Ik denk dat de schrijvers van de show gewoon geen zin hebben in een zombie-aanval op de farm.quote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hebben ze trouwens al "verklaard" waarom die ranch eigenlijk zo zombie-vrij is? Nogal vreemd dat er een complete zwerm zombies over de highway loopt, groepjes in de bossen zitten en geen enkele de ranch lijkt te kunnen vinden (uitgezonderd de put-zombie)?
omdat er een hek omheen staatquote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hebben ze trouwens al "verklaard" waarom die ranch eigenlijk zo zombie-vrij is? Nogal vreemd dat er een complete zwerm zombies over de highway loopt, groepjes in de bossen zitten en geen enkele de ranch lijkt te kunnen vinden (uitgezonderd de put-zombie)?
Gewoon kijken. Zulke dingen worden wel vaker verklaard later in een seriequote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Met andere woorden, een officiele verklaring is er niet. Ik heb dus niks over het hoofd gezien. Tnx!
Ja, bovendien zijn zombies vleeseters. Die boerderij heeft 1 paard en verder geen vee.quote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Met andere woorden, een officiele verklaring is er niet. Ik heb dus niks over het hoofd gezien. Tnx!
Omdatquote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
Dat is godverdomme een goed idee!quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef RedAlert het volgende:
Ik ga eerst een 2 tosti's maken een deze nieuwe afl een bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik het Zombie Thema wel tof vindt, maar het houdt wel een keer op.Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
quote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Ik dacht dat het aan mij lag, dat ik ze nog niet eerder had gezienquote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef BasvB het volgende:
Ik begrijp het nut van de zombies in de schuur niet. Denkt Herschel dat er ooit een cure komt? of wil die gewoon life target practice? En opeens twee kinderen wie ik volgens mij nog niet eerder heb gezien
quote:Op maandag 14 november 2011 14:42 schreef Chr1st1aan het volgende:
Dit is toch wel heel slecht,Volgens mij omdat zombies betrekkelijk rustig blijven als ze niks horen/zien. Ik denk trouwens dat dit de breuk betekend met die familie en hopelijk gaan ze weer de weg op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is dat ik het Zombie Thema wel tof vindt, maar het houdt wel een keer op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |