quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef GizartFRL het volgende:
Hallo Ome Donald,
Ik vind je blad reuze leuk, ik lees altijd als eerste jouw verhaaltjes.
Ik wil later ook zo worden als jou.
Vorige week had ik me verkleed als jouw met een petje en matrozenjasje, maar toen kwam de politie en die deed me in de gevangenis.
Mijn mama zegt dat ik altijd een broek aan moet doen als ik buiten ben.
Groetjes en een poot voor Loebas.
Piet ( 38 jaar)
quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef GizartFRL het volgende:
Hallo Ome Donald,
Ik vind je blad reuze leuk, ik lees altijd als eerste jouw verhaaltjes.
Ik wil later ook zo worden als jou.
Vorige week had ik me verkleed als jouw met een petje en matrozenjasje, maar toen kwam de politie en die deed me in de gevangenis.
Mijn mama zegt dat ik altijd een broek aan moet doen als ik buiten ben.
Groetjes en een poot voor Loebas.
Piet ( 38 jaar)
quote:Op maandag 14 november 2011 22:58 schreef bosi_wa het volgende:
Hoi vrolijke snater
Bij ons is de kachel kapod. Daarom is het heel kout. Papa maakte de kachel voor iets heel stouts uidt. En ook nog de meneer die de kachel komde maken. Oja, ik weedt nog een lueken baantje voor uw, pellets sorteren.
De zoon van Kees (9)
lolquote:Op maandag 14 november 2011 01:29 schreef potienza het volgende:
Lieve Donald Duck,
Ons juf is een heel groot Donald Duck fan. Elke week vertelt ze weer over welke avonturen u weer heeft beleeft. Nou was ze vorige week jarig en raad eens wat we kregen! We kregen allemaal een pak hagelslag van de Aldi.
Groetjes en kus,
Petra Pasveer(9, Hindeloopen)
Hallo Ricky,quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef MAHL het volgende:
Hallo oppersnater,
Ik heb een mop bedacht voor de moppentrommel! Hier komt ie:
Hoe heet de slimste eend op aarde? Eendstein!
Groetjes Ricky (6)
quote:Op woensdag 16 november 2011 15:12 schreef Quisho het volgende:
Sup,
Alles chill playa? Mijn naam is Mohammed en ik ben 13 jaar oud. Ik lees deze blad al sinds die geboorte in marokko, je weet zelf. Ik moet altijt tantoe hart lachen om die verhalen van jauw en jauw matties. Als de boefen weer komen moet je ze gewoon tantoe hard klappen, kk idioten moeten niet lauw komen doen ineens.
Hoe is het met je chimeid Katrien en je famirie? Goed voor ze zorgen aight! Ook wou ik ff zeggen dat je wagga best wel lauw is.
Thalla,
Je boy Mohammed
quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hallo vrolijke kwaker!
Laatst stond ik in de bar en toen begon er een meisje tegen me aan te rijden met haar warme kamelenteen.
Liefs,
Barry Badpak
o ja, en dat ie werd afgebeeld met die gameboy, maar was die van de bieb dus maakte er dildo van.quote:
Deze komt erin als brief van de week.quote:Op maandag 14 november 2011 11:51 schreef Crimyclown het volgende:
Beste malle eend,
Ik had vanmiddag geen zin om naar school te gaan en zat dus alleen thuis. Uit verveling heb ik dit gedicht voor u geschreven. Als u hem niet leuk vind heeft u pech gehad. Want ik heb deze brief al naar u opgestuurd en u moet het toch lezen. Tenzij u de brief na de eerste zin al weg gooit natuurlijk. Want dan kunt u de brief helemaal niet lezen. Maar als u de brief weggooit heeft u eerst gekeken wat erin stond. Dus heeft u de brief toch een beetje gelezen. Maar goed, hier komt mijn gedicht.
Kwak kwakt zwak in Lizzy de vunzige slettenbak
na 4 glazen cognac
Kak, dacht kwak
Der zitvlak is wel heel erg strak
Kwek zijn zak paste met gemak
Misschien glijdt die van mij naar binnen met wat kak
Groetjes,
Jordy (12 jaar, Amstelveen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |