in mijn oren klinkt.
Als ik jou was zou ik even een simpel interfaceje halen, dat is namelijk vele malen beter!quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Gitaarmat het volgende:
gitaar rechtstreeks in pc geplugd nu, audacity vindt twee kanalen maar bij het opnemen werkt geen van beide..
ik heb het door wat een teringgeluid komt er nu uit.quote:Op maandag 14 november 2011 21:26 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even een simpel interfaceje halen, dat is namelijk vele malen beter!
Jij kan in de toekomst kijkenquote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en dit is de laatste braddie bash TT!
Nee maar kijk. Als je al komt met ja er zitten een paar fouten in dan heb je je kruit bij mij al verschoten.quote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Hmm helemaal perfeckt is het toch nooit, een beetje opbouwende kritiek is toch leuk. Zolang het maar niet complete bagger is.
Mja, idd. De bedoeling was juist dat de grote stukken nog groter zouden worden, ik heb synth, piano en stijkers partijen geschreven maar niet hierbij in gemixt. Maar thanks for de kritiek.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef savale het volgende:
[..]
Best een lekker nummertje geworden hoor! Maar ik zou proberen om het net iets kleiner en subtieler te houden (vooral de drum en de elektrische gitaar).
Neen maar ik kan wel TT's edittenquote:
Als je het dan toch leuk vindt om kritiek te zien zal ik maar beginnen door te zeggen dat "ik vind" toch echt zonder t moetquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Narasan het volgende:
Ik ben trouwens opzoek naar een aantal mensen die samen zin hebben om een bandje te vormen. Nog een goede gitarist erbij zou wel handig zijn.
En voor de andere dingen, ik vindt het inderdaad leuk om de kritiek te zien. Zo kun je ook jezelf verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |