Klopt, beide niet bijzonder genoegquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En, trek je de Voice nog een beetje?
Wie kies jij van de laatste twee?
Ik kies Maria.
Oh wacht, jij vindt ze allebei weer niks natuurlijk
Je wordt dan wat milder en laat het gewoon over je heenkomen he. Lekker bakkie wijn erbijquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, beide niet bijzonder genoeg
Nou trek het moeilijk hoor.. er zijn leukere dingen te bekijken.. maar ja, na een paar wijntjes is wel te zien.
Dat had ik net ook met die smileyquote:Op vrijdag 18 november 2011 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wordt dan wat milder en laat het gewoon over je heenkomen he. Lekker bakkie wijn erbij(er is geen wijn-smiley
)
Nja ik was geen tegengoal schuldquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
wat vind je erger?
en waarom heb je geen truc toegepast met voetbal?
Morgen jarig he. Zin in?quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja ik was geen tegengoal schuld
ja en daarna tot 8 uur sochtends clubbenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Morgen jarig he. Zin in?![]()
Geef je een feestje?
Beetje ver he, en kan momenteel niet zo goed uit de voetenquote:Op vrijdag 18 november 2011 23:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
ja en daarna tot 8 uur sochtends clubbenkom je ook?
jammer!quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Beetje ver he, en kan momenteel niet zo goed uit de voeten![]()
Maar wens jou een superverjaardag en veel plezier bij het clubben.
Wacht met naar bed gaan nog even tot 12 uur, kan ik je feliciteren
liiieeeeef van jequote:Op zaterdag 19 november 2011 00:00 schreef Lavenderr het volgende:
Michielos, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Wens je een heel fijne dag (en nacht) toe
en een geweldig nieuw jaar . Hoop dat het komende jaar je veel goeds brengt![]()
Jij ook gefeliciteerd met de kleine , gast !quote:
Je bent vroeg! Heb filmpje laten zienquote:Op zaterdag 19 november 2011 08:08 schreef Lavenderr het volgende:
Bastard, van harte gefeliciteerd met je kleine, grote meid. Want 6!!
Voor haar:
![]()
Ssst.quote:Op zaterdag 19 november 2011 10:16 schreef Michielos het volgende:
En over een paar dagen ben jij jaartje ouder
Heb jij weer een kleine?quote:
Volgens mij weet ik wat jij dacht... En ik dacht het volgens mij ook evenquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:45 schreef mousy31 het volgende:
[..]
*proest* zal ma niet zeggen wat k dacht
Nope, heerlijk gedouchtquote:Op zondag 20 november 2011 16:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je gewandeld ofzo? Is het niet mistig bij jou?
Nou echt wel!quote:Op zondag 20 november 2011 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu lekker onderuit op de bank en bijkomen met een wijntje
Dat vind ik echt een lekker nummertjequote:Op zondag 20 november 2011 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu lekker onderuit op de bank en bijkomen met een wijntje
Ja hoorquote:Op maandag 21 november 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Allemaal een fijn weekend gehad?
Ja, maar...quote:Op maandag 21 november 2011 08:55 schreef Bastard het volgende:
Jawel, heel druk wel. Nu rustig op het werk
Dank je wel oud-collegaquote:Op maandag 21 november 2011 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, maar...
Hartelijk gefeliciteerd oud-collega
Ben je jarig vandaag?quote:Op maandag 21 november 2011 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dank je wel oud-collega![]()
Voel meteen oud nu... er gebeurt zoveel.
Ach, U is nu een Old Bastardquote:Op maandag 21 november 2011 09:09 schreef Bastard het volgende:
Dank je wel oud-collega![]()
Voel meteen oud nu... er gebeurt zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |