Dat is nou net het enige realistische tijdens een zombie-apocolypse.quote:Op dinsdag 22 november 2011 00:11 schreef tass het volgende:
Een aflevering met iets meer emotie eindelijk....
Al was de hoofdmoot om te kiezen om een baby te vermoorden of op te laten groeien.
Eerst die meuk pillen slikken en dan weer uitkotsen. Werkelijk waar zeg![]()
Dale die probeert de dominee van de groep te zijn en Shane en Glenn doen niks anders als aan sex denken.
En die zoektocht naar dat kind?? AARRRGGHHH Die is allang opgevreten en vermalen tussen zombietanden. Asjeblieft zoek nog 20 jaar verder
Sowieso al raar dat Rick nog niet weet van de Walkers in de schuur. Echt een uitgerekte episode.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgende week ontsnappen die walkers uit de schuur en dan zullen ze wel weer moeten vluchten.
Hey, Robert M zit ook op FOK!quote:Op dinsdag 22 november 2011 12:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat ze Sophia snel vinden
Als Shane erachter komt dat er walkers in die schuur zitten denk ik dat hij ze bevrijdt zodat ze wel afgemaakt moeten worden uit 'zelfbescherming'.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:02 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Volgende week ontsnappen die walkers uit de schuur en dan zullen ze wel weer moeten vluchten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door HouseFann op 22-11-2011 18:42:46 ]
Sowieso. Andrea en die boerendochter zijn ook helemaal niet verkeerd. Prioriteit in een zombie apocalypse ligt naast veiligheid natuurlijk ook op het overleven van de mensheid en daarvoor dient men te broeden.quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:05 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat is nou net het enige realistische tijdens een zombie-apocolypse.
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:12 schreef HouseFann het volgende:
yeaaaaaah gelukkig maar, gezeik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door HouseFann op 22-11-2011 20:27:21 ]
Hershell is een veearts, toch?quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:18 schreef RedDevil085 het volgende:
Vind Hershell en z'n familie ongeloofwaardig (een dokter die denkt dat ondanks dat ze langzaam wegrotten en zijn vlees van z'n botten af zouden plukken als ze de kans kregen, z'n vrouw en schoonzoon nog "leven"..)
Die vrouw van Rick is behalve dom ook nog eens irritant (dan gedoe over die wapens en haar zwangerschap)
Het einde van de laatste aflevering was lame...
Als Dale werkelijk zo'n probleem heeft met Shane snap ik niet waarom hij dat niet met de anderen deelt of in elk geval probeert om hem een "ongelukje" te geven.
Al dat religieuze gelul komt me de strot uit...
En zo kan ik nog wel even door gaan... Hetgene wat me het meeste irriteert is het gebrek aan zombies... 3 of 4 echte dreigingen in net zoveel afleveringen? Lame...
Spoiler voor de mensen die het niet willen weten.quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:57 schreef HouseFann het volgende:
Nog geen twee posts verder en je gaat alweer verder met spoilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verwijder het dan uit jouw quote, voor nog meer mensen het lezen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:20 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Spoiler voor de mensen die het niet willen weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |