Zo herkenbaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:59 schreef Onufriev het volgende:
Pluizige Pechvogel,
Laatst gingen we met de klas op schoolreisje. We hebben veel dieren gezien, maar het leukste was het bij de apen. Er was een mannetje de hele tijd bij een vrouwtje, en toen kwam er opeens een andere aap met een stuk fruit en die gaf het aan haar. Toen zei onze juf: "Kijk dat was Guus Geluk die bonbons geeft aan Katrien". Toen zei ik: "Ja dan was die andere Donald Duck". Toen moest heel de klas lachen.

HEE, ik zie nu pas dat je Eminem heetquote:Op zaterdag 3 december 2011 08:49 schreef 3M1N3M het volgende:
Lelijk persoon, die geen ''GR'' ''GR'' onder zijn bericht zet,
Zeg je pa, dat hij en jullie niet aan mijn vriendjes moet laten likken.
En niet meer zomaar ijsjes geven, kredietcrisis enzo.
Wrm heb je die eendjes niet getrapt kkskkl!
Gr Gr jmama duckk

Wat een compliment zegquote:Op zaterdag 3 december 2011 09:32 schreef Compliment het volgende:
[..]
HEE, ik zie nu pas dat je Eminem heet

Eminem? Nee, dit is een geheime code hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:32 schreef Compliment het volgende:
[..]
HEE, ik zie nu pas dat je Eminem heet

Toch ben je een aidsquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Eminem? Nee, dit is een geheime code hoor.
3M1N3M is een speciale code. En lijkt toevallig op Eminem

Nu is hij niet meer geheim, jammer wel...quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:38 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Eminem? Nee, dit is een geheime code hoor.
3M1N3M is een speciale code. En lijkt toevallig op Eminem

Ok dankjequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:44 schreef Compliment het volgende:
[..]
Mede aan deze post kun je zien dat mijn posts niet enkel uit complimenten bestaan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |