Zou me niet verbazen als het gebaseerd was op je huidige situatie.quote:Op donderdag 15 december 2011 19:05 schreef Lindgren. het volgende:
Lieve donsvogel,
Vorige week zat ik onderuitgeschoven in papa's stoel de DD te lezen, toen ineens m'n irritante broertje mijn favoriete leesvoer afpakte! Hij pest mij altijd en papa geeft mij dan altijd de schuld! Oneerlijk hè?! Ik doe niet eens wat!! Ook krijgt hij altijd als eerste een gehaktbal op zijn bord, ook nog de grootste. Ik vind dat niet eerlijk. 's avonds moet ik altijd melk en mag hij cola, mam zegt dat dat beter voor me is maar ik wil ook cola. Papa zegt dan dat ik niet moet zeuren en anders maar naar bed ga. Vaak roep ik huilend vanaf boven dat ze stomme ouders zijn. Mijn broertje is ook niet lief roep ik er dan stiekem zachtjes achteraan. Verder is uw blad wel leuk, nou ja, in ieder geval de achterkantjes die ik ongeveer een week later mag lezen van pap. Eerst mag jonas de hond er op liggen en zijn behoefte doen, dat is handig vindt papa. Nou, vriendelijke knuffel!
Gerrit, 37 jaar.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef supergoederikker het volgende:
lieve donzige snater kwakende pluizen boggel.
Ik dacht altijd dat uw naam gewoon 'Donald' was. Maar laatst zij papa dat de DD gaat over een TeringHoerigeKutEend. Ik vroeg aan papa hoe hij erbij kwam dat u zo heette, en hij zij dat hij dat dat gewoon de waarheid is. Papa liegt nooit. .Papa is niet eens echt een erge fan van jouw blad. hij gooit m altijd meteen wel als hij hem als eerst in zijn handen krijgt. Ik weet niet wat tering of hoer of kut betekend. wel hoe je anananans schrijft. knap he? Ik wil dus graag vragen: Wat is nou je echte naam? En heb je al die andere keren tegen ons gelogen?
Graag een snelle reactie!
groetjuhszz kuhzjuhsszz BFF NWLY
Karlijn (8)
Waddinxveen
Zelf geen plaatsnaam kunnen verzinnenquote:Op vrijdag 16 december 2011 17:33 schreef supergoederikker het volgende:
lieve donzige snater kwakende pluizen boggel.
Ik dacht altijd dat uw naam gewoon 'Donald' was. Maar laatst zij papa dat de DD gaat over een TeringHoerigeKutEend. Ik vroeg aan papa hoe hij erbij kwam dat u zo heette, en hij zij dat hij dat dat gewoon de waarheid is. Papa liegt nooit. .Papa is niet eens echt een erge fan van jouw blad. hij gooit m altijd meteen wel als hij hem als eerst in zijn handen krijgt. Ik weet niet wat tering of hoer of kut betekend. wel hoe je anananans schrijft. knap he? Ik wil dus graag vragen: Wat is nou je echte naam? En heb je al die andere keren tegen ons gelogen?
Graag een snelle reactie!
groetjuhszz kuhzjuhsszz BFF NWLY
Karlijn (8)
Waddinxveen
hahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 19:00 schreef Compliment het volgende:
Hoi kwakende snater,
Wist u dat er een topic op fok is waar ze allemaal briefen verzinnen, stom hè? Ook gebruiken ze daar stoute woorden zoals teringhoerigekuteend. Bent uw echt een stomme flikker? Maak anders een keer een akkount op fok en neem dat katrien mee, daar kunnen ze truukjes op zeiden ze.. Het was een truukje met kwak.
Tot op fok
Bertus (61 jr)
Schubbekutteveen
quote:Op zondag 18 december 2011 21:36 schreef Steamydeluxx het volgende:
Beste donald,
my vader heef bankpassje van dagobert geskimd. kanker veel geld voor me nieue playstatn 3 nu.ik lees jo blad egt nooit
Sigmur Trdynksz, 9 jaar, Boekarest
Beste donald,
my vader heef bankpassje van dagobert geskimd. kanker veel geld voor me nieue playstatn 3 nu.ik lees jo blad egt nooit
Beste donald,
quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Lieve te gek gave coole eend,
Is het waar dat Katrien bij guus wel slikt (de geluksvogel) en bij u niet?
ow ja doet dat niet zeer zo'n snavel om je ....
Gr: Een homoneger uit Amsterdam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te erg dit
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2012 22:00:21 ]
Die is echt zwaar geniaalquote:Op woensdag 11 januari 2012 10:17 schreef ejvdb het volgende:
Leuke lieve Donseend,
Laatst was ik met mijn ouders op de kermis en toen zagen we jou liggen. Ik vroegte aan mijn mama of ik op jou een ritje mocht rijden. Dat mocht. Het ging erg hard en snel. Ik moest hard laggen. Mijn mama zei dat ze dat ook wel eens deed. Ik geloofde haar niet.
Ajuparapalu,
Karijn(8)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |