quote:Op vrijdag 7 april 2006 03:13 schreef mr.marcus het volgende:
-verhaal-
whehehequote:Op vrijdag 7 april 2006 03:13 schreef mr.marcus het volgende:
Ik heb wel tot zo'n beetje Nederland zitten hyperventileren![]()
Bevestigd door vooroordelen over Belgen wel weer.quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:32 schreef woeshie het volgende:
-knip-
quote:Op vrijdag 7 april 2006 06:32 schreef woeshie het volgende:
Dit is wel een HEEEL groot probleem in Frankrijk ja!quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:06 schreef mortar999 het volgende:
Onderweg naar een dorpje in Frankrijk...weet bij God niet meer hoe dat dorpje heette.
Keurig ingesteld op de routplanner, alles komt vanzelf goed.
De vriendelijke stem van de routeplanner begelidt mij inderdaad keurig door Frankrijk richting dorp. Ongeveer 30 kilometer voor aankomst bel ik vast even naar de mensen waar ik de sleutel van het huisje moest gaan halen.
Blijken er meerdere dorpjes met dezelfde naam in Frankrijk te zijn, moest ik nog 300 kilometer rijden....
Dude, ik ga nooit af op die borden. Ik zit soms in de trein naar Roosendaal, terwijl die naar het noorden rijd vanuit Rotjeknor... dus...quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:04 schreef Public_NME het volgende:
...
Bleek het dus een vertraagde intercity the zjin naar R'dam, en werkten de borden niet helemaal goed. (werden pas geupdate nadat ik erin zat denk ik)
...
Ja ik dus ook niet meer... Maarja ik ben al niet zo'n ochtendmensquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:17 schreef ElCondor het volgende:
[..]
Dude, ik ga nooit af op die borden. Ik zit soms in de trein naar Roosendaal, terwijl die naar het noorden rijd vanuit Rotjeknor... dus...
Hmm..tja in India kan het overal vandaan komenquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:25 schreef snivoos het volgende:
tijdens een feest in Varanasi (India) door een menigte naar de Ganges gesleurd en me daar tegen beter weten in laten onderdompelen. Op zich een geweldige ervaring ware het niet dat de Ganges een van de goorste rivieren van de wereld is.
Gevolg: Bij thuiskomst had ik een dubieuze infectie aan mijn dikke teen. Daar heb ik anderhalf jaar last van gehad en ben ik tig keer voor naar de huisarts geweest en een paar keer naar het ziekenhuis. Mijn teen doet het weer maar is een beetje verminkt.
Dom dom dom
Wel een mooi aandenken....
laatst een documentaire gezien over de Ganges in India, ongeveer half India gooit daar hun afval in, en ook de lijken van overleden familieleden worden daarin gedropt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hmm..tja in India kan het overal vandaan komen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |