abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2011 @ 00:50:06 #1
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104340488

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier

Daar gaan we weer!
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104340510
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:49 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

jawel :7
Ik vind van niet :P Je hebt nu zelfs mijn foto gezien, dus het kan niet zo zijn dat je nu nog wat van me wil :')
pi_104340523
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik vind van niet :P Je hebt nu zelfs mijn foto gezien, dus het kan niet zo zijn dat je nu nog wat van me wil :')
Nu denk je gelijk te minderwaardig over jezelf
Do what you love, love what you do!
pi_104340524
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:46 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Jawel hoor, we sliepen al om kwart voor negen 's avonds :P

En nu ga ik slapen want de economie moet morgen ook weer draaien
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
  maandag 14 november 2011 @ 00:52:19 #5
262978 Moonwalk
pi_104340526
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef Capstan het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen ik heb er allang een reactie op gegeven :7
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_104340530
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:52 schreef Provinciaaltje het volgende:

[..]

En nu ga ik slapen want de economie moet morgen ook weer draaien
Slaap lekker!
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104340542
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:49 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

en terecht !! o|O
Na een maand zijn de verhoudingen met ouders weer genormaliseerd en zijn we elkaar steeds leuker gaan vinden O+
Het is blijkbaar goed geweest als basis voor wat wij hebben, je hebt toch samen een ervaring opgedaan die je niet snel meer vergeet. Het was een van de leukste dagen van mijn leven, wat anderen er ook van mogen zeggen :D
pi_104340569
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:52 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Niet zo aanstellen ik heb er allang een reactie op gegeven :7
Ja, en dat was een heel aardig reactie...maar wat je punt van de grap is, snap ik niet, want ik vang al dan niet onbewuste signalen niet op :')
  maandag 14 november 2011 @ 00:54:35 #9
262978 Moonwalk
pi_104340573
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:53 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Na een maand zijn de verhoudingen met ouders weer genormaliseerd en zijn we elkaar steeds leuker gaan vinden O+
Het is blijkbaar goed geweest als basis voor wat wij hebben, je hebt toch samen een ervaring opgedaan die je niet snel meer vergeet. Het was een van de leukste dagen van mijn leven, wat anderen er ook van mogen zeggen :D
Dat is heel mooi voor jullie O+ maar ik zou me meer zorgen maken als het jullie ouders helemaal niks had kunnen schelen. Gelukkig is het allemaal goed gekomen *O*
  maandag 14 november 2011 @ 00:55:42 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104340591
Ik kan gewoon heel moeilijk ruzie met mijn moeder hebben.

Mijn sluimerende rebelsheid verliest het toch altijd van de liefde voor mijn moeder. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_104340611
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 00:55 schreef heloef het volgende:
Ik kan gewoon heel moeilijk ruzie met mijn moeder hebben.

Mijn sluimerende rebelsheid verliest het toch altijd van de liefde voor mijn moeder. :')
Met mijn /care houding tegenover mijn ouders is het best lastig ruzie met ze te krijgen, zij worden boos en ik negeer dat gewoon :P
  maandag 14 november 2011 @ 00:57:51 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104340634
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Met mijn /care houding tegenover mijn ouders is het best lastig ruzie met ze te krijgen, zij worden boos en ik negeer dat gewoon :P
Ik kan mijn moeder gewoon geen pijn doen.
Komt voort uit het verleden.
C'est la vie
  maandag 14 november 2011 @ 00:58:01 #13
262978 Moonwalk
pi_104340638
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:54 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ja, en dat was een heel aardig reactie...maar wat je punt van de grap is, snap ik niet, want ik vang al dan niet onbewuste signalen niet op :')
Het punt is dat bijna niemand weet wat een capstan is en dat het op een klosje garen lijkt. Het is een beetje een suffe "trend" onder een paar users geworden om te vragen wat een capstan is, aangezien ik het zelf ook een keer heb gevraagd kan ik er zelf ook wel om grinniken. Alleen is het altijd opeens niet meer zo leuk als je het helemaal moet uitleggen.De mensen die het nu vragen weten het het nu eigenlijk wel maar dan zijn er mensen die het niet weten en die er weer op gaan happen. Het is in ieder geval niet lullig bedoeld en het klinkt nu helemaal niet grappig -O- het is meer een insidersjoke met de eer aan jou :*
pi_104340669
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 00:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kan mijn moeder gewoon geen pijn doen.
Komt voort uit het verleden.
Ik vind het wel mooi van je dat je liefde voor je moeder voelt.
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk.
  maandag 14 november 2011 @ 01:00:13 #15
262978 Moonwalk
pi_104340673
Ik heb teveel respect voor mijn moeder om echt boos op haar te worden. Als ik al boos ben voel ik me er na 5 minuten al naar over :) dat is altijd al zo geweest
pi_104340688
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:59 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi van je dat je liefde voor je moeder voelt.
Ik kan me er niet zoveel bij voorstellen eigenlijk.
Ik kan hier zoveel nog over vertellen van mij persoonlijk.
Maarja weet niet of het echt nut heeft in dit topic
pi_104340705
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef kree het volgende:

[..]

Ik kan hier zoveel nog over vertellen van mij persoonlijk.
Maarja weet niet of het niet echt nu heeft in dit topic :S
Ik ook niet als je het niet vertelt.
pi_104340708
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 00:58 schreef Moonwalk het volgende:

[..]

Het punt is dat bijna niemand weet wat een capstan is en dat het op een klosje garen lijkt. Het is een beetje een suffe "trend" onder een paar users geworden om te vragen wat een capstan is, aangezien ik het zelf ook een keer heb gevraagd kan ik er zelf ook wel om grinniken. Alleen is het altijd opeens niet meer zo leuk als je het helemaal moet uitleggen.De mensen die het u vragen weten het het nu eigenlijk wel maar dan zijn er mensen die het niet weten en die er weer op gaan happen. Het is in ieder geval niet lullig bedoeld en het klinkt nu helemaal niet grappig -O- het is meer een insidersjoke met de eer aan jou :*
Oké, vooruit dan. Ik volg je nu. Ik dacht alleen niet van mezelf dat ik hier al bekend genoeg was voor een in-joke :P
  maandag 14 november 2011 @ 01:02:16 #19
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_104340712
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:00 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb teveel respect voor mijn moeder om echt boos op haar te worden. Als ik al boos ben voel ik me er na 5 minuten al naar over :) dat is altijd al zo geweest
Ik ben 1 keer boos geweest op mijn moeder.
Zij vooral op mij. :')
C'est la vie
pi_104340718
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ik ook niet als je het niet vertelt.
Ja wil het best wel vertellen maar het wordt weer zo persoonlijk dan ;)
pi_104340732
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef kree het volgende:

[..]

Ja wil het best wel vertellen maar het wordt weer zo persoonlijk dan ;)
Oh, oke :)
  maandag 14 november 2011 @ 01:03:24 #22
262978 Moonwalk
pi_104340735
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:02 schreef Capstan het volgende:

[..]

Oké, vooruit dan. Ik volg je nu. Ik dacht alleen niet van mezelf dat ik hier al bekend genoeg was voor een in-joke :P
Bij mij wel :7 en bij minibeer ook en bij nog iemand maar weet niet meer wie
pi_104340743
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:03 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Oh, oke :)
Ik twijfel erover, maar het is alleen maar een negatief verhaal.
Daarom juist en triest ook maar dat heeft met meerdere dingen te maken :'(
pi_104340754
Zo dit is wel nachtbagger #2
:D
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_104340763
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 01:04 schreef Godshand het volgende:
Zo dit is wel nachtbagger #2
:D
Tot nu toch nog niet, totdat jij kwam :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')