Neequote:
Dankjequote:
Als je dan met Dolf aan komt zetten, dan doe ik dat ook maar:quote:
Omg, wat een vertoningquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Als je dan met Dolf aan komt zetten, dan doe ik dat ook maar:
En hoi hoi!
Sjef van Oekel als promotor, je moet het maar treffenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:05 schreef Ferdo het volgende:
Juf Summer werd er niet slechter van, maar ik denk niet dat ze er tegenwoordig erg trots op is.
McArthur Park bedoel je zeker? En ik denk dat je wel veel meer van haar kent, zeker als je het hoort.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sjef van Oekel als promotor, je moet het maar treffen.
Zou zij nog zingen? Ken wel een liedje van haar: St Arthur's Park.
'Could it be magic' die ken ik. Mooi liedjequote:Op dinsdag 15 november 2011 10:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
McArthur Park bedoel je zeker? En ik denk dat je wel veel meer van haar kent, zeker als je het hoort.
Mínimaal drie van die vijf!
En ze is nog steeds actief.
Tot gauw en geniet van je laatste dag daar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Saai![]()
TRU verveelt me trouwens nooit
GoedemorgenMijn laatste dag voorlopig dat ik op FOK! ben. Hierna 1.5 week iemand inwerken.
Kan het me best voorstellen, het ís ook spannend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:30 schreef MissVanity het volgende:
Ik ben echt extreen zenuwachtig...Ik moet straks in een gesprek met mijn leidinggevende gaan vertellen hoe ik het inwerken ga aanpakken... Ik weet niet hoe ik het moet verwoorden.
Ik voel me zo stomIk heb nu al last van zweethanden, knoop in mijn maag en hoofdpijn.
Ik snap mezelf soms echt niet
Dankje! Nu maar hopen dat ze er voor kiezen het gesprek vroeg in de middag te doen. Tussen nu en een uur of zo. Dan ben ik er maar van af.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het me best voorstellen, het ís ook spannend.
Diep in en uitademen, je kan het Missy
Zo is dat!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:51 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dankje! Nu maar hopen dat ze er voor kiezen het gesprek vroeg in de middag te doen. Tussen nu en een uur of zo. Dan ben ik er maar van af.
Ik heb mezelf al verteld dat ik het niet zo serieus moet nemen. En dat ik niks heb te vrezen
Het gaat om hoe ik de persoon ga inwerken die mijn functie gaat vervullen. Dat was niet helemaal duidelijk geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat!
Gaat goedkomen.
De baan heb je al, en je gaat het vast goed invullen.
Oh! Zeg dat danquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:26 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het gaat om hoe ik de persoon ga inwerken die mijn functie gaat vervullen. Dat was niet helemaal duidelijk geloof ik
Precies. Daarom snap ik mezelf ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh! Zeg dat dan![]()
Nou, dan heb je helemaal geen reden om je zorgen te maken toch?
En? Heb je het achter de rug?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:36 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Precies. Daarom snap ik mezelf ook niet
Nope...quote:
Je kan het maar gehad hebben he.quote:
Ze komt me halen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:19 schreef Michielos het volgende:
Moet je zzelf gaan MissVan?
of komt ze je halen?
Als ik het voor het zeggen had, hadden we vanmorgen het gesprek al gevoerd.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kan het maar gehad hebben he.
Doe het nu joh, dan is het klaar . Nu blijf je er maar tegenaan hikken.
Nou, dan hoop ik dat ze zo komt, want dit wachten is ook vervelend voor je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als ik het voor het zeggen had, hadden we vanmorgen het gesprek al gevoerd.
De zenuwen zakken weg. Volgens mij gaat ze het vergeten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat ze zo komt, want dit wachten is ook vervelend voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |