Nou, ik vind het ook wat lang duren nu hoor. Dat er zombies zijn maakt wel wat goed. En de laatste afleveringen krijgen de bijkarakters wat meer diepte, ook oké.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Vindt je the walking dead wel een toffe serie dan?
The Vampire Diaries vind ik wel een mooie serie met een waardevolle les: het maakt niet uit of je een massa-/seriemoordenaar bent, als je er in ogen van het andere geslacht maar lekker uitziet en een 'goed' excuus hebt.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Verder kijk ik Dexter, Supernatural, Vampire Diaries, True Blood, American Horror Story en nog wat meer.
Ik vind er ook geen fuck aan, de karakters boeien me niet en crystal med ook niet. Eerste seizoen geprobeerd, maar laat maar gaan.quote:Op woensdag 23 november 2011 10:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
een 9,4 op imdb met meer dan 40.000 stemmen. Dan doe je toch echt iets fout
Mijn indruk was dat deze zombie's niet konden nadenken/plannen en altijd mompelend/grommend rond slenterde/hinkte tenzij ze een mens horen/zien ( ook zonder bloedverlies ). Echter als het 'spannend' wordt dan blijken er opeens zombie's te zijn die wel kunnen nadenken en die zich DOODstil verstoppen achter een open kast om vervolgens listig te voorschijn te komen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:38 schreef Basson het volgende:
Dat in die apotheek; ik kijk deze serie met een half oog en ik wist gewoon dat er een zombie zijn kans zat af te wachten...
Same here. Geeneens de eerste aflevering afgekregenquote:Op woensdag 23 november 2011 12:02 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik vind er ook geen fuck aan, de karakters boeien me niet en crystal med ook niet. Eerste seizoen geprobeerd, maar laat maar gaan.
Toch zonde aangezien de serie steeds beter hoe verder in de serie je komt. Het is moeilijk inkomen maar als je erin zit is het echt heel erg goedquote:Op woensdag 23 november 2011 13:14 schreef ems. het volgende:
[..]
Same here. Geeneens de eerste aflevering afgekregen
Een serie moet me meteen pakken. BB boeit me niet, je kan niet alles zien, ik kijk ook geen Lost, Wire, NCIS, CSI miami en new york, etc etcquote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Toch zonde aangezien de serie steeds beter hoe verder in de serie je komt. Het is moeilijk inkomen maar als je erin zit is het echt heel erg goed
Ja voor een soap ja.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
TWD; deze aflevering eindelijk weer eens iets meer ontwikkeling, het werd tijd ook.
Liever deze ontwikkelingen dan nog een aflevering besteden puur aan het zoeken naar een kind zonder verdere ontwikkelingen.quote:
Ik denk ook dat een serie als deze niet kan tippen aan een Dexter of Sons of Anarchy, wat ook echt een geniaal is.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef Flixxy het volgende:
Ik kon BB best goed verteren (niet beste serie in mijn ogen, dan denk ik toch aan Dexter), maar dit seizoen van TWD is het slechtste wat ik in tijden heb gezien.
En dat terwijl volgende week een spektakel schijn te gaan worden, ik zou t nog maar even doen, dan heb je daarna nog tot februari om te kijken of je dan nog zin hebt om verder te kijken.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:47 schreef Flixxy het volgende:
Ik moet nog maar zien of ik zin heb om het volgende week te downloaden...
Spoiler-alert over de serie Dexterquote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef Stefan het volgende:
Dexter zijn ze dit sezoen ook goed aan het verkloten trouwens, daar rekken ze ook een verhaallijn voor 6 afleveringen uit naar 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door ace_eleven op 23-11-2011 14:18:07 ]To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
Dat doen ze al, en dat wordt niet anders. 2 jaar terug (of was dat vorig jaar) werd die hele Muerta verhaallijn ineens eruitgegooid halverwege zonder blikken of blozen. En Jonah is alweer exit dit seizoen.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:57 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ze nog wel ergens naartoe willen met dit seizoen hoor. Je hebt wel eens vaker een verhaallijn lopen dat midseason eindigt. Ik ga er niet vanuit dat ze de rest van t seizoen achter die Gellar (of gedachtenspinsel van Travis) aan gaan lopen.
Tsja, dan richt je je duidelijk op andere dingen, en is kwaliteit iets heel anders voor je, of hecht je daar gewoon geen belang aan. Er zijn maar weinig series waar de karakter-setting en ontwikkeling zo goed en origineel is als bij Breaking Bad.quote:Op woensdag 23 november 2011 11:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb het ook geprobeerd, maar die karakters doen me niks en het verhaal ook niet. Plus geen zombies.
Dat.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, dan richt je je duidelijk op andere dingen, en is kwaliteit iets heel anders voor je, of hecht je daar gewoon geen belang aan. Er zijn maar weinig series waar de karakter-setting en ontwikkeling zo goed en origineel is als bij Breaking Bad.
Maar die kijk ik ook, en kan dus niks zijn, want ik hecht geen belang aan kwaliteit.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat.
Verder was me het lagere budget nog niet heel erg opgevallen, maar nu je het zegt, ja, je hebt een punt. Vind het geen topserie, maar ik vermaak me er wel mee.
Ik kijk nu ook American Horrorstory, dat is daarentegen wel weer een toffe serie.
Nee, het worden er steeds meerquote:Op woensdag 23 november 2011 15:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik had me voorgenomen pas weer te kijken als al die zeurwijven opgevreten waren .. is dit al het geval?
Of dat nietquote:Op woensdag 23 november 2011 14:52 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tsja, dan richt je je duidelijk op andere dingen, en is kwaliteit iets heel anders voor je, of hecht je daar gewoon geen belang aan. Er zijn maar weinig series waar de karakter-setting en ontwikkeling zo goed en origineel is als bij Breaking Bad.
Ik snap je niet helemaal denk ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die kijk ik ook, en kan dus niks zijn, want ik hecht geen belang aan kwaliteit.
Ga naar het BB topic en noem er eens een paar.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Of dat nietZe ontwikkelen wel, maar ik heb hier en daar wel mijn twijfels over de realiteit van de ontwikkelingen, vind er wel wat onwaarschijnlijkheden/plotholes in zitten, is ook mate van een kwaliteit he
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |