Reisblunders Was het vorige topic maar daar kan helaas niet meer gepost worden dus ik open maar een nieuwe, blunderen maar

:
- Ergens in Zuid- Frankrijk een paar jaar geleden een afslag verkeerd nemen en er achterkomen dat je op weg ben de parkeergarage van het vliegveld

, spiegels checken en snel keren.
Zodra je gekeerd ben komt er op jouw baan een politiewagen tegen die als een gek met zijn lichten begint te knipperen.
Blijkt het dus eenrichtingsverkeer te zijn
- Afgelopen jaar vanuit Montenegro Kroatie weer in.
Eerst de grenspost van Montenegro gehad, best lange rij dus het was even wachten.
Toen de grenspost van Kroatie, alles in orde en gas erop.
Daarna een hokje voorbijgereden en ik zie de politie in een auto stappen en als een gek achter me aankomen.
Maar even gestopt dus, bleek ik langs een hokje gereden te zijn waar je moet stoppen om te melden of je nog iets had aan te geven.
Kwam nogal verdacht over dat ik er hard voorbij reed
Geen gezeik mee gehad verder gelukkig.
- Jaar of tien geleden in Winterberg geweest met wat vrienden, geen navigatie want dat was toen nog te betalen.
Allemaal brak en de weg hopeloos kwijtgeraakt op de snelweg.
Het leek een van ons wel een goed idee om richting Hannover te rijden, want dat lag ergens bij de NL grens en daar zouden we wel borden NL krijgen

Na 2 uur die richting op gereden te hebben na een stop bij het een tankstelle een NL chauffeur aangesproken om te vragen of we de goede kant opgingen.
Dat was dus duidelijke niet het geval

Toen ging het regenen en uiteindelijk door file's (maandagspits) er 7 uur oid over gedaan

.
3 vrienden van mij een weekje Denemarken, net 18 en in gare paars/zwarte CRX de Duitsland door.
Worden ze net voor de grens met DK ingesloten door 3 donkere Volvo's en aan de kant gezet.
Bleek het politie te zijn.
De politie vraagt of ze verboden middelen bij zich hebben, presteert een van die gasten om te vragen wat er precies verboden was

!
Die konden dus heel die auto uitpakken en alles werd doorzocht !
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019